×Закрыть

Як компанія LOOQME перейшла на ремоут

У період поширення коронавірусу компанії по всьому світу вимушено переходять на дистанційну роботу. До цих заходів вдалася і СЕО LOOQME Оксана Кононова, і вся її команда. У часи, коли більшість бізнесів переживають великі складнощі, важливо підтримувати та допомагати один одному. Тому сьогодні ділимося нашим досвідом і порадами, як перейти на віддалену роботу, щоб ефективність не постраждала.

Що не так зараз з ремоутом: точка зору CEO

Дистанційна робота — це добре, кажуть дослідження. За даними Global Workplace Analytics, віддалені співробітники на 22% щасливіше офісних працівників. 76% респондентів стверджують, що перехід на ремоут допоміг їм відновити баланс роботи та особистого життя, а у чверті з них робота поза офісом знизила рівень стресу. Можливо вони мають рацію, тільки в нинішніх реаліях ремоут — це не власний вибір, а необхідність.

Налагодити work-life balance, якщо крім вас вдома залишилися ще партнер, діти, домашні улюбленці та всі сусіди — very challenging task, як кажуть ввічливі американці. А ось ще чотири неочевидні проблеми:

  • Мультизадачність та постійне розфокусування уваги — тепер нова парадигма. Це означає, що ефективність роботи буде падати, тому треба працювати більше, а не менше.
  • Відсутність особистого простору. Не можна вийти попрацювати в кав’ярні, або усамітнитися в коворкінг-просторі. Максимум — вийти на пробіжку або погуляти з собакою, якщо вона є. Якщо немає — її все ще можна забрати з притулку.
  • Час на побут. Трохи прибратися, пропилососити, розставити тарілки, змінити постіль — все, що раніше робилося раз в тиждень, тепер доводиться робити щодня.
  • Якщо раніше здавалося, що ви інтроверт, то з подивом можна виявити, що не настільки. Система соціальної підтримки, яку необхідно заново створити в стресових умовах — не найпростіше завдання. А якщо ви живете не один, то розкриваються всі проблеми, які успішно вдавалося не помічати в активному ритмі.

Від адаптації до налагодженої роботи всієї команди LOOQME

Яким би вимушеним не був ремоут — це все одно залишається робота поза офісом, а значить є свої плюси, які відзначили більшість наших колег:

  • заощаджений час на дорогу;
  • повноцінний обід замість швидкого перекусу;
  • відпочинок від колег (іноді всім потрібно);
  • нові ідеї;
  • наявність роботи (в період кризи, це відчувається набагато радісніше).

Усвідомлюючи всі плюси, адаптація в нових реаліях проходить швидше. Другим етапом після прийняття ситуації, стала побудова нових дистанційних процесів. Звичайно, наш бізнес не співзвучний з компанією Zoom, тому наші акції не росли в ціні, але можна сказати з впевненістю — результат роботи кожного відділу не постраждав, а значить все попереду.

Загальні нововведення — daily news та onlinemeet

У нашій компанії чотири великих відділів: IT, Sales, Customer Care та Marketing. Але для кожного співробітника без винятку з’явилося два нових правила.

Щоденний звіт — в загальному чаті обмінюємося результатами за день:

  • над якими завданнями працювали;
  • які завдання завершили;
  • що сталося позитивне;
  • що трапилося негативне.

Складання звіту займає деякий час у кожного співробітника, але результат — внутрішня мотивація від похвали та успіху колег. Ми думаємо зберегти це правило і коли відновиться активне офісне життя.

Онлайн-мітинг — в один і той самий час, в одному й тому ж місці, одне правило для всіх. О 17:00 у нас формально-неформальне спілкування з колегами. Обговорити робочі моменти, поділитися ідеями та просто поспілкуватися.

Нововведення у відділах

Кожен відділ до ремоуту адаптувався по-своєму. Для когось домашній офіс додав більше комунікації в онлайні, для інших проходить у звичному ритмі, а для третіх і зовсім змусив переглянути фундаментальні проєкти.

Наприклад, у Customer Care і Sales Department спілкування з клієнтами, як і раніше, проходить онлайн або в телефонному режимі.

А ось що дійсно змінилося — запити клієнтів. Компанії з різних галузей стали запитувати звіти про коронавірус. Серед головних запитів: як розходяться новини про компанії, які активно допомагають боротися проти COVID-19 в Україні.

IT- відділ — у звичному режимі проводить короткі дейлі-статуси, тільки тепер в Zoom. Свої завдання, як і раніше, намагаються встигати в спринти. Продуктивність в домашньому офісі не падає, а деякі співробітники відзначають, що такий метод роботи може бути навіть більш ефективним, особливо в короткостроковій перспективі.

Змінилася робота у маркетингу. Через вимушений ремоут, довелося адаптувати подальшу контент-стратегію, а до деяких великих проєктів довелося додати приставку «онлайн». Раз на квартал ми організовуємо івент для клієнтів і наступний повинен був відбутися у квітні. Ми вирішили його не скасовувати, але, звичайно ж, перенесли його в онлайн-формат.

Всім відділам також доводитися справлятися з глобальними проблемами: близькістю до холодильника і домашнім улюбленцям, охочими пограти, поки господар вдома.

Поради СЕО

Ні у кого з нас немає досвіду, що робити в такій ситуації, як зараз. Тому нижче, мої суб’єктивні висновки з попередніх криз, робочих і життєвих, як не зійти з розуму і спробувати бути щасливим.

