Когнітивні здібності 23-річних сеньйорів vs 33-річних (and so forth)
Вітаю панове. На дворі неділя, а значить можна пообговорювати щось на тверезу голову, після типового п’ятничного абсурду.
Натрапив я на статтю, в процесі роздумів. Лінк: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4906299
«The Impact of Age on Cognition»
Для детального ознайомлення відвідайте і почитайте, якщо хочете(я все не читав). Я сюди запощу лише графіки.
Графік 1:
www.ncbi.nlm.nih.gov/...4906299/figure/FI00674-1
«Change in „crystalized“ cognitive abilities, represented here as vocabulary, and „fluid“ cognitive abilities, represented here as processing speed, with age in normal subjects.»
Графік 2:
www.ncbi.nlm.nih.gov/...0035-1555115-i00674-2.jpg
«Change in synaptic density with advancing age in four groups. »
Я певні висновки зробив з цього, наприклад, що до 30 треба вивчити чим побільше фундамнетальних речей, аби потім можна їх було юзати легко, і не втрачати переваги над молодшими спеціалістами. Таких звісно, що не застаріють за 2 роки. Як-от кому ті знання джейквері тепер треба.
Зробіть і ви висновки, і поділіться ними тут. Думаю всім буде цікаво обдумати і почитати думки інших людей.
Дякую за увагу. Виводимо тему в топ, лайки, коментарі!
253 комментария
Добавить комментарий Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев