Хто такий Tech/Team Lead в стартапі і ким він не є
Ми на ринку 4 місяці як ІТ стартап. Пройшли через приватний хакатон з 24 учасниками, роботу з власною командою і командою консультантів по розробці. Якщо ви ІТ спеціаліст і теж плануєте розвивати стартап, чекніть те, чого ми навчились за ці 4 місяці.
Якою має бути людина, що очолює розробку молодого продукту?
1. Розуміє, що бізнесу потрібен фідбек ринку. Це означає, що вона не робить так як їй наснилось, а аналізує, чи треба це клієнту. Звичайно, це все не самотужки. Якщо вам прийшла ідея, то ви озвучуєте її СEO, продакту чи маркетологу. Ці люди щодня спілкуються з ринком. Може, вони одразу скажуть: «гоу, це крута ідея» або візьмуть вашу гіпотезу і впродовж 1 дня перевірять. Ніщо не робиться зі стелі.
2. Знає, що таке стадії розвитку продукту і вкладає в MVP тільки те, що має бути в MVP, а не в повноцінному продукті, який запилить тільки команда з 15 людей через рік. Тримає в голові, що в абревіатурі MVP є слово Minimum. Він чітко виставляє дедлайни і відповідає за вчасний реліз цього мінімуму. Після того, як на MVP прилетіла гора фідбеків, він робить повноцінний продукт, яким люди будуть користуватись.
3. Не пилить одне рішення 4 місяці, щоб потім показати клієнту. Все розкладає на ітерації.
4. Пам’ятає фразу: «скованные одной цепью, связанные одной целью», бо він в корі команди. Прийняття глобальних рішень — це відповідальність всіх, тому він обговорює і аргументує свою позицію.
5. Шарить, які технології, на якому етапі і для якого функціоналу потрібні. Враховує, в скільки обійдеться підтримка написаного і чи на часі це сьогодні.
6. Якщо він мислить глобально, то і люди йому потрібні такі самі. Вже перевірено, якщо візіонери прагнуть вирішити проблему, яку ніхто адекватно не вирішив, а технічна людина хоче зробити аналог вже існуючого рішення — то їм не по дорозі.
7. Скептично ставиться до булщіту про «цінності компанії». Але розуміє, що по ключовим рисам характеру команда має підходити. У нас ключова цінність одна — це відвертість. Якщо людина, яка приходить в кор, не має цієї риси, всім буде не солодко.
8. На старті з’ясує, які у нього перспективи. У нас з цим повна свобода. Рости вийде куди він захоче. Цікава архітектура — то вперед, цікавить менеджмент — розвивайся до СТО.
9. Розуміє, що на одну проблему завжди є 3 рішення. Якщо рішення не знаходиться своїми салими, тоді шукаєш людину, яка допоможе його знайти.
Наш Tech/Team Lead десь поки ходить, а ми його шукаємо. Акцент на тому, щоб він був сильним в бекенді.
Ми розробили бету на Python і протестували її на ринку. Зараз перейшли на розробку MVP. Якщо ти пітоніст, або спеціаліст з іншим стеком, який може аргументувати, чому варто переходити з пітона, веклам. На частину задач по фронту в нас є людина тобі в підмогу.
Якщо ви не сприйняли картинку серйозно, почуття гумору у нас схоже)
Якщо тобі близьке все, що ми описали вище, тоді пиши на пошту [email protected]. Резюме не потрібне. Скажи, чого ти хочеш і запитай все, що тобі важливо дізнатись.
Суть продукту Skyworker — ліквідувати проблему, що спеціалісти не знають де і коли будуть відкриватись найкращі для них вакансії. Це метчинг вимог спеціалістів з вакансіями, які відкриються через 1, 2, 3 місяці. Компанії ведуть на платформі стратегічні плани найму і віддають нам всі дані. Для компаній весь сік у тому, що вони отримують релевантних спеціалістів ще до відкриття вакансії.
Продукт глобальний, вихід на світ одразу після тестового періоду в Україні.
До зустрічі.
Лінки на кор команди в який ми запрошуємо керівника розробки платформи Skyworker:
Ліда — відповідає за стратегію, біздевство і фандрайзинг.
Cаша відповідає за продукт і бізнес аналіз.
Оля — відповідає за маркетинг і PR.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів