Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

«Корпорація зла», або державний банк наносить отвєтний удар

Якраз закінчую читати книжку «Архітектура вибору», і все більше зустрічаю випадки, описані в книжці, коли можна побудувати правильну архітектуру вибору і «підштовхнути» людей займатися спортом, берегти довкілля, духовно вдосконалюватися, так і не правильну, яка заставляє людей витрачати більше коштів на непотріб, зловживати алкоголем чи наркотиками, переплачувати за певні «акційні товари», переплачувати комісію і т.д.

Але дивлячись на сучасний тренд «прибуток будь-якою ціною», думав, що «погана» архітектура вибору вже давно стала нормою і відносячись з обережністю до цих заманух мене вже нічого не здивує, але не там то було Вадік, ще вчитися і вчитися.

Заходиш собі спокійно в Приват24, бачиш по карті-ключ (ФОП рахунок) залишок на рахунку N тисяч гривень, спокійно з того ж мобільного скидаєш N/2 грн на власний рахунок і ніби все гаразд. Але заходиш потім на акаунт для бізнесу з комп’ютера і вуаля. Залишок на рахунку зовсім не N, і навіть не N/2 а зовсім інша сума. Тоді собі думаєш, а де ж взялися N, і звідки вони списалися на власний рахунок.

А тут, після чату з працівником банку(умовно Сергій), виявляється, що мені були надані кредитні кошти на ФОП рахунок, і з суми N/2 було знято комісію 3%. Дві секунди відходжу, згадую про «архітектуру», і пишу в чат: «Cєрьога, як так? Мені банк у своєму ж додатку показує не правдиву інформацію по рахунку, а потім знімає за це комісію за перевищення ліміту? Як повернути платіж і комісію?»

Серьога не розгубився, після хвилин 15 запитує версію ОС і версію програми (всі останні). І мочить(цитата) «залишок по рахунку Ви можете побачити в Приват24 для бізнесу, на залишок по карті ключ, не рекомендовано. бо операції за карткою можуть проходити раніше ніж операції по рахунку».

Я на сєкунду задумався, але також не здаюсь і кажу як тоді бути користувачам, якщо інформація якраз оновилася, в мене показувало N грн на залишку, а після зняття N/2, я і бачу, що залишок на карті ключ оновився і зараз доступно N/2, тобто N — N/2 = N/2 і якщо не заходити в приват для бізнесу то важко зрозуміти, що N/2 — це зовсім не залишок, а вже залишок від суми яку ти банку винен.

Тому всі Фопи, що працюють з Приват, будьте уважні. Приват почав наносити отвєтний удар і вдаватися до хитрощів рівня підпільного казино, «Спортлото» чи «Гроші за 5 хвилин без довідки про доходи».

Після моїх запитань Cєрьога тримав позицію банку як на передовій і після 15 хвилин «думання» повторював, що банк комісії не поверне.

Тут дивує ситуація, що жодного позову проти корпорацій типу Приват, не те що не виграються, навіть не відкриваються. Не вірю, що в мене перший випадок на 30 млн населення. Ну не можк я вигравати в лотерею так часто =)

Вже потихенько ситуація стає набридати, що на рівному місці тебе обманює державний банк, причому кошти на відновлення якого йшли і з моїх податків.

Тому повторюсь, Фопи приват банку увага.

Раніше писав сатттю, що не дуже хочу мати справу з аутсорс компаніями, бо багато обману, тепер скажу більше, що не хочу мати справу з українськими корпораціями та банками, тому що відношення тут не як до покупців, а як до (тут самі додайте), бо і так схавають.

Як мінімум такі організації потрібно «карати» гривнею, і по можливості популяризувати такі випадки і використовувати альтернативні організації.

Дивлюсь в бік Payoneer, хто як виводить/платить податок?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Вы так говорите, будто до национализации Приват был белым и пушистым... Ничего не поменялось, ИМХО.

А как вам такая история.

С этого месяца подняли некоторые тарифы для ФОП (обнал с карты ключа 0,8%, комиссия за нецелевое пополнение карты для выплат 0,35%). Но кто-то ли обратил внимание, что для тарифа IT-Expert при пополнении своей «Карты для выплат» вместо 0,25% стало снимать 0,3%. При этом никакой информации о поднятии комиссии нет.

Я общался сначала в чатах, там подтвердили, что да тариф моего ФОП IT-Expert/ИТ Отрасль тариф 0,25% все без изменений. Создали заявку на тех. команду (почему-то мне несколько раз приходилось переспрашивать ее цифровой номер, а эту фишечку мы знаем, что нет номера, ничего потом найти нельзя).

Через день мне перезвонила девушка, и сказала что я не прав, и все консультанты в онлайн чатах тоже, тарифы поднялись смотрите «3.1.1.12. Тарифи» но и там никакой речи нет о 0,3%, как и на самой стр. IT-Expert (где осталось описание что комиссия от 0 до 0,25%).

