Uber — scam?
Недавно скористався послугами Uber. Другий раз у житті. Перед замовленням вибрав машину, біля якої стояла ціна між 120 грн. і 130 грн. Водій довіз мене, але їхав зовсім не одним з найкоротших шляхів: prnt.sc/kpu4a7. Після поїздки я випадково побачив, що з підв’язаної карточки було списано 368 грн. Переписувався зі службою підтримки Uber. Написав їм, що не просив водія заїжджати в інші місця, міняти пункт призначення, робити зупинки чи інше. Але кінцеве рішення Uber:
Hi Ivan.Please note, the cost of the trip can change if your actual destination is different from the one specified in the when you order, if there were additional stops or if the trip took much longer than expected.
We appreciate your understanding.
Підв’язану банківську карточку вже заблокував. Подзвонив у ПриватБанк й оформив заявку на оскарження транзакції. Сьогодні передзвонив у ПриватБанк — моя заявка кудись пропала. Консультант оформила ще одну, і на рішення стосовно неї — до 120 днів...
Можливо якось повернути різницю? Такий сервіс — це звична річ в Uber, чи просто мені не пощастило?
————————————————
Додано 05.09.2018
Позавчора скористався порадами у цій темі і за допомогою бота в мобільному додатку відправив скаргу (Review my fare or fees → My driver took a poor route → My driver took a wrong turn or got lost). Сьогодні на карточку прийшла різниця (258.42 грн.). Дякую за пораду.
Найкращі коментарі пропустити