Drive your career as React Developer with Symphony Solutions!
×Закрыть

SoftServe та Mikroelektronika впроваджуватимуть eлектронний квиток у Львові

16 грудня Львівська міська рада повідомила про результати тендеру на розробку сервісу е-квитка. Переможцем у ньому став чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o., та SoftServe — Municipal Technologies LLC. Проект реалізується із залученням фінансової та консультаційної підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку.

Чеська Mikroelektronika є експертом у виготовленні обладнання та розробці систем для е-квитка та успішно реалізувала цей сервіс не лише у Чехії, але й низці країн Європи, Азії та Південної Америки. Водночас SoftServe — найбільша глобальна ІТ-компанія з українським корінням, надає послуги консалтингу та розробки програмного забезпечення для сотень компаній у США та країнах ЄС.

В рамках співпраці над цим проектом, SoftServe буде залучений до роботи над низкою програмних продуктів для управління сервісом, а також розроблятиме мобільну та веб-аплікації для мешканців міста.

«Е-квиток — лаконічний лише своєю назвою. Насправді — це комплексне рішення для управління громадським транспортом та розрахунками за проїзд, який передбачає створення необхідної інфраструктури як для транспортного парку (трекери, валідатори), мешканців міста (вебсайт та мобільна аплікація, вендингові апарати для розповсюдження квитків) та, власне, міста і перевізників, — розповідає керівник групи розробки інформаційних систем SoftServe LMR Андрій Сатурський. — Наразі ми готуємося до підписання договору, що міститиме деталі про етапи та терміни реалізації проекту, і перейдемо до власне роботи над системою».

Львівський е-квиток працюватиме за принципом Account Based, коли вся інформація про поїздки буде зберігатися на сервері та в персональних кабінетах мешканців. За рахунок того, що усі перевізники будуть інтегровані до однієї системи, мешканцям буде значно простіше не лише здійснювати оплату за проїзд, але й планувати свої поїздки. Адже мобільний додаток дозволить також відстежувати рух громадського транспорту, будувати оптимальний маршрут тощо. Водночас, розрахуватися за проїзд можна буде з допомогою мобільної аплікації, розумного годинника, банківської картки чи QR-коду.

Окрім зручнішої системи користування громадським транспортом, е-квиток має зробити прозорим процес взаємодії із перевізниками: наразі місток компенсує проїзд пільговиків відповідно до даних, наданих самими перевізниками. В той же час, е-квиток дозволить збирати точні дані про те, скільки пільгових пасажирів (пенсіонери, студенти) користувалися послугами громадського транспорту у визначений період часу.

«Е-квиток — це цифрова трансформація усього громадського транспорту міста, адже цей сервіс дозволить аналізувати величезну кількість даних, починаючи з інформації про рух транспорту в режимі реального часу, до динаміки пасажиропотоку, навантаження на конкретні маршрути тощо, — розповідає віце-президент SoftServe Олег Денис. — Усе це дозволить міській владі бачити реальну ситуацію з транспортною системою міста та оперативно реагувати на питання, що потребують нагального вирішення».

Як один з важливих та необхідних компонентів системи smart city, e-квиток також може бути об’єднаний з іншими персональними даними мешканців, на зразок картки львів’янина.

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Електронний квиток — це кістка в горлі перевізників, котрим вигідніше необлікована готівка. Тож не факт, що в результаті запрацює, однак побачимо. Заради справедливості, СС вже впровадив інший міський проект як infolviv.com.ua і, в принципі, все працює (ок, є глюки із значенням «рекомендований аванс», котре вже мабуть пів року ігнорується, наприклад для Львівгазу, однак все ж решта працює).

У Тернополі реалізували (’картка тернополянина’) - деколи у маршрутчиків не працює апарат для зняття оплати з картки, треба оплачувати готівкою.

В Харькове е-тикеты тоже от какой-то чешской конторы. Не от этой ли?

Два года делают и никак не сделают.

А можно я заранее поржу, как всё это (никак) будет работать, и ещё более никак востребовано?
Софтсёрв поучаствовал в распиле бюджета — вы этим хотели нам похвастаться??

А в Минске и распилили много и работает.
Но у нас эти хрени умеют и обычные талончики принимать и карточки минстранса и сейчас минстранс воюет сч банками относительно приема обычных платежных бесконтактных этими хренями (не могут разделить кому сколько).

Свежие рекруты в полк факаперов )))

Подписаться на комментарии