Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Портал підтримки для роботи зі зверненнями клієнтів

Доброго дня!

Вже доволі тривалий час знаходимося в пасивному пошуку альтернативного інструменту для обробки/роботи з зверненнями клієнтів стосовно підтримки їх інтернет-ресурсів.

Можливо хтось ладен поділитися досвідом користування подібними вимогами?

Коротенький, поверхневий список вимог:
— можливість відслідковувати витрачений час на роботу (в ручну, автоматично — не важливо)
— система здатна розпізнавати клієнта в залежності від поштової адреси, з якої надійшло звернення
— система надає можливість вести як внутрішню так і зовнішню комунікацію
— хоча б базова звітність

дякую!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

З вимог це здається классичний ServiceDesk, він е у SalesForce, ServiceNow, BPM-online.
Але якщо «альтернативний» — це бесоплатний, або недорогий — то таких на жаль не знаю. Хоча можливо вони такі є.

Подивіться www.zendesk.com/support

Я, правда, користувався іншим продуктом — www.zendesk.com/chat, ціна і функції цілком влаштовують.

Дякую!
Це, звісно, добревідомий інструмент. Нажаль, окрім того, переваг він не має, не говорячи вже про відверто завищену цінову політику.

Для DOU Zendesk Chat коштує $14 на місяць, тому мені здалось, що ціни достатньо доступні.

Сапорт коштує від 5 уо на місяць за агента, а враховуючи що в базовому пакеті відсутні критичні можливості і необхідна підписка хоча б team рівня (19/людина), вартість помітно зростає.

Підписатись на коментарі