×

Оцініть телеграм бота написаного на Python початківцем

Всім привіт.

Не являюсь програмістом, але використовую Python для роботи з данними (pandas, парсинг xml і json тощо).

Ось вирішив зробити свого телеграм бота і цікаво на скільки мій код оптимально написаний, правильно організована структура проекту, зрозуміло написані коментарі.

Якщо комусь цікаво, то був би вдячний за оцінку від людей з практичним досвідом розробки.

Посилання на гітхаб: github.com/...​anzik/AnnoyingReminderBot

Посилання на самого бота: t.me/AnnoyingReminderBot

Його задача це отримувати від користувача якесь нагадування і через рандомний час в проміжку від 1 хвилини до 15 надсилати йому це нагадування. Проект задеплоїв на Heroku, тому в боті передбачено перезавантаження їх серверів.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

github говорит 404, уже потер репу?

так. коли буде вільний час, то перезалию вже без історії комітів

тю, так там самое интересное

Бот спрашиват, что напомнить, но не спрашивает время и дату. kutt.it/ArDn52

в цьому і сенс. він сам нагадує через рандомний час, щоб створити ефект надокучання

омг, можно удалять сразу) лучше свяжи его со списком гугл таблиц и вноси из бота то, что хочешь напомнить и время когда, при этом двухсторонняя связь... это реально юзфул для меня будет и для многих

такі боти вже існують. наприклад Skeddy telegram.me/skeddybot

он не работает с гугл таблицами, и иногда глючит, а если ты будешь писать свое расписание для бота в гугл таблице и бот будет выполнять, ты выучишь и google api частями + telegram api + python3 + mongodb/или другие nosql

но это имхо, а можешь делать как хочешь)

Рекомендую пошукати в інтернеті про sql injections та добре перечитати PEP 249 www.python.org/dev/peps/pep-0249