GraphQL у свiтi компонентiв від Катерини Поршнєвої — React fwdays онлайн | 27 березня
×Закрыть

«Фішки» в мобільному додатку і політики Apple & Google

Панове, прошу допомогти розібратись:

Розробляється мобільний додаток, через який можна буде отримати або надати послуги.
Щоб отримати послугу, Користувачу потрібно із своєї банківської карти (віза, мастер) поповнити свій рахунок в додатку. Наприклад користувач поповнив на 10$ і отримав в додатку 10 фішок. Далі цей користувач обирає собі Виконавця, який готовий надати послугу за 10 фішок. В результаті надання послуги, 10 фішок переходять для Виконавця, який в свою чергу матиме можливість вивести ці 10 фішок на свою карту (віза / мастер) і отримати реальну валюту)

Скажіть, будь ласка, чи пропустить Apple & Google такий додаток, якщо він буде працювати через платіжні системи не Apple & Google?

(мобільний додаток послуг не надає, а виступає лише посередником для замовників і виконавців)

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Допоможіть, будь ласка, розібратись у порядку сплати комісій в Google Play і Apple Store — де та перша подія за яку Google або Apple беруть комісію в аплікації?

В який саме момент Google або Apple зніматимуть 30% комісій, якщо наш маркетплейс працює в наступному порядку (доповнюю контекст, який задавав в питанні форуму, що вище):

1. В аплікації є користувач Android або IOC (замовник послуг), а є виконавець послуг (користувач Android або IOC).
2. Щоб скористатись послугою, користувачу потрібно поповнити свій віртуальний рахунок в маркетплейс (через візу, або мастер), за що він отримає «фішки».
3. Далі користувач обирає собі виконавця і замовляє послугу.
4. В результаті послуги маркетплейс списує N-суму віртуальних фішок на користь Виконавця послуги.
5. Виконавець послуги також матиме можливість вивести свої фішки з маркетплейсу на свою карту (віза або мастер) і отримати реальну валюту.

Можливо 30% комісій Google або Apple беруть при:
— поповнені віртуального рахунку маркетплейс і купівлі «фішок»,
— переводі «фішок» від одного користувача до іншого;
— в момент отримання «фішок» виконавцем послуг;
— в момент коли виконавець послуг вирішив вивести свої «фішки» у реальну валюту.
— інше...

Також, цікавить момент коли один користувач (замовник послуг) здійснює комунікацію в маркетплейс через Android, а інший (виконавець послуг) через IOC. Як в цьому випадку будуть сплачуватись комісії Google і Apple?

Комиссия от гугла будет при покупке пользователями «фишек», поскольку «фишки» выступают у вас цифровым контентом (цифровым товаром, виртуальной валютой). В этом случае, платежи должны осуществляться через систему оплаты Google Play (play.google.com/...​onetization-ads/payments, support.google.com/...​loper/answer/112622?hl=ru).

Есть много сервисов, работающих по такой модели — например, TaskRabbit позволяет заказывать услуги и оплачивать часы работы через аппку: support.taskrabbit.com/...​0-How-Do-I-Pay-My-Tasker
Как уже сказали ранее — главное, чтобы оплачивался сервис который пользователь получает вне приложения, а не само приложение или контент в нём.

Не знаю, поможет ли автору это, пользуюсь payrange приложением, которое работает по подобной схеме:
itunes.apple.com/...​payrange/id845555232?mt=8
play.google.com/...​ayrange.payrange&hl=en_CA

Единственное, что конвертация для владельцев «машин» сделана вне приложения. Поэтому если нужно конвертить фишки на деньги, то делается это через аккаунт на сайте.

дуже корисний інсайт, вже думаємо над подібним рішенням

Документально Епл не покриває такий кейс. Якщо ви продаєте в апці фізичні речі або офлайн сервіс — все однозначно, ніяких комісій Епл не вимагає. Якщо це контент, який розповсюджуєте в апці — однозначно потрібно платити Еплу. А саме варіант продавання в апці онлайн сервісу не покритий. По досвіду можу сказати, що Епл пропустить це в Апстор, але в разі ймовірного конфлікту ви не зможете аргументувати, чому не повинні платити комісію.

Ваш варіант де-що складніший, бо користувач купує спочатку внутрішню валюту — цей момент може бути «ньюансом»...

Ваш варіант де-що складніший, бо користувач купує спочатку внутрішню валюту — цей момент може бути «ньюансом»...

Интересно, насколько реально дописаться до саппорта Яббла, чтобы прояснить подобный вопрос.

справа в тому, що ми завчасно не знаємо яка буде фінальна вартість послуги в користувача, тому йому потрібно завести на баланс N-суму фішок, щоб далі ними користуватись.
По-суті, в нашому сервісі користувач купує доступ до можливості отримати Послугу, а не «внутрішню валюту».

Пропустит, используйте какой-нить Stripe спокойно. За Гугл не скажу, но полиси Apple на прогон всех платежей через In-App purchase распространяется на контент внутри приложений (типа, премиум-подписка на версию без рекламы). На покупки в магазинах и услуги в реальном мире это ограничение не распространяется. Иначе как работали бы магазины, у которых есть iOS приложение?

Дуже дякую за вашу відповідь.
Скажіть, чи правильно я розумію, що навіть інтегрувавши Страйп або Пей Палл, то у версії для Apple все одно не можна безпосередньо в аплікації проводити оплати / виплати? Бачив деякі аплікухи виводять у веб-версію...
Скажіть, як даний момент ще технічно виглядає?

Вот так выглядит: stripe.com/docs/mobile/ios

то у версії для Apple все одно не можна безпосередньо в аплікації проводити оплати / виплати

Можно, если вы оплачиваете услуги/продукты в оффлайне.

Бачив деякі аплікухи виводять у веб-версію

Тоже можно.

Скажіть, будь ласка, оплата послуг в оффлайні це як? (питаю, для правильного розуміння вас)

Если услугу человек делает оффлайн (водопровод чинит) — то это оффлайн услуга
Если вы продаете доступ к услуге онлайн (премиум видео по починке водопровода) — то это услуга внутри приложения. Вот тут уже платежи должны ходить через in-app purchase и должны Эпплу 30% комиссии.

Подписаться на комментарии