Инновации и инсайты в мире Java из первых уст. Новая конференция Java Fest — 21 марта >>
×Закрыть

Як вести бухгалтерію СПД в епоху діджитал говенмент?

Вітаю, я десь із 2012 переклав ведення податкової звітності на компанію(її)-замовник(и).

А ось зараз думаю відмовитись.

Чому?
1. тепер відомі мені бухгалтери (з компаній замовників) вимагають щоб я їм здавав СВІЙ цифровий підпис.
2. раніше цей підпис приймала виключно податкова (і то треба було явитись і підписати папірець). Нині ж з ним можно :
2.1. оформляти допомогу при народженні дитини
2.2. знімати/ставити обмеження на реєстраційні дії на об’єкти нерухомості
2.3. вести переписку з (±) усіма державними органами, в перспективі
3. сказати що в бухгалетріях безпечне зберігання — ніц. Особисто зіткнувся з тим, що якщо один бухгалтер захворів/відрядження/звільнився то доступ до мого підпису має інший бухгалтер Без попередження.
4. найгірше що я можу мати коли веду сам — влетіти на гроші, найгірше що може зробити людина що має мій підпис — хз. Я ж не повідомлятиму що підпис в мене поцупили.

Чи є альтернативи ?
Раніше можна було вести справу з податківцями укрпоштою (листи з описом вкладеного і т.п.), але зараз схоже що так «не хотят».

Чи є рішення вести самому ознакою параної? Дякую

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

1) обрати дуже довіреного бухгалтера і нормально платити за послуги
Або
2) бухгалтер тільки готує звіти, а ви підписуєте.
Згода, що з розвитком державних послуг передачу ЕЦП потрібно обережно робити

Вообще-то изначально вопрос был не в том, как сдавать отчетность самому, а как безопасно делегировать эти полномочия бухгалтеру. И это проблема.

Здесь ведь много бухгалтеров рекламируют свои услуги. Расскажите, как вы храните данные клиентов. Подозреваю, все банально: файлы ключей в открытом виде и пароли в текстовом файлике. Кто и когда может получить доступ к этим данным?..

Правильно сказано, что уже сейчас с помощью цифровой подписи можно сделать довольно много (зарегистрировать бизнес, выписки из реестров, справки, подать различные заявление в органы власти, заключить контракт), и этот список электронных услуг будет только расширяться. Например, зарегают юр.юлицо (у нас вроде бы пока нельзя, но случай реальный) и прокрутят грязные деньги, а вы и знать не будете.

Я своему бухгалтеру сразу сказал, что мне это не подходит (хотя периодически и жалуется: мол, все дают и ничего страшного). Поэтому счета на оплату подготавливаются в онлайн банкинге, оплачиваю я их сам. Ну а отчетность в налоговую приходится носить ногами (курьером).

cabinet.tax.gov.ua — государственный сервис, опять же таксер — замечательный, бесплатная версия есть хорошая, платная — 450 грн в год.

странно читать такие темы в 2020 году. В таксере сдать отчёт с платной подпиской — 3 минуты. С бесплатной — 10 минут. И это раз в квартал

Тим більше, що для цього не потрібно бути бухгалтером, там все досить просто і є тільки декілька нюансів — які легко можна знайти в неті. Єдине — платити на правильні податки, а то вони змінюються по декілька раз на рік ;)

і тоді мій ЕЦП буде зберігатись в цій системі? а вона наскільки надійна?

ваш ЕЦП буде зберігатись лише на вашому ПК. Taxer використовує власний клієнтський софт, за допомогою якого сервер звертається до вашого клієнту з метою підписати звіт, чи розшифрувати вхідні документи від податкової. Вся робота проходить на вашому ПК і на сервер таксера йдуть лише розшифровані дані

Самый надежный вариант — нанять бухгалтера без передачи электронной подписи. Бухгалтер подготавливает отчеты и платежные поручения, пишет Вам в мессенджере, чтобы Вы подписали документы и все ). Вы спокойны за свою подпись и не изучаете бухгалтерию;) Я работаю по такой схеме со своими клиентами, все довольны, обращайтесь. ;)

Что вы имеете в виду под

подготавливает отчеты

? Где именно подготавливаются отчеты?

Например, если открыт расчетный счет в Привате, тогда подготавливаются отчеты в Привате для бизнеса. Также, есть другие программы для подготовки отчетов.

Таксер поможет тратить на все ведение ФОП минут 10-15 раз в квартал.
Приват24 перечислять деньги.

Разобраться как это все работает, а не скидывать на бухгалтера необходимо в любом случае, так как вы потом не скажете в налоговой «а я ничего не знаю — это бухгалтер на фирме моей подписью все подписал» — отвечаете имуществом.

Электронная подпись ваша может подписать договор в котором, например, указано что за несоблюдение какой то мелочи нужно оплатить ущебр компании который ничем не ограничен.

Як вести бухгалтерію СПД в епоху діджитал говенмент?

#000000

Ну якщо не хочете передавати свій електронний підпис — не передавайте (або пропишіть в договорі конкретно коли він може використовуватись) взагалі проблем не бачу. Просто будете самі звітність подавати і все, нехай бухгалтера рахують..
Якщо Ви ФОП — можете самі звіти робити і подавати або через кабінет платника (це на сайті ДФС) або через той же приват.

Рішення є — особистий кабінет податкової? Чи то занадто складно для сучасного середньостатистичного IT спеціаліста?

Лайфхак: отчеты все еще можно сдавать ногами.

Подписаться на комментарии