ФОПы. Ловушка от налоговой в «електронному кабінеті»

Доброго дня,

Кто сдает отчетность в электронном кабинете налоговой (cabinet.cfs.gov[.]ua) будьте внимательны, там расставлены мины для штрафов, у меня коллега изрядно влетел. Если кратко, то очень легко создать отчет, который выглядит правильно, но внутри ерунда и подписывается и отправляется при этом ерунда, а не то, что показывается.

Подробности на фейсбуке: www.facebook.com/...​567076&id=100024890084163

Проверьте XML своих отчетов.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Автори розгону зради, на жаль, мають рацію. Був неправий. Знайшов (схоже, що діючий) стандарт. Там дійсно вказано, що період звітного документу береться з заголовку. «Стандарт» ще той, про заголовок хоч щось написано, а філди в тілі документу — нічого не знайшов.
Тільки не треба отак подавати інформацію. Треба було: «будьте уважні, розробник не проводить валідацію полів в документі з полями в заголовку. Знайдений баг відправлено у відповідну службу. До моменту виправлення уважно заповнюйте оці параметри. І тут показати скріншот форми, яку ви „ненавмисно“ вирізали з відео.»
Я, звичайно, розумію, що так менше репостнуть, з вентилятора воно ж краще летить.

ДФС про эту «особенность» отлично знает и с радостью использует. Но я рад, что нас перестали называть лжецами, теперь только манипуляторами. Прогресс, блин.

Я так розумію, що за «Брехня» в попередньому дописі вибачень не буде?

Вибачте будь ласка, не думав що Ви настільки чутливі :-)

Як неодноразово зазначено, зараз проблему вже «підперто» і (сподіваюсь) що до моменту здачі звітів за наступний період, її буде ще краще підперто на стадії перевірки і підписання документу.

Але найголовніше полягає у тому, що зараз в 2018 році настають наслідки за минулі періоди, там де всі (окрім ДФС) були впевнені, що все гаразд і сплять спокійно, бо мають на руках візуально коректний звіт і другу квитанцію про успішне прийняття звітного документу. Але з людей роблять ідіотів, викликають на підписання актів, паяють штрафи, а вони з цим погоджуються, «вони сказали, що це я помилився». То як вважаєте, є сенс розганяти?

На самом деле надо проверять еще что там подперто и как. Все ли edge cases они обнаружили и корректно отработали. А то у нас пока только одно сообщение о наличных костылях.

Я не сперечався з автором тієї квитанції, бо період січень 2017, згадка про уточнюючий звіт та посилання на статті кодексу взагалі не відповідають тій ситуації, в яку влипають єдинщики з квартальними звітами. І щоб щось заперечувати, треба дочекатися наступного звітного періоду, але ж вони точно щось змінять до того часу.

Почитав трохи цей топік. Шановні девелопери, питання буде до вас, саме як до девелоперів:
1) Ви й правда вважаєте, маніпулює саме автор поста (або я, як автор стартпоста ФБ), а не хтось інший?
2) Ви дійсно допускаєте шалену думку, що в межах одного документу офіційно затвердженної структури, наявнсіть дублювання данних може бути хоч чимось виправдано, окрім невіглавства при неусвідомлюванні можливих наслідків?
3) Ви й справді не вірите, що податкова здатна списувати власні пройо... промахи на підприємця і лупити йому реальні штрафи?
4) І останнє. Як вважаєте, у девелопера є зайвий час на фейсбучні війни? Чи може йому в обличчя кинули: «Телефонуйте в службу підтримки, нехай вони вас навчать правильно заповнювати декларації», він трохи охуї... зомлів від такої нахабності і вирішив з’ясувати ревльну причину?

Ну здорово, значит они уже подперли на этапе обработки отчета. Но за прошлые принятые отчеты, где не совпадают периоды все равно штрафуют. Поэтому стоит проверить свои сданные отчеты и при несовпадении самостоятельно исправить проблему. Это будет дешевле (170гривен за отчет)

Чтобы убедить Вас мне нужно будет опубликовать акт как минимум с ИНН и квитанцию 2 с тем же ИНН, иначе Вы опять скажете, что я подделываю и вру. Данные не мои и и я как-то не совсем понимаю нафига мне это нужно. Кто захочет проверит свои отчеты, как минимум один знакомый программист уже сэкономил изрядно денег, дешевле заплатить штраф за несданный отчет чем за занижение ЕН.
Кто считает что это вранье и некомпетентность, ну ок.

