Ділюся Python-матеріалами і не тільки
Всім привіт! :)
Мене звати Остап, мені 18.
Я студент
Програма там застаріла і 1.5 роки тому я подався у самоучки.
Для себе я тоді вибрав напрямок — Python, адже мені дуже сподобався широкий спектр задач які він може вирішити.
За час свого самонавчання я познайомився з безліччю нових людей, отримав багато досвіду, спробував різні технології.
На початку я уявлення не мав за що мені братися, з чого починати, тому я писав усім підряд, щоб почути пораду та знайти хоч якісь матеріали для навчання.
За цей час я пройшов неймовірну кількість онлайн-туторіалів, уроків, книг і я знаю, як важко початківцю знайти за що загачитися та прямувати вперід.
Заради цього і пишу цей пост, щоб поділитися всім корисним, що назбирав та пройшов за цей час.
Нижче ви знайдете матеріали по Python, Django, HTML/CSS, MySQL, Git, багато хороших книг, конспектів, задач.
Python
1. stepik.org/course/67 — курс для новачків, з нього я і розпочав вивчати Python.
2. stepik.org/course/512 — продовження попереднього курсу, але з більшим поглибленням.
3. www.youtube.com/...HDgROfUUHMbrrdsy_b2y2V_rj — хороший курс, який також для новачків.
4. younglinux.info/oopython.php — чудовий курс про основи ООП в Python. Чудове подання та «мастхев» для кожного початківця.
5. www.youtube.com/user/sentdex/videos — канал іноземного кодера, у якого є багато цікавих відео про написання різних Python-речей.
6. pythonworld.ru — незамінна Python-енциклопедія для кожного початківця-пітоніста, яка містить список усіх вбудованих методів відповідних типів даних та не тільки.
7. python-3.ru — блог про Python та написання різних проектів на ньому же.
8. www.youtube.com/...DvI5AJmcPv36M6PUrQ/videos — відео про різні цікаві речі на Python.
9. codeguida.com — хороші статті про елементи Python, зокрема звідси я почав вивчати роботу з API у Python.
Python GUI (графічний інтерфейс)
Хоч Python і є скриптовою мовою і графіка тут річ екзотична, але кілька фреймворків і матеріалів є.