Портал підтримки для роботи зі зверненнями клієнтів
Доброго дня!
Вже доволі тривалий час знаходимося в пасивному пошуку альтернативного інструменту для обробки/роботи з зверненнями клієнтів стосовно підтримки їх інтернет-ресурсів.
Можливо хтось ладен поділитися досвідом користування подібними вимогами?
Коротенький, поверхневий список вимог:
— можливість відслідковувати витрачений час на роботу (в ручну, автоматично — не важливо)
— система здатна розпізнавати клієнта в залежності від поштової адреси, з якої надійшло звернення
— система надає можливість вести як внутрішню так і зовнішню комунікацію
— хоча б базова звітність
дякую!
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів