×Закрыть

Реалії SMM спеціалістів

Цікавить думка початківців і компаній.

Які параметри для вас важливі при виборі SMM спеціаліста?

І якими думками керуються спеціалісти, коли починають роботу в компанії як маркетолого соціальних мереж? Мене найбільше цікавить старт роботи, думки спеціалістів (страхи, болі, стратегія).

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зазвичай беруть за зовнішнім виглядом, та віком. Стратегія... отут вже можливі варіанти, болі то лише якщо зловживати камастурою.

Якщо серойозно, SMM зазвичай зайва персона, робить виключно імітацію роботи, та годує ботів маркетинговим булшитом. Причина банальна: SMM не має повноважень зворотного зв′язку, лише робити справу та не тяфкати. Тобто, це просто спамер. І професіонали там не затримуються.

Звісно, є виключення. Але вони мізерні.

поважаю ваші думки, десь підтримую. Але все ж таки питання стояло в іншому. Мене цікавить сторона не клієнта а сторона спеціаліста.

Подписаться на комментарии