«Нова пошта» знову технічно кидає клієнтів
Всім доброго дня! Хотілось би поділитись прикрою ситуацією, яка виникає наразі з роботою як в інтерфейсі кабінета «Нової пошти», так і безпосередньо в спілкуванні з їхнім АРІ 2.0.
Передісторія: займаємось роздрібною торгівлею не перший рік і вже кілька років працюємо на автоматизації 1С, де використовується офіційна обробка від «Нової пошти». Проблеми раніше якщо виникали на стороні компанії, то їх більш-менш оперативно вирішували, але наразі виникла серйозна помилка, яку «Нова пошта» визнавати навідріз не хоче, ховаючись за «ігнором» або відмовками в стилі «проблема непоодинока, але не масова», «у нас все нормально працює, провірте в себе...». Суть проблеми в тому, що при вигрузці замовлення змінюються дані відправника на рендомного зі списку старих відправників. Грішили спочатку на стороннє доповнення «Мультиключі», суть якого в зміні Контрагента відправки, але все провіривши — проблема не вирішилась. Буквально вчора вирішили «вручну» вигружати посилки через кабінет НП (використовували стабільний, а не бета), деякі посилки вигрузились нормально, а в деяких знову та ж сама проблема зі зміною даних відправки. Технічна підтримка активно не реагує, весь цикл роботи підприємства зупинився, практично. Проблема виникає не тільки по одному Контрагенту, а й по різним взагалі (для тестування брались 5 кабінетів). Цікавить чи хтось зтикався раніше з такою ситуацією і як вирішили? Бо компанія годує відмовками та відвертим ігноруванням проблеми.
74 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів