Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Як стартапу вийти на ринок Нідерландів?

Провівши дослідження ринку про пріоритетні країни для масштабування, ми виявили високу зацікавленість Нідерландами серед українських стартапів та скейлапів.

І це не дивно, адже за даними Forbes, Нідерланди посідають 4 місце у світі серед країн «найкращих для ведення бізнесу». Країна знаходиться на 17 місці серед найбільших економік світу та є 5-ою серед країн Єврозони. Показники економічного зростання сягнули 2.5% у 2018, уряд Нідерландів передбачає ріст 1,5% у 2019 та 2020. Завдяки відмінному географічному положенню, розвиненій інфраструктурі та інноваційній екосистемі (міжнародні акселератори, інкубатори, стартап школи та академії, коворкінги, менторські програми, численні всесвітьо відомі події, урядові та бізнес фонди, etc), Нідерланди приваблюють увагу, як технологічних гігантів, так і численних стартап талантів. На сьогодні в країні працює 8647 технологічних компаній. Інвестиції в інноваційні проекти склали 1.5 млрд € (+72% у співвідношенні з 2018).

З огляду на це, команда TechUkraine вирішила провести подію «Як стартапу вийти на ринок Нідерландів?», яка відбулась 17.12 в іHUB. Під час заходу учасники дізнались про Нідерланди з перших уст від представників посольства Нідерландів, ознайомитись з можливостями, умовами ведення бізнесу, культурними особливостями країни від DutchBasecamp, почули історії успіху українських технологічних компаній Cardiomo та BeSure Healthcare, які уже там працюють, а також познайомитись зі спікерами під час нетворкінгу.

Отже, що потрібно враховувати при виході на ринок Нідерландів?

1. Культурні особливості країни

На основі книги «Карта культурних відмінностей» («The Culture Map: Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business») провідний спеціаліст міжнародних проектів DutchBasecamp Емілі Вербунт продемонструвала харакретні риси поведінки та сприйняття нідерландців, врахування яких буде вкрай корисним, налагоджуючи взаємодію з іноземними партнерами. Цікаві інсайти:

  • Нідерландці та українці найбільш схожі у питаннях оцінки результатів, тобто дають максимально прямий фідбек, а також готові до конфронтації у разі незгоди. Доволі близькі ми і у дотриманні обумовленого графіку та часу.
  • У чому ми кардинально різні — це у лідерстві: нідерландці є прихильниками егалітарності, тоді як українці віддають перевагу ієрархічності. Наслідком цього є також формат прийняття рішень: нідерландці ставлять у пріоритет консенсусну модель прийняття рішень, а українці схильні до формату «зверху-вниз», тобто остаточне затвердження на топ рівні без залучення нижчих ланок менеджменту. Щодо довіри, то нідерландці значно більш бізнес-орієнтовані, тобто акцент на постановку та реалізацію задач, тоді як українці в першу чергу приділяють увагу взаємовідносинам між учасниками.

2. Отримання візи. Опції:

  • стартап віза: доступна терміном на 1-2 роки, актуальна для стартапів на етапі перевірки гіпотез, тестування продукту на ринку;
  • підприємницька віза: доступна терміном 2-3 роки, для проектів зі стійкою бізнес моделлю)

3. Історії успіху українських команд

  • Ксенія Бєлкіна, співзасновник медичного стартапу Cardiomo, розповіла про досвід виходу проекту на нідерландський ринок, отримання фінансування та проходження акселераційної програми в Rockstart Healthand, яка надає доступ до найкращої європейської системи охорони здоров«я, до ринку та капіталу, менторську підтримку та супровід юристів, маркетологів, PR, постійний офіс.
  • Ольга Чумакова, співзасновниця BeSure Healthcare, поділилась покроковою інструкцією, завдяки якій її власна компанія відкрила офіс в Гаазі, розпочала співпрацю з Гаазькою бізнес-асоціацією, місцевими R&D центрами, а також розповіла про фандрайзингові можливості та потенціал нетворкінг зв’язків.

Подія відбулась за підтримки GIZ Ukraine та Посольства Нідерландів в Україні в рамках програми Going Global, ціллю якої є сприяння та поширення успішного досвіду серед української стартап спільноти, надання можливостей для відкриття нових ринків і масштабування для вітчизняних технологічних продуктів та сервісів, створення середовища зростання та об’єднання українських підприємців, які ведуть свій бізнес на міжнародних ринках.

Не пропусти нашу наступну подію — «TechUkraine: виклики екосистеми, надбання та плани 2020». Більше новин від TechUkraine читай тут.

TechUkraine — платформа, яка базується на прагненні посилити українську технологічну екосистему та вивести Україну у лідери технологічних країн світу. Заснована у 2019 році, TechUkraine стала логічним продовженням Експортної стратегії України для ІТ сектору на 2019-2023 роки. TechUkraine — загальнонаціональний проект, натхненний прикладом ініціативи Startup Amsterdam, за активної участі пана Рубена Ньювенхауса. В рамках програми дій TechUkraine реалізується ряд ініціатив, які впроваджуються задля розкриття потенціалу українського технологічного сектору, об’єднання стейкхолдерів, посилення, зростання, масштабування продуктів та послуг українських технологічних компаній.

Корисні посилання:
techukraine.org
www.facebook.com/techukraine

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Як стартапу вийти на ринок Нідерландів?

З гаслом «працюємо за сир» :)

сири за 500 гривень дуже такі собі

Ще розкажи що горілкою до 500 гривень не ті враження від насвинячування

TechUkraine організовує такі події) Щодо міжнародної діяльності, в цьому році українські стартап-команди пітчили проекти на WebSummit: www.segodnya.ua/...​a-web-summit-1359956.html
Зараз 10 стартапів беруть участь в акселераційній програмі Startup-in-Residence:
Більше про проекти тут: techukraine.org/our-initiatives

+ портал, де зібрана актуальна інфо про технологічний ринок і екосистему країни:
techukraine.org/discover-ukraine
techukraine.org/tech-hubs
techukraine.org/show-cases
Лише 8 місяців зі старту проекту)

А ты всерьёз считал, что организации, ни хрена не способные поднять сами кроме языка, будут помогать стартапам? Бизнес-план прост как 1-гривневая монетка: на красивые понты и развесистые уши ловить всех кто ловится, в надежде когда-нибудь поймать если не единорожку, то хотя бы пару-тройку ослов. Которых впоследствии заставить работать за Мивину, после чего стартап ОТЖАТЬ. Если не отжимается (что крайне маловероятно, стартаперы не сильны в юриспруденции) — то просто убить, и тут же поднять копию под собой, разумеется слив клиентскую базу.

Дураками рождаются. А умными становятся, притом чем умнее становятся, тем более специальны их знания. А в остальном — остаются дураками, или становятся. Не забывай, что память склонна чистить всё, что не применяется.

Так что преступников нельзя оправдывать тем, что их действия совершены против дураков. Как раз наоборот, оправдывающие являются соучастниками, и в лучшем случае сами являются дураками, верящие что вот их нигде не кинут. В худшем — это сами мошенники или их рупоры.

Помни об этом каждый раз, когда слышишь «они сами виноваты». И можешь не задумываясь бить морду сказавшему. Ну и пинка под зад, если угораздило вступить с такими кадрами в какие-либо отношения, иначе в следующий раз сам-виноватым будешь ты, и конечно «ничего личного».

Підписатись на коментарі