Прийшов час осідлати справжнього Буцефала🏇🏻Приборкай норовливого коня разом з Newxel🏇🏻Умови на сайті
×Закрыть

Інтернет-картка ПриватБанку оплатою в інтернеті зайшла в мінус

Колись у Приватбанку мені порадили для розрахунків в інтернеті використовувати їхню віртуальну картку. А саме, перед оплатою перекидати туди потрібну суму і «світити» реквізити тільки цієї картки.

Недавно я зареєструвався в одному додатку з Google Play Store. Оформив у ньому підписку. Для неї використав Google Pay, до якого підв’язав цю картку; таким чином навіть реквізити моєї віртуальної картки були приховані від додатка. Через деякий час я видалив свій обліковий запис у додатку, сам додаток видалив з телефона і переконався, що на віртуальній карті грошей нема. Коли прийшов час чергової оплати підписки, гроші з моєї віртуальної картки знялися, і її баланс став від’ємним.

Подзвонив на гарячу лінію Приватбанку. Мені сказали, що згідно з одним з пунктів договору, на віртуальній картці може виникати овердрафт. Запропонували оформити запит на повернення коштів, але рішення, чи повертати, буде приймати розробник додатку. Запит оформив, але не дуже вірю, що розробник захоче повернути гроші.

Що порадите робити?

----

Додано 31.01.2020.

З’ясував у Приватбанку, що це був збій на їхній стороні і що вони (згідно договору — privatbank.ua/terms) не несуть майнової відповідальності за наслідки таких збоїв.
Кінець переписки з ними у чаті:

Я, 21:29
Ви все ще не відповіли на моє питання.

Я, 21:31
З якого пункту договору випливає, що інтернет картка може зайти в овердрафт?

Станіслав, 21:38
Мені знадобиться декілька хвилин, щоб все перевірити і надати Вам правильну інформацію.

Я, 21:39
Добре. Зауважте, будь ласка, що питання я поставив більше години тому.

Станіслав, 21:46
1.1.1.44. Овердрафт — короткостроковий кредит, який Банк надає Клієнту у разі, якщо сума операції перевищує суму залишку коштів на його рахунку, в розмірі ліміту кредитування.
conditions-and-rules.privatbank.ua/...​view-content-338/?lang=uk

Станіслав, 21:48
Уточніть, будь ласка, Ваше питання

Я, 21:52
’В розмірі ліміту кредитування’ - може вказати місце, з якого випливає, що в інтернет карти є додатній ліміт кредитування?

Станіслав, 22:01
Даний ліміт встановлюється Банком автоматично і якщо оплата пройшла, значить даний ліміт встановлено

Станіслав, 22:04
Уточніть, будь ласка, Ваше питання

Я, 22:05
Де в договорі передбачено таке?

Я, 22:06
Прошу написати пункт договору.

Станіслав, 22:11
1.1.1.44. Овердрафт — короткостроковий кредит, який Банк надає Клієнту у разі, якщо сума операції перевищує суму залишку коштів на його рахунку, в розмірі ліміту кредитування.

Станіслав, 22:11
Тобто ліміт кредитування втановлюється Банком

Я, 22:13
Ліміт кредитування може бути в універсальної карти.

Я, 22:14
Де написано, що в інтернет карти є кредитний ліміт?

Станіслав, 22:25
1.1.6.2. Банк не несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором у випадку, якщо виконання таких зобов’язань стає неможливим, утрудненим або затримується через виникнення форс-мажорних обставин, що включає опублікування або зміну у тлумаченні або застосування будь-яких законодавчих або нормативних актів, постанов, рішень і т.п. державними або місцевими органами України або інших держав, Національним банком України або центральними (національними) банками інших держав (у тому числі обмеження щодо конвертації і переказу коштів), у результаті яких виконання Банком своїх зобов’язань за Договором стає незаконним або неправомірним, а також саботаж, пожежі, стихійні лиха, війни і т.п.
1.1.6.3. Банк звільняється від майнової відповідальності у разі технічних збоїв (відключення/ушкодження електроживлення і мереж зв’язку, збоїв програмного забезпечення процесингового центру і бази даних Банку, технічні збої у платіжних системах), а також в інших ситуаціях, що знаходяться поза сферою контролю Банку, які спричинили невиконання Банком Умов Договору та/або договорів, що укладаються в рамках Договору.

Станіслав, 22:27
Уточніть, будь ласка, Ваше питання

Я, 22:30
Тобто мій випадок підпадає під це: «збоїв програмного забезпечення процесингово центру і бази даних Банку»?

Станіслав, 22:30
Так, вірно

Я, 22:30
Дякую за відповідь.

Архів зі скріншотами переписки: www.dropbox.com/...​vatbank_20200130.zip?dl=0

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Столкнулся с такой же ерундой в Привате, ещё и проценты насчитали по овердрафту.

Вот что мне по этому поводу рассказали.

Овердрафт не підключаеться/відключаеться, це система банку в період платежів, якщо не вистачає коштів може надати клієнту овердрафт, Якщо Ви будете користуватися в межах свої грошей, овердрафту у Вас не буде

Я працюю в банку( НЕ В ПРИВАТІ) і всіх їх нюансів не знаю, та й договір не завадило б прочитати, щоб зрозуміти повністю, але загалом спробую пояснити:
1. Якщо оформили підписку і дали згоду на списання — банк не зобов’язаний запитувати вас щоразу про це списання і має право списувати кошти без вашого відома.
2. Як я розумію, інтернет-картку ви не видалили зі «способів оплати» в Гугл Пей Маркета і не закрили її в додатку. Видалення додатку нічого не дає. Отже, вона ще залишалась активним способом оплати, а оскільки, власних коштів на ній не було, при настанні дати списання ви «зайшли в мінус».
3. Картки, таки, можуть «заходити в мінус», не лише кредитні, а й дебетові.
4. Сперечатись з банком сенсу особливого немає, бо з того, що я прочитав, чисто формально — правда буде на його боці.

1. Якщо оформили підписку і дали згоду на списання — банк не зобов’язаний запитувати вас щоразу про це списання і має право списувати кошти без вашого відома.

Якщо це правда, то краще у такому банку позакривати всі рахунки, картки і т. п. та не користуватися ним взагалі. Тому що якщо банк приймає рішення, списувати з Вас гроші чи ні, на основі того, що продавець каже, що Ви для якоїсь транзакції з минулого дали згоду на списання (а не на основі того, чи для даної транзакції прийшов правильний CVV-код, з додатковою перевіркою, чи достатньо коштів на картці), то цим банк робить клієнта незахищеним від шахраїв в інтернеті.

2. Як я розумію, інтернет-картку ви не видалили зі «способів оплати» в Гугл Пей Маркета і не закрили її в додатку. Видалення додатку нічого не дає. Отже, вона ще залишалась активним способом оплати, а оскільки, власних коштів на ній не було, при настанні дати списання ви «зайшли в мінус».

Наскільки я пам’ятаю, у додатку не було функціоналу, щоб видалити картку. Вже я скасував підписку. У вільний час ще зайду у Приватбанк і позакриваю всі картки і рахунки. Нагадую, що у їхньому договорі є пункт, за яким вони не несуть відповідальності за фінансові втрати клієнтів, спричинені збоями у програмному забезпеченні Приватбанку.

Тому що якщо банк приймає рішення, списувати з Вас гроші чи ні, на основі того, що продавець каже, що Ви для якоїсь транзакції з минулого дали згоду на списання

Когда-то в доэлектронную эру банки списывали деньги просто потому что продавец сказал что покупатель у него что-то покупал. А подтверждением была бумажка с нечетким оттиском через копирку (бумагу покрытую краской).

Сейчас подписка это не просто «продавец сказал», а операция прошедшая предварительную онлайн-авторизацию у банка в котором клиент держит счет.

Когда-то в доэлектронную эру банки списывали деньги просто потому что продавец сказал что покупатель у него что-то покупал. А подтверждением была бумажка с нечетким оттиском через копирку (бумагу покрытую краской).

У США і зараз ще використовуються чекові книжки. Але покупець не буде виписувати чек продавцю, якого не знає.

Сейчас подписка это не просто «продавец сказал», а операция прошедшая предварительную онлайн-авторизацию у банка в котором клиент держит счет.

А як банк знає, що клієнт авторизував продавця не на одноразову транзакцію, а на всі списання у майбутньому?

Але покупець не буде виписувати чек продавцю, якого не знає.

Так и подписываться на сервис незнакомого продавца покупатель не будет.

А як банк знає, що клієнт авторизував продавця не на одноразову транзакцію, а на всі списання у майбутньому?

Наверное это как-то предусмотрено в протоколах платежной системы.

Підписуватися не буде, але один раз щось купити може. Суть інтернет картки якраз у тому, щоб оплачувати в інтернеті потенційно шахрайським продавцям, не ризикуючи великою сумою грошей.

Не в додатку, за який списало кошти в Плей Маркеті, або а акаунті гугл, там треба видалити картку як спосіб оплати ну і скасувати підписку в самому додатку або у них на сайті. Якось так.

1. А как вы хотели, вы подписались но чтоб деньги не списывались? Деньги списываються автоматически — это обычное дело, как звонить по телефону или к примеру любая другая автоматизация
2. В гугл пей есть специальная кнопочка- отписка!
3. Приват банк безспорно гуано!

Гм, виглядає як треш зі сторони Привата.

У мене теж інтернет картка.

Я там багато грошей ніколи не тримаю, і вона якраз відхиляє запити, якщо немає коштів.

У мене нечасто траплялося, що розраховувався, коли грошей на інтернет-картці не було. А коли і було, то транзакція відхилялася.
Це перший раз, що транзакція пройшла успішно.

Помню, в одном банке я писал заявление и полностью отключал овердрафт. Мб в Привате это тоже нужно делать?

Вам еще повезло, а вот например в Монобанке вообще каким-то макаром сняло с нулевого баланса карты оплату за apple music. При том что кредитный лимит был закрыт.

И чем кончилась разборка? Потому что так ничтоже сумняшеся можно тоже слить кучу бабла на какую-нить «благотоворительность». Пойми, если лимит не сработал — значит он одинаково не сработает и для 3$, и для 300 000$.

Но сослаться на форс-мажор — это верх идиотизма поддержки. Форс-мажор — это обстоятельства, которые невозможно предотвратить физически. Например, сбой в процессинговом центре — да, возможно, мог быть отказ в обслуживании. Но выдача неограниченной суммы денег потому что «ой, ограничитель слетел» — да пусть скажут спасибо что им корр.счета в ноль не слили на таком про*бе. И даже это не было бы форс-мажором.

Разумеется, проблемы оборудования и программ банка — это никак не форс-мажор. И даже в случае форс-мажора (который, кстати, требует документального подтверждения), это освобождает от обязательств только на время форс-мажора, а потом обязательства всё же надо выполнить.

Сьогодні мені подзвонили з Приватбанку і почув іншу версію пояснення, чому моя інтернет-картка зайшла в мінус: оскільки колись раніше я оплатив тій компанії (підтвердив згоду оплатити), то на цей раз система мене не питала згоди і... не перевіривши баланс, списала гроші.

А в чому вона інша? Факт у тому, що банк дав гроші, які не мав права давати. Банк може скипнути твоє підтвердження (що власне і є підпискою), але аж ніяк не давати гроші не перевіривши ліміти.

Припустімо, який-сь хакер ламає в тій компанії екаунт (а подібних прецедентів валом — через дірки в самій компанії) і арендує величезний сервер для майнінгу. Тобі прилетить рахуночок скажімо на 200 000 баксів. І єдине, що заважає його списати в реальних випадках — обмеження карти.

Тому той факт, що банк не перевірив баланс — неприпустимий за будь-яких умов, і якщо хтось таку перевірку вимкнув, це ознака ЗЛОЧИНУ зсередини банку. За які ти, як клієнт, відповідати не повинен. Це все одно що банк би кинув десь мішок з інкасації з грошима, а з тебе взяли гроші за те що ніби-то саме ти щось взяв, бо в тебе є картка.