Я написал письмо на [email protected] через день мне перезвонил мужчина, сказал да, есть косяк, все комисси неправильны, мы пересчитаем, толи мне лично, то ли всем ФОПам. Еще через несколько дней сказал, что заявку он закрывает, держит под личным контролем, всем ФОП-ам комиссия вернется.

Уже прошло пару недель, в это ВС они базу обновляли, все терминалы стопались на ночь, я думал что это уж лучшее время для пересчета, но нет и по сей день, от моей заявки с начала месяца.

Так то у меня два непонимания, почему есть возможность прислать рекламу в приложение Приват24, но нет возможности оповестить об изменении тарифов. И второе, если и в конце этого отчетного месяца не будет возврата комиссии — выйдет что меня обманули)

Тут дивує ситуація, що жодного позову проти корпорацій типу Приват, не те що не виграються, навіть не відкриваються. Не вірю

Правильно робиш, що не віриш. Вони просто не афішуються. Але ж реєстр ще не заборонили?

Що до діалогу з банком: забудь чати, дзвінки, та інші канали по яких тобі сцятимуть в очі, стверджуючи що то Фанта. Пиши досудову вимогу. Лише так справа попаде в юридичний відділ, де юристи (а не умовний Сірьожа-практикант-без-зарплатні) зможуть прийняти рішення повернути блдьску комісію, щоб не робити те саме вже через суд. І суд, як здогадуєтесь, буде не в Дніпрі, тобто їм юристів за вашим місцезнаходженням ще й відряджати доведеться.

Письмову заяву ви можете подати в будь-якому відділенні, але краще у своєму, де обслуговуєтесь.

Зробіть це обов′язково. Бо юристи хоча б мають право вирішити справу на вашу користь. А контакт-центр функціонує виключно щоб вам брехати казочки, жодних повноважень в них нема. Навіть якщо повідомите їх про пожежу в головному офісі — вони відбрешуться і скажуть що питання буде вирішено «найближчим часом» «в кратчайшіє срокі».

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Направте, будь ласка, в приватні повідомлення контакти для зворотнього зв’язку, щоб ми могли розібратися в ситуації і надати коментарі по Вашому питанню. Сподіваємося на зворотній зв’язок!

Вадим,
мене теж дико дратує коли залишок по рахунку показують з кредитним лімітом.

Але в цілому хочу сказати кілька слів на захист Привату: Приват24 був і є зручним для ФОпів, все роблю онлайн, платіжки ходять швидко плюс Apple Pay першими в У зробили))

Я кинув лінк на цей пост співробітникам, сподіваюсь вам таки ту комісію повернуть!

Разве что-то принципиально поменяется в процессах банка, если одному человеку вернут комиссию?

И что потом? Бегать искать киндеры по всему магазину?

И что потом, писать письма в банк с просьбой этот овердрафт открыть?

В яблочко!

Ви думаю знаєте, що коли йде розробка продукта, то є пріоритезація запитів юзерів. Інколи це голосувалка, іноді сапорт обробляє і показує продакту, іоді ще якось.

Відповідаючи на ваше питання — якщо 1 випадок, то ні не «поміняється».
Якщо випадків десятки, то так, зміниться.

Я думаю, сам возврат комиссии не принципиален. Интересно именно чтобы менялись процессы.

Lyubomyr, це правда, Приват банк даже поширена контора в Украіні. Сам пробував купити за допомогою карти в Агроматі кровать та там така мутка як поповнення за допомогою терміналу — ну в банці. Приізджаю в салон — дивлюсь підрублена ніжка кроваті, кажуть, доставка. Тоді взяв Газєль замовив транспортне таксі, заплатив 150 гривень, ну знайшов портал як бла бла кар. Питання — хто знає як працює доктріна в сімфоні, бо ця січкарня на 3ій версіі дуже оперативно дозволяє створювати піддомени з Крад crud. І таке питання — мене катає начальник виробництва за простоі, дзвонив — він каже — де ти шляєшся? там простоює плагін під вордпрес — я завив — він вибачився і тема вордпрес вистрілила...

Подав письмову заяву, кредитний ліміт на рахунок ФОПа відключили повністю.

У них всегда поддержка была тугой.

