Unity (Prefabs)

Всім доброго дня. Є така ситуація, в мене є 2 префаби на які прикріплено різні скріпти, мені потрібно у 1 префабі отримати доступ до скріпта у 2 префабі. За допомогою GameObject.Find в мене не вийшло отримати доступ до скріпта який знаходиться на 2 префабі, так як префаб мабуть не вважається ігровим об’єктом(поправте мене, якщо я не правий). Тоді в мене виникає питання, а як це зробити? Я не думаю, що в Unity немає такої можливості, тому хто знає підкажіть будь ласка. Буду дуже вдячний)))

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну це базові речі, туторіал досить адекватно пояснює:

unity3d.com/...​n-scripts-and-gameobjects

Скріпт — не ігровий об’єкт. Скріпт є компонентом ігрового об’єкту. Спробуйте

yourGameObject.GetComponent<YourScriptClassName>()

Дякую, допомогло, я отримав доступ до скріпта)))

Підписатись на коментарі