Що таке job offer?

Шановні форумчани, хочу зрозуміти суспільно-прийнятну позицію стосовно обов’язків сторін переговорного процесу.

З боку працівника:
— чи етично відмовитись від підписаного офера до дати виходу на роботу?
— чи етично відмовитись від підписаного офера після дати виходу на роботу?

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера в період його розгляду кандидатом?
— чи є допустимим скасування офера після його підписання кандидатом?
— чи є допустимим скасування офера після виходу працівника на роботу?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

На мою думку:

З боку працівника:
— чи етично відмовитись від підписаного офера до дати виходу на роботу?

Ні.

З боку працівника:
— чи етично відмовитись від підписаного офера після дати виходу на роботу?

Так, але тільки якщо під час співпраці виплили нюанси, які роблять співпрацю як мінімум некомфортною, про них не повідомила компанія під час переговорів до початку роботи і вони не зустрічаються в типовій IT-компанії.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера в період його розгляду кандидатом?

Так.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера після його підписання кандидатом?

Ні.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера після виходу працівника на роботу?

Так, але тільки якщо під час співпраці виплили нюанси, які роблять співпрацю як мінімум некомфортною, про них не повідомив кандидат під час переговорів до початку роботи і вони не зустрічаються у типового працівника на цій позиції.

Як кандидат, так і компанія, можливо, відмовила іншим компаніям та відповідно кандидатам після прийняття офера. Тому виникають певні моральні зобов’язання.

Можу розповісти як воно спрацювало в Швеції.
В 2015 проїшов співбесіду, виконав тестове, злітав до них на скрінінг та 8-годинне інтерв’ю в King.com (Candy Crash Saga, й ота вся лабуда). Як результат отримав офер, дуже довго не думав, 2 дні, відповів що приймаю, вони «були раді запросити» й таке інше... Вже почав пакувати речі.
Через ще 2 дні вони мені передзвонюють й дуже вибачаються, «нам дуже прикро» й інше. Причин відмови назвати не можуть, кажуть лише що не через мене, типу Ви нам підходите, але ми не можемо Вас взяти. Сказати що я в шоці — не сказати нічого, бо я вже почав звільнення з іншої компанії (в Европі — а це не так легко зупинити, коли цей процесс вже почався для іммігранта, та й виглядав я для них вже). В Україні такого не було ніразу. Виявилося потім, що Activision придбав їх, а вони не знали про практику того, що не можна розширювати штат співробітників після факту купівлі (дата мого виходу, у зв’язку з релокацією й трудове оформлення було б вже після дати офіційного завершення «злиття») .
Потім стало зрозуміло (прочитав в новинах), але на той час було дуже сумно. Потім почитав про емігрантів в Мальме через декілька років, — можливо й добре що не склалося.
Тому ось так воно працює в Европі.
У нас же нещодавно сам прийняв офер, а за 2 місяці вже й знайшов трохи кращі пропозиції, але все одне вийшов, як домовлялися... хоч не дуже хотілося спочатку. Але не пожалкував.
Все, що не робиться — усе робиться на краще.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Можу розповісти як воно спрацювало в Швеції.
В 2015 проїшов співбесіду, виконав тестове, злітав до них на скрінінг та 8-годинне інтерв’ю в King.com (Candy Crash Saga, й ота вся лабуда). Як результат отримав офер, дуже довго не думав, 2 дні, відповів що приймаю, вони «були раді запросити» й таке інше... Вже почав пакувати речі.
Через ще 2 дні вони мені передзвонюють й дуже вибачаються, «нам дуже прикро» й інше. Причин відмови назвати не можуть, кажуть лише що не через мене, типу Ви нам підходите, але ми не можемо Вас взяти. Сказати що я в шоці — не сказати нічого, бо я вже почав звільнення з іншої компанії (в Европі — а це не так легко зупинити, коли цей процесс вже почався для іммігранта, та й виглядав я для них вже). В Україні такого не було ніразу. Виявилося потім, що Activision придбав їх, а вони не знали про практику того, що не можна розширювати штат співробітників після факту купівлі (дата мого виходу, у зв’язку з релокацією й трудове оформлення було б вже після дати офіційного завершення «злиття») .
Потім стало зрозуміло (прочитав в новинах), але на той час було дуже сумно. Потім почитав про емігрантів в Мальме через декілька років, — можливо й добре що не склалося.
Тому ось так воно працює в Европі.
У нас же нещодавно сам прийняв офер, а за 2 місяці вже й знайшов трохи кращі пропозиції, але все одне вийшов, як домовлялися... хоч не дуже хотілося спочатку. Але не пожалкував.
Все, що не робиться — усе робиться на краще.

Читаю вопросы и думаю может автор в какой то другой стране живёт? Это же надо иметь такой уровень этики чтоб такими вопросами задаваться. В реальности все кладут на куда более однозначные обязательства. Мечтаю чтоб в нашей отрасли такие вопросы существовали в действительности.

Ну и второе, какую юридическую силу имеет этот ваш оффер?

Силу протокола о намерениях.

В украинском законодательстве такого термина вроде бы нет

Ты большой знаток законодательства?

Попередній договір — договір, сторони якого зобов’язуються протягом певного строку укласти основний договір на умовах, встановлених цим договором. Але, Договір про наміри (Протокол про наміри тощо), якщо в ньому немає волевиявлення сторін щодо надання йому сили попереднього договору, не вважається попереднім договором (ст. 635 ЦКУ).

чуваки — нынче нет крепостного права, люди могут найти общий интерес а за мгновение его потерять так бывает, да у этого есть свои последствия, и это нормально

в смысле — щаз нету юридического понятия «крепостное право». Щаз даже прописки нету, есть регистрация...

На мою думку:

З боку працівника:
— чи етично відмовитись від підписаного офера до дати виходу на роботу?

Ні.

З боку працівника:
— чи етично відмовитись від підписаного офера після дати виходу на роботу?

Так, але тільки якщо під час співпраці виплили нюанси, які роблять співпрацю як мінімум некомфортною, про них не повідомила компанія під час переговорів до початку роботи і вони не зустрічаються в типовій IT-компанії.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера в період його розгляду кандидатом?

Так.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера після його підписання кандидатом?

Ні.

З боку компанії:
— чи є допустимим скасування офера після виходу працівника на роботу?

Так, але тільки якщо під час співпраці виплили нюанси, які роблять співпрацю як мінімум некомфортною, про них не повідомив кандидат під час переговорів до початку роботи і вони не зустрічаються у типового працівника на цій позиції.

Як кандидат, так і компанія, можливо, відмовила іншим компаніям та відповідно кандидатам після прийняття офера. Тому виникають певні моральні зобов’язання.

чи етично відмовитись від підписаного офера після дати виходу на роботу?
чи є допустимим скасування офера після виходу працівника на роботу?

так это уже получается контракт подписан и в нем уже свои правила

Контракт ще не підписаний в жодному з випадків. В деяких підписаний тільки офер.

Оффер «подписывается» (читай принимается) устно, через email etc. Контракт подписывается подписью по факту принятия оффера до выхода на работу и там уже прописаны правила. Если бы мне кто предложил оффер и контракт подписывать после выхода на работу я бы сильно задумался, но я не в Украине.

Контракт ще не підписаний в жодному з випадків.

всмысле человек ходит на работу в компанию, с которой не подписан контракт?
тут этично все что угодно ибо вы друг другу никто

всмысле человек ходит на работу в компанию, с которой не подписан контракт?

Никогда такого не было и вот опять?

если уже получено согласие, то отказываться не комильфо. Бывали кейсы, что люди присылали майл в день выхода и не выходили, уходили через 2 недели потому, что раньше начали собеседоваться в «компанию мечты», просто не выходили на работу :)

из всего выше, для меня норм только отозвать офер в период рассмотрения, если не было в офере какой-то фразы аля «этот офер действителен 2 недели».

Великобритания. На всё ответ: «допустимо»
Этично, неэтично — это остаётся за рамками, но за 4 года тут уже встречала все из перечисленных случаев. Со стороны компании до окончания испытательного срока, вообще, практически свобода.

Теоретично, на все відповідь «ні», а по факту, неодноразово чув і стикався по кожному пункту з «так».
Тому поки всі ФОПи, кожен вирішує і діє як йому добре.

Але який це має сенс, якщо ти в Україні? Де тобі можуть навіть бронь з отелю в останній день зняти.

Ділова репутація на сьогодні в Україні не повністю* втратила цінність.
* відповідно до моїх уявлень, ваші можуть відрізнятись

Де тобі можуть навіть бронь з отелю в останній день зняти.

можно вообще приехать в отель, а на рецепшине тебе скажут «вы же понимаете, что мы не можем вас поселить за указанную в бронировании сумму?» :)

Такие гостиницы заслуживают, чтобы у них отозвали лицензию.

Но в наших реалиях очередной обманутый клиент просто осуществит поджог здания, решив вопрос радикально.

Или скажем натравит на отель СБУ, дескать там живут сепаратисты.

за что СБУ его потом по головке погладит за ложную информацию

Ты небось думаешь, что туда идут не чтоб закосить бабла

Ты небось думаешь, что туда идут не чтоб закосить бабла

правильно, с ложного информатора скосят

Им не важно ложно-ли, важно чтобы было что взять

Им не важно ложно-ли, важно чтобы было что взять

правильно, виноватый уже есть, намеренно подавший ложные сведения из-за личной неприязни. Он же не хочет открытое на него уголовное дело?

Такие гостиницы заслуживают, чтобы у них отозвали лицензию.

Но в наших реалиях очередной обманутый клиент просто осуществит поджог здания, решив вопрос радикально.

мне в одной украинской гостинице жаловались, как тяжело с букингом работать, он их, видите ли, дрючит за невыполнение условий и обязательств

Мені здається, таке ставлення до клієнта всюди в українському бізнесі, не тільки в готелях.

Мій другий у житті досвід користування Uber-ом в Україні закінчився кидаловом: dou.ua/forums/topic/24932. У Великобританії викликав Uber десятки разів — проблем не було.

Мені здається, таке ставлення до клієнта всюди в українському бізнесі, не тільки в готелях.

так и есть, во всём. Причём, обратите внимание, как только кто-то начинает выражать недовольство положением дел — его пытаются заклевать такие же, как и он, но которые молчат в тряпочку. Это общество такое :)

его пытаются заклевать такие же

Вариантов несколько, как они это делают:
1. Сам умудрился выбрать такую гостиницу, такую бригаду строителей, ...вот у меня было всё хорошо
2. Вот вы жалуетесь, а в нашем пгт такси вообще не приезжают
3. Христос терпел и нам велел
4. А сам же, наверное, клиентов подводишь
5. Ти — зрадофіл.

Но в последнее время меньше пытаются заклевать — обленились, разве что отвлекутся от инстаграмма или подобной помойки.

1. Сам умудрился выбрать такую гостиницу, такую бригаду строителей, ...вот у меня было всё хорошо

Ага, причём испытывают какое-то чувство гордости и превосходства, что ли. Что они не попадали в такую ситуацию. Чаще всего просто по причине везения, т.к. в стране, где никто не несёт ответственности за мелкие косяки (иногда и за крупные) это невозможно предусмотреть заранее в принципе.

2. Вот вы жалуетесь, а в нашем пгт такси вообще не приезжают

есть и такое, типа у тебя и так лучше положение, чем у меня, поэтому пусть тебе хоть чуточку станет хуже

3. Христос терпел и нам велел

а это вообще классика. Можно попробовать что-то элементарное, например начать выражать обоснованное недовольство качеством перевозки в маршрутке-скотовозке или тем, что нарушаются условия безопасности тем, что сиденья поставили как можно плотнее. Вагную, что на твою сторону перейдёт один-два человека из всего салона, остальных ты будешь просто раздражать, хотя здравая логика подсказывает, что они первые должны стать на твою сторону.

Первый пункт про наших айтишников: у меня проблемы нет — значит её не существует.
Второе и третье — про совковых терпил и их подросших детей.

В целом вердикт один: с такими людьми каши не сваришь и страна обречена болтаться дальше, где сейчас болтается ещё лет 50 так точно.

хотя здравая логика подсказывает, что они первые должны стать на твою сторону.

Полагаю, что они вообще никуда не перейдут, они просто хотят дожить своё.

Первый пункт про наших айтишников: у меня проблемы нет — значит её не существует.

иногда мне кажется, что только торгаши на базаре, у которых место лучше, чем у соседки, могут перещеголять айтишников по уровню гонора

можно вообще приехать в отель, а на рецепшине тебе скажут «вы же понимаете, что мы не можем вас поселить за указанную в бронировании сумму?» :)

ого
і як — поняли?

кто, я понял? Не дождутся :)

В данном конкретном случае звонок на букинг решил всё. Без букинга в Украине ничего не бронирую, если даже с букингом каждый второй отель пытается выёживаться

Читайте контракт, там должна быть секция о прекращении контракта одной из сторон.

Если ничего не прописано, или на словах договорились — то разрыв до выхода на работу любой из сторон вполне может оказаться темой следующего топика.

Романе, чи вважаєте ви озвучені дії з боку працівника або компанії неприйнятними за умови, що контракт ще не підписано?

в целом отказ кем либо от даных обязательств выглядит не очень.
к тому же оферы обычно никто не подписывает, колько принимал оферы то обычно просто письмом отвечал односложно «принимаю», на оферах может и никакой подписи со стороны компании тоже может не стоять, так что юридически это такая себе бумажка.

в первый день выхода обычно первым делом идет подписание договора, и после этого в действие вступает гражданский кодекс

Согласитесь, если компания обещает отдать подписанный директором договор спустя несколько дней, требовать его немедленно выглядит странным.

но договор все же вступает в силу с того числа которое на нем указано

если компания дает заднюю уже после того как вы подписали договор а компания еще нет то такая компания как минимум должна стать известна широкой общественности

Я розумію ваше занепокоєння. Метою даної теми є лише визначення суспільної думки. Додатково до цього я отримав позицію служби підтримки djinni щодо озвучених питань.

компания как минимум должна стать известна широкой общественности

Не маю бажання комусь публічно срати на голову відносно питання, щодо якого, як я бачу, відсутні загальноприйняті норми поведінки. Такий матеріал є тематикою для славнозвісного і дуже радикального італійського сайту.

Так а можете конкретнее рассказать,что у Вас случилось?
Вы приняли оффер,а по-факту- работы не будет? Если это галера,то ,обычно, решают такой вопрос или на бенч отправят.

Повторюсь: у меня нет цели использовать доу как площадку для публичной порки. Тем более, часть людей считает отзыв оффера в любой момент нормальной практикой. Я хотел узнать мнение общества чтобы скорректировать свое поведение в будущем.

Я не имела ввиду назвать компанию,я имела в виду конкретики добавить в Вашу ситуацию, чтобы было всё понятно.

Я никогда не отменял подписанный оффер. Каждая из трех ситуаций, когда компания отзывает его, имела место. Очередной случай заставил меня спросить чужое мнение и пересмотреть свое.

Я никогда не отменял подписанный оффер. Каждая из трех ситуаций, когда компания отзывает его, имела место. Очередной случай заставил меня спросить чужое мнение и пересмотреть свое.

Значит пора начинать его отменять :)
Соглашусь, что нормально отозвать офер на этапе рассмотрения. После принятия — только в случае дикого форсмажора.

В іншому місці Ви пишете:

Також існує поняття ділової репутації. Саме недобросовісність роботодавця неодноразово утримувала мене та знайомих розробників від співпраці з ним.

Тому припущу, що хотіли б знати перед початком переговорів з потенційним роботодавцем, що він може вчинити неетично на Ваш погляд. І якщо він так вчинив з іншим працівником, то хотіли б, щоб про це можна було прочитати десь в інтернеті.

Якщо так, то чому б Вам не описати Ваш випадок, наприклад, на сторінці компанії у jobs.dou.ua/companies і на Glassdoor? Беземоційно, просто факти. Описом свого досвіду Ви можете допомогти комусь прийняти рішення — колись Вам так же допоможуть.

один месяц я работаю всегда авансом

(і тут у LinkedIn Віктора посипався потік пропозицій роботи)

А якщо серйозно, заздрю Вашій витримці. Для мене найбільшим демотиватором під час роботи є, напевно, розуміння, що можу не отримати оплату за свою роботу.

Наследие «святых девяностых».
Но одно дело осознавать, что такое может случиться с каждым. А совсем другое в жизни не сесть больше срать на одном поле с человеком или компанией которая так с тобой поступил(а)

На работе нет этично- не этично. Есть согласие одной стороны работать, другой — платить за это. Как только согласие прекратилось и способов заставить его продолжить нет все — работа прекращается

Також існує поняття ділової репутації. Саме недобросовісність роботодавця неодноразово утримувала мене та знайомих розробників від співпраці з ним.

Та ну. Материалайз, Депозитфотос и даже Глобал Лоджик уже серьезно светились. Синьоры нынче переборчивые пошли.

Об итальянском сайте конкретно, и об отношении в целом.
Чем известнее контора, тем тяжелее ей найти себе толкового синьора нужного направления.

— чи є допустимим скасування офера в період його розгляду кандидатом?

Да.

— чи є допустимим скасування офера після його підписання кандидатом?

Нет.

— чи є допустимим скасування офера після виходу працівника на роботу?

А это как вообще?

Помню в Глобале случай. Чувак ходил на курсы тестировщиков, его выбрали как одного из лучших, отправили на проект, а проект — накрылся. Вышел работать, а тут типа работать негде. Послали домой.

З приводу останнього. Можливі такі сценарії: (1) домовились працювати на відстані, але не встигли обмінятись підписаними примірниками контракту протягом перших днів співпраці; (2) працівник фізино прийшов в офіс компанії в обумовлений день, познайомився к командою, контракт так і не був підписаний, а офер скасований.

вообще очень страно, отак взяли и отменили, бонус рекрутеру уже уплачен, офисменеджеры просуетили рабочее место, обычно в таких случаях пытаются пристроить куда то

Могу ошибаться, но, насколько я знаю, бонус рекрутеру выплачивается после успешного прохождения испытательного срока.

Чаще всего бонус за найм сразу выплачивать не будут,ну по крайней мере в 100% объеме.Человек должен еще ИС пройти, а если человек уходит в ходе ИС,то замену рекрутёр ищет бесплатно

При условии, что в компании есть ресурсы. Чем меньше фирма, тем чаще ищут человека на конкретную позицию, а с заказчиком согласовывают зарплату каждого работника в отдельности.

Буває по-різному. Бонус рекрутеру може виплачуватися частинами. Буває навіть так, що остання частина виплачується після року роботи кандидата в компанії.

По факту,с 1 дня выхода на работу уже начинается ИС.И увольнение уже в ходе ИС идёт.

Все зависит от того КАК это происходит по всем 5 пунктам. Если по взрослому без истерик или выпадани на мороз одна\обе стороны обьсняют позицию почему так произошло, и договариваются как райзотись мирно, то все ок и по все пунктам можно сказать — «да».

Если же наоборот, одна\обе стороны ведут себя под детски — выпадают на мороз, несут булщит, пускают в пыль глаза и прочее, то по всем пунктам ответ — «нет».

Сам по себе оффер это просто дока в pdf или имейл, никакой юридической силы он не имеет, абсолютно.

Згоден з тим, що юридичної сили офер, на жаль, не має. Цікавлюсь прийнятністю кожного випадку з точки зору етики взаємовідносин в українському айті.

Что такое «подписанный оффер»?

усне погодження на пропозицію, вважай «дав слово»

Компанія висилає електронний документ з умовами співпраці. Кандидат погоджується на них, що засвідчується накладанням фотокопії свого підпису поверх нього. Такий «підписаний» документ повертається компанії електронною поштою. Юридична значимість такого підпису до уваги не береться. Важливо, що обидві сторони дійшли однозначної згоди стосовно подальших дій.

перший раз про подібне чую, ти дійсно таке робив?
бо мені було достатньо просто набрати чи написати «так»

Часто компанії присилають документ з місцем для підпису. Незважаючи на наявність такого місця, я завжди ставлю підпис на офері та повертаю його назад.

тем самым ваши отношение переходят из морально этических в юридическую плоскость, но вы оказуетесь в худшем положении, у компании ваша подпись есть а у вас подписи стороны компании нету

тем самым ваши отношение переходят из морально этических в юридическую плоскость,

Акт выполененных работ и контракт между ФОП и галерой, вот юридические доки — остальным можно подтереться и исключительно вопросы этики, сколько бы там подписей не стояло.

даже устная договоренность с точки зрения гражданского кодекса это договоренность иной вопрос что довольно проблематично доказать факт ее наличия, и вот в результате нарушения договоренности внезапно оказывается что компании завданна шкода и вам прилетает иск на відшкодування завданної шкоди

Какой иск? Описанная ситуация принципиально ничем не отличается от ситуации, когда испытательный срок прерывается работником после того, как он один день проработал в компании. В скобках замечу, что испытательный срок может быть прерван и компанией через день.

Через відсутність можливості захищати свої інтереси в суді самостійно я віддам перевагу рішенню залишити компанію в спокої. Навіть у разі неотримання компенсації за виконану роботу. Пан Віталій в сусідній гілці обговорення досить точно виразив думку щодо економічної доцільності

существует лишь частично в зависимости какая на кону $ и какая выгода в целом

В даному випадку витрати на суд для мене будуть більшими за потенційну компенсацію.

Якщо виконали роботу — можна поговорити з менеджментом компанії, що вони недобре поводяться, і Ваш особистий обов’язок — донести цю інформацію до профсоюза, щоб інші програмісти не ступали на ті ж граблі.
Мені колись після цього виплатили.

На сто відсотків згоден. Відмінність відкликаного офера від невиплаченої зарплати в тому, що немає єдиної думки спільноти відносно етичності такої поведінки.

А судьи кто?©

Шевченківського районного суду м.Києва

Баришівській районний суд найкрутіший серед усіх!

На всі питання відповідь «так».

Ніхто нічого нікому не винен. Всі спірні моменти повинні вирішуватися юридично. Обставини бувають дуже різними.

т.е. если я принял офер, огласил об уходе на своём проекте. Мне оперативно нашли замену, я обучаю человека, а тут мне «новая контора» говорит — сорян, офер не валидный, завтра не выходи. Это норм ситуация? ) Никто никому ничего не должен юредически, а тут вопрос был про этику. Так вот этично — все 5 — нет. Ибо дальше с такой конторой/человеком желания работать будет мало.

Можно спокойно писать отзыв на ДОУ. Ну и само собой искать новую работу...

Вполне себе стандартная ситуация, в том числе и в сиклуме.

Хреновая ситуация. Слава богу в такие не попадал. Но приходилось пападать других. Взял манульщика, дали ему офер, он согласился, а потом менеджмент передумал и вакансия мануальщика превратилась в саппорт. Было не очень удобно звонить ему и говорить эту новость.

чи етично відмовитись від підписаного офера до дати виходу на роботу?

Так, хоча карму трохи портить

чи етично відмовитись від підписаного офера після дати виходу на роботу?

Так, це ідентично звільненню під час випробувального терміну.

З боку компанії:

Ні, за таке пишуть коменти на ДОУ та глассдор.

Подвійні стандарти, з боку працівника відмовитись після підписання «етично», а компанії то вже ні

Так, це ідентично звільненню під час випробувального терміну.

Звільнення під час випробувального терміну згідно контракту (зазвичай) вимагає повідомлення про це іншої сторони за 14-30 днів. Відкликання офера відбувається без попередження.

Ні, за таке пишуть коменти на ДОУ та глассдор.

Згоден, це може бути наступним кроком. Зараз важливо зрозуміти, чи така дія з боку компанії вважається суспільством неприйнятною.

Звільнення під час випробувального терміну згідно контракту (зазвичай) вимагає повідомлення про це іншої сторони за 14-30 днів.

Якось дивно, такий термін вже для нормальної роботи часто діє, а не для випробувального періоду.

Усі контракти, які я бачив, ніяк не диференціювали випробувальний і регулярний період співпраці. Відповідно, діє пункт про «два тижні». Лише в одному договорі розірвання протягом першого місяця вимагало попередження за 3 дні, після — за 14. На підтверждення моїх слів пропоную вам, Денисе, заглянути в ваші контракти.

Звільнення під час випробувального терміну згідно контракту (зазвичай) вимагає повідомлення про це іншої сторони за 14-30 днів.

Найбільше, що мені зустрічалося — 2 тижні. А переважно — 3 дні.

Підписатись на коментарі