«Нова пошта» знову технічно кидає клієнтів

Всім доброго дня! Хотілось би поділитись прикрою ситуацією, яка виникає наразі з роботою як в інтерфейсі кабінета «Нової пошти», так і безпосередньо в спілкуванні з їхнім АРІ 2.0.
Передісторія: займаємось роздрібною торгівлею не перший рік і вже кілька років працюємо на автоматизації 1С, де використовується офіційна обробка від «Нової пошти». Проблеми раніше якщо виникали на стороні компанії, то їх більш-менш оперативно вирішували, але наразі виникла серйозна помилка, яку «Нова пошта» визнавати навідріз не хоче, ховаючись за «ігнором» або відмовками в стилі «проблема непоодинока, але не масова», «у нас все нормально працює, провірте в себе...». Суть проблеми в тому, що при вигрузці замовлення змінюються дані відправника на рендомного зі списку старих відправників. Грішили спочатку на стороннє доповнення «Мультиключі», суть якого в зміні Контрагента відправки, але все провіривши — проблема не вирішилась. Буквально вчора вирішили «вручну» вигружати посилки через кабінет НП (використовували стабільний, а не бета), деякі посилки вигрузились нормально, а в деяких знову та ж сама проблема зі зміною даних відправки. Технічна підтримка активно не реагує, весь цикл роботи підприємства зупинився, практично. Проблема виникає не тільки по одному Контрагенту, а й по різним взагалі (для тестування брались 5 кабінетів). Цікавить чи хтось зтикався раніше з такою ситуацією і як вирішили? Бо компанія годує відмовками та відвертим ігноруванням проблеми.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Нова акція афера від нової пошти почалася 12,10-12,11,2021 −40% на доставку шин та дисків. Посилання з акції −40% видає базовий тариф як акційний. Замовляй по базовому чи по акційному сума одна. НП та її оператори називають базовий тариф акційним хоча тариф дійсний з 16,08,2021р . Акція купуй дешевше по тій же ціні, бо ти лох.

Затримка доставки може зайняти вам від 2 робочих дні і до 10 !
Завдяки Нова Пошта ,ви тратите свій час в 10 разів більше !

Кур’єри новоі пошти на свій розсуд вирішують чи доставляти товар в призначений термін чи в інший ,а служба підтримки ,починає відбріхуватись що затримка посилки від відправника ,в той же час ,коли посилка відслідковується з моєї сторони кожних дві години. Та видно ,що проблема самої Новоі Пошти !
За останній рік часто робота іх системи дає конкретний збій !!!

Представники Нової пошти безпідставно не перераховують мені грошові кошти на загальну суму 74 600 гривень. Дії компанії Нова пошта є протизаконні. Мені не було надано письмового пояснення по умовам співпраці з компанією Нова Пошта , а усна інформація виявилась хибною, я протягом двох місяців не можу отримати конкретної достовірної інформації від Нової Пошти.
Вимагаю :
1. Надати мені письмове пояснення в затримані виплати моїх грошових коштів компанією Нова Пошта.
Адреса для листування : 50086; м. Кривий Ріг; вул. Бородича,15. Отримувач : Вулична І.А.
2. Сплатити мені мої грошові кошти по наступним реквизитам:
ФОП Вулична І.А.
ІПН ФОП 2727414065
2600 45 00002917 в АТ АБ РАДАБАНК
МФО банку 306500

Доброго дня! Проблема з АРI так і не вирішена, при вигрузці по ньому стаються помилки, як зазначено в шапці. Кабінет вони вже «підлатали», тому вручну вигружатись можна. Питання з АРІ до цих пір в повітрі і залишається відкритим, тех.підтримка розводить руками.

Доброго ранку. І справді після цього топіку співробітники «Нової пошти» більш об’єктивно взялись за проблему і хоча б уточнили дані по проблемним ТТН (чого не зробила тех.підтримка, на яку нас посилали) та в принципі хоч якось цікавились проблемою, але і то тільки з додатковим натиском. Надіюсь, що все і справді добре, як пише нижче співробітник «Нової пошти». Вигрузка посилок у нас в другій половині дня — після неї і відпишу по результату. Всім дякуємо за підтримку!

ні, не писали. Тільки показали підтримці цей топік, ну і як мінімум ті, хто ним поділився в соц.мережах тегали «НП», я думаю, що це і послужило пусковим механізмом до вирішення проблеми

т.е. вы обрадовались что у вас таки жалобу приняли??
такая себе победа...

НП — гнилая контора, где СПД на СПДшнике, который ни за что не отвечает.
А юр отдел и поддержка всегда съезжает на «сам дурак».
НП — гнилая контора из-за того что система без подобной огласки не способна адекватно решить нестандартные моменты.
Кому интересно — погуглите как ведет себя контора при утере, выдачи не тому, мошеннических схемах....

Я навіть здогадуюсь де саме помилка, сам по тих граблях бігав.
JavaScript (і йому подібні транслятори), підхоплюючи дані, автоматично визначають тип. Якщо це ТТН, номер перевищує ліміт Integer, і перетворюється у число із плаваючою комою. Мантиса округлюється, і вуаля — це тепер інший ID. Фокус у тому, що коли його знову серіалізують — він виглядає повноцінним числом, без крапки, і ніхто навіть не здогадується що JS зробив «WAT?»

Гидота бага-фічі в тому, що для тестування зазвичай застосовуються IDшники із першими нулями. Звичайно, бага НЕ вилізе, якщо поле ID числове в базі даних. Але гадаю, якщо й вилізла, її просто докостилили додавши нулі.
______________________
Особисто я не розумію, що завадило (чи заважає зараз, чи в майбутньому) в саме ядро JS додати цілий тип даних із довільною кількістю знаків. Арифметика примітивна, бібліотеки міняти не треба, швидкість сучасного заліза явно не постраждає від зайвої операції із цилими числами порівняно з іншими затримками в JS. Чи хоча б 64-бітне ціле — цього вистачить років на 50.

Особисто я не розумію, що завадило (чи заважає зараз, чи в майбутньому) в саме ядро JS додати цілий тип даних із довільною кількістю знаків.

developer.mozilla.org/...​nce/Global_Objects/BigInt

Мне нравится. Но непонятно, почему ж оно не Number? Глупый вопрос — а что помешает на JS сказать «крякай как Number». Если б ещё в детектирование типов можно было влезть...

Фича разумеется свежая, в продакшен этого пока не кинешь. Ну и как всегда, Мелкософт решил пойти своим путём.

Добрий день!
Шановні партнери, дана ситуація, дійсно, була викликана помилкою на стороні Нової Пошти, але, на жаль, ми не змогли її швидко віднайти. Зараз помилка ідентифікована і виправлена, і більше повторюватися не повинна.
Ми приносимо Вам вибачення за незручності та нестабільність роботи нашого сервісу. При виникненні проблем чи помилок в роботі нашого сайту, АРІ, особистих кабінетів, просимо направляти листи на [email protected].

І 5-а годинами до того

Оператори «Нової пошти» зв’язались з нами, помилки на своєму бекенді не визнають, кажуть, що це все винні розробники «стороннього ПЗ».

Доброго всім дня. Оператори «Нової пошти» зв’язались з нами, помилки на своєму бекенді не визнають, кажуть, що це все винні розробники «стороннього ПЗ». По логіці «НП», обробка, яку вони надали — це обробка сторонніх розробників і те що помилки з’являються шляхом використання їхнього ж кабінету в ручному режимі — це також помилка не на їхній стороні. «Шукайте помилку у себе». Круто! Я використовую кабінет «НП» (знаходиться за адресою: my.novaposhta.ua ) і в помилках, які виникають там винні також ми, хоча тут про спілкування з їхнім сервером посередньо через АРІ мова взагалі не йде.

У них на сайте аналогично меняется отправитель? Если зайти просто браузером?

так. Зрозумівши, що з АРІ вони відповіді не дадуть, то вже акцентували на цій проблемі, але відповідь на диво універсальна виявилась. Генерували ТТН, спочатку згенерувались правильно, а потім понаставило там незрозумілих адресатів з довідника, при цьому видаливши попередні, які були введені нами

теряй НП как поставщика услуг

сейчас даже розетка переходит на УкрПочту.
про другие магазины — вообще молчу

УкрПочта, серьезно?
Вы давно ей пользовались?

Когда нужно было 55 писем отправить — несколько отделений отказалось принимать, потому что «больше никто не отправит сегодня». После разговора с центральным отделением кое-как выделили сотрудника.
20-30 посылок оформляются и отправляются точно так же со скрипом умноженным на скорость улитки.
Не могу рекомендовать для бизнеса, вынуждены работать, поскольку есть люди, которые хотят «только укрпочтой».

20-30 посылок оформляются

Это касается ручной регистрации, а не работы с их апи. Ссылка на их апи есть в треде. Оптимизируйте процессы.

Вы не представляете, сколько отправляют юристы. Вот прикинь, заваливается такой кадр за 6 минут до закрытия, и отправьте ему. И ничего, знаешь, отправляют. Так что отделение отделению рознь. Как впрочем и с НовойПоштой.

Я отделением которое ближе к дому в НовойПоште не пользуюсь принципиально — там начальница отделения — ТП фитоняша, со всеми вытекающими.

За прошлый год штук 15 посылок получил. Как международных так и внутри страны.

Могу добавить что Укрпошта НЕ РАЗБИЛА ни одной моей посылки за последние 4 года.
Новая — умудрилась сломать железный радиатор отопления.

Та вы прям везунчик.

Хочу зробити примітку.
В Києві так, в мене теж з УкрПоштою не було проблем.
А от за Києвом уже декілька разів були. Навіть одну по Україні умудрилися не на те відділення відправити, звертання в службу підтримки телефоном, листом, ФБ і з реєструванням заяви — не дало жодного результату — так і поїхала назад до відправника посилка.
Ну і з Китаю теж умудрилися згубити уже одну чи дві.
Хоча повторюсь — в Києві все ок.

Але додам також НП теж не ідеальна, декілька разів бувало якраз відправка посилки за неправильною адресою.

Лол.
dev.ukrposhta.ua
Воспользуйтесь услугами конкурентов.

Тіпо прочитай спочатку закон про персональні дані.

типо сразу признают

Не. Типо ты глупость сказал не подумав. Достаточно прочитать весь пункт, не вырывая из контекста 1 предложение.

Верно. И заявляют что это баги, а не фичи, и даже если персональная инфа из Укрпочты будет доставаться (хороший вопрос как, они сами ею не владеют даже на уровне вручения посылки) — то это будет нарушением договора (вообще-то закона).

А верить что багов нет... как бы религия. Последний безбажный софт был написан 01.01.1900г, если верить логам.

С другой стороны, это никак не ограничивает корпоративного клиента в работе с персональными данными его контрагентов напрямую, и передачи логистической компании ровно той части из них, которая касается отправки и получения, разумеется без какой-либо проверки на достоверность.

Нихера они не прикрыли, в случае суда на эти пункты договора сразу ляжет вердикт «нікчемні», это просто таки большинство решений по нарушению договоров (кроме банальной неоплаты).

они сами ею не владеют даже на уровне вручения посылки

Владеют :)

Судя по посту полный лог/дамп api вы не делаете? Сделайте некий api proxy простейший который будет писать все действия, предьявите новой почте.

Элементарно: jobs.dou.ua/...​vaposhta/vacancies/87672

Вот вам вакансия на 6.7k$, куда они безуспешно пытаются найти спеца за 2-3k$
Нет спецов — нет багфиксов
Нет багфиксов — есть политика игнора багрепортов
Есть политика игнора — есть подача в суд и отсуживание. А нет, пардон. У нас же до сих пор нет нормальной судебной системы.

P.S. jobs.dou.ua/...​anies/novaposhta/reviews
P.P.S. Услугами НП я лично доволен, всегда заказываю курьером (по возможности)

Вот вам вакансия на 6.7k$

ЛОЛ што? посмотрел на стек — это максимум 4К.

О, представитель Новой Почты в треде

Скорее представитель расы «адекватности», в противоположность «элитарности».

посмотрел на стек — это максимум 4К.

Это когда самому делать или после вменяемых людей. Но когда взяли Джамшута, а потом требуют за ним доделать «на вчера», и что-то мне подсказывает, штрафуют за баги (разумеется не сможешь доказать что они не твои — некому доказывать).

Простите, а почему специалисту с 3мя годами опыта положено 6.7к? уже, да?
Набор вполне обычный.

За три года всем этим не овладеть на достойном уровне.

Ансиблом и кубиком за 3 года не овладеть? Да конечно...

Шо, і різного виду реплікації в БД, паралельно за тих же три роки?

Там щонайменше три різних компетенції змішано докупи — сисадмін, ДБА та вебмастер. Це ще куди не йшло для стартапу на три писка, але для національного масштабу поштової системи це смішно.

вы гоните.
Специально перечитал. Уверенные там только знания OSI(курсы 1 месяц CCNA это дают). Ansible/puppet — без умения писать скрипты(это бонус). Знания одного из скриптовых языков — бонус.
Этот список можно за год при везении получить.
Я на половину списка поставил галочки за прошлый год паралельно со своей активной деятельностью, просто потому, что попался HA проект без DevOps с рейтом 100 и с клиентом пароноиком, который отказывается светить кодовую базу большому количеству человек. И это у меня нефига не основная специализация.
Нормальная цифра — 3к. ±500. Причем зуб даю, согласятся закрыть если будет половина навыков.

Ну вот согласно этой логике маемо шо маемо

Ну некоторые алгебру за 5 класс асилить не могут. А в объявлении набор скилов чуть выше банального.

Работа сисадмина на 6-7к$ ? Не курите это больше!

UPD: В ТТН. які були створені раніше також внеслись несанкціоновані нами зміни по отримувачам. Був Вася Пупкін став Михайло Боярський. Тепер доведеться робити переадресації через кол-центр по кожному отримувачу

Создаем интернетки в моб приложении НП. В 40% не прекрепляется наложка. Каждая 15 посылка при распечатке штрихкода меняет получателя. Это что касается софта

Дибилы-операторы очень часто вытягивают чужие интернетки и когда понмают ошибку просто удаляют интернетку. Бывает такое что только созданная накладная удалена. И редко, но случается, наши клиенты получают левые посылки по той же причине. Мы же моздаем новые накладные и отправляем повторно

а у нас в половині ТТН-ок (роздрукованих уже) отримувачів несанціоновано змінило, підтримка розводить руками, обіцяє колись відписати, коли в них «буде інформація по цьому питанні»

У них этот баг как минимум с 2013-го года тянется

І як реагувала на це підтримка? Вдалось хоч щось вирішити?

А в чем кидок? Баги что-ли кидком считаешь?

ну, коли у Вас простій на складі на 50-60 посилок в день, то це трохи б’є по бюджету і клієнти жалітись будуть не на НП, а на компанію, відповідно ми несемо через це збитки. А коли ще тобі не відповідають на твої запитання, а роблять дурня, то логічно, що це кидок і нелюдське відношення.

ми працювали до цього виключно через сервіс НП і відповідно всі посилки, які на простої оформлені попередньо з клієнтами на відповідні відділення Нової пошти, тому зараз доводиться кожну посилку оформляти вручну на «Новій пошті», а це забирає по кілька годин часу. Та й в 90% випадків клієнт хоче отримати посилку саме в відділенні НП. Це не забаганка, що сьогодні хочу відправляти одною службою, а завтра буду відправляти іншою, це реальна проблема, яка впирається в те, що НП не хоче реагувати ніяким чином на помилку. Одне діло мати 10-15 замовлень в день і якимось чином спробувати вирішити альтернативним способом проблему, а інше діло, коли в системі обліку йде підв’язка до АРІ НП, ще й з офіційною обробкою. Компанія (читайте, розробник рішення) несе відповідальність за обслуговування свого ж сервісу, тим паче ним користуються десятки тисяч клієнтів, які платять їм гроші, то чому навіть, якщо це проблема з вибірки «act of god», відповіді внятної ніхто не дає? Ось власне і все, в чому причина цього посту.

А ви щось платите тій НП? Якщо платите то в принципі можливо єскалювати це питання вище? Я у вас для того є канали? Хоча би рекомендованого листа з офіційною претензією їм відправити можна, просто що б привернути увагу до своєї проблеми.

Ну а по факту — якщо не виходить працювати з ними вище правильно порадили — використовуйте й інщі варіанти. Просто на випадок, що коли «склад встав» хочаби нові замовлення приймати з доставкою не по НП. Ну і завязуватись на єдиного постачальника послуг шкодить надійності бізнесу.

Звичайно платимо. Ми надіємось на врегулювання цієї проблеми якнайшвидше, саме тому і написали сюди пост аби звернути увагу співробітників, які «підзабили» на проблему. До слова, представники підтримки зв’язались все-таки з нами після цього топіку, тому по результату буду сюди відписувати.

Дякуємо за пораду, теж думаємо тепер над впровадженням якихось альтернативних рішень, тільки тут проблема в тому, що левова частина покупців вибирає саме Нову пошту і ми по-просту можемо втратити клієнта тільки через те, що його не влаштує служба доставки. А НП має нести відповідальність за свій продукт і якщо є проблема, то хоча б повідомити на запит клієнта про неї і хоча б приблизні строки вирішення.

левова частина покупців вибирає саме Нову пошту

Я коли купую в інтеренеті вибираю будьщо що може мені привести мій товар. Правда в мене тількі під домом 4 поштових автомата + відділення + курєри + можна замовити доставку роботом.

реалії такі, що наразі НП, як не крути, є найбільш актуальним та зручним способом доставки для покупців

В них є центр підтримки клієнтів, з нього посилають на тех.підтримку, яка нічого не приймає задля вирішення проблеми. Тобто якийсь замкнутий цикл, хочеш отримати інформацію — не отримаєш. Поняття «прямого зв’язку з керівництвом» у них немає. Всі такі проблеми по їхній логіці має вирішувати підтримка АРІ 2.0, яка у них щось накшталт окремого підрозділу. Останні або годують якимись неоднозначними відмовками або «проблема непоодинока...».

Підписатись на коментарі