AWE USA 2018: огляд найбільшої AR & VR конференції

Нещодавно ми з колегами із SoftServe повернулися з Augmented World Expo USA. Організатори стверджують, що це конференція № 1 в напрямках AR та VR. Не знаю, чи вона найбільша в світі, але подія точно вражає масштабом та варта того, щоб відвідати її. Ми розглядали й інші конференції, як наприклад, VRLA, GDC, GTC та багато інших подій з фокусом на інтерактивних технологіях. Але ми шукали конференцію, яка більше спеціалізується на AR для великих корпорацій. І ми не прогадали з AWE, оскільки основною темою конференції були AR-технології, а понад 80% демо-стендів були орієнтовані на прос’юмерів.
Конференція в цифрах:
9-ий рік поспіль- 3 дні
- 6 стрімів
- 2 великих павільйони
- 6000 відвідувачів
- 1000 демо
Масштаб конференції, звісно, вражає — у тебе немає шансу побачити чи почути все, тому треба одразу визначитися з пріоритетами та найцікавішими напрямками, доповідями, стендами. Насправді доповіді були дуже різними — починаючи від шокуючих keynote та надихаючих пічтів стартапів і закінчуючи спонсорованими сухими виступами; від суто технічних до більш абстрактних чи наукових. І звісно, не обійшлося без євангелістів індустрії, які поділилися своїми найостаннішими відкриттями та розробками.
Також можна було знайти та протестувати демо всіх рівнів — від розробок на планшетах чи гарнітурі до величезних зон, завалених тонами апаратури.
Важко передати словами все, що ми почули за три дні. Як казав Морфеус: «На жаль, ніхто не може точно пояснити, що таке Матриця. Треба побачити це на власні очі». Тому я краще продовжу з фотографіями :)
Keynote доповідь вразила мене найбільше — Орі Інбар (Ori Inbar), співзасновник AWE, який вже дев’ять років організовує цю конференцію і драйвить напрямок AR.

Тут навіть коментарі не потрібні :)

The Magic Lab вкотре показує магію на сцені з використанням дронів та проекторів. Можливо, виглядає не так фантастично, як наживо, але можете переглянути відео.

Nvidia, звісно ж, ділиться інсайтами про VR для машин:

Так, це набагато ближче до визначення AI ніж просто ML:

Microsoft дуже рішуче налаштований на розвиток своїх MR та IoT:

Доповіді на AWE іноді перетворюються на справжні перформанси. На фото нижче — проектування на обличчя в режимі реального часу, виглядає дуже круто.

Чарлі Фінк (Charlie Fink) такий же класний, як і його книга «An AR Enabled Guide to AR & VR» :)

Я все таки більше схиляюся до нейро-комп’ютерного інтерфейсу, але майбутнє, яким бачить його Qualcomm, теж непогане:

Дуже практичне та правильне обґрунтування, навіщо корпораціям AR:

Ми рухаємося в майбутнє, де буде цифрова людина:

Було представлено дуже багато проектів з тактильним функціоналом:

Нижче показано трасування променів в реальному часі з використанням дзеркала. Дуже вражаюче, але на жаль для мене, не занадто популярне.

Якість захоплення об’єктів з людей, що танцюють, просто неймовірна. Експерт сказав, що вони використовують 216 камер :)

У Китая серйозний підхід до науки та освіти:

Vuforia розширюється:

Неочікувано, але це стенд HP, на якому вони активно просувають рюкзак-комп’ютер HP Z backpack PCs:

Виглядає, Kopin є сильним лідером, який пропонує багато різних прототипів та готових продуктів. Розпродаж Solos для велосипедистів за ціною 400 доларів ледве не став причиною спонтанної покупки :)

На жаль, aGllass DK ІІ для Full FOV tracking були представлені тільки на папері :(
Тут також були представлені вина 19 Crimes, які набули популярності завдяки своєму AR додатку для етикеток. Є навіть нова зомбі-лінійка:

Рятувальну маску для літаків, розроблену ODG, дуже швидко можна одягнути завдяки автоматичному закріпленню, а монохромний прозорий дисплей вказує дорогу до виходу. Дуже класний і потенційно практичний продукт.

Чиясь думка, але занадто прикольна, щоб пройти повз і не сфотографувати :)

Доречна точка зору від Wikitude :)

Дуже неочікувана локація, як для найбільшої VR-студії в Каліфорнії :)

Ось так виглядає Auggie Award. Років через 10, напевно, це буде щось на кшталт Оскара чи навіть краще. Цього року нагороду заслужено отримали ManoMotion в номінації Best Software Interaction Tool.

Ще один з переможців — Looking Glass — підтверджує думку, що майбутнє за голограмами, прозорими та об’ємними дисплеями та projector based VR.

Завершу надихаючою фразою від HTC Vive, з якою я повністю згоден.

І наостанок додам — AWE надає нереальний заряд драйву та бажання рухатися вперед :)
2 комментария
Добавить комментарий Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев