Як вести бухгалтерію СПД в епоху діджитал говенмент?
Вітаю, я десь із 2012 переклав ведення податкової звітності на компанію(її)-замовник(и).
А ось зараз думаю відмовитись.
Чому?
1. тепер відомі мені бухгалтери (з компаній замовників) вимагають щоб я їм здавав СВІЙ цифровий підпис.
2. раніше цей підпис приймала виключно податкова (і то треба було явитись і підписати папірець). Нині ж з ним можно :
2.1. оформляти допомогу при народженні дитини
2.2. знімати/ставити обмеження на реєстраційні дії на об’єкти нерухомості
2.3. вести переписку з (±) усіма державними органами, в перспективі
3. сказати що в бухгалетріях безпечне зберігання — ніц. Особисто зіткнувся з тим, що якщо один бухгалтер захворів/відрядження/звільнився то доступ до мого підпису має інший бухгалтер Без попередження.
4. найгірше що я можу мати коли веду сам — влетіти на гроші, найгірше що може зробити людина що має мій підпис — хз. Я ж не повідомлятиму що підпис в мене поцупили.
Чи є альтернативи ?
Раніше можна було вести справу з податківцями укрпоштою (листи з описом вкладеного і т.п.), але зараз схоже що так «не хотят».
Чи є рішення вести самому ознакою параної? Дякую
19 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів