×Закрыть

Business fwdays’19 | Як все пройшло, презентації доповідей

16 лютого у Києві вперше відбулась конференція Business fwdays’19.

Чотири потоки доповідей спеціально для власників бізнесу, ТОП-менеджерів, маркетологів, sales, HR-спеціалістів та рекрутерів. Business fwdays’19 — 9 годин, 29 спікерів та більше ніж 400 учасників під дахом Конгрес-холу Mercure.

Стартувала конференція одночасно у всіх 4-х потоках: «Business», «Marketing», «Sales», «HR/Recruitment». Давайте подивимось, як пройшов день в кожному з них. Щоб ознайомитись з презентаціями тисніть на тему доповіді.

Business

Першими виступили Дмитро та Олена Борисови (Власники «Сім’я Ресторанів Дмитра Борисова») з доповіддю на тему: «Маркетинг-орієнтований підхід у бізнесі: від стратегії до тактики». Наступним доповідачем став: Володимир Омелян (Міністр інфраструктури України), з темою «Розвиток інфраструктури: нові можливості для бізнесу та нова якість життя для громадян». Слідом за ним був Максим Бахматов (Керуючий партнер UNIT.City, екс Генеральний директор ВДНГ) з темою «Маніфест успішного успіху: як розвивати себе, інновації, булочні та взагалі будь-що». Чим ділився Максим у своїй доповіді можна почитати у статті.

Максим передав слово Сергію Кравцю (Засновнику tickets.ua — найбільшої системи бронювання квитків в Україні). Тема доповіді була : «Чи можна з України будувати глобальний бізнес: як виходити на нові ринки та що нас там чекає». Наступними були Дмитро Феліксов та Дмитро Чінь (Засновники квиткового оператора Concert.ua) з темою «Concert.ua: від стартапу до лідерів ринку».

Артем Биковець (Один з найдосвідченіших практиків і тренер Agile в Українi) з темою «Трансформація компанії — це ще і про людей». Останній спікер у потоці «Бізнес» був Андрій Длігач (Реалізував більше 300 проектів з розробки і впровадження стратегій бізнесу) з темою «Стратегія бізнесу в горизонті 2019–2025 роки. Практика управління майбутнім».

Marketing

Відкрив секцію Олег Томін (Власник і креативний директор агенства BART&FINK) з темою «Tone of voice 2019». Відразу за ним свій виступ розпочав Віктор Дубровін (Керуючий партнер Aimbulance) з темою «Маркетинг, що драйвить бізнес». Наступним був Олесь Тімофєєв (Засновник Genius Marketing та організатор Лабораторії Онлайн Бізнесу) з темою «10 Трендів Просування бізнесу в Інтернеті у 2019». На доповіді Олесь показав кейси та розповів про актуальні інструменти digital сфери.

Слідом за ним на сцену піднялася Тетяна Лукинюк (Генеральний директор Red Bull Україна) з темою «Як розгорнути бізнес обличчям до споживача». До того ж, Тетяна підготувала для всіх домашнє завдання, де кожен мав 72 години на те, щоб зрозуміти, як працює його бізнес та наскільки він є розгорнутий до споживача. Крістіна Потоцька представила тему «Data driven marketing: впровадження на реальних кейсах». Більше про її доповідь можна дізнатись зі статті.

А у фіналі потоку Маркетинг виступив Ярослав Сердюк (Співвласник та стратегічний директор Banda Agency) з доповіддю на тему: «Той момент, коли все пішло не так. Найрозповсюдженіші помилки маркетологів». Детальніше про те, чим ділився досвідчений маркетолог та співавтор промо бренду «Ukraine now» можна прочитати в статті.

Sales

Старт потоку дав Антон Черкасов з темою «За 25 зайцями: мистецтво фокусування в продажах». Наступний був Ігор Карпець (Директор з продажів в Grammarly) з темою «Генерація лідів: Глибоке занурення. Секрети та поради для здобуття нових лідів та розширення воронки продажів».

Третім спікером став Павло Флейшер з темою «Типові хвороби відділу продажів: симптоми та лікування». Слідом був Василь Рій (Засновник та євангеліст платформи Leeloo.ai) з темою: «Запуск передпродажів продукта для запуска ІТ компанії: без грошей, команди і самого продукта».

Закривав потік Костянтина Браво (Засновник ютуб каналу KOSMOPOLIT — про бізнес та гармонійне життя успішних людей) з темою «Персональний бренд, як прискорювач розвитку».

HR/Recruitment

Першим спікером була Вікторія Придатко (засновник VP Team) з темою «До більшості трендів нам як до Місяця. Займіться справою». Наступний спікер потоку стала Лідія Терпель (Засновниця Skyworker) з темою «Чому насправді з компаній йдуть найкращі спеціалісти? Інсайти, які збережуть основу вашої команди».

Третім спікером була Лариса Брувер (HR директор в 1+1 Media) з темою «Чому бренд роботодавця — must have на сучасному ринку праці». Ірина Лісовська розповідала «Як „запороти“ вакансію ще до відкриття». Як завжди з гумором розібрали головні проблеми рекрутингу та навіть навчились знаходити правильний підхід до знайомства з кандидатами через соцмережі. «PR & Colonization: або як вирости з 9 до 900 за 2 роки» від Марії Дзюбіної. Останнім спікером на потоці була Анна Великоіваненко з темою «Storytelling в розвитку бренду. Специфіка бренду роботодавця».

Також, під час обіду, у холі, благодійні фонди: «Tabletochki», «Happy Paw» та «Старенькі» провели свої короткі презентації, де всі змогли дізнатися більше про допомогу та можливості для бізнесів від благодійних фондів.

Це була наша перша конференція в форматі «Бізнес». Яка сподобалась нашим учасникам та запам’яталась яскравими відгуками.

Погляньте відео про те, як все пройшло:

До зустрічі на наших майбутніх подіях!

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Подписаться на комментарии