Так правда или нет? Создать легко или нет? А то лжецом вы меня назвали уже много раз, а теперь какие-то съезды.

Кстати, ваша квитанция ровно то о чем и говорится. В XML документе отчета одно и то же понятие «налоговый период» указывается двумя различными способами, которые могут не совпадать. Вот в Вашем отчете они и не совпадают, по вашим же словам :) Я считаю, что так быть не должно.

Архитектурные «недобработки» всегда приводят к большим проблемам, уж на сайте девелоперов это надо знать.

Специально для вас на FB открыл доступ к посту 2011 года, так лучше? Доверия больше? Поколение facebook’а и поиска зрады, пля.

Да, дядька, что пострадал и делал расследование создал новый FB аккаунт, как-то не очень хочется вступать в конфронтацию с налоговой открыто, в нашем государстве это добром не всегда заканчивается.

Кстати, там опубликовано несколько скриншотов и апдейт. Попрошу опубликовать акт.

Ви, на ваше щастя, не змогли здати звіт річний, бо на той момент вони худо-бєдно допилили валідатор на стадії прийняття документу, а відео демонструє, що система досі дозволяє зберегти, підписати і відправити документ, який містить взаємно виключні параметри. Ну от, повірте, що як мінімум перші 3 квартали 2017 року валідатор на прийомі видавав, що він успішно прийняв звіт за звітний період. На початку 2018 року ДФС почала камеральні перевірки за 2017 рік і от всі ті ніби «успішно прийняті» звіти до розрахунку не потрапили. Вгадайте, що було далі? Ви самі зараз підтвердили, що звіти за 4-й квартал пройшли сувору валідацію (доречі, і в мене, і моїх знайомих, в кого проблеми з 1,2 або 3 кварталом 2017, у всіх порядок з 4-м). І ось, «акт камеральної перевірки» бачить фінальний обсяг доходу за рік і з ним погоджується. Розбіжностей немає. Але всі попередні (від 1 до 3) квартали НЕ ЗАРАХОВУЄ і відмічає окремим рядком, що декларації не подані. І от все це, що не зараховано, підсумовує і записує в акті, що дані камеральної перевірки свідчать про заниження податкових зобов’язань рівно на суму тих звітів, які «ліва рука» прийняла, як звітні і без помилок, а «права рука» вирішила, що це подані довідкові звіти. Ну й там відповідальність згідно статей податкового кодексу і оце все. Хто не зрозумів абсурдність ситуації, нагадаю, що дохід йде нарастаючим підсумком і якщо фінальне значення за весь рік вміщує в себе всі попередні. Отже, в них ще й акт протирічить сам собі :(

А Ви при створенні звіту вибрали корректний період? Якщо період при створенні документу не співпадає із періодом в самому документі може виникати такого плану помилка. Кажу Вам як бухгалтер )

Так воно і є, Ви маєте рацію, але так воно не повинно бути, це я Вам як розробник говорю :)

Так було із самого початку. Добре що хоч так є.)) Бо ці черги в податковій та переписування звіту при найменшому виправленні далеко не кращий варіант.

Добре що э, але повинно бути краще :)

Дозвольте представитись )) головний бухгалтер із 12 річним досвідом який вчить java ))

Вы его смогли не просто создать, а даже сохранить и отправить. И я так понимаю, не специально. И только серверная подпорка спасла вас от штрафа. Поэтому не я тут манипулятор, а кто-то пытается выгородить криворуких программистов налоговой.

Еще раз. Я предложил проверить свои отчеты. У нас, у товарища «Цикавi дослиди» приличный штраф, еще один товарищ проверил свои отчеты за 2017 год и нашел неправильные, подал уточняющие и отделался 170 гривен за отчет. Налоговый инспектор сказала, что таких случаев дохрена, но самостоятельно найти ошибки стоит дешевле.

Если при сдаче сейчас в 2018 году все хорошо, я за всех рад, но речь идет и про отчеты, поданные в 2017 году и возможно ранее.

А вы и дальше рассказывайте, что все хорошо, про манипуляции и зраду. Тьху.

Ну у меня просто нет уже слов и терпения. На штраф можно попасть _сейчас_, нам пришел акт в прошлую пятницу. Если именно сейчас проверить свои отчеты и найти ошибки до того как их найдет налоговая, то это может обойтись дешевле. Манипуляция?

Ірине: так само, як і Ви, я знаю, в чому проблема і тепер вже знаю, чому вона виникла. З огляду на те, що проблему ганебно причипурили лише останні місяці, цей пост і інші мої дослідження — попередження тим, хто з чужої недбалості (мінімум трьох різних рівнів) вляпався в цю халепу раніше, і для кого полізли і лізуть боком камеральні перевірки.

Щоб мене не звинуватили в маніпуляціях і пустих словах, наведу 3 рівні, на кожному з яких «помилка» повинна була бути не допущена:

1) Рівень затвердження формату документу: доумент містить поля, що дублюються, або комбінація їх значень допускає неоднозначне трактування згідно спеціфікації

2) Рівень перевірки документу перед зберіганням та підписом: Диво, але модуль звітів досі дозволяє зберігти «помилковий» документ, а його функція «перевірка» дає позитивну відповідь.

3) До певного моменту Рівень контролю прийнятих документів: навіть сервери ДФС певний час відправляли квитанцію з успішним статусом прийняття звітного! документу і не вважали документ помилковим.

А виний хто? невістка підприємці: спочатку з їхніх податків було неефективно витрачено гроші на створення та підтримку модулей звітності, а тепер вони хай стулять пельку і платять штрафи.

На жаль це так.У нашій країні все «так». Щоб не засмічувати тему дам декілька порад щодо подачі звітності засобами інтернету. Користуйтеся програмою freezvit, medok останнім часом мене розчарував,гроші беруть,а якість бажає кращого. Не знаю що там в ДФС на серверах коїться, але через програми посередники останні півроку звіти затягуються часто не повністю. В freezvit «дуже уважно» і не поспішаючи поетапно створюєте звіт.Три рази перевірте правильність введених даних.Якщо сумніваєтесь зателефонуйте в групу підтримки ДФС.Перевигружаєте звіт в кабінет платника,попередньо створивши «коректно» пустий звіт.Перевіряєте,підписуєте та відправляєте. Отакі танці щоб здати нормально звіт.Завжди друкуйте та зберігайте сам звіт та другу квитанцію,бо потім не докажете що ви не жираф.

Как получили акт о нарушении, так и пошли выяснять в чем дело, причем тут сдача отчетов?

Нет, акт не мой, там куча персональных данных. Акт о «занижении суммы ЕН»

Более полутора лет пользуюсь «ай фином» онлайн сервис подачи документов для физ. и юр. лиц. Проблем нет. Удобная форма декларации, грамотная поддержка.

Брехня. Не полінувався, зробив те ж саме, що і в відео по лінку у ФБ. По-перше, у відео змонтажований процес створення звіту, де (чомусь?) не показали перший діалог, в якому вказується період, рік і т.д. А в кінці відео показали фрагмент XML файла з заголовком і без власне тіла документу:
... <DECLARHEAD> <TIN>...</TIN> <C_DOC>F01</C_DOC> <C_DOC_SUB>033</C_DOC_SUB> <C_DOC_VER>6</C_DOC_VER> <C_DOC_TYPE>0</C_DOC_TYPE> <C_DOC_CNT>1</C_DOC_CNT> <C_REG>10</C_REG> <C_RAJ>27</C_RAJ> <PERIOD_MONTH>3</PERIOD_MONTH> <PERIOD_TYPE>2</PERIOD_TYPE> <PERIOD_YEAR>2017</PERIOD_YEAR> ...
Але філди, які вказують на період декларації називаються не так і знаходяться не в заголовку:
... <HZ>1</HZ> <H3KV>1</H3KV> <HZY>2015</HZY> ...
І містять ті дані, які вказані в декларації.
Не знаю чому розробники зробили два таких поля (можливо, що так треба). Заголовок у них використовується для опису створеного документу (по аналогії з іменем файла та розширенням).
Хотів десь API глянуть для підтвердження своєї гіпотези, але сльоту не знайшов, а ритись впадло. Сам з 2010 року здаю звіти принципово безкоштовно. Витрачаю 15 хвилин в квартал. Ні разу за стільки років не було жодної проблеми.
От що цікаво, цей топік — це такий тонкий развод чи просто некомпетентність?

Это демонстрация, зачем снимать видео реальной сдачи отчета?

Т.е то, что в XML два набора данных для одного понятия «налоговый период» из физического отчета вас не смущает? Ну, ок, «разработчикам потребовалось» :) Только это отличный метод нарываться на различные проблемы, прямо как в этом случае. Налоговый период из заголовка задается при создании отчета, налоговый период из тела — при редактировании отчета. Судя по всему, налоговая при приеме отчета использует данные из заголовка, а мы редактируем тело, которое используется только для визуализации.

Развод конечно и некомпетентность, мда. Предлагаю Вам, сдавать отчеты способом с видео, если в кабинете все сделано нормально.

Нет уж, спасибо, лучше я таксеру денег дам :)

Спасибо, учтём.

https://dou.ua/forums/topic/8870/

появились еще какие то сервисы новые?

И надеюсь налоговая допилит таки родной кабинет до нормального состояния.

Надо же.... и в этом кабинете бывают проблемы.
Я как-то сдавал отчёт в предыдущей версии кабинета налоговой. Вместо квартального отчёта по 3-ей группе — отправился отчёт за месяц, хорошо что заметил, и потом отправил верный отчёт. Хотя до этого отчеты сдавал нормально — правда через другие системы.
Всплыл этот неверный отчёт через несколько месяцев, когда пришло письмо от налоговой о недоплате налогов(мне засчитали и ошибочный отчёт и верный, и налоги просили суммарно с 2-х отчётов). Пришлось общаться и бегать в налоговую чтобы отменили, всё потом решилось.

Для меня успешное действие — сдавать отчёты через сервис Taxer:
Да, сервис платный — аж 450 грн в год(у других видел дороже).
Зато уже который год всё стабильно работает:
— напоминалки по email об оплате налогов(даже в бесплатной версии)
— автоматом подставляются реквизиты налоговой и для ЕСВ и формируется платежка к оплате.
— учёт валютной выручки и доходов
— и консультации если нужно по бухгалтерским моментам.

Знакомые некоторые тоже пользуются Таксером, тоже довольны.

Це ж треба.. Так припекло поділитися рекламною радістю, що аккаунт створив для коментаря. Який відданий клієнт-бот.

DOU читаю давненько, просто не комментил.
И да — ссылка там на Таксер реферальная, никого не заставляю, делюсь успешным действием.
Мне дороже вышло разруливать с налоговой...

Если покажете более удобный и дешевый сервис для сдачи отчётности — мне будет интересно.

Правы те, кто не платит налоги. Этим скотам налоги только свинцом.
Вот только не говорите, что это «выпадкова памылка». Штрафы тоже случайность, да? Нет. Это война государства против налогоплательщиков. Вы наказаны за то, что платите налоги.

Давно відомо, що в безкоштовному варіанті зроблено все, щоб ним не користуватися. Роблять так, щоб юзери купували Медок/СОТА, що афілійовано з керівництвом податкової. Власне кажучи, наразі ціна на СОТА не те щоб кусалася, тому купив на рік і радію.

На мій погляд після катастрофічних проблем з безпекою Медка користуватися ним ще небезпечніше ніж безкоштовним сайтом податкової. Про СОТА нічего не скажу, не знаю що воно таке :)

Сота — це те що залишається коли видоїти медок. Тобто, від того самого «виробника»

СОТА працює в браузері, ось така різниця. Хоча звіти в pdf вивантажую на всякий і зберігаю локально.

Пробував користуватися кабінетом у 2015, постійно отримував помилку типу «сервіс недоступний». Воно-то було тимчасово, звісно. Однак підходив термін здачі звітності, я плюнув і заплатив за соту.

В соті не стикався з проблемами підписати звіт.

Подписаться на комментарии