Як IT-компанії допомагають боротися з коронавірусом. Благодійність
IT-компанії вже виділяють кошти на боротьбу з вірусом, надають пільги або свої ресурси. Зібрали перші кейси.
Якщо вашої компанії немає у списку і ви теж маєте такі ініціативи, напишіть про них у коментарях.
SoftServe
Компанія скерує 10 млн гривень на медичні потреби у боротьбі з коронавірусом. Кошти будуть перераховані у корпоративний благодійний фонд «Відкриті очі». У фонді зібрали окрему команду людей, яка цільово працює над вивченням ситуації у тих містах, де розміщені офіси компанії і визначає найбільш нагальні потреби, необхідність у медичній техніці, ліках тощо, та спільно з медичними установами визначає найбільш гарячі потреби, на які будуть реагувати максимально швидко.
Moneyveo
Компанія виділила 3 мільйони гривень для закупки апаратів штучної вентиляції легень для українських лікарень для боротьби з коронавірусом. Наразі шукають медичні заклади, які потребують таке обладнання найбільше. З відповідними запитами компанія 16 березня звернулася до профільних державних органів (МОЗ і КМДА).
iDeals Solutions
Компанія виділяє 1,5 млн гривень на закупівлю обладнання та витратних матеріалів для київського Інституту серця. Гроші витратять на придбання обладнання, необхідного для лікування пацієнтів з дихальною недостатністю, яка виникає у разі тяжкого перебігу захворювання на коронавірус. Медичний заклад на час пандемії припиняє планові операції та прийматиме лише ургентних хворих, а також в разі необхідності зможе госпіталізувати важких пацієнтів, які потребуватимуть апаратів штучної вентиляції легень та ЕКМО.
KindGeek
Компанія пожертвує понад 100 тис грн на устаткування та закупівлю додаткових матеріалів у лікарню швидкої допомоги у Львові. Це перше місце, куди потрапляють львів’яни з підозрою на COVID-19. Гроші витратять на придбання тестів, масок, апаратів штучної вентиляції легень. Також власники компанії закликають середній та малий бізнес усієї України за можливості долучитись до ініціативи. Можна звертатись в лікарні і допомагати їм безпосередньо.
ELEKS
У компанії створена група швидкого реагування — зібрали потреби медичних закладів, шукають можливих постачальників, щоб закупити найнеобхідніше. В цю активність залучені як менеджмент, так і спеціалісти компанії. Зараз в лікарнях не вистачає базових потреб: маски одноразові, засоби дезінфекції, рукавички, паперові рушники, пакети для сміття, безконтактні термометри, захисні костюми.
Паралельно менеджмент компанії веде діалог з ІТ Асоціацією та ІТ Cluster Lviv, які в свою чергу акумулюють нагальні потреби від МОЗ.
Kharkiv IT Cluster
19 березня представники харківських IT-компаній при координації Kharkiv IT Cluster збиралися на зустріч Антикризового штабу з боротьби з COVID-19 у Харкові. Зараз місту необхідно 6 мільйонів доларів на медичне обладнання та продукти для пенсіонерів. Голова штабу Олександр Ярославський уже пожертвував половину суми. Решту коштів планують зібрати з представників бізнесу, у тому числі IT-сфери. Якщо ваша компанія може долучитися, пишіть на [email protected].
DMarket
Компанія підтримала проект Стенфордського університету Folding@home, який використовує потужності ПК для аналізу згортання білкових молекул і вивчення та боротьби з COVID-19. Так, у київському офісі DMarket, який пішов на карантин у зв’язку з епідемією коронавірусної інфекції, на потужних ігрових ПК, співробітники встановили відповідний програмний клієнт, який автоматично завантажує потрібні для обчислення обсяги даних і після обробки відправляє їх на сервер проекту. Програма поєднує комп’ютери у міжнародну мережу, використовуючи розподілену потужність для обробки обчислювальних завдань. Серед інших лідерів міжнародного IT-ринку, які приєдналися до ініціативи вчених, — NVIDIA, Intel, MSI, NZXT, Razer.
Poster
Компанія займається автоматизацією кав’ярень і ресторанів та вирішила допомогти своїм клієнтам — закладам харчування — швидко перепрофілюватися на доставку. На час карантину вона дає можливість закладам безкоштовно підписатися Poster Shop — онлайн-вітрину закладів, яка дає змогу відвідувачам подивитися меню на сайті, замовити та сплатити їжу на виніс чи доставку. Зазвичай ця послуга коштує для закладів $19 на місяць.
Таке онлайн-меню ресторатори можуть також просувати через соцмережі. Офіціанти, які зараз залишилися без діяльності, можуть стати кур’єрами. У компанії сподіваються, що цей сервіс допоможе закладам харчування перепрофілюватися на доставку за умов, коли популярні сервіси доставки перевантажені і зберегти хоча б мінімальні продажі.
Innovations Development Lab
Компанія є розробником застосунку Doctor Online (Google Play, Appstore) і відкрила в ньому безкоштовний доступ до онлайн-консультацій лікарів (у будь-який час доби через дзвінок, чат чи відео). Крім цього в застосунку є можливість переглянути висновки попередньої діагностики та рецепт лікаря, замовити доставку ліків через #Liki24, отримувати нагадування про прийом таблеток, замовити проведення аналізи вдома та отримати їх результати в застосунку, пройти повторну консультацію в лікаря.
WePlay! Esports
Компанія організовує благодійний кіберспортивний онлайн-турнір WeSave! Charity Play з Dota 2. Він відбудеться з 20 по 26 березня 2020 року за участю 24 команд з усіх змагальних регіонів світу. Призовий фонд $120 000 та всі зібрані під час турніру пожертви та доходи будуть спрямовані у фонди CEPI та GlobalGiving на розробку вакцини та надання допомоги в боротьбі з вірусом.
Powercode
Компанія готова розробити продукт, який будь-яким чином допоможе в боротьбі з коронавірусом. Це може бути сайт, платформа, застосунок, бот тощо. Наразі опитують медиків, оскільки саме вони розуміють реальні потреби. Компанія готова розробити продукт безкоштовно у межах бюджету 100 тис доларів.
Datawiz
Компанія допомагає дитячому центу «Місто добра». З початку карантину туди не підвозять допомогу, тож компанія взяла це в свої руки. Планують ще закупити медикаменти або захисний одяг для лікарів. Зараз на стадії очікування списку того, що потрібно.
Forbytes
У компанії запустили соціальну акцію. Готові надавати розробницькі послуги медичним компаніям та дослідницьким центрам, які займаються питанням коронавірусу без оплати маржі, тобто без жодного прибутку для компанії (лише оплата роботи самих девелоперів).
Beetroot
Схожа акція є і в цій компанії. Крім неї, у деяких випадках тут готові запропонувати 1 місяць повністю безкоштовної розробки для проектів, що борються з COVID-19.
54 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів