C#8, .NET 5, DevSecOps, Azure Functions та мікросервіси на конференції .NET fwdays | Online

Як у Sigma Software створили гру з доповненою реальністю «відкритого світу»

Привіт, я Дмитро Медведєв, Unity розробник у Sigma Software. Цього серпня стався запуск проекта Black Snow, над яким ми працювали більше двох років. Це інноваційна мобільна гра на основі доповненої реальності (AR) у колаборації з Blacksnowgames, Inc. Дія гри відбувається повітрі, де доповнена реальність, передовий геймплей та точне гео-позиціонування поєднані зі стилістикою біо-панк. Хочу розповісти вам, як з’явилась ідея гри і з якими інженерними задачами ми зустрілися під час її розробки.
Експериментуючи з доповненою реальністю у нашій Лабораторії VR/AR, ми тішилися з нового досвіду, що пропонує ця технологія, та водночас усвідомлювали труднощі щодо масового розповсюдження доповненої реальності — дорогі пристрої та нестача високоякісного AR контенту. Замовлення від Blacksnowgames, Inc. на створення гри з доповненою реальністю стало унікальною можливістю втілити на практиці наші знання AR-технологій, досвід розробки мобільних та ігрових додатків і продемонструвати нашим потенційним клієнтам, що ефекту занурення, який дають голографічні окуляри на кшталт MS HoloLens, можна досягнути на звичайних смартфонах без додаткового обладнання та трудомістких процедур попереднього калібрування.

Надихнувшись сучасними sсi-fi іграмі та творчістю Саймона Сталенхага, ми вирішили створити гру, дія якої відбувається навколо гравця, в реальному місці, фізичній локації, на кшталт Pokemon Go, але з атмосферою інтерактивного науково-фантастичного блокбастеру. Аби уникнути довжелезних процедур аналізу навколишнього простору, ми вирішили перенести дію у повітря.

Процес розробки
Маючи фінальне бачення ідеї нашої AR-гри, ми перейшли до розробки на базі Unity. По-перше, ми мали створити оточення відкритого світу з доповненою реальністю, щоб гравці могли вільно досліджувати світ, не втрачаючи ефекту занурення.

На цьому етапі перед нами повстало багато завдань, з якими ми зіткнулись вперше. Одне з них — перемикання між зображеннями карти та виду місцевості від першої особи і поєднання інтерфейсу карти з режимом доповненої реальності. Щоб це відбувалось швидко й бездоганно, ми розробили систему для поєднання зображень з трьох віртуальних камер та шейдерів. Перша камера (Map Camera) використовується для отримання інформації з карти, друга (AR Camera) для обробки об’єктів, що присутні на карті. Третя камера (RC Camera) використовується для відтворення кінцевого зображення, поєднаного з двох інших камер. Всі об’єкти нашої віртуальної сцени обробляються шейдером, який виконує два проходи відмальовки: перший стандартний, другий на базі проекційної матриці з третьої камери (RC Camera). Спираючись на дані з гіроскопу про нахил телефону, ми обираємо з якої камери буде відтворюватись зображення.

Щоб посилити занурення гравця слуховими й тактильними відчуттями, ми поєднали графічне вирівнювання з об’ємним звуком та гаптичним зворотнім зв’язком. Точне геопозиціонування гравця було важливим для його правильного положення в ігровому оточенні, тому ми інтегрували гру з картографічним сервісом і досягли стабільного результату лише за допомогою GPS.

Однією з наших цілей було уникнути трудомістких процедур попереднього калібрування. Завдяки вдало підібраному сеттінгу гри, ми уникнули необхідності попереднього калібрування середовища. Отже, завдяки алгоритму поєднання даних з камери, гіроскопу та географічного положення віртуальних об’єктів, ми спромоглися зробити геймплей доповненої реальності досяжним одразу і без затримок.

Трейлер:

Оскільки гра дуже різностороння й залучає всі відчуття гравця, вона використовує майже всі можливі сенсори сучасного смартфона — камеру заради найліпшого занурення у геймплей, компас та GPS для позиціонування, гіроскоп та акселератор для контролю тактильних відчуттів та ін.

Під час розробки ми використовували такі бібліотеки та сервіси:

  • Mapbox — картографічний сервіс;
  • Playfab — серверна платформа, яку ми використали для зберігання інвентаря гравців, статистики та інш.;
  • Photon — для втілення PvP режиму в реальному часі;
  • MongoDB та невеликий Java сервіс — для зберігання та обробки інформації про додаткові гео-об’єкти.

Проблеми розробки AR-ігор
Розібравшись з технічними нюансами мобільної AR-гри, ми пильніше придивились до того, наскільки привабливою вона здається гравцям. Дизайнери створили прибульців-нападників в стилі біо-панк, а також зброю для боротьби з ними і яскраві візуальні ефекти.

Крім реалізації AR-ефектів, ми прагнули зробити гру захопливою та багатовимірною.

Характеристики, що поєднують елементи доповненої реальності та враження від сюжету:

  • Глобальне розгортання гео-гри
  • Можливість залучати багато гравців в реальному часі
  • Поєднання кількох механік гри — збирання карт, гео-гра, доповнена реальність
  • Кінематографічній геймплей
  • Доповнена реальність відкритого світу
  • Позиціонування об’єктів доповненої реальності на мапі
  • Захопливий дизайн гри — 3D-візуалізація та спецефекти

Нам вдалося створити інноваційну гру з повним функціоналом доповненої реальності, що органічно поєднує фізичну та віртуальну реальності в захоплюючому сюжеті на смартфоні. Це гра, що піднімає гравця у повітря біо-панкового світу, захоплює з першої миті.

Разом у створенні Black Snow за весь час взяли участь більш ніж 40 спеціалістів — гейм дизайнерів, розробників, тестувальників, художників, аніматорів, медіа-інженерів, юристів і маркетологів. Наразі над подальшим розгортанням і покращенням гри працює близько 15 людей.

AR-гра Black Snow зараз проходить поступовий запуск. З серпня вона доступна для iPhone на App Store у Швеції, Ізраїлі, Ірландії та в інших країнах. Для геймерів з України вже доступна українська версія. Найближчим часом плануємо портувати гру на Android.

Слідкуйте за новинами про поширення гри на Facebook, Instagram, та YouTube. Питання, коментарі та пропозиції щодо поліпшення, а також просто ваші загальні враження, пишіть в нашому каналі Telegram.

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

казалось бы, сколько времени прошло с тех пор, а в 2020 украинские разработчики хвастаются той же самой концепцией, только со слегка улучшенным графоном и «гаптычным звьязком»
игра Face Raiders входила в стартерпак нинтендо 3дс, а это 2011 год.

Рекомендація — дати нахаляву цю гру в роздрібні компанії, які продають відповідне обладнання. Тобто вони не надаватимуть цю гру як платну послугу, лише даватимуть пограти, а продаватимуть як гру клієнту, так і обладнання для подібних ігор. За це проситимете розміщення відповідного рекламного банера у точці, краще розтяжки під стелею. Ще краще — якщо це буде показано на екранах телевізорів там же з деяким інтервалом, це і дешевше організувати, і так само легко згорнути експеримент. Акцентувати що гра українська.

Що це дасть: тест бізнес-моделі. Не секрет, що попит на обладнання дуже залежить від хайпу. А секретом є те, що хайп базується на дво та/або тристоронніх відносинах людей, тобто для цього не потрібні масові заходи, достатньо присутності там, де люди (особливо підлітки) ходять по двоє.

Чому так? Ціна питання нульова по серйозних статтях витрат. Це просто з′єднання А і Б у B2B ланцюжку. Розробка роліку на 20-40 секунд, саундтреку, та одна грудаста дівчинка що зможе продати ідею. То все можна зробити ще до обіду.

Проблема в тому що ниша завузька. Якщо хтось її займе, іншим там лише крихти дістануться. А тестувати краще саме на порожній ніші, щоб знати наскільки виправданими будуть витрати на просування у інших країнах. Помилки та роботу над помилками треба робити там, де це дешевше вийде.

Спробуй згадати історію: для тестування ігрових консолей та ігор (які тоді коштували від 19.99$) їх просто приносили в бар.

про яке саме обладнання іде мова? гра розроблена для ios та вони працюють над версією для Андроіду.

А ти гадаєш в неї на телефоні треба грати? Можливі варіанти покраще. І саме власники дорогих девайсів є драйверами ринку, бо в них є час та натхнення.

Для просто телефона ця ігруля нуль без палочки. Ну може на планшику комусь і зайде, але то окремий ринок який досить складно розвивати через відверту тупість проців та флеш-пам′яті планшиків.

але ця гра саме для телефону, згідно з наданою інформацією.

гаптичним зворотнім зв’язком.

готичным жеж

Хочу увидеть и стать участником игры которая проповедует добро,справедливость,право,любовь,здоровье.Неужели у Вас в головах только монстры стрельба огонь,разрушения.Когда же Вы поменяетесь?

ты 1 покупатель такого из 7 ярдов.
Остальные гоняют монстров по коридорам, чтобы сбросить негатив и ощутить себя положительными героями.

Нет. Ты не представляешь просто сколько народа укушенных Гретой и толерастами различных цветов.

Хочу увидеть и стать участником игры которая проповедует добро,справедливость,право,любовь,здоровье

Играйте хилером в WoW, желательно паладином.

Не знаю, не знаю. Паладіном гарно й в ретрибьюшин виходить — роздає звіздюлей тільки вьо :-D

Белая горячка ©

Как нажрался я вчера пили с ночи до утра,

А теперь башка трещит словно я в тисках,

Кто-то за стеной вдруг пришел за мной,

Что то на меня нападает страх,

Черти смойтесь с глаз,не хватало вас,

Эй ты, у стены, ща как залеплю!

Сколько их вокруг появилось вдруг,

Я на потолке затянул петлю.

Я их шепот разобрал, кто-то ждет убить меня,
Кто-то в дверь мою стучит, я открыл окно,
Если кто зайдет, меня не возмет,
Я чертям не дамся в руки все равно.

Черти, смойтесь с глаз, не хватало вас,
Эй ты, у стены, ща как залеплю,
Сколько их вокруг появилось вдруг,
Я на потолке затянул петлю.

Прочь, белуга, прочь, стало мне невмочь,
Больше эту нечисть я терпеть не мог,
Стал на стульчик я, шею ждёт петля,
Табуретку чёрт выбил из-под ног.

Черти, смойтесь с глаз, не хватало вас,
Эй ты, у стены ща как залеплю,
Сколько их вокруг появилось вдруг,
Я на потолке затянул петлю.

Хочу такую же игру, где можно отстреливать тех кто пистит про

добро,справедливость,право,любовь,здоровье

Так какая игра давно существует и называется Жизнь

Он не уточнил, что ему нужен годмод.

Что я, дурак? — подумал Штирлиц и сохранился.

Туфта откровенная. Чтобы микшироваться с реальностью нужно что-то более стоящее реальности и в неё вписывающееся. С покемонами хайп понятен, и оно естественно прошёл. Но даже там акцентом была сравнительная редкость покемонов, их надо было ловить, соответственно картину реальности они не загаживали.

Тот случай, когда говорят «идея ничего не стоит», не понимая собственно почему: идея нуждается в проработке и отбросе нежизнеспособных. Потому что отбрасывать на каждом следующем этапе всё дороже и дороже. Особенно если суметь насобачить раньше времени в проект юристів і маркетологів

Pokémon GO, прибуток — $1,4 мільярдів за 2019 рік
Гайп пройшов
Ок.

Хайп пройшов, залишилися грамотні мікротранзакції і розвиток у бік ще більших можливостей монетизації (зараз запустили нове ПвП, в якому або тусуй 5 кілометрів, або плати).
Стосовно ж власне AR у плані накладання зображення з камери і генерованого грою контенту то цю штуку з сотні моїх знайомих гравців у покемонів використовує рівно нуль (побавилися кілька днів коли викотили апдейт з підтримкою AR-core і виключили нафіг).
Воно може і виглядає круто, але щоб у цьому режимі постійно грати то треба ну навіть не знаю що

Стосовно власне AR як була одна Ingress, так і досі є, все інше — або кривий клон, або забавка на день-два :D

Ну в інгресі камера не використовується ніяк. Там із AR тупо GPS

Подписаться на комментарии