Из недавнего. Как-то возникла потребность в дополнительных деньгах на привате (остальные деньги лежали на карте другого банка) — решил временно поднять кредитный лимит. Поднял до 10 тысяч, деньги тут же появились, половину из них я потратил. Когда пришло время потратить ещё немного — с удивлением обнаружил, что кредитный лимит без каких-либо уведомлений сам по себе сбросился в ноль.
Три или четыре раза звонил/писал в поддержку, общался с разными людьми — никто не смог объяснить, что это было.
Большинство утверждало, мол, «ВЫВСЁВРЁТИ, не мог подняться лимит в этот же день, он должен подняться только на следующий!!1»
А самый хитрый чувак ляпнул, будто у меня в привате нет доказательств, что я получаю нормальный доход и способен закрыть этот кредит (это правда, ФОП у меня открыт в другом банке). Но объяснить, какого лешего приложение в своём интерфейсе мне позволяет поднять лимит аж до 75 тысяч, или почему лимит был без проблем поднят до 10к этим утром, он так и не смог.

Тарас, думаю я знаю чому, бо в мене таке ж було.
Я тестую всякі кредитні штуки для підприємців, аж тут бах — мені обнулили ліміт Підприємницький.
Сапорт в чаті — це люди, які відповідають як роботи по шаблону((
але я сходив на відділення, і тут евріка! — потрібно було свіжу декларацію по ФОПу за 9 міс підгрузити в Корпоративні документи клієнта

Любомир, дякую, що поділилися досвідом. Проте це ніяк не виправдовує свинське ставлення приматбанку до своїх клієнтів.
1) Якщо їм не вистачає якихось документів, щоб дати клієнту кредит, — нєфіг взагалі до цього часу дозволяти піднімати кредитний ліміт аж до 75000 грн. в інтерфейсі примат24.
2) Якщо вже дозволили піднімати ліміт в інтерфейсі, але документів не вистачає, — нєфіг по факту піднімати цей кредитний ліміт після отримання відповідної заявки.
3) Якщо вже підняли ліміт після отримання заявки — нєфіг потім скидати його назад в нуль.
4) Якщо вже скинули в нуль — могли б хоч прислати повідомлення про це в мобільний додаток та/або на пошту (як, власне, вони й роблять при успішному піднятті кредитного ліміту).
А то піднімати зі всіма урочистостями, щоб потім обнулити втіхаря — це повне дніщє.

Погодите... а давно ли вообще можно вот так смело скидывать деньги с 2600 куда либо напрямую из П24 для _физлиц_? Я конечно не юрист и не бухгалтер, но за все 4 года в Привате как ФОП всегда это делал _исключительно_ в П24-бизнес, с определёным назначением платежа с 2600 на свой личный счёт физлица и потом уже куда там мне дальше нужно. И делал это не просто так, а после косультаций и по инструкции очень толкового специалиста в сфере бухгалтерии и юриспруденции. Нет, конечно всегда можно успокаивать себя тем, что «сыроеды» никому не интересны со своими копеечными оборотами, но любой клерк в местной налоговой может сделать вашу жизнь «гораздо интереснее» просто так, от плохого настроения, так что чем переводы «чище» тем лучше.
ЗЫ на карту для выплат давно не переводил напрямую — только депозит, только хардкор.

Так людина на власний рахунок і перекидала.

Але взагалі, я дуже здивований, що тепер з П24 для фізиків можна почистити основний рахунок юрособи, якщо вкрасти чи хакнути телефон. Я був упевнений, щоб без мого електронного ключа нічого із грошима там не станеться, П24 для фізиків раніше не дозволяв переводити гроші з 2600, він тільки показував баланс.

Там вхід в Приват24 для бізнесу через credentials фізика.
Але Приват24 для юр осіб, в старому інтерфейсі тільки ключі для платіжки!
В новому мені більше подобається, я зараз QR кодом на картку виводжу.

Щось мені не надто подобається ідея, що гроші з акаунту юрособи доступні без ключів. QR-коди — це ж тільки мобілка потрібна?

Так.
Але саме мый Приват24 на мобільному. Навіть якщо мобілку вкрадуть, їм ще в додаток потрібно зайти.
А я швидко по відбитку пальця заходжу.

Типа карта для прямого доступа к счету ФОП

Андрій,
це зручна картка ФОПа прямо до рахунку. Якою втім ніхто не користується, бо якщо щось фізику напряму заплатити, то потім податкова предявить що ФОП податковмй агент мав бути.
Я дуже рідко, але буває щось таки Карткою Ключ оплачую, в основному заради Мастеркард бонусів.

В якийсь момент надають «кредитний ліміт», заходиш та бачиш інший баланс та залазиш нічого не підозрюючи в кредит. Як так можна розводити людей, вроді ж став державним. А пенсіонери мабуть ніколи й не дізнаютьсь, що все життя платять комісії за «щедрий овердрафт»

бачиш інший баланс
нічого не підозрюючи

Проблему видите?

Я уже не ожидал, что кто-то задаст этот простой и банальный вопрос :)

Они делают хитрее..
Реальный пример, увеличили лимит с 600 грн до 20 000, а через год до 22 000, а еще через год до 23 000.. Вот тут можно не заметить.

Да, в этом случае сложнее заметить разницу. Но, имхо, тут есть другой момент — человек уже год пользуется картой с кредитной линией; за этот год человек 100% заметил, что у него есть кредитная линия; за год человек научился пользоваться кредиткой, т.е. либо не выходить за сумму своих средств, либо полноценно пользоваться кредиткой, а именно не допускать просрочек, своевременно вносить минимальный платеж и т.д.. Т.е. +1к — это всего лишь небольшое изменение суммы, которой пользователь уже умеет распоряжаться. Но это просто мое мнение, которое никак не объясняет то, что банк просто так раздает кредитки, учитывая что большинству это не нравится (не уверен что абсолютному большинству, т.к. никто не пишет, что «ура, мне банк просто так открыл кредитную линию!», обычно только наоборот жалуются)

Є таке. Мені спочатку дали малий кредитний ліміт, потрохи збільшували, і на даний момент — prnt.sc/l8bg5z

Якраз мала прийти зп.

Или больше) Подумаешь, начальство решило подарок сделать))

Видимо ты богатый фоп. Лимит отключи и не морочь остальным мозги своими жалкими 3-мы копейками

Просто хочеться проінформувати, шо таке може бути і що банк включає мороз на −20, навіть за, здавалося копійки.

Є ще один свіжий антипатерн від банку, маякнули 2 рази на телефон і збили, потім прийшло повідомлення, що ми не могли до вас додзвонитися і спробують ще раз через кілька днів( бо напевне дуже хотіли -)) )

Є ще один свіжий антипатерн від банку, маякнули 2 рази на телефон і збили, потім прийшло повідомлення, що ми не могли до вас додзвонитися

100 лет этому антипаттерну и не только у банков он. Аляска звонит один раз и сразу присылает смс, что не дозвонились. Розетка просто один раз звонит, а потом сам угадывай гугли, что это розетка была.

Мне приходило СМС об установлении кредитной линии по счету. Взял и отключил. Кто не читает СМС, его проблемы.

Є новини, як і думав, нарахували за 2 дні відсотки за користування кредитним лімітом. Хех, роблять все щоб я користувався їхнім банком =)

Есть вот свежее видео беглого патриота www.youtube.com/watch?v=-3CLQRDgWHI где ПриватБанк ему на просроченную дебетную карту, кредит вогнал на ~134000 грн.

У мене була у дечому схожа історія. Мав депозит в Ощадбанку. Дали карточку до комплекту. Після закінчення терміну депозиту гроші зняв і попросив все закрити (рахунки, карточки, ...). На момент закриття у мене не було боргу перед Ощадбанком. Через деякий час прийшла смс-ка, що я у мінусі. Виявляється, у мене було підключене смс-інформування.

Треба пам’ятати, що це Україна.
Як в тому анекдоті: «Маленька дівчинка гуляла з мамою і побачила двох собачок, одна на іншій. Спитала в мами, що це. Мама сказала, що одна собачка розслабилася, а інша напружилася, і спитала дочку, чи вона зрозуміла. Та сказала, що зрозуміла: розслабиться — ви€$уть.»

когда закрываете счет вам должны выдать бумагу, что долгов нет и если какие-то проблемы, тыкать уже этой бумагой

Вони такої довідки не видають. Можна отримати хіба що довідку про стан рахунку, але для цього рахунок повинен бути незакритий. 0 800 210 800, можете самі переконатися.

если карта просрочена, то пб присылает смс на отказ проведение операций и деньги не снимает

молодець) фішка в тому, що я і не ставив і не просив ніякий кредитний ліміт. Але в електронному договорі який банк сам собі як хоче так і корегує, кожного місяця вам можуть змінювати розмір кредитного ліміту, так шо будьте уважні.

Цікаво, що коли щойно погасив той кредит я не можу його обнулити, тому що в мене заборгованість за 2 дні користування лімітом і вона не може погаситися в ручну, навіть якщо там 16.85 копійок, а погаситься з 1 числа наступного місяця автоматично.
Я б сказав приват банк — ціла енциклопедія «поганої» архітектури вибору.

Умнічка, а нічого, що спершу стоїть 0 , а потім дарують +20тис

Тут просишь-просишь открыть кредитную линию по карте — не открывают, а некоторым просто так дают... везет :(

Сегодня проблема скорее закрыть и отключить кредитную линию, чем ее открыть. Пользуюсь не Приватом, но мне уже несколько раз пытались впарить услуги кредитования. Один раз даже умудрились на дебетовую карту привязать кредитный лимит (это вообще нонсенс, так как специально брал дебетовую, чтобы даже малейшей возможности привязать какой-либо кредит к ней не было).

Вот о чем и говорю — я сам хочу открыть лимит, но не дают. Вроде бы, обороты хорошие, кредитный рейтинг в полном порядке, но хрен мне :)

умудрились на дебетовую карту привязать кредитный лимит

Это как так? 0_0

В какой-то момент я обнаружил на своей карте на несколько десятков тысяч гривен больше чем там было. Сначала пытался понять, кто такой добрый сделал мне перевод — но в колцентре мне помочь не смогли вообще никак. А потом позвонила личный менеджер (спустя два часа) и сказала, что мне банк решил сделать «приятное» и открыть кредитную линию. Я тогда в крайней степени офигения был, что такое вообще возможно.

Это «впихнуть невпихуемое», не иначе))

така ж фігня в мене з приватом. Банк вирішив дати мені кредит, і згідно з самовизначених умов електного договору, який банк корегує без мого відома, він може вирішувати кожного місяця який мені надати кредит.

Это как так?

Уже очень давно кредитная карта это просто кредитная карта, а карта с привязанным к ней кредитным лимитом это в том числе и дебетовая карта.

Проверить (и удивится) карту можно в куче бин-чекеров (бин — первые шесть цифр номера карты где находится идетификатор банка выпустившего карту). Например www.bincodes.com/bin-checker

П.С.
К слову проверить тип карты полезно перед поездками за рубеж если планируется арендовать автомобиль. Некоторые прокатные контроры требуют чтобы использовалась именно кредитная карта.

Проверить (и удивится) карту можно в куче бин-чекеров

Да, весьма интересно. Кредитка у меня оказалась только одна — приватбанк.

Для карт физлиц подобная херня уже очень давно и в приват24 и в смсках показывает «на счету» вместе с кредитными средствами. Соответственно если кредитный лимит (а его они повышают сами хз по каким критериям) 17000 грн, то баланс карты без своих средств показывается таким. Да, там ниже приписка есть сколько же своих средств, но все равно это несколько запутано и поначалу раздражало.

Это кривой UI, но кривой он по задумке — чтобы подтолкнуть к более легкой трате средств. Ведь одно дело когда большими цифрами написано баланс 600 грн и другое когда там баланс 17600 грн

Це ж наче як повторення свіжої історіі «Треш-банк Аваль, або як клієнт платить за тормознутість банку»
dou.ua/forums/topic/25002
То тепер буде щось типу «Зовсім скоро зустрічайте у всіх банках країни»?

Что насчёт Монобанк?

Он не умеет принимать валютные SWIFT платежи.

взагалі-то вміє, але не вміє в фоп

Для меня это одно и тоже, но спасибо, что поправили.

Хз что это. Но если два банка юзать то мне оно точно не нужно. Мне достаточно ПУМБ для вывода денег раз в месяц на ФЛП и уплаты налогов два раза в квартал и Payoneer для купить пива.

моно працює під ліцензією універсала, можна сказати — плоть від плоті, тому для фопу можна й в універсалі рахунок відкрити і звідти на моно перекидати вже легалізовані кошти

Но если два банка

Монобанк не банк.

Это примерно как Payoneer или Revolut — организация выпускаяющая банковские платежные карты, но не являющаяся банком.

П.С.
Одна из причин почему Монобанк у меня вызывает отторжение — использования слова банк в названии. Это то же самое что и «Академия Шаг».

моно не работает с фопами

Альтернатив немає.

Кредити зараз впарюють всі банки, не тільки приват. Треба до цього ставитися як до мошкари і просто ігнорувати.

Мені якось кредитний ліміт на універсальній картці підняли. При чому що я давно собі його виставила на певну суму. Без запитань, без будь-яких повідомлень. Просто заходжу, а на картці більший ліміт. Питання навіщо? Це не тільки з ФОПами може трепитись, за картками фізосіб теж треба пильнувати. А ще так, вчора знімала готівку і помітила, що комісія 0,8% з картки ключ. Думала десь оновили а я не помітила. Зараз почитаю що і до чого, нехай повертають якщо ніде про це не написали. Спасибі за статтю та коментарі.

C 1.10.2018 по новым тарифам снятие с карты ключ к счету 0,8% это указано privatbank.ua/...​/business/klyuch-k-schetu

Никогда не понимал зачем люди юзают приват и никогда этого не пойму.

Я заводил в 2012 потому что тогда работал на российского заказчика и деньги брал вебманями. А обменники на приват выводили (и выводят вроде до сих пор) быстрее всего. Ну и хоть кривой-косой но интернет-банкинг с полезными услугами (коммуналку например удобно платить).

кривой-косой? Да это просто эталон как не надо делать.

галэра може сказать, що онлi Приват i не iпе

СЕО Приватбанку Петро Крумханзл сказав:

До кінця року Приватбанк буде одним з найбільш прибуткових

Якими способами, Ви думали, це будуть досягати? ))) Знайдуть у найбіднішій країні Європи багато нових охочих взяти кредит під >20% річних? Чи багато охочих покласти гроші на депозит під відсоток, який приблизно дорівнює інфляції?

А как вам такая история.

С этого месяца подняли некоторые тарифы для ФОП (обнал с карты ключа 0,8%, комиссия за нецелевое пополнение карты для выплат 0,35%). Но кто-то ли обратил внимание, что для тарифа IT-Expert при пополнении своей «Карты для выплат» вместо 0,25% стало снимать 0,3%. При этом никакой информации о поднятии комиссии нет.

Я общался сначала в чатах, там подтвердили, что да тариф моего ФОП IT-Expert/ИТ Отрасль тариф 0,25% все без изменений. Создали заявку на тех. команду (почему-то мне несколько раз приходилось переспрашивать ее цифровой номер, а эту фишечку мы знаем, что нет номера, ничего потом найти нельзя).

Через день мне перезвонила девушка, и сказала что я не прав, и все консультанты в онлайн чатах тоже, тарифы поднялись смотрите «3.1.1.12. Тарифи» но и там никакой речи нет о 0,3%, как и на самой стр. IT-Expert (где осталось описание что комиссия от 0 до 0,25%).

Я написал письмо на [email protected] через день мне перезвонил мужчина, сказал да, есть косяк, все комисси неправильны, мы пересчитаем, толи мне лично, то ли всем ФОПам. Еще через несколько дней сказал, что заявку он закрывает, держит под личным контролем, всем ФОП-ам комиссия вернется.

Уже прошло пару недель, в это ВС они базу обновляли, все терминалы стопались на ночь, я думал что это уж лучшее время для пересчета, но нет и по сей день, от моей заявки с начала месяца.

Так то у меня два непонимания, почему есть возможность прислать рекламу в приложение Приват24, но нет возможности оповестить об изменении тарифов. И второе, если и в конце этого отчетного месяца не будет возврата комиссии — выйдет что меня обманули)

Жесть, не знала об этом! Большое спасибо за комментарий... в очередной раз убеждаюсь, что иногда больше инфы можно найти от комментов под постом.

А как вам такая история.

Так себе, никакой интриги.

Интрига остается, вернут ли комиссию или нет.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

И второе, если и в конце этого отчетного месяца не будет возврата комиссии — выйдет что меня обманули)

Когда речь о возврате — нужно капать на мозги каждый день

С 23 числа комиссия вернулась к 0,25%
Вчера ВОЗВРАТ ОШИБОЧНО СПИСАННОЙ КОМИССИИ ЗА ПЕРИОД 01.10.2018 ПО 22.10.2018 ТАРИФ ИТ-ЭКСПЕРТ
Так что интрига раскрыта банк молодец, все решается, главное достучаться до компетентных людей.

Вы так говорите, будто до национализации Приват был белым и пушистым... Ничего не поменялось, ИМХО.

Сразу вопрос автору — а ты позыв открыл?

приват всегда был говном, не понимаю жалоб людей которые им пользуются. это выглядит как жалоба мазохиста на избиения

А какой укр банк лучше тогда? Или они все говно?)

Это все разные сорта одного и того же :-)

50 оттенков говенного

Экосистема мелкого бизнеса — приват и новапошта.

это вы про ту экосистему которая барыжит подделками с китайщиной и ссытся открыть фоп потому что нерентабельно будет?

тому я і запитав в кінці як показувати податок чи виводити з альтнативних банків, як от Payoneer. Отримати кошти на Payoneer немає проблем.

В соседней теме буквально пару дней назад мелькнула инфа про беспроцентный вывод средств в привате. Мелькнула мысль: «Может, перейти?» Спасибо за статься, вернули к реальности 😊.

У меня все так же беспроцентный вывод и кредитный лимит по ФОПу стоит в 0. Может, просто надо за этим следить?

Успешные кейсы, почему-то, никого не интересуют :) Если увидят новость, что бабка выпала из маршрутки, потому что дверь не была закрыта — все перестанут ездить на маршрутке? :)

Я дефачка, я нихачу ни за чем следить ©. Я хочу чтобы банк просто работал, а не пытался меня нажухивать на каждом шагу. Готов за это заплатить чуть больше 0%. По факту .7% за продажу валюты и вывод.

Приблизно так і є) . Дивує, що такий набір антипатернів всім подобається.
Причому потрібно постійно моніторити, бо як нещодавно взнав згідно електронного договору, який я не підписував, банк кожного місяця може змінювати кредитний ліміт. Тобто поставив 0 і забув не працює. В мене був 0, нікого не просив про кредит, а тут оп і з‘явився. А показувати що це кредит в МОБІЛЬНОМУ додатку і говорити( тут я б сказав сцяти в очі), що це для моєї зручності, здається вже перебір.

Веду до того, що клієнти формують ринок, а не навпаки і є важливіші справи ніж постійно слідкувати, шо відмочить банк завтра.

Шукаю варіант під фоп. Для фіз осіб поки зручно комуналку платити, хоча все залежить від позиції банку.

Ще надішлю письмові запити по таких питаннях до юристів банку як:
— не правильне відображення даних в мобільному додатку і чому за цю помилку не хоче платити банк;
— що таке за законодавством електронний договір, який банк як хоче змінює і який клієнт не підписує. Як мінімум є варіант з цифровим підписом, щоб не бігати в відділення, і з такою прозорістю важко впарити напівлегальний кредит. (Тобто якщо дійсно є законні підстави для такого договору, тоді банк завтра може сказати, що він є власником мого майна, бо це прописано в електронному договорі, який я не підписував)
— чому по замовчуванню в налаштуваннях банк пропонує клієнтам опції, погані для клієнта (такі як нав’язування кредиту, неможливість його погасити до початку місяця, автопродовження депозиту, неможливість призупинити автопродовження депозиту раніше ніж за 30 днів + н кількість не зручних опцій, які ніби є і про які легко забути якщо буде встановлене відтермінування) (з такою відповіддю можна звертатися як мінімум в захист прав споживачів + антиреклама якщо буде неадекватна відповідь)

Так справедливості немає, але треба по можливості змінювати серидовище, ринок навколо, а не миритися з поганою архітектурою вибору і ставати «дорослим».

Тут дивує ситуація, що жодного позову проти корпорацій типу Приват, не те що не виграються, навіть не відкриваються. Не вірю

Правильно робиш, що не віриш. Вони просто не афішуються. Але ж реєстр ще не заборонили?

Що до діалогу з банком: забудь чати, дзвінки, та інші канали по яких тобі сцятимуть в очі, стверджуючи що то Фанта. Пиши досудову вимогу. Лише так справа попаде в юридичний відділ, де юристи (а не умовний Сірьожа-практикант-без-зарплатні) зможуть прийняти рішення повернути блдьску комісію, щоб не робити те саме вже через суд. І суд, як здогадуєтесь, буде не в Дніпрі, тобто їм юристів за вашим місцезнаходженням ще й відряджати доведеться.

Письмову заяву ви можете подати в будь-якому відділенні, але краще у своєму, де обслуговуєтесь.

Зробіть це обов′язково. Бо юристи хоча б мають право вирішити справу на вашу користь. А контакт-центр функціонує виключно щоб вам брехати казочки, жодних повноважень в них нема. Навіть якщо повідомите їх про пожежу в головному офісі — вони відбрешуться і скажуть що питання буде вирішено «найближчим часом» «в кратчайшіє срокі».

Дякую, буду копати в той бік.

або державний банк

Вы пишите так будто когда он был частный не было ни навязываний кредитов, ни впариваний карт, ни обзвонов совершенно левых чуваков которые не являются клиентами и виноваты лишь в том что где-то засветили свой телефон (возможно в терминале ПБ) с предложением впарить этим левым чувакам кредит или карту.

Приватбанк будучи сугубо частным банком пытался нагреть клиентов и не клиентов на сдаче тупо забирая её и помещая на какой-то там счёт.

её и помещая на какой-то там счёт

Не какой-то там счет, а копилка

Через копилку можно кидать свои между карточками без процентов

Не какой-то там счет, а копилка

Да какая разница как он назывался, я ж не о названии спорю. Мы тут обсуждаем моральную сторону бизнес-процессов ПБ. И я упираю на то что аморальными они были задолго до приватизации.

Человек приходил, платил за что-то через кассу. Ему не отдавали сдачу, а помещали её на этот счёт. Без желания человека. Кассирши в лучших традициях Сбербанка и ЖЭК-ов тупо отмораживались и отказывались отдавать сдачу. Это в общем то копейки и конечно никакой особой прибыли с самой сдачи ПБ не имел. Это был лишь классический «иначе отключим газ» совковый способ заставить людей стать клиентами банка.

Примерно такая же херня с платежными терминалами которые ввели идею не давать сдачу. При этом минимальная купюра которую сейчас принимает терминал это если не ошибаюсь пять гривен. А монетоприемников у них не было с момента появления. Хочешь перевести человеку некую сумму — пожалуйста, но мы (ПБ) с тебя обязательно возьмём комиссию из-за чего сумма станет не круглой, а сдачу тебе не дадим. Тут вот как раз ПБ тупо ворует деньги.

И я упираю на то что аморальными они были задолго до приватизации.

С этим не спорю. И тем кто получал зарплату на карту пытались впарить кредитку, даже если у человека минимальная з/п. С каким-то смешным кредитным лимитом.

Свою первую кредитку с лимитом 3к я получил будучи студентом. Что говорить про людей с зп, хоть и минимальной

Людям на минималке 100грн предлагали лимит)

Один вопрос — а толку? Ни пользователю денег не добавиться особо, ни банку профита с такой мелкой суммы. Правда, если тысяче людей раздать кредитки по сто грн, то и профит будет.

