×Закрыть

Розробка повністю автоматизованого ресторану: виклики, з якими зіткнулась команда GTM Plus

Мабуть, багато хто вже чув, що наприкінці 2019 року у Львові запрацював перший ресторан, у якому повністю всі процеси є автоматизованими і аналогів цьому закладу харчування немає не тільки в Україні, але й у Європі. Розробкою системи для цього ресторану займалась львівська ІT-компанія GTM Plus. Ми поспілкувались з командою, яка працювала над цим проектом та дізнались, з якими викликами вони стикнулись, скільки людей було задіяно у проекті, що вдалось досягти та які технології було використано впродовж процесу розробки.

«Від замовника ми отримали завдання створити систему автоматизованого управління рестораном,» — розповідає CEO GTM Plus Неля Ковбаса. — «Система повинна була включати зручні та швидкі мобільні додатки для iOS та Android, щоб користувачі замовляли їжу онлайн без звернення до офіціантів чи іншого персоналу. Окрім цього, нам потрібно було розробити додаток для Android для управління кухнями та веб-додатки для адміністрації для управління ресторанами в різних місцях. Усі програми повинні були мати спеціальні інструменти для кожної категорії користувачів і можливість задовольняти всі їх потреби».

Командра GTM Plus вирішила, що такий проект буде не тільки цікавим для команди, але й принесе Львову щось нове, круте та інноваційне. Таким чином, після опису проекту замовником, компанія GTM Plus почала працювати і через 7 місяців відбувся перший запуск програми автоматизованого ресторану AppFood.

«Загалом до розробки усіх мобільних додатків та загалом цілої системи для AppFood було задіяно 9 членів команди: UI/UX дизайнера, графічного дизайнера, Scrum Мастера, бізнес аналітика, backend і frontend девелоперів, девопса, QA менеджера та маркетолога. Для того, щоб запустити проект нам знадобилось 7 місяців, однак на цьому ми не зупинились, оскільки система для ресторану потребує постійного активного розвитку і підтримки», — розказує Неля Ковбаса.

Команда GTM Plus за 7 місяців створила 5 інтегрованих додатків, які:

  1. Охопили повний цикл управління замовленнями (від моменту, коли клієнт вибрав з меню, що він хоче замовити, до відправлення цього замовлення у систему на кухні та через 4 хвилини отримання цього замовлення покупцем).
  2. Забезпечили зручну систему управління кухнею (кухня отримує замовлення, а також таймер 4 хвилини на його приготовлення та передачу покупцю).
  3. Передбачили різні системи оплати, інтегровані для зручності користувачів (тут ми говоримо про можливість розрахунку банківською карткою, також і за допомогою GPay та Apple Pay).
  4. Забезпечили просту і надійну систему обліку для адміністрації закладу.
  5. Створили можливість масштабування та управління кількома ресторанами в різних місцях (оскілька зараз власник AppFood працює над тим, аби відкрити ще один такий заклад у Львові, то ця функція для керівництва є дуже важливою, оскільки весь облік закладів є в одному додатку).
  6. Забезпечили систему управління доставкою замовлень (загалом, концепція AppFood є такою, що це заклад швидкого харчування, тому клієнт отримує своє замовлення впродовж 4 хвилин. Якщо ж ми говоримо про доставку, то система налаштована так, аби покупець отримав своє замовлення до 29 хвилин).

Якщо говорити про технологічну сторону, то Team Lead проекту ділиться: «Загалом, для backend-у ми використовували PHP з Symfony 4, PostgreSQL та Redis 5. Частина frontend-у, у свою чергу, працює на WordPress CMS, і для розробки було використано HTML 5, CSS 3, JavaScript та jQuery. Якщо ж ми говоримо про нативні апки, то аплікацію на Android ми написали на Kotlin, а для IOS — на Swift».

Таким чином у Львові з’явився AppFood — інноваційний автоматизований ресторан швидкого харчування без персоналу, що дозволяє своїм клієнтам замовляти та оплачувати їжу повністю онлайн через мобільні додатки та отримувати їх замовлення за 4 хвилини. Зараз цей заклад успішно працює, тому у планах у власника відкрити ще кілька локацій. Відтак, команда GTM Plus постійно підтримує продукт та впроваджує нові функції.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

То есть заходишь внутрь и заказываешь онлайн? Бэкофис для администрирования? Вместо чеков на кухню приходит уведомление? Крутая автоматизация, че уж. Инноваторы...

Виглядає все так, начеб-то ми переходимо у нову еру максимальної автоматизації. За нас будуть все робити роботи, ми будемо сидіти дома і виходити тільки по пропускам, які ще треба якось заробити! Якась утопія =)

автоматизованого ресторану AppFood

много раз проходил мимо но никогда не возникало желание зайти, выглядит как дешовый клон McDonalds

Повністю автоматизований ресторан звучить так ніби їжу теж готують роботи

Я бы в такой зашел, чисто ради процесса посмотреть — интересно же

Розробка повністю автоматизованого ресторану
ресторан швидкого харчування без персоналу

— я шось не доганяю, а їжу то хто готує?

Якшо без жартів, то на ютюбі вже повно роликів про роботизовані ресторани. Самі ж роботи без рокет саянс — дуже примітивні, що посильно зробити навіть у Львові. Тому в мене був експектейшен, шо рєбята зробили те про що написано в заголовку, але вже здогадауюсь що з таки маркетингом вони перегнули трохи

Забезпечили зручну систему управління кухнею (кухня отримує замовлення, а також таймер 4 хвилини на його приготовлення та передачу покупцю).

І що? Кухня теж повністю автоматизована в тому сенсі що там нема людей? Бо якшо все ж таки їжу готує людина — то заголовок є галімим клікбейтом. А якшо вас намахують вже з порога такими гучними лозунгами то що вже очікувати від іншого сервісу?

В мене друг працював на проекті, який передбачав повністю роботизоване приготування піци, замовник з Калі, здається, був. Підняли щось $300М інвестицій, досить потужно. Так там працювало людей 150-200 і не один рік, але й масштаби там зовсім інші були, звісно. Правда, в кінцевому результаті, ідея не взлетіла настільки, наскільки очікувалось і вони звернули продукт і переключились на щось інше

Ну навіть якби у ТС сервіс мав щось на кшталт міні лінії з випікання напівфабрикату то це була б автоматизація. Кавовий автомат без втручання людини — ізі(ну окрім чистки і ремонту). Автомат для морозива і т.д.

повністю роботизоване приготування піци
працювало людей 150-200 і не один рік

Треба було поставити роботів для вигляду, а у підвалі щоб індуси

воу воу воу

людей

 — це я мав на увазі команду/команди для розробки тої системи.

Подписаться на комментарии