Month of Testing — 20 тематических вебинаров, 17 спикеров, подготовка к сертификации ISTQB!
×Закрыть

Vodafone. Сервіс на межі шахрайства

Давно користуюся послугами мобільного оператора Vodafone(ще з часів Джинс), але такого шахрайського відношення до клієнтів ще не бачив.

Коротко для абонентів інших операторів: в основі тарифу лежить пакет послуг на місяць, плата за які знімається наперед. Якщо сума на рахунку не достатня, то надається пакет послуг на день. Що по вартості виходить десь в 2 рази дорожче.

Але є один цікавий момент, що плата за місяць знімається в разі наявності достатньої кількості коштів в період з 00:00 до 08:00 наступного календарного дня. Отже якщо місячний пакет коштує 80 грн, ви поповнюєте його і наступного дня чекаєте на пакет послуг. Але якщо (не дай Бог) ви забудете про умову «з 00:00 до 08:00» і скористаєтеся будь-якою послугою з пакету до 8 годин ранку(після поповнення), то є велика ймовірність, що з вашого рахунку знімуть 5 грн, дадуть пакет на день, і можливо, потім у вас на рахунку буде не достатньо коштів для місячного пакету. А значить Vodafone буде надавати пакети на день, поки не спустошить ваш рахунок. При чому повідомлень про це ви не отримаєте.

Мушу визнати, що коли проходить місяць і закінчується місячний пакет, приходять SMS з нагадуванням.

Але коли я все ж «провтикав» з поповненням, отмую SMS: «Вам надано пакет на день: безліміт у мережі, 5 хв. та 5 SMS/MMS по Україні, 200 МБ за 5 грн на день(щоденно незалежно від користування). Для підключення пакета на місяць поповніть рахунок від 80грн. Деталі: 111».

Про пустий рахунок і неможливість здійснювати дзвінки я дізнався через 15 днів, коли на рахунку не залишилося коштів на пакет на день і ще й в той момент коли я був за містом і терміново треба було подзвонити.

Пояснення оператора:
Я пропустив поповнення — отримав пакет на місяць і SMS(вищезгадане).
Наступного дня о 1-ій годині ночі я поповнив рахунок, і , нібито, я скористався інтернетом відразу, за що о 3-ій годині ночі з мене вирахували 5 грн за денний пакет.
Потім грошей на місячний пакет не вистачило і вони «з’їли» мій рахунок денними пакетами.
А по правильному мені після поповнення треба було ввести якийсь USSD код або не користуватися до 8-ї години ранку.
Ще щось пояснювала про оплату після закінчення інтернет сесії, хоча я ніяк не міг до 3-х ночі сидіти в неті. В будь-якому разі вони не можуть вказати о котрій годині було успішне інтернет з’єднання.

І ніби-то, всі умови описані на сайті, але чомусь не залишає відчуття, що ставлення до клієнтів просто свинське. І зі слів оператора — це поширена проблема(яку вони чомусь не хочуть вирішити, хоча я вже знаю чому).
Невже не можна відразу підключати оплачену послугу чи хоча б слати SMS при кожному наданні пакету послуг?
Бо коли Vodafone хоче напарити якусь нову послугу, то SMS йдуть потоком.

В коментарях прошу поділитися досвідом користування Vodafone та іншими операторами мобільного зв’язку в Україні. Також, цікаво це робиться в інших країнах.

Можливо на форумі є хтось з розробників CRM(чи що воно там) Vodafone і зможе пояснити чому саме 8 годин потрібно для перевірки рахунку і підключення місячного пакету.

Тема не про величину моїх фінансових втрат, а про відповідальне відношення до клієнтів. Це принципове питання.

Update:
Цікавий момент в продовженні спілкування(e-mail) з представником Vodafone.
Я два рази прямо запитав чи перевіряє система стан рахунку перед наданням пакету на день, відповіді так і не отримав.
Бо в будь-якому разі, відповідь буде не на користь Vodafone.
Якщо перевіряє — то чому не підключила місячний пакет.
Якщо не перевіряє.... звісно, що такого бути не може.

LinkedIn

Лучшие комментарии пропустить

Интернет и мобильная связь в Украине одна из самых дешевых в мире. Пруф — www.iphones.ru/iNotes/645706
Но все-равно найдеться украинский айтишник, который будет жаловаться на стоимость связи.
Настройте автоматическое пополнение мобильного счета каждый месяц 28 числа и не создавайте больше таких топиков.

весь телеком это сплошное мошенничество и скам, вне зависимости от оператора. так что ничего удивительного.

Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Забыл в сауне телефон 1.5 года назад...новый покупать не стал :) - звонить уже не модняво, а интернетом все равно пользоватся без адблок не возможно. Просто не выключаю десктоп никогда и все.

Все-таки, вони змінили СМС про підключення денного пакету. «Вам надано пакет, бла бла ... Для підключення пакета на місяць поповніть рахунок від 80 грн та наберіть*101*444#»
Значить є сенс в публічній прочуханці.

А я от одного не розумію, чому з мене знімають кошти за те, чим я не користуюсь і не хочу користуватись? Мова про ці 5 грн поза пакетом. Я наприклад можливо не потребую ніяких пакетів, хочу щоб у мене на рахунку були гроші і я коли мені буде потрібно зміг би ними скористатись.
Цієї проблеми не помічаєш допоки не потрапиш в неї. Я наприклад живу за кордоном і через цю «зручну» (ні) послугу яка знімає кожного дня 5 грн не можу користуватись прийманням викликів в роумінгу, адже щоб прийняти виклик потрібно мати на рахунку 40 грн, а їх неможливо мати на рахунку, бо кожного дня знімає 5 грн.

«Вам надано пакет на день: безліміт у мережі, 5 хв. та 5 SMS/MMS по Україні, 200 МБ за 5 грн на день(щоденно незалежно від користування). Для підключення пакета на місяць поповніть рахунок від 80грн. Деталі: 111».

У лайфа то же самое. Но ватафон хотя бы предупреждает, мол, через 3-2-1 дней в случае отсутствия денег на счету будет снят дневной тариф, а лайф просто берет и снимает. А еще у лайфа есть фича: если выговорить 3.5 минуты, которые доступны в пакете на месяц, последующие звонки снимают вроде 3 грн в день. То есть если набрал кого-нить сверх лимита — то снимают дневную плату за пакет :D. Не то чтобы у меня нет денег на мобильную связь, но попытки на каждом шагу налюбить на 3 грн нереально выбешивают.
Плюс постоянный спам а-ля «отправь смс на такой-то номер и выиграй айфон», от которого нельзя отписаться т.к. это шлет сам оператор. Плюс реклама от друзей оператора, от которой можно отписаться, но осадочек остается. В общем по многим причинам пришлось выбросить номер, которому было больше 10 лет. Ватафон конечно тоже говно, но меньшее говно.

Но ватафон хотя бы предупреждает,

предупреждает «строк діїї поточного пакету закінчується через три дні...»

А еще у лайфа есть фича: если выговорить 3.5 минуты, которые доступны в пакете на месяц, последующие звонки снимают вроде 3 грн в день.

наверное, ниразу не выговаривал, более того перестал вторую киевстаровскую симку пополнять тк есть 120 минут на другие операторы

Плюс постоянный спам а-ля «отправь смс на такой-то номер и выиграй айфон»,

а айфонах нету черных списков?

Спам идет прям в тексте сообщении типа «вам дзвонили», в добавок идет с номеров с системной инфой, типа пополнили счет на 80 грн, сняли 5 грн за 100 смс и прочее, в итоге ты уже не понимаешь где спам, а где полезная инфа.

посмотрел еще раз
действительно вы правы

Уовень сервиса наших опсосов находится на уровне «взять и у**бать»
-уже сколько сменил симок, телефонов, районов в городе и даже городов за 10 лет, но водафон по прежнему глотает слова и фразы, у лайфа местами чуть лучше
-заявленный 4G по городу(Харьков) есть далеко не везде, но если и есть попробуйте поговорить например по вайберу или скайпу идя по городу мин 30, в больщинстве случаев общаться просто не возможно — постоянно сбрасывает и пропадает голос собеседника
— иногда есть 3G вместо 4G но скорость... странички грузятся как будт-то у меня диал-ап
-бесконечная реклама в смс, даже если это смс «вам дзонили»
-левые услуги которые подключаются автоматом и отключить их нужно пройти ад и Израиль в меню\голосовых роботов на горячей линии
-непонятно куда и как списанные деньги которые нельзя никак вернуть
— за пределами миллиоников хорошо если есть связь, но про инет можно забыть, хотя в некоторых городишка иногда есть 3G(одно название) с очень медленной скоростью.
— на горячей линии добраться до живого челоека нужно мин 30-60 ожидания и блуждания по меню где тебе постянно тычуть акции и предложения.

-и многе многое многое другое, пусть эти с**ки горят в аду.

Да, можно бить в грудь за то что у нас самая дешевая связь, но лично мне не понятно в чем кайф платить «копейки» и пользоваться говном, которое чаще бесит чем упрощает жизнь и вглядит как ад от маркетологов?

Когда ездил по Италии инет работал безпроблемно, даже на пляжах за городом, и это не просто гугл открыть, но и фотки(отправка\прием), карты и прочее прочее.

Водафон спалился на подключении левых услуг. Звонил оператору, якобы отключили всё, бабки не вернули. Через неделю за то же самое левое дерьмо снова списало денег.

Теперь у меня киевстар; хотя надо было бы брать лайф, по крайней мере контора без российского участия.

Поздравляю, вы выиграли призовую игру: киевстар + цифровая лаборатория

Причем Сам даже снизошел до оправданий что де все ОК. А воз и ныне там, минимум с 20 лип. 2016 р.

Бгг, из огня да в полымя.
Эх, вот бы была услуга «просто работает и без сношения мозга»... Пользовалась бы популярностью за любые деньги.

https://e***.it/2018/02/15/vodafone-it-company/
https://e***.it/2018/02/23/vodafone-it-company-2/

не дивно чому якість зв’язку не покращується, в них крім цього внутрішніх турбот вистачає

У меня и КС ,и Vodafone.4G лучше в Vodafone, зарубежом-КС лучше.Плачу за ежемес. услуги: 70грн за КС и 75 грн за Vodafone.Наверное, нет идеального оператора, приходится комбинировать,где лучше и у какого из операторов юзать услуги)

Мобильные операторы это зло еще то, для них должен быть отдельный котел в аду. Такого облапошивания клиентов я редко где встречал. На водафоне/мтс уже много лет (а номер еще со времен sim sim від umc наверное) , и он подзадолбал знатно конечно. И с проблемой автора тоже сталкивался, и покрытие бесит, и постоянный рост цен (и не нужно втирать про самую дешевую в мире связь, затраты у наших операторов тоже одни из самых дешевых). В общем жду когда наконец можно будет с сохранением номера мигрировать между операторами в поисках наименьшего зла.

4. Пришла СМС про скидку 20% — отправьте СМС на номер, получите 3 мес со скидкой. Отправил, в ответ — скидка не положена, обращайтесь в офис. Отправил через полчаса еще раз — вы уже подавали заявку.

У моєму тарифному плані схожий глюк.
Вводжу комбінацію для перевірки бонусів —

U Vas na rahunku 503 bbonusiv. Otrymaite 1 Gb Internetu za 100 binusiv: *777*2*1000#. www.vodafone.ua/1gb_inet
Вводжу *777*2*1000# -
Подарунок недоступний у вашому тарифі. Інфо: www.bonus.vodafone.ua
)))

А ви чули про код оновлення пакету зразу ? Вводите його і жодних проблем

Так, а ви читали взагалі те що я писав? Те що ви щойно прибулий вас не виправдовує.

Ви написали :’Невже не можна відразу підключати оплачену послугу’ , я вам підсказав вирішення цієї проблеми.

Я зрозумів.
Як ви вважаєте, чи повинен оператор сповіщати абонента про кожну підключену послугу чи пакет послуг?

Звичайно,але ми живемо з вами не в тій країні і не в той час,щоб у нас таке було

Vodafone міжнародна компанія? Невже таке ставлення і в інших країнах?

Була з КС постійна проблема — до ранку вже «використаний ліміт інтернету» який оновлюється щодоби. Добило те, коли десь о 00:20 прийшла смс «ваш ліміт вичерпано» хоча тел підключено до вайфаю. Вранці подзвонив оператору, довго говорив і слухав на тему «ваш тел можливо оновлюва програми», хоча при тій швидкості за 20 хв неможливо фізично використати той ліміт! Сказав їм що вони просто шахраї тай усе. Після того мій телефон перестав сам «використовувати ліміт», як не дивно — жодних налаштувань не міняв! А з такою проблемою ми стикаємось не лише у водафона, хоча у лайфа і кс не було такого досвіду щоб пів доби після поповнення не активувався пакет послуг

Те, що вони шахраї — це зрозуміло! Але виходить, що якось легко вони «відмазались»

З приводу списання з 00:00 до 8:00 з досвіду можу сказати що автоматичне списання коштів може бути і до 10:00, з приводу інтернет сесій без відома, залежить від самого смартфону так як є функція передачі даних, тобто смартфон в фоновому режимі з’єднується з інтернетом. В Київстарі також є така ситуація фіксуєтся вихід в інтернет списуєтся додаткова плата якщо не списана АП по ТП.
Якщо порівнювати по самій CRM то Київстар набагато краще це реалізував ніж Водафон.

Вибачте, я з приводу сесій без відома. У мене один і той де телефон, але при зв’язку Водафон — такі сесії є, а при інших — немає...

Користування Vodafone — найгірший період мого життя. Стільки проблем було пов’язано з цим оператором, що навіть згадувати не хочеться. Зараз оформила контракт від Київстар. Цілком задоволена якістю послуг і не думаю про витрати на мобільний зв’ язок, інтернет і т.д.

Києвстар вже не торт: багато випадків махінації з підключенням «послуг», такі самі маніпуляції з відкладенною активацією пакету, погана якість зв’язку навіть в деяких міліонниках. Так що треба держати вуха насторожі. Екс-кліент КС з 2004 року.

Так КС и Водафон одного поля ягоды!

Київстар — єдиний оператор, який «додумався» брати плату за прослуховування аудіозапису про те, що абонент знаходиться поза зоною досяжності.
Моєю першою sim-картою була djuice, але після декількох переведень на «більш вигідний» тарифний план я не витримав і почав користуватися цієї сімкою тільки для вхідних.

Це одного поля ягідки... не факт, що і надалі не буде проблем...

Годовой тариф и нет проблем )

Деколи оператори змінюють умови тарифного плану (як ціни, так і якість послуг), тому оплачувати щось наперед — не таке вже й розумне рішення )

Два года и полет нормальный, только предоставляемый объём трафика в месяц рос

Вам пощастило, комусь — ні.

Наприклад, колись life перевів мене з «Вільний» на інший тарифний план (у зв’язку із закриттям «Вільний»), хоч на той момент період, на який мені було нараховано пакет послуг, ще не закінчився.

Тарифы стали действительно жульнические — за 11 МБ интернета в роуминге с контракта сняли 3900 грн и заблокировали номер даже на прием звонков. Оператор утверждает, что был скачан гигабайт, но айфон утверждает, что на телефона не обновлялась статистика с 2016 года и за весь этот период в роуминге было потрачено 11 МБ. Более того, роуминг включали один раз на 5-10 минут загуглить что-то срочное и потом выключили. Ну и, возможно, для кого-то будет полезным: тарифный план нужно менять 1 раз в год, в противном случае через год после перехода на новый план оператор может изменить тарифы на свое усмотрение и вы можете не заметить, как с вашего счета уходит в два раза больше денег.

Сочувствую Вам, моя потеря в роуминге 750 Грн кажеться уже и не такой большой... правда, я за эти деньги ни разу не позвонила и даже интернетом не воспользовалась... но это мелочи...
тариф не дают менять — говорят, что перейти с контракта на другой тариф не возможно...

Для особых людей которые написали этот пост есть код *101*444# и не надо ждать 8 часов.

Вітаю з реєстрацією!
Дякую, тепер я точно запам’ятав, а як ви вважаєте чи повинен оператор інформувати про підключення кожного пакету послуг?

Не умеешь редактировать сообщения, но лезешь давать советы как абоненту активировать то что по идее должно активироваться само.

Пару дней назад столкнулась с такой же проблемой! Деньги 90 грн внесла не перед снятием , а днём позже и посыпались смс про 7 грн в день за интернет ! Которым я не пользуюсь! 2 недели и денег нет. Прощай Водофон! Я знаю у тебя итак много клиентов, но это дело принципа!

Клиентов у них судя по форуму все меньше и меньше... но их видио это не заботит...

как это не заботит, смотри сколько фейковых аккаунтов нарегали

крім того, якшо у тебе пакет 80 грн, і в тебе на рахунку рівно 80.00 грн, то водафон не зможе в поповнення на місяць, вони напевно рахунки в float тримають:)

так там не цілі числа, там сума чисел виду x гривень y копійок, які конвертяться з base10 в base2

Чому бідний, бо дурний, чому дурний, бо бідний....

Вітаю з реєстрацією на цьому чудовому форумі!
Згоден. Без філософії нам ніяк.

Одинокая потому что прыщи. Прыщи потому что одинокая.

Завжди тримаю на рахунку овер 100 грн, жодних проблем.

Я дуже важко працюю, цілий день, бува, не сплю, щоб дозволяти собі таке!

Класс! Вот это реальный вариант, как не дать себя обокрасть! Просто отдать деньги гопникам!

Якщо не маю перевитрат, то в чому проблема? Тримаючи невеликий запас на рахунку, уникаю проблеми типу «забув поповнити».

Важливо !враховуйте,що ц тарифах водафон послиги надаються не на місяць,а на 4 тижні (28днів)

Пару лет назад столкнулся с аналогичной проблемой у этого же оператора.
Пополнил счёт на сумму равную месячной абонплате, в тот же момент у меня списало небольшую часть денег для активации пакета на день. На следующий день пакет на месяц не активировался т.к. денег для этого уже было не достаточно. В общем, списывалось у меня так около недели или двух по несколько гривен, пока счёт не заблокировался из-за недостаточного количества средств на счету) Стоит ли говорить, что произошло это в самый неподходящий момент?.. Особо доставила их фича со «срочным кредитом», которая активируется в течение суток(!) с момента запроса.
Улучшения с тех пор, которые я заметил (или просто стал обращать внимание): добавили уведомления о активации пакета на день и добавили запрос, которым можно вручную активировать пакет на месяц, если успеть это быстро сделать.
Но вот возможность в принципе отключить эти пакеты на день так и не добавили. Пришёл к такому же выводу, как и автор топика.

Про шахрайство сильно перебільшено, можна замовити пакет послуг самостійно, не чекаючи поки зніме абонплату, набравши комбінацію *101*444# виклик, про це повідомляється в смс сповіщеннях від оператора.

Вітаю з реєстрацією на цьому чудовому форумі!
А як ви вважаєте, чи повинен оператор сповіщати абонента про підключення кожного пакету послуг?

А как вам политика смены пакетов?

Не зрозуміло як потім визначати який у абонента оператор. Чи платний буде дзвінок?

Звичайна ситуація, мені завжди приходить смс з кодом щоб поновити мій тариф і все, в крайньому випадку існує оператор до якого цілодобово можна звернутися і дізнатися що це за тариф за 5 грн в день... Тому не варто кіпішувати через свою необізнаність 😉

А ще не варто реєструватися на форумі, щоб когось повчати, нешановний бот.

Придбала в квітні 2018 року стартовий пакет Лайт плюс. Потрібен був поряд з дзвінками інтернет в умовах 2G (для Телеграм та перегляду новин), адже на дачі тільки такий інет. Заплатила за послугу «Рік без абонплат», а в травні в моєму тарифі змінили умови — скасували безлімітний 2G. Тепер ці умови мене не влаштовують, але варіантів переходу зі збереженням послуги «Рік без абонплат» не існує. Звичайно, гроші, сплачені на рік вперед в Водафоні не повертають, а тарифи мені не підходять. То ж перейшла на Лайфселл.

Отличное решение! И не важно, что к номеру телефона обычно пол жизни привязано! Меняйте, если не устраивает! А оператор не хочет поменять отношение к своим клиентам?!

Та же ерунда и с киевстаром. По факту, не нравится, не пользуйся. Иллюзия выбора, а в реальности добить будет любой оператор.

Хо-хо! Величина моїх фінансових втрат трошки більша, але зайшла не помірятися... у мене контракт, був(!) більше 7 років, 5 з яких послуги зв’язку сплачувала організація, в якій я раніше працювала. І ще два роки постійних боргів, додаткових послуг и всього такого... з останнього... нарахували мені борг за інтернет, використаний понаднормово — 2 Гб доречі! А в моєму пакеті 2,5гб надають, тобто разом 4,5 Гб і це все з телефону!!! У кінці місяця надходить мені звіт від Водафона, згідно з яким, я всього за місяць з 2,5 Гб використала 2... і як таке може бути?! Чудеса! Оператор — увага(!) не знає!!!! У центрі обслуговування оформили запит. Але, звісно, ж борг, гроші, розбирають запит, а телефон мені заблокували! Але і це ще не все! При заблокованому телефоні я не маю можливості вихідних дзвінків, повідомлень та звісно ж, інтернету!!! Алеприходить до мене , що ПРИ ЗАБЛОКОВАНОМУ телефоні вже почала використовувати свій щомісячний обсяг інтернету. Оце так сервіс!!!

Ще про сервіс.
Купив новий телефон під Micro-SIM. Подзвонив оператору, з питанням де найближче можна замінити сімкарту.
Каже, є на Гната Юри(Київ) точка. Я уточнив, чи дійсно я прийду і мені там замінять відразу?
Каже — звичайно.
Я прийшов, вони там дивляться на мене як на ідіота. У їхньому відділенні треба було заздалегідь замовити.
ОК. Всеж-таки, запитую — де замінити сімкарту? Ну, кажуть, на Святошині.
На Святошині дівчина з великими очима сказала, що зараз(вже був вечір) тільки на Хрещатику.
На Хрещатику, нарешті, вдалося, але часу потрачено...

Якийсь дивний досвід.
Коли в мене виникла така ж потреба, я просто прийшов у найближчий фірмовий магазин. Мені там показали на кнопковий телефон у кутку і сказали що набрати. Далі поспілкувався 5 хвилин з оператором (назвав причину заміни, PUK код, дані паспорту). Після чого мій паспорт відксерили і видали нову сімку.
І це також, до речі, відбувалося ввечері, пів року тому.

Така ж ситуація у мене сталася в травні місяці, але ви пишете, що рахунок треба було поповнити до 8 годин ранку. Я якраз і поповнила до цього часу, не робила ніяких дзвінків і не користувалася інтернетом, через дві неділі мене відключили через нестачу коштів. Оператору доказати нічого не можна. Отже це пряма викачка грошей. Тепер зрозуміло, що я не одна така

Оператор сказав, що це поширена проблема.

Оператору доказати нічого не можна.

Цікаво, як він може довести, що ви користувалися інтернетом в той час.
Мені взагалі сказав, що в мене інтернет увімкнений постійно. Але це не правда.

ОНИ не могут не могут это никак доказать, у них залипает счётчик! Если при заблокированном телефоне ко мне пришло смс, что я начала использовать свой трафик... а операторы все говорят «верьте нам на слово!»

Тырнет у меня на лайфе, был, есть и будет. Попробовал водафон...и рад что у меня лайф 8-)

Я с ними не так давно ругался, за этот автоматический переход на ежедневно оплачиваемый пакет. Закончилась у меня услуга, будь те добры — отключите, и дайте возможность в любое время самому оплатить и подключить услугу. Вот просто внезапно решили мне подключить этот ежедневный пакет, без моего желания. Оператор сказал что условия договора поменялись. На вопрос — как они могут менять условия договора в одностороннем порядке, и не спросив моего разрешения снять деньги — промычала девушка что то не внятное. Это, разумеется, копейки, но сам подход не радует.

Можливо на форумі є хтось з розробників CRM(чи що воно там) Vodafone і зможе пояснити чому саме 8 годин потрібно для перевірки рахунку і підключення місячного пакету.

— как зачем? Чтоб ты по ошибке потратил деньги, тебе не засчитался тариф и чтоб ты пополнил счет ещё раз.
А вообще у нас большинство сервисов такие. А уж мобильные операторы и провайдеры вообще все

В моєму регіоні а це Закарпаття, нажаль практично 70 відсотків абонентів користуються водафоном. На мою думку найгірший звязок, про 3дж я взагалі мовчу, його просто немає. Мені смішно що вони хочуть запровадити вже 4дж втой час коли люди ще не знають толком що таке 3дж.

Была точно такая ситуация, правда я сразу же заметил, добавил недостающую сумму на счёт и сразу же ввел код для активации услуги, пока опять не сняло ещё за что-то...

Киевстар. Та же ситуация была. Теперь держу на счете 2-ю сумму тарифа (какой-то по акции за 50 грн. с 6 гигами). И бывает поглядываю через виджет (вся статистика), чтоб в день отщелкивало по 7 копеек — включен сервис e-mail по номеру телефона -> sms. Да и как бы и не держу сумму (накопилось само собой уже), просто в банке выставил автоматическое пополнение с карточки в определенную дату и время по всем устройствам семьи на суммы чуть больше тарифов (если смена региона или выход за лимиты). Из всего недавно достал какой-то клуб новостей/услуг, включал услугу и начинал отщелкивать бабки, пока не отошлешь STOP. После второй смски прекратили юмор на молчаливом согласии.

Мудафон — он такой :(

Тоже самое и у родителей на киевстаре наблюдал :)

Да у них это в порядке вещей. У меня похожая ситуация с быдлофоном была, только по интернету. Они с НГ ввели новые правила, согласно которым если ты использовал предоплаченные в рамках месячного тарифа 500мб на 4 недели то каждый день будут потрошить твой счет на 5грн. Причем отключить это никак нельзя. И даже если ты передачу данных в смартфоне выключаешь то они всеравно списывают 5 грн и говорят что была интернет сесия, и что я скачал 1кб.

Теперь у меня на счету всегда 4.50грн.

А набрати *101*444# щоб зняло гроші відразу впадло?)

Абонент може не знати цей код, може забути ввести, здається, на це і розраховано

В кожному повідомленні від водафону про те, що скоро будуть зняті кошти вказується цей код. Головне коли поповняєте після того, як вони мали б самі знятись — вимикацте інтернет, щоб не зняло відразу кошти за день, бо може якась погода оновитись і т.д., і спише кошти за день користування.

Но ведь это ненормальное поведение для оператора, когда я для штатного использования их услуги должен со своей стороны какие-то дополнительные телодвижения делать.

Що значить «ненормальне» ? Все продумано: з кожного по нитці — оператору сорочка :) «Посекундна» тарифікація вас же не дивує ?

Доброго дня!
Плата за пакет знімається у визначений термін. Головним каналом перевірки дати, до якої діє пакет є комбінація *101*04#. При наявності достатньої кількості грошей підключення пакету на місяць відбувається автоматично. У іншому випадку підключається пакет на день. Коли Ви поповните рахунок, то система перевірить суму з 00:00 — 8:00, як зазначили Ви, а також це написано в умовах пакету на сайті. Тобто плата за пакет у Вас зніметься вже на наступний день. Щоб таких ситуацій не виникало, доповніть рахунок, щоб у Вас була достатня сума і наберіть комбінацію *101*444#, щоб підключити пакет на місяць миттєво. Також Ви можете підключити послугу Рік без абонплат, щоб відмінити оплату пакету на місяць на 365 днів, а також заощадити Ваші гроші.
Ми також відкриті до діалогу і Ви можете написати у приват нашої офіційної групи: www.facebook.com/VFUkraine.
Компанія Vodafone Україна зацікавлена, щоб усі наші абоненти були задоволені послугами і зробимо усе можливе для вирішення Вашого запитання.

З повагою, експерт Vodafone!

Доброго дня
Я згоден, що на сайті описані всі умови, але є два конкретних моменти які навмисно або з неуважності вводять в оману.
1.При наданні першого пакету на день приходить смс і там написано, що для підключення місячного пакету треба поповнити рахунок на суму N. Про коди ні слова. А 8-и годинний проміжок часу якраз достатній щоб абонент встряг в халепу і скористався якоюсь послугою.
2. При підключенні денних пакетів не приходить сповіщення.
Я не знаю чим викликана така процедура(8 годин на перевірку) але вона вводить людей в оману. Навіть ваш оператор сказав, що люди часто звертаються з такими проблемами.
Якщо змінити її не можна чисто технічно, то зробіть хоч рівень сповіщення більш високим.

Я так понимаю, что такой промежуток сделан, чтобы не нагружать систему. Начиная с полуночи начинают проводить транзакции пакетами, а не сразу у всех пользователей, иначе система просто ляжет.

а дневную плату списывают риалтайм, чудеса :)

Точно так же и в тот же момент, как и месячную. Если месячную списать не удалось, списывается дневная.

так нет же
дневная списывается при первом использовании сервиса, месячная в период до восьми утра. собственно это и описал топикстартер. Что мешает при первом использовании проверить остаток и если хватает средств списать месячную абонплату остается загадкой.

Чисто технічно, хіба може система підключати денний без перевірки рахунку? Звісно, Ні.
Оператор відморозився відповідати чи перевіряється стан рахунку при підключенні послуги на день.