Показатели по навязыванию кредиток, пофиг кому (я думаю)

Ну кстати да, менеджер впарил пачку кредиток — в конце месяца получил похлопывание по плечу от начальства.

Якось, коли чекав у відділенні у черзі до менеджера, на рекламному екрані вивели щось типу «Сума виданих ПриватБанком кредитів — половина суми кредитів, виданих банками України», і схожа статистика за кількістю чи то власників карток, чи то тих, хто має кредит.

Напевно, ПриватБанк задіює 3-ій принцип впливу на людей за системою Роберта Чалдіні, тобто «соціальний доказ».

Не помню, когда это точно было, но да, мне было около 16-ти :)

А тут, після чату з працівником банку(умовно Сергій), виявляється, що мені були надані кредитні кошти на ФОП рахунок

Хм. Вот просто так «были предоставлены кредитные средства»? А как насчет подписать контракт, тарифы и вот это вот все, без чего не проходит оформление ни одного кредита ни в одном банке? Ведь если этих бумажек за вашей подписью нет, то и вернуть свои деньги есличё банк не сможет...

В тому і вся фішка, шо договір про створення фопа я підписав ще років 5 тому, а після того банк змінює цей договір як хоче і відпоавляє мене і всіх інших юзерів на електрону версію на своєму сайті.

А электронная версия там с вашей подписью? Что-то мне подсказывает, что нет.

Есть же закон про офферту. Давно работает.

Так, вони присилають тобі смс-ку «по вашому рахунку фоп було встановлено кредитний ліміт в XX 000 грн». Можна його призупинити через клієнт-банк (що я й одразу и зробив). Видалити через клієнт-банк неможливо (що мене дуже здивувало), потрібно йти на відділення і писати заяву від руки на папірці. Я сьогодні якраз ходив.

В них стоять КРІ по впарюванню кредитів, тому всіма правдами і неправдами намагаються вам їх нав’язати.

Тому я і згадував про архітектуру вибору, яку по замовчуванню робоять поганою для клієнта і це вже стало для багатьох нормою. Але це не норма і ринок формують клієнти, клієнтів тупо більше і вони можуть цей ринок змінювати на свою користь, щоб архітектура вибору будувалася по замовчуванню правильна.

Вадим, да нету тут команды, тут нам депиляция ног

Как-то позвонили, долго доказывали полезность того, что дадут мне кредит на карту.
Согласился. Зашёл через п24, увидел сумму доступного с этим кредитом.
Полез в настройки, обнулил его. Больше не вылазило.

Где-то оно по секрету пишет, что из этой суммы собственные средства, а что — доступный кредит, но про это надо помнить.

А потом узнаешь, что услуга платная, и проценты ты платишь даже если не пользуешься. По крайней мере у руссишей тысячи случаев подобного цирка. В Украине мне только один попадался — и там банк вроде бы проиграл апелляцию.

У привата такого сейчас нет, а если будет — узнаем и сделаем выводы.

Пока что бесплатная, но втихаря добавляют комиссии на использование кредитных средств. Причем они по-моему разные в терминале, п24 и банкомате

В данный момент UI выглядит так: https://screenshots.gennady.pp.ua/20181019_3c884d99b.png

То есть написано сколько личных, но выделено именно «достпные средства». И если 1000 грн кредита потратить — то в доступных будет написано зелененьким 16983.44, а в собственных средствах цифра будет с минусом

Я ещё с времён когда Сбербанк кинул на вклады понял что лучше держать деньги в стеклянной банке чем в госбанке

Ну а ТС поздравляю с тем, что он начал познавать мир

Тут все-таки вопрос не про вклады а про ФОП счета.

Тут вопрос про госбанк и гос структуры

Приватбанк Коломойского разве иначе работал? Госструктруость ПриватБанка нулевая.

Поддержка раньше работала лучше

В поддержке сидят ровно те же люди, что и при Коломойском. Её не набирали по новой выставив вслед за Коломойским весь стаф на мороз. И процессы у них те же.

Мне эти ***, правда не из поддержки, а из службы выбивания долгов звонили в три и четыре часа ночи требуя погасить кредит. При том что я уже лет двадцать как зарекся иметь хоть какие-то дела с ПБ. Было это ещё в самые-самые цветущие времена ПБ, примерно лет десять назад. Вот так «лучше» работал этот банк.

Нет. Ещё при яныке работала техподдержка в одном случае — если выматеришь ПБ в твиттере. Тогда даже могли сами позвонить и спросить что случилось. А в чатик пиши хоть запишись.

Сбербанк кинул на вклады

це той що в СРСР?

Ага. Плакала моя тыща что на др подарили

Та не, просто семья нищая.

Підписатись на коментарі