  1. Довіра і прозорість — те, що зберігає ресурс. Довіряйте своїй команді в умовах віддаленої роботи, зробіть максимально простий доступ до інформації та людей, приберіть контроль. Це вивільняє величезну кількість ресурсу, який можна витратити на роботу. Правило для віддаленої команди від Hanlon’s Razor: завжди в неоднозначних ситуаціях спочатку припускати випадковість або незнання, і тільки потім — навмисність.
  2. Страх і тривожність — те, що позбавляє сил. Самого себе, сім’ю, команду. Ми всі справляємося з ними по-різному. Хтось обробляє всі поверхні по сто разів на день, хтось відмахується від базових запобіжних заходів. Страх ірраціональний, його не можна знецінювати, але людину можна та потрібно підтримувати. Створюйте більше приводів для позитиву навколо себе: похваліть колегу, зайвий раз подякуйте, допоможіть комусь зі звітом, станьте ментором для молодших співробітників в компанії та надайте можливість виговоритися тим, кому це потрібно.
  3. Спорт. Це чиста біохімія, тому він працює. 20 хвилин кардіо, пів години силових, або будь-яка інша активність, що підвищує пульс — принесе радість. Про це розповідає Ася Казанцева, і на власному прикладі підтверджую я, що це працює. Якщо бігати регулярно — настрій серед тижня істотно покращується.
  4. Смачно їсти. Ми можемо робити собі приємність кожен день максимально легким способом, і це не підписка на pornhub. Це не займе більше часу, ніж раніше дістатися до ресторану, почекати замовлення і доїхати додому, але принесе багато простої радості вам та близьким. А ще, можна організовувати онлайн вечері з друзями.
  5. Графік і циклічність. Статуси в один і той же час, щотижневі зустрічі в один і той же день, регулярні процедури — все це стає критично важливими під час віддаленої роботи. І це не про сліпе слідування правилам. Це «How we work», якщо запозичувати у Zapier, чудовий приклад компанії, яка з першого дня працює з командою дистанційно.
  6. Завершеність. Виконання завдань, які можна викреслити зі списку (бажано в блокноті, а не в нотатках на телефоні), відправлені листи, завершений спринт. Якщо вдома багато відволікаючих чинників — спробуйте перебудуватися на короткі робочі спринти по 30 хвилин.

І наостанок — перестати думати, що у всіх все виходить відмінно. Ми всі в однаковому становищі. Від кожного з нас залежить, наскільки швидко ми відновимо нормальний ритм життя. Одночасний вихід з ремоуту в офіс — теж буде той ще стрес для всіх. Тому бережіть себе, свою команду і близьких людей.

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сподіваюся, після закінчення карантину більшість роботодавців зрозуміють, що ремоут — це більш зручний і гнучкий для співробітників спосіб роботи, ніж сидіння в офісі

Да не не зрозумиють, потому что трудно на ремоуте крысиные бега устраивать.А на этом весь отечественный менеджмент держится...

Мультизадачність та постійне розфокусування уваги — тепер нова парадигма. Це означає, що ефективність роботи буде падати, тому треба працювати більше, а не менше.

Працювати треба стільки ж. А щоб робота була ефективнішою і не було зайвих втрат через розфокусування, потрібно грамотно планувати виконання задач, розставляти пріоритети і т.д., а також не відволікати людей на всякий непотрібний булшит.

Онлайн-мітинг — в один і той самий час, в одному й тому ж місці, одне правило для всіх. О 17:00 у нас формально-неформальне спілкування з колегами. Обговорити робочі моменти, поділитися ідеями та просто поспілкуватися.

У нас теж таке є. Раз на тиждень. І не обов’язкове для всіх. Хто хоче — той приходить і спілкується.
Якщо у компанії і так є практика «щоденних звітів», а вона при цьому ще й примусово зганяє людей на таке «спілкування», це вже не компанія, а галєра. В найгіршому розумінні цього слова.

Мультизадачність та постійне розфокусування уваги

привет опенспейс

Мультизадачність та постійне розфокусування уваги — тепер нова парадигма. Це означає, що ефективність роботи буде падати, тому треба працювати більше, а не менше.

Правильно, нужно больше работать и меньше платить.

наявність роботи (в період кризи, це відчувається набагато радісніше).

Ура, у меня есть работа, имейте меня семеро! Фу, быть такой компанией!

що сталося позитивне;
що трапилося негативне.

Дикий совок. Нахрен нужен этот булшит, что там у коллег позитивненького и негативненького. Все сидят и только и смотрят на часы, когда этот булшит прекратиться и можно «уйти» с работы, но сказать ничего не смеют, т.к. есть наличие работы во время кризиса, поэтому язык нужно засунуть в задницу и поглубже.

Онлайн-мітинг — в один і той самий час, в одному й тому ж місці, одне правило для всіх. О 17:00 у нас формально-неформальне спілкування з колегами. Обговорити робочі моменти, поділитися ідеями та просто поспілкуватися.

В нерабочее время — в 17:00 за счёт личного времени компания организовывает попизделки?

За даними Global Workplace Analytics, віддалені співробітники на 22% щасливіше офісних працівників. 76% респондентів стверджують, що перехід на ремоут допоміг їм відновити баланс роботи та особистого життя

Осталось только компании LOOQME понять, что это не про неё. Её работники на 78% несчастнее и входят в 24% респондентов, которым нарушили баланс роботы и личной жизни.

Remote — отличное время для формирования новых привычек :)

Шё вы хотели этим сказать, я не понял...

Ну и Б-г вам в помощь с вашими овертаймскими привычками.

Подписаться на комментарии