это у них неправильно биллинг сконфигурен, либо из-за криворукости админов, либо из-за грязного маркетинга

Скоріше друге.

Умови користування денними пакетами послуг

При наявності достатньої суми на рахунку платіж за пакет послуг на місяць знімається щомісяця, з урахуванням дати підключення, автоматично в період з 00:00 до 8:00, про що Ви будете проінформовані SMS-повідомленням після 8:00. Зверніть увагу, якщо до моменту отримання SMS-повідомлення про нарахування пакету послуг на місяць, Ви користувались послугами мобільного зв’язку (дзвінки, SMS, Інтернет), то з Вашого рахунку буде знято денний платіж.
Наприклад, пакет послуг був підключений 25 числа, зняття платежу буде відбуватися 25 числа кожного місяця, якщо пакет послуг був підключений 31 числа, зняття платежу буде відбуватися в останній день кожного місяця з урахуванням кількості днів у місяці.
Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, автоматично здійснюється перехід на денні пакети послуг, про що Ви будете проінформовані SMS-повідомленням після 8:00.
В подальшому, кожен день з 0:00 до 8:00, буде перевірятися стан рахунку і при наявності достатньої суми відбувається зняття вартості і підключення пакета послуг на місяць.
При відключеному пакеті послуг на місяць, для оновлення пакета поповнить рахунок та самостійно наберіть: *101*444# ,після чого Вам буде нарахований новий пакет послуг згідно з вашим тарифом, а дата наступного зняття буде змінена з урахуванням нової дати підключення пакета послуг на місяць.

Тут вони пишуть, що

Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, автоматично здійснюється перехід на денні пакети послуг, про що Ви будете проінформовані SMS-повідомленням після 8:00.

Читаємо СМС:

Вам надано пакет на день: безліміт у мережі, 5 хв. та 5 SMS/MMS по Україні, 200 МБ за 5 грн на день. Для підключення пакета на місяць поповніть рахунок від 80грн. Деталі: 111

де написано про підключення ПАКЕТУ(1-го). А наступні підключення не афішуються.

А ще,

В подальшому, кожен день з 0:00 до 8:00, буде перевірятися стан рахунку і при наявності достатньої суми відбувається зняття вартості і підключення пакета послуг на місяць.
При відключеному пакеті послуг на місяць, для оновлення пакета поповнить рахунок та самостійно наберіть: *101*444#

Сповіщали про відключення?

Зазначу, що опис умов тарифу на сайті починається з переліку послуг з місячного пакету, що зазвичай сприймається як стандартні умови, за замовчуванням.

Все совсем не так. Вот цитата из условий тарифа:

Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на 4 тижні, автоматично здійснюється перехід на денні послуги, незалежно від користування.

Серйозно?! Зацікавлені, щоб усі абоненти були задоволені?! Ага! Вже два тижні чекаю на відповідь у вашій групі у фейсбуці!

Интернет и мобильная связь в Украине одна из самых дешевых в мире. Пруф — www.iphones.ru/iNotes/645706
Но все-равно найдеться украинский айтишник, который будет жаловаться на стоимость связи.
Настройте автоматическое пополнение мобильного счета каждый месяц 28 числа и не создавайте больше таких топиков.

И одна из худших по качеству, не забывайте. В Турции в море в 10 км от берега интернет ловит, у нас когда на поезде едешь то даже не на всех станциях есть интернет

Сравнивайте море с морем и поездку на поезде с аналогичной поездкой.
Даже в Штатах покрытие далеко не везде есть.
Качество связи в Киеве позволяет мне смотреть анлим видео с телефона практически в любой точке города. И все это за 155 грн в месяц, стоит ли напоминать, сколько это в долларах по текущему курсу?

Так мы говорим про Украину или про Киев? У вас за пределами Киева Украина заканчивается? В США вообще многие штаты почти что пустыня, а я говорю за населенные пункты. В Херсонской области во многих городах небольших нет мобильного интернета воообще, хотя операторы рассказывают байки о 4g.

Підтримую, родичі є в Чернігівській і Вінницькій областях, часто там буваю, останні 4 роки мобільний інтернет там не покращився. В Вінницькій, взагалі — село 700 м від траси М12, просто щоб подзвонити треба вийти як мінімум на вулицю, а краще на пагорб.

Я не был во всех городах Украины, говорю про крупные города — Киев, Днепр, Львов, Одесса где я был и пользовался инетом. Никаких проблем у меня не возникло. В поезде были проблемы. Но опять-таки, в вдругих странах ситуация примерно такая же — в крупном городе все норм, в пригородах покрытие хуже и это нормально. Но цена за минуту или МБ у нас очень приятная, ссылку я прикладывал выше.

«говорю про крупные города — Киев, Днепр, Львов, Одесса где я был»
Вот то-то и оно. Что это покрытие уровня конца 90х. А прокатись километров за 10 за город — и уже хорошо если сеть словишь.

по днепру и так ловит через раз, пол дня сижу на едже, куда там за город...

Потому что этот водафон к турецкому решения не имеет не имеет... если интересно, можете почитать в интернете, кому он принадлежит — и все станет на свои места...

A кaкoй водафон caмый лyчший c Baшeй тoчки зpeния?

очередной «переможець», по соотношению с зарплатами как видно по ссылке болтаемся по середине ±, и это учитывая нашу связь африканского качества, шаг влево, шаг вправо и 3g даже столице хрен ловит. Сравнивать, так сравнивать по полной, со всеми нюансами

На самом деле мне было бы очень интересно почитать объективное сравнение качества связи у нас и у «них». Если есть источники, поделитесь, пожалуйста.

Источники? м. Дорогожичи, шаг влево, шаг вправо — от 3g ни следа не осталось. А это всего в 2х станциях от центра города! То есть даже в самом Киеве с 3g все печально (4g я в настройках телефона отключил, он попросту не работает на водафоне). Если вы будете сейчас рассказывать, что в Германии такая же Ж. со связью — я вам просто не поверю. Да о чем говорить, даже в РФ мобильный интернет намного качественней, и 4g там уже работает фиг знает сколько лет. Вот вам пример сравнения качества, на личном опыте

(4g я в настройках телефона отключил, он попросту не работает на водафоне

так, для зрадофілів спеціально розсилають сигнал «Розривати зв’язок кожні 30 сек» при користуванні 4g

Особистий досвід завжди бреше

Нет, просто мобильный интернет у нас полное Г, но «переможци» с кастрюлей на голове в это никогда не поверят.

Интернет и мобильная связь в Украине одна из самых дешевых в мире. Пруф — www.iphones.ru/iNotes/645706
Но все-равно найдеться украинский айтишник, который будет жаловаться на стоимость связи.
Настройте автоматическое пополнение мобильного счета каждый месяц 28 числа и не создавайте больше таких топиков.

Автор скаржиться не на вартість мобільного зв’язку.

І автоматичне поповнення мобільного рахунку не гарантує, що не будуть списувати кошти за денні пакети. Якщо цікаво чому, перечитайте уважніше, що він написав.

Ключевой момент, что автор ЗАБЫЛ пополнить счет вовремя. Отсюда и все проблемы. Это не кидалово, а наступление следствий, указаных в условиях тарифа.
Автоматическое пополнение за сутки до наступления следующего месяца. Автоматическая оплата на 28 число каждого месяца гарантирует, что проблем не будет и оплата услуг на след месяц пройдет без проблем.

Ви впевнені? Отже ви зробили поповнення рахунку автоматично кожного місяця. Рік ви не задумуєтесь про поповнення. А потім випадково у вас на тій картці буде не достатньо коштів і поповнення не відбудеться. Спочатку ви раптом не зможете дзвонити, потім кинеться поповнювати. І цілком ймовірно, забудете ввести код. Vodafone буде вам вдячний.

Ну c`mon, ну так можно дойти до полного абсурда.
Просто контролируйте средства на карточке\счете, это же Ваша ответственность, если хотите получать услугу. По крайней мере, если подвязать карточку и на ней не окажеться средств — придет смс-ка, о том что была попытка списания, но денег на счету нету — вот и на поминание, что пора закинуть деньги.
П.С. Все это сработает, если подключена и оплачена услуга смс-банкинга )

В Украине всегда найдется человек который оправдает (причем забесплатно) какой-то косяк или откровенное кидалово власти/бизнеса по отношению к другому человеку.

Ну, тех, кто готов кричать «зрада» при любом удобном случае, все-же больше

Где тут зрада? Зрада это когда во всем виноват шоколадный царь. Ну и все варианты на эту тему.

А тут банальное на***во клиента. У синего конкурента точно такая схема, и когда пользовался его услугами не раз попадал на то что вроде бы пополненный счет активируется с опозданием (хотя, года так до 2013 или 2014 ничто не мешало активировать моментально) и кроме месячной платы стягивается еще с-миру-по-нитке плата за сутки. Никто не умрет от таких «потерь». Но это чистой воды вот то самое что в первом предложении абзаца.

Возможно, это все зависит от отношения конкретного человека к ситуации.
Мое отношение такое — настроил автопополнение на конец месяца и никаких проблем не испытываю и ничего не переплачиваю, пользуюсь такой схемой лет 6 уже.
Считаю странным обвинять оператора в чем-либо в этой ситуации, ведь автор сам просрочил платеж и попал на дневной тариф. Мог ведь себе хотя бы напоминалку в календарь поставить.
Хотя в целом согласен, что операторам еще есть куда расти в плане сервиса и качества услуг.

Это вы ещё с вегой не сталкивалась

іншими операторами мобільного зв’язку в Україні

lifecell. Не знаю и не хочу знать, какой у меня тариф, сколько он стоит и когда снимаются деньги. Иногда говорит, что денег совсем нет на счету (когда уже дико в минус ушел) — закидываю пару сотен и пользуюсь дальше.
P.S.: имхо, я бы из-за 40 копеек 5 грн не тратил свое время :)

Сума не важлива, в такій ситуації будь яка сума злилася б в двічі швидше.
Можливо хтось прочитає і не втрапить у цю халепу.
Можливо ,Vodafone прочитає і змінить свої алгоритми, бо як сказав оператор, проблема поширена, читайте уважно умови.

встраивание кнопки «экстра деньги» в заглушку на 404

Если не секрет, это где/что такое?

А, понял. Не приходилось видеть такое.

замовити додаткові гроші

Пару раз пользовался, кстати, когда совсем не было возможности или было лень пополнить счет.

Загоняет в миеус, через неделю входящие блокируются

Ну, минус легко распознается, когда даже звонки на лайф не дает сделать :)

Пользуюсь Лайфом уже больше десяти лет; последний месяц интернет у них на Воскресенке, Дарнице, Гидропарке, Днепре — полное г.

Якось водафон зробив це одночасно (списав 5 грн і за пакет), баланс став від’ємним) Довелось розрулювати в телефонному режимі, 5 грн повернули, але потім. Щоб мати можливість дзвонити, довелося поповнювати рахунок ще раз, щоб вийти з мінусу.
Тут питання не про суми, а про якість послуги. Не дуже хочеться затикати грошима чужі баги.

є велика ймовірність, що з вашого рахунку знімуть 5 грн

Як жахливо подорожчала в продуктових магазинах сіль! ©

По темі: поповнюю на 300-400 гривень, після чого не згадую про цю необхідність декілька місяців.

))) Головне, після поповнення ввести USSD код для підключення місячного пакету, або вимкнути телефон в період з 00:00 до 08:00 що випадково не активувати пакет на день. 21 сторіччя на вулиці.

Головне

Таки головне — вбити в собі ніщеброда, щоб не морочити собі та іншим голову питаннями, ціна яких +/- 5 гривень.

Ви, звісно, праві, але ціна питання не

+/- 5 гривень.

, а х2.
В моїй ситуації, 400 грн, наприклад вистачило б на 2,6 місяця, а повинно було б на 5. Я вважаю поганим тоном наживатися на дурості чи заклопотаності абонента.
В Україні у Vodafone ~20 млн абонентів, якщо з кожного видурити хоча б 5 грн...

