Як в Parimatch Tech працюють над продуктовими ідеями (навіть під час карантину)
Привіт! Я — Сергій, Product Owner в компанії Parimatch Tech. Чим я займаюся? Я працюю в команді, що розробляє продукт, який кардинально змінить відношення людей до беттінгу, а також ініціюю в компанії активності, які удосконалюють лінійку продуктів Parimatch. Які саме? Дослідження конкурентів, збір та генерація ідей від працівників Холдингу. А ще унікальний у своєму роді івент Product Pizza Club, про який, власне, я і хочу розказати.
До карантину
Якось ми з Aleksey Stiques (Head of Design в Parimatch Tech) сиділи у кав’ярні і обговорювали масштабне дослідження користувачів, над яким працювали вже другий місяць. Ми не знали, що робити, адже в ході дослідження виявили численні проблеми наших продуктів. А як їх вирішувати...
Не пам’ятаю, кому із нас прийшла ідея (яка зараз, до речі, звучить елементарно, а тоді ми почували себе геніями), але вона була такою: взяти та озвучити ці проблеми, тобто СПИТАТИ, як вирішити ці задачі у наших колег. Бо дві голови — це круто, а кількадесят зможуть перевернути всю індустрію раз і назавжди.
Ми прийшли до Сергія Бережного (CPO в Parimatch Tech), розповіли йому про нашу ідею, а він такий: «Вау, клас! Це те, що нам треба. Будемо робити кожен місяць і збирати ідеї від всіх. Проводьте, але замовте піцу!» .Так і з’явилася назва Product Pizza Club.
До карантину це був драйвовий неформальний офлайн-івент, де спочатку ми оголошували тему, участники (всі охочі) ділилися на команди, генерували і презентували свої ідеї. На Product Pizza Club ми запрошували представників продуктової команди — продуктових менеджерів та оунерів. І якщо якась ідея їм подобалась, то вони... брали її в роботу :)
Таких івентів ми встигли провести два, а ось третій у зв’язку з карантином були змушені перенести на невизначену дату.
Під час карантину
Одна з наших цінностей в компанії — це Adaptive. І в роботі це відчувалося як ніколи, а за словами наших ТОПів, продуктивність команд тільки підвищилася. Але особисто мені не вистачало живого спілкування з колегами — не суто про проекти, в парадигмах яких ми жили / живемо / і будемо жити, а більше про ідеї, креатив або хоча б якісь «біляробочі» теми.
Схоже, подібного не вистачало не лише мені, адже в один день мені написали і мій керівник, і PR-менеджерка Ксенія з проханням подумати, чи можна Product Pizza Club перенести в онлайн. А піцу... а піцу доставимо кожному учаснику додому :)
Це був челендж. Адже хотілося організувати не просто подію, а справжнє реаліті-шоу. І ми вирішили адаптувати шоу Shark Tank (українська адаптація — «Акули бізнесу») під наші карантинні реалії. Як ми це зробили — читай далі.
Як проходила сама подія
Підготовка:
- Запустили реєстрацію.
- Відібрали 25 учасників.
- Домовились з журі.
- Замовили піцу з сирними бортиками та напої кожному учаснику додому.
Перший день
Якщо коротко, то це Хакатон, але без написання коду. Кінцева ціль першого дня: розробити прототип та представити його іншим учасникам (P.S. у кожній команді був 1 дизайнер):
- Кількість учасників: 28 + кіт Арчик.
- Кількість пророблених ідей: 41.
- Кількість створених прототипів: 5.
Один день для «перерви»: команди готували презентації.
Другий день
Ми провели ZOOM Reality-шоу, приєднатись до якого міг будь-який працівник компанії (група підтримки — це завжди круто), а в журі сиділи наші топ-менеджери — CEO Parimatch, CEO Parimatch International, CPO, CMO та Head of Gambling Products. Ну а наші команди (всього їх було 6) захищали свої суперідеї та змагалися за «Приз від журі» та «Приз глядацьких симпатій».
Які були ідеї
Одна з команд розробила ідею копіювання ставочної історії або «Поставити ставку на «протилежне плече».
Коли команду спитали, кому це потрібно, вони посміхалися і відповіли: «Дружинам гравців, бо в них чуйки більше».
Була і на 100% жіноча команда, яка намагалася вирішити проблему відсутності спортивних подій під час карантину: вони пропонували збирати експреси з подій, чи зірвуть чи не зірвуть джекпот у тій чи іншій лотереї.
Також були оригінальні ідеї для підвищення інтереса до гри.
Перша: щоб гравці могли ставити на самих себе в кіберспортивних дисциплінах. Esports зараз на підйомі. Тому ідея сподобалась багатьом глядачам.
Друга: щоб гравець знав проти кого грає. Мало хто думає про те, що по той бік лінії сидить жива людина зі своїми проблемами та переживаннями. Тому одна з команд розробила ідею гри проти трейдера (того, хто виставляє коефіцієнти на події). Тобто, щоб наш клієнт знав людину, яка грає проти гравця «в лице», і мав можливість знати свого щасливого трейдера чи прийняти виклик від трейдера на матчах, якого ти терпів поразки. Особисто мені ця ідея сподобалася найбільше. Я сам граю і активно роблю ставки, тому мені б було цікаво вступити в сутичку з нашими топовими трейдерами (букмекерами).
Результати
Які ідеї отримали призи журі та глядачів? На жаль, цією інформацією ми поділитися не можемо, адже скоро наша Growth команда планує запустити експерименти з ними на проді. А це, за словами учасників, дуже круто, адже найкращий приз, який взагалі може бути — це підтримка та реалізація твоєї ідеї компанією, у якій ти працюєш. І це надзвичайна мотивація.
До речі, ми плануємо провести цю подію в онлайні і наступного разу. На мою думку, такі речі як ніщо інше об’єднують людей у великій компанії, особливо у такий важливий час. І я вважаю, що балансуючи між різним досвідом та найсміливішими ідеями можна знайти ключ до розвитку Entertainment індустрії.
Що далі
Дуже б хотілося організувати щось подібне не тільки для працівників Холдингу, а й для носіїв ідей ззовні — щось типу Parimatch Product Pizza Open Edition, де б кожен охочий зміг запропонувати свою ідею працівникам компанії. А за це отримати цінний приз чи гроші. Або попрацювати в компанії на проектно-контрактній основі. Круто, правда?
Я думаю, це був би цікавий досвід як для компанії, так і для учасників такої події.
P. S. Пишіть у коментарі свої ідеї — ми завжди відкриті до нового і будемо раді поспілкуватися :)
49 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів