Оцініть телеграм бота написаного на Python початківцем

Всім привіт.

Не являюсь програмістом, але використовую Python для роботи з данними (pandas, парсинг xml і json тощо).

Ось вирішив зробити свого телеграм бота і цікаво на скільки мій код оптимально написаний, правильно організована структура проекту, зрозуміло написані коментарі.

Якщо комусь цікаво, то був би вдячний за оцінку від людей з практичним досвідом розробки.

Посилання на гітхаб: github.com/...​anzik/AnnoyingReminderBot

Посилання на самого бота: t.me/AnnoyingReminderBot

Його задача це отримувати від користувача якесь нагадування і через рандомний час в проміжку від 1 хвилини до 15 надсилати йому це нагадування. Проект задеплоїв на Heroku, тому в боті передбачено перезавантаження їх серверів.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

github говорит 404, уже потер репу?

так. коли буде вільний час, то перезалию вже без історії комітів

Бот спрашиват, что напомнить, но не спрашивает время и дату. kutt.it/ArDn52

в цьому і сенс. він сам нагадує через рандомний час, щоб створити ефект надокучання

омг, можно удалять сразу) лучше свяжи его со списком гугл таблиц и вноси из бота то, что хочешь напомнить и время когда, при этом двухсторонняя связь... это реально юзфул для меня будет и для многих

такі боти вже існують. наприклад Skeddy telegram.me/skeddybot

он не работает с гугл таблицами, и иногда глючит, а если ты будешь писать свое расписание для бота в гугл таблице и бот будет выполнять, ты выучишь и google api частями + telegram api + python3 + mongodb/или другие nosql

но это имхо, а можешь делать как хочешь)

Рекомендую пошукати в інтернеті про sql injections та добре перечитати PEP 249 www.python.org/dev/peps/pep-0249