Топік починався з

Я пропустив поповнення

Тож, як варіант, можна поповнювати одразу на суму n*3 і не морочити голови аудиторії зі своєю забудькуватістю.
Така ж схема роботи в Astelit/life — в разі відсутності коштів для оплати за місяць, стягується плата за день (пропорційно більша).

Так, 5 грн за день — цілком визнаю, я пропустив планове поповнення.
Але погодьтеся, схема коли я поповнив рахунок, скористався послугою, і через дві години вони активують денний пакет хоча коштів достатньо для місячного — явно шахрайська.
upd: при чому ніякого сповіщення про надання денного пакету немає(крім того що в перший день). А от про підключення місячного пакета інформують кожного разу.
Взагалі, я бачу справжній сервіс таким: клієнт заплатив — послугу надали, і без ніяких кодів і 8-ми годинних термінів.

явно шахрайська

Или бажина, которая лежит на дне беклога, если такой вообще есть

А на 90 грн совсем никак было не пополнить? Вы из собственной невнимательности делаете проблему. На Киевстаре ситуация аналогичная, если что.

Звертайте увагу на одну шахрайську схему ватафона: вони розсилають смс з посиланнями на власні копро-медіапослуги.
Якщо ви просто перейдете за посиланням, з вас одразу знімуть певну суму (3-5 грн), мало того, будуть знімати її щодня.
А найбільше западло в цій ситуації, що в Андроїдах часто смс-читалки (у тому числі, вбудовані) роблять GET запит за посиланнями, що надходять (а посилання уже містить код). Тобто, навіть не заходячи, користувач отримає — 3-5 грн щодня, доки не зверне увагу.
Виходи з ситуації наступні — вимкнути передогляд смс в читалках, а для контрактних абонентів — вимкнути послугу КЛІК (яку теж автоматом включають)

Ватафон — правильна назва.

Похожая фигня была недавно с лайфселл. Причем

Только переход не GET-запрос не может считаться заказом услуги. Здесь не Россия.

не місяць, а 4 тижні, до речі. це за рік набігає 13 разів по 4 тижні, а не 12 місяців. Мелочь, а неприятно

В мене ще діє старий тариф 2015-го року, там ще місяць. А в нових дійсно 4 тижні. Для них це далеко не дрібниця ))

а мене якось перевели без варіантів (тобто інші варіанти були ще гірші) на 55 за 4 тижні, це виходить 715 за рік і 480 якщо разово заплатити рік без абонплат. київстар у той же час так само став 55 замість 35. а старі тарифи вони всі не хочуть підтримувати, бо невигідно

4 недели это всегда одно и то же число дней, в отличие от дней за месяц. Поэтому сумма в день постоянная, и нет разночтений.

активував на рік (таки дійсно рік) і забув. Ну зміняться умови і що? Як на мене, прийнятніше 1 раз кинути на рік, лишити на рахунку нуль і не паритися, ніж щомісяця рахувати хто в тебе скільки вкрав чи не вкрав чи не заглючила картка і тд.

весь телеком это сплошное мошенничество и скам, вне зависимости от оператора. так что ничего удивительного.

Таких «нюансів» у тарифах українських мобільних операторів багато. І, як показує мій досвід, Vodafone тут не є найгірший. Коли Vodafone робив щось, що явно суперечило інформації на їхньому сайті чи тому, що говорила служба підтримки, то вони принаймні повертали гроші. На відміну від, наприклад, Київстар.

Я колись наткнувся на інший «нюанс». Тоді у моєму тарифному плані не надавався інтернет. Щоб ним користуватися, можна було сплачувати за кожен використаний мегабайт або замовляти пакет мегабайт. Зрозуміло, перший варіант був значно дорожчий. Я завчасно замовив пакет, але невдовзі взнав, що інтернет зник, як і всі гроші з рахунку))) Виявилося, щоб нарахувався пакет послуг, треба було ще завершити інтернет-з’єднання.

Просто треба усвідомити, що якщо живете в Україні та користуєтеся перевагами життя тут (низькі у порівнянні з Заходом витрати на життя і податки і т. д.), то за це є своя плата.

Просто треба усвідомити, що якщо живете в Україні та користуєтеся перевагами життя тут (низькі у порівнянні з Заходом витрати на життя і податки і т. д.), то за це є своя плата.

лол, ну от до чого тут це?

Розказую історію з TIM. Придбав я собі пакет на 30 Гб в Італії, за 25 євро. На рахунку в мене було 5 євро. Аж тут у мене зникає інтернет — заледве знайшов кав’ярню з вайфаєм. Виявилося, що оператор мені підключив (не питаючи) пакет медіа послуг. За це зняв 5 євро, баланс став 0. А при балансі 0 інтернет не надається! Круто, правда? Оплачений пакет є, гігабайти — є, а користуватися — не можу.

У мене була схожа історія. Купив картку Vodafone. На стартовому пакеті — багато тексту дрібним шрифтом, у якому десь вказується, що вже підключена якась непотрібна мені платна послуга. Здається, МелоРінг. Я цього тексту не читав і про цю послугу взнав, коли поповнив рахунок і отримав sms-ку про знаття плати за цю послугу.

лол, ну от до чого тут це?

До того, що, наскільки я знаю, в Україні споживач, який не прочитав добре заховану інформацію про додаткові платежі у використовуваному ним сервісі, сам винен.
У розвинутих країнах це не завжди так. Приклад: www.theglobeandmail.com/...​isements/article27957795

Following a five-month investigation, the Competition Bureau announced in September, 2012, that it was suing the Big Three carriers and the CWTA for facilitating charges by third-party companies for texting services that customers „did not intend to purchase and for which they had not agreed to pay.”
...
It said the Big Three carriers „pocketed a share of the revenues collected,” and that customers were charged up to $10 per transaction and up to $40 for a monthly subscription for services they did not realize they agreed to pay for.

Ви знаєте про випадки такого в Україні?

Подписаться на комментарии