Check Levi9 best QA positions to Backbase team!
×Закрыть

Amazon уже не торт?

В США жалуются

Амазон и так уже давно отстой (Алиэкспресс, только вид сбоку, море подделок), а теперь стал закрывать аккаунты за возвраты и за отзывы. Моей подруге на днях закрыли. При этом она потеряла все электронные книги и фильмы, за которые заплатила. Почему закрыли — не объяснили и на запросы не отвечают.

Т.е. продавать гэ — пожалуйста, но не смей вернуть, даже если платишь за Prime, в который входят бесплатные возвраты.

Шо, таки да?

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

интересно, игиловская, хамасовская или талибановская аттрибутика там продается?

купую на амазоні тільки речі дуже специфічного характеру, іншими словами — мало і рідко.

— з поверненням довго возитись (запакуй, відвези на пошту, габаритні речі треба ще й оплатити, нунах такий експіріенс).
— підробки, море підробок у всіх можливих категоріях, товари не відповідні опису, просто китайщина місцями замість оригіналу і тд. фейк ревью.

електроніку 100% краще просто піти купити в бестбаї біля дому, туди ж відвезти якщо що, і, враховуючи, що зараз всі порядні магази матчать амазон ціни, купувати на амазоні немає сенсу. всякий непотріб, дрібниці і побутову хімію можна замовляти в волмарті, доставка 2 дні без всяких тупих підписок і знову ж таки відвезти можна в волмарт біля дому назад в будь-який момент.

виходить, що на амазон заходжу в останню чергу.

Что в гугле что в амазоне у нас были mail room’ы, ехать никуда не надо. Пришел, положил коробку, все.

Я, конечно, сотрудник амазона но сравнивать сервис бестбая и амазона это вообще смешно. у бестбая никчемная return policy и репутация такая же

— з поверненням довго возитись (запакуй, відвези на пошту, габаритні речі треба ще й оплатити, нунах такий експіріенс).

Габаритний колись побитий тєлєк забирав трак UPS від нас, сам приїхав, безоплатно.
По решті штук — 3 хв на пару кліків, друк лейб, пришпандьорювання скотчком.
Півроку тому вияснив, що уже у відділення UPS їздити не треба, у нас в апартаментах є return box, кидаєш туда коробку і все (з дорожезними речами ще такого не пробував, а інші на раз-два вертаються). Коли треба було їздити — то валялася коробка у багажнику, коли зручно — тоді по дорозі і завіз.

— підробки, море підробок у всіх можливих категоріях, товари не відповідні опису, просто китайщина місцями замість оригіналу і тд. фейк ревью.

відгуки, ще раз відгуки, звертати увагу на нікнейми(боти, чи схожі на живих людей), звертати увагу на детальні відгуки і фотки, звертати увагу на негативні, ігнорити товари з менш ніж 100 відгуків

електроніку 100% краще просто піти купити в бестбаї біля дому, туди ж відвезти якщо що, і, враховуючи, що зараз всі порядні магази матчать амазон ціни, купувати на амазоні немає сенсу

return policy Amazon, коли клієнт 100500 разів правий — навряд чи переб’ють
їздити у то й же ж магаз — залежить, наскільки він близько
а ще й стояти у черзі на повернення

дрібниці і побутову хімію можна замовляти в волмарті,

залежить яка хімія
www.quora.com/...​y-when-selling-to-Walmart

відпишу відразу обом, бо впринципі всі поінти ті самі:

Что в гугле что в амазоне у нас были mail room’ы, ехать никуда не надо.

на роботу то треба їхати, і габаритні речі через робочий мейлрум віправляти ще той гемор.

но сравнивать сервис бестбая и амазона это вообще смешно

так, смішно, але мені смішно в сторону амазона, а тобі — бестбая. хотілося б почути якусь конкретику, я навів приклади коли мені не зручно паритись з амазоном, в чому саме проявляється поганий сервіс бестбая?

Габаритний колись побитий тєлєк забирав трак UPS від нас, сам приїхав, безоплатно.

побитий буде безоплатно, а «не сподобався» буде дуже платно. в магазин я можу відвезти через дорого бо «не сподобався» і нічого не платити. nuff said. brick and mortar однозначно виграє.

По решті штук — 3 хв на пару кліків, друк лейб, пришпандьорювання скотчком.

знову, при поверненні і brick & mortar мені не треба займатися цією х-єтою, я просто відвожу і в мене забирають як-є.

з дорожезними речами ще такого не пробував, а інші на раз-два вертаються

треба буде страхувати і доплачувати за страховку, знову ж таки не безкоштовно віддавати речі які дорогі або габаритні, ще один + до brick & mortar

відгуки, ще раз відгуки, звертати увагу на нікнейми(боти, чи схожі на живих людей), звертати увагу на детальні відгуки і фотки, звертати увагу на негативні, ігнорити товари з менш ніж 100 відгуків

в нормльних магазинах мені не треба перевіряти серійник СД картки, для чого мені читати відгуки і робити якусь евристику по нікнеймах, якщо я можу купити в магазині, де таких проблем немає? ти навів ворк ераунд на визнаний мінус амазона

return policy Amazon, коли клієнт 100500 разів правий — навряд чи переб’ють

поки тебе не забанили на амазоні за поверення цього всього підробного гамна за дуже часто, тоді будеш «правий» в останній раз, прецеденти були.

їздити у то й же ж магаз — залежить, наскільки він близько
а ще й стояти у черзі на повернення

всякі магазини електроніки в великій кількості від мене і в черзі на поверення я або не стою (0 черги) або вона дуже коротка, і головне — в випадку чого я можу поторгуватись на місці real time а не виясняти по емейлах.

ви просто навели дохера воркераундів, які підтверджують мої слова, що при замовленні в internet-only багато незручностей в деяких випадках і brick & mortar завжди краще при однаковій ціні. плюс в brick & mortar ще і зайти можна і пощупати.

треба буде страхувати і доплачувати за страховку, знову ж таки не безкоштовно віддавати речі які дорогі або габаритні, ще один + до brick & mortar

знову ж таки — не чув про таке
бо відвезеться по дорозі на UPS
де моментально сканернуть, спитаються, чи треба чек про отримання і це все
за долю секунди прийде e-mail він Amazon, що повернення почалося

в нормльних магазинах мені не треба перевіряти серійник СД картки
поки тебе не забанили на амазоні за поверення цього всього підробного гамна за дуже часто, тоді будеш «правий» в останній раз, прецеденти були.

я чесно х.з. про що ти говориш і на які випадки ти натикався

ви просто навели дохера воркераундів, які підтверджують мої слова, що при замовленні в internet-only багато незручностей в деяких випадках і brick & mortar завжди краще при однаковій ціні. плюс в brick & mortar ще і зайти можна і пощупати.

я у живі магази заходжу пощупати і глянути на ціну, щоб потім купити дешевше, або за ту ж ціну на Amazon (а ще й у мене кешбек від картки Amazon-Chase) і з поверненням на Amazon не бачу проблем

я тебе почув, але мене не переконало від слова вообщє

P.S.
щоб поїхати пощупати — то ж треба з хати вилазити
а тут набрав сайт, заліз-вибрав-купив

я впринципі нікого не переконую, але чисто зі спортивного інтересу посперечатися:

знову ж таки — не чув про таке

www.amazon.com/...​lay.html?nodeId=202075130

далеко не у всіх випадках є free return, тобто в порівнянні з brick & mortar це _об’єктивний мінус_, бо я не можу просто відвезти габаритну річ, яка переважно ніколи не підлягає під free return policy через дорогу в магаз, а _змушений_ оплатити доставку з трекінгом.

amazon vs {best_buy} 0:1

я чесно х.з. про що ти говориш і на які випадки ти натикався

www.cnet.com/...​em/?utm_source=reddit.com

www.businessinsider.com/...​mazon-ebay-walmart-2018-3

www.theatlantic.com/...​unterfeit-problem/558482

я у живі магази заходжу пощупати і глянути на ціну, щоб потім купити дешевше, або за ту ж ціну на Amazon (а ще й у мене кешбек від картки Amazon-Chase) і з поверненням на Amazon не бачу проблем

дешевше? як саме ти це робиш? я просто кажу «can you match amazon on this item?» і мені продають по ціні амазона в ті рідкі моменти, коли на амазоні дешевше. останнього разу так в бест баї нест камеру купив за ціною амазона.

щоб поїхати пощупати — то ж треба з хати вилазити
а тут набрав сайт, заліз-вибрав-купив

набрав bestbuy.com (або інший магаз з фізичними відділеннями), заліз-вибрав-купив онлайн. не сподобалося — відвіз в магаз.

мій спосіб дає об’єктивно кращі результати — гарантовано безкоштовне повернення навіть дуже великих і дорогих речей. плюс, гарантовано швидша «доставка» великої кількості речей (які є в наявності) — 0 днів.

я не проти амазона і не агітую виключно за бестбай, я показую на прикладах, що магазини, які мають онлайн + офлайн об’єктивно кращі ніж ті, які мають тільки одне з двох.

> www.businessinsider.com/...​mazon-ebay-walmart-2018-3
на тому ж лінку і написано у кого не купляти підробки :-)

дешевше? як саме ти це робиш? я просто кажу «can you match amazon on this item?» і мені продають по ціні амазона в ті рідкі моменти, коли на амазоні дешевше. останнього разу так в бест баї нест камеру купив за ціною амазона.

Я дивлюся на ціну у магазі, сканую item мобільною аплікухою Amazon, і бачу ціну.
Де дешевше — там і беру. Буває, що на Amazon ширший вибір взуття з тих, що я у фізичному магазині побачив. У фізичному магазі може не бути потрібного кольору, чи розміру. Замовляю той колір, що треба і два розміри x, x+0.5. Потім той, що не підійшов — повертаю. Або обидва.

Туфли уже много лет так покупаю на амазоне. 4 коробки пришло — три вернул.

Клевый топик, создавай еще

Эх! Пробали блть Амазон!

А как она могла потерять книги ? Они физически находятся на Киндле.

Топик из разряда сам не пользовался но слухи ходят?

Из разряда «К родам надо готовиться заранее»

Это из разряда:
— Соня, мой сифилитик не у тебя в кровати часом??
— Мотя, ну сколько тебе говорить, не сифилитик а филателист!!!

Про поворот налево слышали? Они уже давно подготовились)

потеряла все электронные книги и фильмы, за которые заплатила

О, это новость из разряда «Сони заблочила мне профиль с играми на $1000 за то, что я поругался с школьником в колл оф дьюти». Если не умеешь соблюдать весь ToS, который может меняться без твоего ведома, покупай контент на физических носителях. Его не заберут и не запретят перепродать.

Вот вы говорите, что всё хорошо, а из Юты сообщают новые, леденящие леденцы подробности:

А, кстати еще про Империю Зла — Амазон

У них теперь собственный почтовый сервис.

Сегодня слышу кто-то поскребся в дверь. Смотрю в глазок — какой-то чувак в кепке и клетчатой футболке фоткает мою дверь на телефон. На груди оранжевый бейдж. Не могу понять, что за фигня. Потом чувак быстро позвонил в дверь и убежал.

Открываю дверь — а там посылка от Амазона. Вспомнила, что они сейчас фоткают твою дверь с посылкой на пороге и присылают тебе как подтверждение доставки. Проблема в том, что посылку-то могут спиздить, а варианта не оставлять посылку на пороге нет (такой вариант есть у UPS).

Короче, Амазон со всех сторон защищается от потребителей.

Довели Амазон. Це він ще українців не бачив, от би повертали використані підгузники.

А из кого треть США состоит, неужто из индейцев?

Ви сплутали США з Канадою. Канада — це Україна. США лише МалоУкраїна!

Это по их правилам на рождество.

они же турки. а с турками совсем другой разговор

Потом чувак быстро позвонил в дверь и убежал.

Тут это уже такой объект насмешек, что даже не смешно %)

i.redd.it/aq6d5thcdp1x.png
cdn.someecards.com/...​1342809771526_1006833.png

Проблема в том, что посылку-то могут спиздить, а варианта не оставлять посылку на пороге нет (такой вариант есть у UPS).

А если будешь комплейнить, то они сделают вот так:

static.boredpanda.com/...​ps-delivery-fails-fb6.png

Амазон отримає грант на лярд долярів від NY за те що розмістить там свою HQ2.
Ось це значить—не торт.

Детальніше—m.signalvnoise.com/dear-jeff-a6319829f92a

Здається соль в тому, що вона забула, чи не вважала за потрібне, скачати з амазона музику, яку придбала. І тепер, з закриттям акаунту, в неї відібрали те, що було її.
Саме тому я не користуюсь всіма отими гугль, епл і т.п плей. Де ти ніби купуєш, щось, а ні, це тобі хочуть дадуть послухати, а хочуть видалять чи акаунт закриють.

Пфффф, акки закрывают из-за возвратов... Вы цены на их хостинг видели? За каждый чих и пук надо платить, а иногда и за каждую попытку (даже неудачную). Акки им закрывают...

Народ в серверной америке иногда очень странно ведет себя, например, могут пользоваться товаром месяц, а потом вернуть его, причём даже не приведя его в порядок, иногда вернув даже не то, что покупали. Costco и Amazon — это два конца оси разврата. Другие магазины устанавливают более жёсткие правила возврата.

Так что без детализаций действий «подруги» говорить не о чем. Например, при покупке игр, их нельзя просто так вернуть, нужно следовать правилам.

Мою жену шокировало когда люди осенью в Костко возвращали цветы в вазонах купленые весной. Ещё нам знакомые (русскоязычные, кому это важно) рекомендовали «купить» лыжи и т.д. перед поездкой в горы а потом вернуть их. Ещё есть манера обувь в начале сезона купить, в конце — сдать.

Мою жену шокировало когда люди осенью в Костко возвращали цветы в вазонах купленые весной.

Жесть! Я такого не слышал ещё %) Я видел юзаную барбекюшницу для углей из которой высыпалась сажа.

в REI (ваш MEC) наблюдала ситуацию — в конце лыжного сезона отец семьи сдавал 4 поюзанных сноуборда. Сезон откатались и не понравилось.
Положа лапу на сердце, сама сдаю поюзанные вещи в тот же REI (но там return policy предусматривает). Например возвращала горные ботинки после нескольких походов, от которых слезли ногти на пальцах ног и штаны, в которых провела неделю в горах и которые все время расстегивались.
Так же возвращала открытую и использованную на треть косметику в Nordstrom, оказалось что у меня на нее аллергия. Взяли без проблем, но в таких магазинах полиси это предусматривает.

в REI (ваш MEC) наблюдала ситуацию — в конце лыжного сезона отец семьи сдавал 4 поюзанных сноуборда. Сезон откатались и не понравилось.

ну тут так то хитрожопый покупатель детектед

Положа лапу на сердце, сама сдаю поюзанные вещи в тот же REI (но там return policy предусматривает). Например возвращала горные ботинки после нескольких походов, от которых слезли ногти на пальцах ног и штаны, в которых провела неделю в горах и которые все время расстегивались.

а тут недовольный) все таки разница на лицо)

Возвращал айпод и киндл. Сервис Амазона считаю образцовым и вообще никаких вопросов к ним нет.

Они очень тщательно следят за рейтингом каждого клиента. Недавно даже статья была что некоторые компании клиентов быстрее с оператором соединяют, если их система говорит что этот клиент более выгодный.

Повертав відюху з України в США. Повернув, вартість пересилки в США компенсували бонусними $. Акк досі робочий)

А каким образом осуществить такой возврат? Через кого нужно заказывать доставку и отправку?

Для начала внимательно почитать про оформление возврата на таких площадках. Там обычно пошаговая инструкция.

Смысл принимать возвраты а потом закрывать акк? Проще не принимать возвраты, клиенты сами отвалятся.

я несколько раз возвращала книги на audible. Пока не закрыли =)

Подписаться на комментарии