Якщо коротко, про*об банку, і це юридичний факт. То ж або повертають гроші, або тратять туєву хучу власних грошей ще на юридичну тяганину, і повертають гроші. Твоя задача — заскринити рекламу банку НАВІЩО потрібна саме віртуальна картка: щоб обмежити взяття грошей саме сумою на ній, щоб в тебе не взяли більше. Тобто самого факту існування кредиту на ній — нонсенс.

Гадаю, там дуже невелика сума, тому банк піде судитися тільки якщо в них юристи на всю голову кончені, бо їх самих крайніми і виставлять, що не змогли порішати миром, а виставили на псміховисько банк який дає вивести гроші в інші країни взагалі без ліміту, хоч всі гроші банку забирай.

Зі слів консультанта з чату випливає, що це був збій їхнього програмного забезпечення, а зі слів цієї людини — що відбувся правильний сценарій процесингу.

Сьогодні ходив у відділення, щоб написати і зареєструвати заяву з проханням надіслати мені офіційним каналом пункти договору, якими передбачений таке списання в мінус. Думав ще взяти у менеджера банку документ, який підтверджує, що заяву прийняли. Сказали, що заяви не приймають, і запропонували надіслати заяву в поштовому листі на їхнє відділення у Дніпрі; я записав це аудіо. Не бачу причини, яка завадила б Приватбанку викинути лист з моєю заявою у смітник, якщо надіслав би його.

Можете порадити тямущого юриста, з яким міг би консультуватися по кроках дій на першому етапі? Недорого або безкоштовного (якщо такі є). Буду тримати в курсі розвитку подій)

Бодаться с ПБ — это их бок. Я ниже уже описала ситуацию, когда меня ушли в овердрафт по обычной дебетовой карте, не виртуальной. Я их просто задолбала, а не они меня — и в результате они сделали так, как должно быть. Я просила указать мне в договоре пункт, где сказано, что они могут мне открыть овердрафт без моего согласия (причем письменного либо в эл.виде). А если есть это согласие — то предоставить мне его. Бодалась я и с юр.отделом, и с кредитным отделом — все удаленно, либо через менеджера, не в суде)). Так как мои доводы были весьма убедительны, то я победила.

Тут два окремих випадки:
1. Додаток зписав з вас гроші після його видалення.
2. Банк дозволив дебетовій картці уйти в мінус.

Перше — абсолютно природньо і законно. Якщо ви, наприклад, встановили якийсь додаток із підпискою, навіть видалленя додатку з одного або зі всії ващих пристроїв цю підписку не перериває. Вам потрібо явно відмовитись від платної підписки в цьому додатку.

Друге — це, мабуть, якась помилка з боку банку, бо виртуальні карти не можуть мати кредитний ліміт. Я багато років користуюсь віртуалками Привату і жодного разу не бачив, щоб було дозволене списання в мінус. Тож, тут можна спробувати надавити на банк, щоб він відмінив транзакцію. Але якщо вони посилались на якійсь пункт договору по цій картці, який дозволяє таке списання, був би вдячний, якщо ви дасте посилання на договір (вони зазвичай публічні у Привата) та пункт, бо це б значило, що Приват змінив суттеви умови і ви можете уберегти багатьох від втрати грошей.

По пункту 2 у меня такое с карточкой выплат было, никаких кредитных лимитов по этому счету нет.

приват и не только он может запросто загнать карту в технический овердрафт. Казалось бы да, дебетка никак в минус не может уйти, но есть куча факторов, по которым это может произойти.

ююю
3.2.4.1.1. Банк за наявності вільних грошових коштів та за умови належного оформлення договору поруки зобов’язується здійснити овердрафтове обслуговування Клієнта,
...
3.2.4.1.3. Клієнт приєднується до Договору шляхом підписання Анкети-Заяви клієнта юридичної особи — резидента про приєднання до умов і правил надання банківських послуг та Заяви про приєднання до Умов та правил надання послуги «Овердрафтовий кредит» в Системі «Приват24 для бізнесу» із використанням кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП), що разом з цими Умовам та Правилами становлять Кредитний договір.
...

Цей договір — для юридичних осіб. І все одно, овердрафт вмикається тільки після підписання відповідного договору.

Насправді, ви не правильно зрозуміли. Овердрафт для фізичних осіб та для ФОП/ЮО — це зовсім різні речі. Для фізичних осіб кредитний ліміт (він же овердрафт), встановлюється до рахунку при відкритті картки, бо коли ви підписуєте документи «на відкриття картки» там є або окрема заява або пункт в заяві про згоду на встановлення овердрафту, що спокійно клієнтом і підписується. Скажу більше, там ще є пункт згідно якого банк може змінювати цей кредитний ліміт за власним бажанням, залежно від результатів скорингу. А от для Юридичний осіб і ФОПів овердрафт надається ВИКЛЮЧНО шляхом підписання окремого кредитного договору і після подачі певного пакету документів. Ніби, зрозуміли пояснив)

Стосовно першого, я це ще можу зрозуміти, навіть враховуючи те, що не тільки видалив додаток з телефону, але і видалив свій обліковий запис у додатку.

Стосовно другого, сьогодні Приватбанк визнав, що це їх помилка, і також вказав пункт у договорі, де написано, що не несе відповідальності за такий тип помилок. Так як це, думаю, важливо знати всім клієнтам Приватбанку, додав їхню відповідь у шапку теми.

Я створив тему на DOU як щоб спитати поради, так і щоб вберегти учасників нашої спільноти від мого неприємного досвіду.

Що порадите робити?

Не пользоваться услугами приватбанка

Досудову вимогу банку, якщо не задовольнять — в суд. Банк не мав права надавати кредитний ліміт на дебетову картку без підписання відповідного договору, і мав безумовно заблокувати транзакцію. Овердрафт виникає в єдиному випадку — коли ти сам щось винен банку, наприклад картка має ціну обслуговування (не в цьому випадку), і банк де-факто гроші нікому не шле, навіть собі, лише нараховує обов′язок.

Дуже-дуже рідко буває колізія процесингу, коли ти встиг одні й ті самі кошти витратити двічи. У випадку віртуальної картки то майже неможливо, оскільки всі розрахунки онлайн, і блокування суми йде через одну й ту саму точку.

Тому це виключно про*об банку, і вони не віддавали твої гроші, вони власним рішенням віддали СВОЇ гроші. І це їхні проблеми, що банк дає змогу брати гроші в мінус. І я так розумію, мінус у них взагалі безлімітний, і ти через ту картку можеш викачати й мільйон в овердрафт, і в тебе буде ще місяць щоб з**ати за кордон з тими грошима, або краще гроші підуть окремо, а вже по прибутті ти їх знімеш.

Хочу купить билет на трансляцию того суда

Если юристы банка дятлы, то можешь. Речь скорее всего о достаточно небольшой сумме, банк потеряет куда больше на юридическом сопровождении, и разумеется на последующей потере репутации своих виртуальных карт — заметь, независимо от исхода дела будут потери, а если выиграют — и того круче.

Они уже начались — на паблик пошла инфа что на виртуальных картах де-факто нет ограничения в минус, и грубо говоря можно грабить корованы. Например, отжатый в подворотне телефон у пьяного — и всё, заводишь виртуальную карту, грабишь прямо там же, телефон даже можно вернуть владельцу, ты теперь богатый, купишь айфон.

Юристы банка на фиксированной зарплате. Они полюбому будут ее отрабатывать в суде.

Тем меньше оно им надо. Это серьёзно, в Привате юристы сейчас на фиксированной, без бонусов??

В любой крупной конторе все лоеры на ставке, чтоб исключить коррупцию в виде бонусов.

А что не так с коррупцией в виде бонусов? У банка есть очень чёткая статистика вероятности решения тех или иных проблем в пользу банка. Ещё бы вели статистику косвенных убытков — цены б им не было. Но факт есть факт, юристам надо меньше проигрывать и больше выигрывать. В идеале — вообще сдаваться малой кровью там где выигрыш маловероятен и не стоит затрат. И доводить дело до подписания мировой там где выигрыш гарантирован.

Суд это не лучший вариант. Даже если это свой в доску суд — это лишь первая инстанция.

А то, что если есть бонусы — юристы могут устроить договорняк и получать бонусы за фейковые жалобы, которые они якобы разрулят.
В общем — основы бизнеса.

Это значит только то, что не все операции должны быть бонусируемы. Что разумеется приведёт к их игнору.

То что это основы бизнеса — совсем не значит что банковская бюрократия эти основы понимает.

Трохи не так. Для фізичних осіб кредитний ліміт (він же овердрафт), встановлюється до рахунку при відкритті картки, бо коли ви підписуєте документи «на відкриття картки» там є або окрема заява або пункт в заяві про згоду на встановлення овердрафту, що спокійно клієнтом і підписується і якогось окремого кредитного договору не потрібно підписувати. Скажу більше, там ще є пункт згідно якого банк може змінювати цей кредитний ліміт за власним бажанням, залежно від результатів скорингу. Я там вище розписував, чому в дебетовій картці може «зайти в мінус».

Змінювати, а не відключати взагалі. Крім того, про таку зміну мають повідомляти. До того ж дебітовим карткам овердрафт примусово ставиться нульовим, саме з метою захисту коштів банку. Тобто овердрафт может виникнути внаслідок виключно тих операцій, де САМ БАНК вимкнув над ними контроль. Наприклад, при списанні штрафів самого банку.

Ви зовсім не розумієте як працює банківська система. Ба більше, ви зовсім не зрозуміли, що я написав і перекрутили у себе в голові як захотіли. «Змінювати, а не відключати взагалі.» — це до чого? Немає такого поняття як «вимкнути контроль над карткою чи над овердрафтом». Я не зможу щось пояснити, якщо ви не захочете цього зрозуміти. Я не працюю в приваті, це не моя проблема, що там сталось, я просто пишу, що усі охочі зрозуміли чому так і щоб у них такого не було. Я не збираюсь вам доводити як працює банк, не хочете розуміти — будь ласка.

Ну не розуміє він, що платіжні системи визначають, що і як з карти списується, а не банк. Якщо карта ембасована, імена, нормального типу, а не там prepaid, top-up, чи щось таке, то вона не може бути гарантовано 100% «дебітною»

В момент добавления карты в кошельки приложений или на сайтах формируется токен (цифровой «слепок» карты) и именно он используется для оплаты.
Во-первых, это безопасно, так как сам номер карты не передается.
Во-вторых, это позволяет делать бесшовный перевыпуск карты. Вы перевыпускаете карту, и она привязывается на стороне платежной системы к тому же токену, а значит нет необходимости заводить новую (перевыпущенную карту) в кошелек.

Технология, которая дает возможность мерчантам списывать с токена у Mastercard называется — M4M (MDES for Merchant), у Visa — E-com tokenization

И мерчанты активно пошли по пути работы с токенами. Пионером в этой области стал Netflix. Подвязав карту в Netflix, например, вам больше не нужно ее менять при перевыпуске в этом сервисе.

Список мерчантов, которые присоединяются к данной технологии постоянно растёт и уже сейчас в него входят такие ТОП как Microsoft Xbox, Glovo, Deezer, Megogo, PlaystationNetwork, SoundCloud, Yousician, Evernote и многие другие.

Надо понимать, что если вы хотите прекратить списание с карты каким-либо подписочным сервисом, может быть недостаточно просто заменить карту. Нужно обязательно заходить в сам сервис и отключать карту там.

В момент добавления карты в кошельки приложений или на сайтах формируется токен (цифровой «слепок» карты) и именно он используется для оплаты.

Тобто один раз розрахувавшись віртуальною карткою на сайті, можна потім несподівано зайти на ній у мінус?

Тебе надо было просто удалить карту из Гугла

Треба видалити картку зі способів оплати в Google Play.

Это прекрасно, но каким образом цифровой токен разрешил брать в овердрафт? Да никаким. Это в банке сломали процессинг. И если сейчас это мошенник какой читает, то запросто через самый левый эккаунт (например, со свежеотжатого телефона) может выпустить виртуальную карту и слито оттуда охулиард бабла.

По поводу токенов — есть понятие КАРТА, есть понятие СЧЁТ. Так вот, карта вне счёта не работает. И перевыпуск карты не меняет счёта. Однако если карту закрыть, счёт должен закрыться тоже. Вернее не так, процедуры закрытия карты нет в принципе, есть закрытие счёта. А карту, как ключ ко счёту, можно только заблочить.

В случае виртуальной карты банк ВНЕЗАПНО не даст закрыть счёт, потому что на нём минус. И не даст ограничить сумму списания... потому что она УЖЕ БЫЛА ограничена, и это не помешало банку отдать деньги которых у клиента нет, вообще без какого-либо лимита на сумму.

Так что как по мне, банк легко отделался. Если конечно примут меры.

Вище все чудово розписано. Всі наші карти в принципі кредитні з точки зору платіжної системи. Те, що наші банки називають «дібітна» просто означає, що транзакції з авторизацією суми в терміналах і на сайтах відхиляються з «недостатньо грошей», якщо їх на рахунку немає. Але є типи транзакцій і мерчантів, яким пофіг — готелі, бронювання авто, от, як виявилось, сервіси з підпискою, буде овердрафт, і це так і має бути. Для цього при закритті карткового рахунку і період місяць, щоб всі такі списання дійшли.
В описаному випадку треба вимагати chargeback, якщо закрив акаунт, і все. Звісно, якщо за той місяць не треба було заплатити.

Ти бува не той самий **дила з підтримки банку? Судді давай розкажи за «пофіг».
Той банк, що готовий заявити «пофіг» офіційно, є банкрутом.

Я ок з тим, щоб всі картки були кредитними. Тільки за умови, що це чітко доноситися до клієнтів. А не так, як зараз: «інтернет-картка — безпечна для розрахунків в інтернеті, бо більше встановленого Вами ліміту для розрахунків в інтернеті з Вас не спишуть.»

Просто хочу роз’яснити, на майбутнє, щоб надалі ні в кого нічого подібного не було. Буде в форматі ваша теза — правильний варіант.
1. Однако если карту закрыть, счёт должен закрыться тоже. — не так. Картка лише інструмент доступу до рахунку. Карток до одного рахунку може бути багато. Якщо картку закрити — на рахунок це ніяк не вплине. Все рівно навпаки: при закритті рахунку — закриватимуться усі відкритті до рахунку картки.
2. Вернее не так, процедуры закрытия карты нет в принципе, есть закрытие счёта. А карту, как ключ ко счёту, можно только заблочить. — знову не так. НІ перша теза, ні друга. Описав усе в першому абзаці.
3. В случае виртуальной карты банк ВНЕЗАПНО не даст закрыть счёт, потому что на нём минус. И не даст ограничить сумму списания... потому что она УЖЕ БЫЛА ограничена, и это не помешало банку отдать деньги которых у клиента нет, вообще без какого-либо лимита на сумму. — чесно кажучи, взагалі не зрозумів нічого.

«не зрозумів нічого» — це не привід відключати перевірку балансу. Бо це зветься «ввімкнути дурочку», і в суді це виглядатиме саме так як воно є.

Закрити можна рахунок, на якому нуль. Якщо інша сума, вона має бути кудись переведена. Це бухгалтерська вимога.

І знову ви. І знову пишете аби що. От до чого ваше перше речення? І, до речі, закрити рахунок на якому є кошти — можна (шок-контент!). Якщо рахунок певний час не активний, то залишок коштів списується як «доходи банку» на відповідний рахунок і тоді закриваєтся — ось так.

згідно з одним з пунктів договору, на віртуальній картці може виникати овердрафт

Блин, а я такую на AWS подвязал, чтобы основным счетом не рисковать... выходит виртуальная карта бесполезная фича.

Тут была оплата через Google Pay, карта вторична.

Ну так дело то тут все в карте, а не в платежной прослойке. От виртуальной карты, которая судя с их рекламы призвана защитить от неожиданного снятия денег в интернетах, интуитивно ожидаешь что нет денег- нет риска, но факту можно уйти в минуса, что делает ее абсолютно бесполезной по своему основному назначению. Гугл пей по ожиданиям должен был обломаться при снятии да и все.
Смысл существования карт такого рода тогда вообще непонятен. Разве что на AWS пару free аккаунтов зарегить для шарового VPS на год.

Разве что на AWS пару free аккаунтов зарегить для шарового VPS на год.

Ого, аж на год? Я думал только у гугл клауда такой trial действует.

дык AWS Lambda/DynamoDB/Amazon RDS/Amazon S3 — все ради того чтобы ты подсел. Там немало всяких шаровых сервисов на год, включая «бесплатно всегда».

Ну так дело то тут все в карте, а не в платежной прослойке.

Да

От виртуальной карты, которая судя с их рекламы призвана защитить от неожиданного снятия денег в интернетах

Виртуальная карта ето та же карта что и физическая, ее поведение ничем не отличается.

Платежная прослойка сосздающая и удобства и проблемы — Google Pay. Выше более детально расписано почему так получается.
dou.ua/...​rums/topic/29612/#1769431

Выше более детально расписано почему так получается.

имхо токены это другой кейс- тут же карта не перевыпустилась и потом не ожидалось, что подписка поломается от этого.
Карта должна была зареджектить списание несуществующих средств, она ведь дебетовая, а как к ней обратились напрямую, или через токен неважно. В этом как бы ее смысл- перевести на нее ровно ту суму, которая нужна в данный момент, и не отвечать иными своими средствами. Но, видимо, у Привата свое виденье «безопасной интернет карты».

Виртуальная карта ето та же карта что и физическая, ее поведение ничем не отличается

Это ведь на усмотрение банка какое поведение или тарифы ей присваивать. С основной карты ведь в минуса не залезешь (наверное)- просто отклонят списание.

был у меня случай, когда с дебетовой карты в результате тех сбоя в ПБ списалось 3000 грн, про которые я слыхам не слыхивала пока не решила закрыть счет, хотя — как и тут — никаких заявлений об открытии овердрафта я не делала. За время моего незнания уже даже пеня набежала. Ошибочное списание банк признал, а вот пеню требовали погасить (примерно 400грн). круто, да? бодалась с ними примерно 4 месяца, пока они мне еще «простили» и таки закрыли счет. При этом менеджер, которая открывала мне эту карту, советовала погасить эту «задолженность» и просто обо всем забыть. Так что тут главное бодаться — и если правда на вашей стороне, то им ничего не останется, как сделать так, как должно быть.

Дело НЕ в карте, дело В БАНКЕ, который отдал деньги, которые отдавать не имел права. Вернее отдать банк может что угодно, взыскивать их с клиента права не имеет.

а если виртуалку подвязать, и сразу ее залочить, интересно спишут бабло с неё или нет

Не факт. Сам оплачиваю AWS с виртуальной карты — однажды забыл ее пополнить, амазон прислал письмо «мужик, у тебя денег не хватает для оплаты счета». Ни в какой минус карта не ушла.

Это в банке процессинг «бесполезная фича», если банк готов отдать ЛЮБУЮ сумму в принципе кому попало. Ты ж пойми, это не деньги клиента, это деньги банка. И чтобы банк мог взять их с клиента, нужен как минимум договор — в котором разумеется есть слово «лимит».

Если банк готов документально подтвердить, что отдаёт ЛЮБУЮ сумму по запросу хер пойми кого — мне не составит труда ограбить этот банк. Разумеется, доказать что клиент должен банку сотню миллионов, банку будет сложно. Как минимум потому что судья процент отката попросит.

Що порадите робити?

Прекращать подписку, когда не желаете более оплачивать.

Надалі так буду робити. Цікаво, чи зараз можна якось повернути гроші...

у меня была аналогичная ситуация только в AppStore. Написал в поддержку эппла и деньги вернули.

Они возвращают покупки, подписку нет.

если бы была возможность прикрепить скриншот их письма, я бы прикрепил. Не вводите людей в заблуждение, мне вернули деньги именно с подписки.

Мне тоже вернули деньги за подписку. Но там правда вина продавца была т.к. в цене была указана неправильная валюта. Ну и я где-то минут 40 с ними на скайпе провисел.

Мне тоже возвращали за подписку. Разработчики некого приложения сделали очень подло, на кнопке написали цену за месяц, а под кнопкой еле видным серым цветом и маленьким шрифтом было написано, что при клике снимется сумма за год, естественно эту надпись я не заметил. Пожаловался в эпл — деньги вернули.

Писал письмо в AppStore. Деньги вернули именно за подписку.

Подписаться на комментарии