Український сервіс для написання технічних статей [опитування завершене]

Читання статей є частиною самоосвіти, як і перегляд навчальних відео так і проходження курсів та сертифікатів.

Зазвичай читаю статті в своє задоволення, але також буває і по роботі.

В інтернеті повно статей англійською мовою на якісь прості теми, і чим складніша тема тим менше статей і тим більше знаходжу різні сирі експерименти, або самопіар спеціаліста чи компанії.

В українській ІТ спільноті є попит на технічні статті, це видно в коментарях до статей а також ось цитата з офіційного телеграм-каналу редакції DOU:

Привіт, на головній DOU з’явився новий блок із технічними статтями

— найкращі статті з’являтимуться на головній DOU, ми просуватимемо їх у соцмережах;

Новий блок із технічними статтями це звісно добре, але сервіс з статтями має бути більш функціональним ніж просто форум:

  • У читача має бути можливість додати в закладки
  • У автора має бути можливість опублікувати список статей в очікуванні які автор хоче написати
  • У читача має бути можливість проголосувати за статтю зі списку очікування автора
  • У читача має бути можливість фінансово підтримати автора
  • У читача має бути можливість замовити статтю
  • Буду доповнювати або оновлювати з коментарів до цієї теми
Для мене очікувано, що схожий сервіс з написання технічних статей буде створений в Україні цього або наступного року.

В Україні вже офіційно 183 тисячі ІТ спеціалістів (а насправді ще більше ~ 250 тисяч, бо тільки 70% оформлені як ФОП) і з кожним роком нас більше.
І від гарного сервісу зі статтями буде користь всій ІТ спільноті.

Ось також анонімне опитування на 6 питань і 1 хвилину про доцільність сервісу з написання статей

А потім також згадайте про DOU опитування

Вже існуючі сервіси українською мовою для написання статей:

Результати опитування (75 відповідей)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Звичайно ж, такий ресурс потрібен. Ось вам простий приклад: наша компанія кілька років мала свій блог на Хабрі. Наші автори (включаючи мене) написали туди сотні статей, в сумі вони зібрали кілька мільйонів переглядів. Потім з кількох причин наш блог на Хабрі був закритий, вже кілька років нас там нема. Ми шукали іншу платформу для публікацій в Україні, але не дуже знайшли. Щось публікуємо на власному сайті, щось в лінекідіні, але таких масових переглядів і обговорень, як на Хабрі, там нема. Пробували спілкуватися з ДОУ на тему введення корпоративних блогів, але ДОУ пропонує лише дві опції: публікація технічних матеріалів від імені конкретного автора або публікація платних піар-статей від імені компанії. Ні те, ні друге не підходить для цілі побудови сильного в технічному плані бренду компанії. А створювати функціонал блогів компаній ДОУ чомусь не хоче, хоча тому ж Хабру це приносить десятки мільйонів на місяць, це одна з його основних статей прибутків. І є багато українських компаній, яким було б цікаво просуватися саме на українському ринку.

Щодо структури ресурсу і мови — у нас знову ж таки є приклад провального виходу на англомовний ринок того ж Хабру, який ввів публікацію англомовних статей в окремому англомовному розділі. Це не мало успіху: російськомовна аудиторія продовжила писати і коментувати статі російською, в англомовний розділ писало і коментувало три каліки, що не дозволило розкрутити його в англомовному інтернеті.

Тому робити треба так: КОЖНА стаття має бути видана і українською, і англійською мовами. Може, не одночасно. Може, переклад треба буде замовляти і платити за нього. Може, основну версію статті має публікувати автор, а переклад — створюватися на платформі спільних перекладів або в вікі-режимі. Але на кожну статтю повинна бути можливість дати лінк, який з українського айпі відкриється українською мовою, а зі всіх інших — англійською (ну і десь там внизу маленька кнопка «переключити мову»).

І тоді ми отримаємо сенс писати статтю, оскільки її можна буде росповсюджувати і в укрнеті, і в рунеті, і в англомовному інтернеті. А з цього вже випливає і все інше — ком’юніті, корпоративні блоги, монетизація тощо.

Непахане поле!

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Habr vs Medium: сколько можно заработать, опубликовав 9 статей на Medium.com
habr.com/ru/post/514286

Можу запропонувати свій сайт devzone.org.ua який я створював для подібних цілей
Будь-який зареєстрований користувач може написати статтю яка потрапляє на вкладку пісочниці і якщо набирає лайки то виводиться на головну.
Основна ідея в тому що автор статей може вказати свій adsense ID і його реклама буде показуватися на його статтях для 90% показів

Якщо не вистачає якогось функціоналу то можна додати.

Додав в опис теми як приклад вже існуючого сервісу для написання стетей

Основна ідея в тому що автор статей може вказати свій adsense ID і його реклама буде показуватися на його статтях для 90% показів

Дуже крута ідея, рекомендую створити окремий топік на DOU і описати переваги

Основна ідея в тому що автор статей може вказати свій adsense ID і його реклама буде показуватися на його статтях для 90% показів

То що? Створиш тему з описом цього бізнес плану?

Проблема ДОУ як платформи зокрема в тому, що тут немає технічного ком’юніті, значна частина тих, хто зависає просто балаболки. В результаті маємо пусті теми на 1000 коментарів й технічні обговорення на 10 з яких половина від коментаторів, що прокоментують будь-яку тему, від вибору вантуза на ринку Юність й до отримання грінки на МКС. Для технічного контенту треба ділити або людей, або їх ролі.

Може, достатньо було б того, щоб зводити людей, зацікавлених в технічних статтях, та авторів технічних статей. Тоді було б не 10 коментів та 3000 переглядів, а на порядок більше. І балаболи (як я) цьому б не завадили.
Схоже що, просто, ті, кому потрібні технічні статті, сюди не ходять, а сидять на Хабрі чи деінде.

Та ходять, просто треба розділяти людей або ролі

Файл з інформацією про всі (5305 штук) статті DOU:
s.dou.ua/...​e-files/dou_articles.xlsx

Спасибо!

Убрал из статистики незавершенный 2020 год.

По годам:
— таблица: i.imgur.com/qRAN8QC.png
— кол-во статей: i.imgur.com/9c3Q0mI.png
— среднее кол-во просмотров: i.imgur.com/gasoCVe.png
— среднее кол-во комментариев: i.imgur.com/fhHsPQe.png
— среднее кол-во знаков: i.imgur.com/izp5j1N.png
— среднее кол-во звезд: i.imgur.com/B5jp3V1.png

Нужно только учитывать, что, например, звезды появились полгода назад
dou.ua/forums/topic/28837
потому в старых статьях их мало. А также то, что просмотры в старых статьях (старше 2013 года) могут быть сильно неточными или неправильными.

А есть такой же файл, но про топики с форума?

Хотелось бы видеть понятные критерии отбора статей.

Средний топик набирает 1900 просмотров и 24 комментария.
Средняя статья набирает 6000 просмотров (это в 3.1 больше чем топик на форуме!) и 17 комментариев.
При этом средняя статья состоит из 5100 знаков (примерно 730 слов).

Например, вот статья в разделе «Разное» — «Мой опыт корпоративной благотворительности», dou.ua/forums/topic/30627 :

— текст на 12900 знаков, 1900 слов, 15 минут чтения
— хорошо структурированный текст
— описан уникальный опыт
— социально важная тема
— хороший анализ: проблема-возможность-решение-результат

Не понятно почему такой текст редакторы отправляют на форум в компанию к «че там в США происходит?» на 36 слов и 252 знака.
Этот «твит» набрал 22000 просмотров и 1500 комментариев. Думаю, что все эти десятки тысяч просмотров и тысячи комментариев сгенерированы парой десятков трепачей и по сути ничего не стоят. Комментарии никто не читает, а просмотры из таких топиков ни во что полезное не конвертируются.

При этом статья про благотворительность набрала за первые 3 дня 1500 просмотров и 36 комментариев (большая часть из которых была полезной и по делу), затем рост остановился.
Если бы ее опубликовали как статью, то потенциально она могла бы набрать 4500 просмотров.

С одной стороны, 1500 просмотров это лучше чем ничего. С другой — мне жалко потраченного времени. Когда я найду другой ресурс с лучшими возможностями — уйду туда сразу.

Вопросы:
— есть ли где-то описанные требования к статьям?
— есть ли возможность хорошим статьям мигрировать с форума в ленту?

У топика dou.ua/forums/topic/13389 много знаков и много просмотров (873 тыс.). Топиков тоже много, потому и есть топики, у которых меньше просмотров, а есть топики с большим количеством просмотров.

Вы можете помочь другим людям создать подходящий ресурс или публиковать на существующих раскрученных платформах типа Medium если то, что здесь и сейчас Вам не очень подходит.

Отличный пример и вопрос к вам: как так получилось, что хорошая статья была отправлена на форум? Может она бы набрала не 873 тысячи, а больше?

Не стоит рассматривать форум как что-то плохое и слишком сильно зацикливаться на просмотрах.
Если Вам действительно важно где и как Вы что-то публикуете, попробуйте сделать standalone-блог и купить, например Facebook или Google-рекламу, чтобы было больше просмотров.

Получается что существуют классные статьи с одной стороны и бесполезные треды «для потрындеть» с другой. Я бы хотел читать первые и не читать вторые.

Но на доу разделение лента/форум проходит не по этим границам (и не понятно вообще по каким). Вот и получается, что и редакция и пользователи видят, что статей в ленте мало. Редакция говорит «пишите больше и лучше», пользователи говорят «написали, но нам отказали и отправили на форум». И в подтверждение — куча полезных топиков на форуме, которые могли бы быть отличными статьями в ленте.

А ответы в стиле «напиши свой ресурс» или «пиши на медиум»... Без комментариев.

А ответы в стиле «напиши свой ресурс» или «пиши на медиум»... Без комментариев.

Свой ресурс как раз является темой топика, в котором Вы пишете, потому тут нет ничего плохого (вряд ли топик-стартер задумал что-то плохое) или нелогичного.

Случайно совпало так, что я сегодня опубликовал похожую статью с опросом про публикацию статей на DOU. Мне текущий юзер экспириенс не очень нравится. Думаю, что не только мне.

Зачем ограничиваться только техническими статьями?

Пусть это будет как DOU про IT-сообщество с его интересами: книгами, зарплатами, хобби, DIY, статьями «посмотрите как у меня получилось», благотворительностью и т.д.

Было бы интересно увидеть статистику по DOU за все годы по статьям, комментариям, пользователям. Было бы видно как растут и растут ли вообще. Неплохой кейс для прокачки Data Science скиллов.

Просто запарсити і все, графік по технічним статтям вже додав Sergii Voloshyn, цей же графік зараз в опису до теми

Іншу статистику по коментарям за бажанням може додати сам DOU

Загальна кількість опублікованих статей не сильно міняється з часом
i.imgur.com/k5r50u9.png

Статті публікуються регулярно тому там статистика дійсно рівна, питання було про коментарі до статей, які відображають число користувачів

Коментарі до статей відображають те, наскільки питання в статті дискусійне або наскільки стаття провокативна або те, що в коментарях зачепили якусь тему (можливо, ніяк не пов’язану зі статтею), яка викликала багато відповідей.

Найбільше коментарів у таких статей:

dou.ua/...​rticles/dont-move-abroad (1935 коментарів)

dou.ua/...​icles/to-europe-and-back (1459 коментарів)

dou.ua/...​/columns/ukrainian-in-it (1198 коментарів)

dou.ua/...​nta/articles/deshadowing (1117 коментарів)

В качестве примера, вот статья Статистика Хабрахабра с 2006 по 2013 года. На середину 2012 у них тоже было около 1500 топиков в месяц (или 50 в день).

А вот Хабрарейтинг 2019: статистика и рейтинг лучших статей за 2019 год, там тоже в среднем 50 статей в день.

Скорее всего они уже отличаются размером (я бы считал количество опубликованных слов) и качеством.

Сложно сравнивать 50 статей тут и там, не думаю что это яблоки с яблоками.

Статья «Генерируем странные кулинарные рецепты с помощью TensorFlow и рекуррентной нейронной сети (пошаговая инструкция)» была опубликована на Хабре 25 июня 2020 в 11:07
habr.com/ru/post/508136 и собрала 2.1К просмотров и 5 комментариев

а также была опубликована на ДОУ 26 июня в 11:50
dou.ua/forums/topic/30892 и собрала 2.3К просмотров и 25 комментариев.

5 комментариев

все що треба знати про цікавість до технічних статей і ніякого опитування не треба ))

Думаю, можно добавить следующие опции для такого сайта:
— рейтинги статей
— рейтинги комментариев
— рейтинги пользователей

Например, как на StackOverflow, но не обязательно именно так.

Поменяйте, пожалуйста, в вашем опросе multiple choise на checkboxes для вопроса про языки. Я читаю на нескольких языках, но вы даете на выбор только один.

Звичайно ж, такий ресурс потрібен. Ось вам простий приклад: наша компанія кілька років мала свій блог на Хабрі. Наші автори (включаючи мене) написали туди сотні статей, в сумі вони зібрали кілька мільйонів переглядів. Потім з кількох причин наш блог на Хабрі був закритий, вже кілька років нас там нема. Ми шукали іншу платформу для публікацій в Україні, але не дуже знайшли. Щось публікуємо на власному сайті, щось в лінекідіні, але таких масових переглядів і обговорень, як на Хабрі, там нема. Пробували спілкуватися з ДОУ на тему введення корпоративних блогів, але ДОУ пропонує лише дві опції: публікація технічних матеріалів від імені конкретного автора або публікація платних піар-статей від імені компанії. Ні те, ні друге не підходить для цілі побудови сильного в технічному плані бренду компанії. А створювати функціонал блогів компаній ДОУ чомусь не хоче, хоча тому ж Хабру це приносить десятки мільйонів на місяць, це одна з його основних статей прибутків. І є багато українських компаній, яким було б цікаво просуватися саме на українському ринку.

Щодо структури ресурсу і мови — у нас знову ж таки є приклад провального виходу на англомовний ринок того ж Хабру, який ввів публікацію англомовних статей в окремому англомовному розділі. Це не мало успіху: російськомовна аудиторія продовжила писати і коментувати статі російською, в англомовний розділ писало і коментувало три каліки, що не дозволило розкрутити його в англомовному інтернеті.

Тому робити треба так: КОЖНА стаття має бути видана і українською, і англійською мовами. Може, не одночасно. Може, переклад треба буде замовляти і платити за нього. Може, основну версію статті має публікувати автор, а переклад — створюватися на платформі спільних перекладів або в вікі-режимі. Але на кожну статтю повинна бути можливість дати лінк, який з українського айпі відкриється українською мовою, а зі всіх інших — англійською (ну і десь там внизу маленька кнопка «переключити мову»).

І тоді ми отримаємо сенс писати статтю, оскільки її можна буде росповсюджувати і в укрнеті, і в рунеті, і в англомовному інтернеті. А з цього вже випливає і все інше — ком’юніті, корпоративні блоги, монетизація тощо.

Непахане поле!

Також думав, що автор пише статтю українською мову, а потім інша людина (за гроші від сервісу) перекладає на англійську мову, версія з wiki дешевше.

Ще мене засмучує що сервіси заробляють великі гроші на статтях, а простий автор отримує тільки гроші від читачів, хоча сервіс міг би також оплачувати, або корпоративні блоги можуть замовляти статті у автора.

І дякую за підтримку!

Поки ця тема існує як індикатор того що це потрібно, якщо хтось створить сервіс в Україні то буду додавати в опис теми посилання на такі сервіси.

автор пише статтю українською мову, а потім інша людина (за гроші від сервісу) перекладає на англійську мову, версія з wiki дешевше.

Це повинна бути якась дуже цінна стаття, щоб так заморочуватися )) Крім того є ще одна не одразу очевидна проблема: зазвичай ті, хто займається чимось складним, вже знають англійську на достатньому рівні, щоб читати-писати статті англійською. Тобто реальний запит на інформацію неанглійською є лише у матеріалів для початківців ну і може в якогось напіврозважального контенту (а-ля научпоп). Просто кілька років назад був у мене такий період — цікавився перекладом на українську, навіть на пару з товаришем дві книги переклали. Ну от та, що була «попсова» (ми її першою перекладали, попробувати як піде), ще якусь обмежену цікавість викликала, а та що поскладніше — нафіг нікому не треба.

зазвичай ті, хто займається чимось складним, вже знають англійську на достатньому рівні, щоб читати-писати статті англійською

Читати англійською можу, а от писати виходить «Ми команда вирішити переписати частина код в Rust»

Писати значно складніше, це правда, може я з цим твердженням трохи загнув. Просто мій досвід показує, що якщо діяльність вимагає регулярного написання статей англійською, то з часом всі виходять на якийсь середньо-прийнятний рівень. Ідеального знання все одно ніхто не очікує — я от українською пишу і то по три рази правлю повідомлення, бо якось криво розділових знаків наставив. Інша справа, щоб така необхідність була, то це треба або в якомусь дослідницькому проекті бути задіяним, або займатись популяризацією чогось чи блог вести... ну щось таке.

Що за книги ви переклали?

* Ali Almossawi, An Illustrated Book of Bad Arguments — це та що «попсова», дуже короткий і класний огляд деяких «логічних помилок»
* Sompayrac L., How the immune system works — мій улюблений підручник по імунології. Він дещо нестандартний — там доволі короткий (всього 120 сторінок) огляд загальних принципів, тоді як університетські курси намагаються прив’язувати до куди більш детальних підручників Аббаса, Дженвея, або Кьюбі. Але в тих детальних курсах по півтисячі-тисячу сторінок, котрий дідько таке буде читати, якщо тільки не спеціалізується безпосередньо в імунології?

ДОУ пропонує лише дві опції: публікація технічних матеріалів від імені конкретного автора або публікація платних піар-статей від імені компанії.

На ДОУ немає платних піар-статей. Можете, будь ласка, детальніше написати що це було або переслати лист з такою інформацією на [email protected] ?

Колись давно була ідея і спроба робити Ревізори платними для компаній, але вона не прижилась, так що DOU Ревізор в Materialise не є платною.

Я це чув з третіх рук, особисто в переписці участі не брав. Вибачте, якщо доніс інформацію не точно. А однак те, що на ДОУ немає блогів компаній — це факт.

Блоги компаній і платні PR-статті як правило з’являються на тих сайтах, де це одне з основних джерел прибутку сайту, а на DOU склалось так, що простіше продавати розміщення вакансій і баннерів, тому особливого сенсу в блогах компаній немає.

Крім того історично склалось так, що на DOU публікується не дуже багато статей, і якщо якась компанія чи кілька компаній буде публікувати більше статей, ніж редакція сайту, то це навряд чи буде цікаво читачам.

У АИН, наприклад цей напрям активно розвивається
ain.ua/special/blogs
правда, там не особливо технічний контент.

На codeguida.com технічного контенту багато, але він не дуже поки популярний і не знаю, як там з блогами.

А я все-одно не розумію — невже ДОУ не потрібні гроші? Гляньте на вартість корпоративних блогів на Хабрі (від 2700$ до 4050$ за 3 місяці). Ми (і десятки інших українських компаній) платили ці гроші роками. Чому б не дати можливість платити їх ДОУ ?

Чесно кажучи, не зовсім очевидно, навіщо IT-компанії на якомусь сайті публікувати переклади на російську статей типу WebAssembly’s post-MVP future: A cartoon skill tree. Якщо це зовсім технічна стаття, то там по компанію буде тільки якийсь блок про те, що це блог компанії, а якщо рекламна стаття, то навряд чи це буде зовсім цікаво для читачів.

Також якщо глянути
habr.com/ru/companies
то зараз там не так багато відомих і крутих компаній і на сторінці
habr.com/ru/top/weekly
не так багато крутих статей. Можливо, раніше було якось по-іншому.

Зараз нічого не заважає компанії замість блогу на Хабрі запустити свій сайт або Medium зі статтями потрібною мовою (наприклад, такий: opendatabot.ua/blog чи yalantis.com/blog чи evo.business чи www.zfort.com.ua/blog), або ще простіше запустити телеграм канал типу t.me/lunkitchen чи t.me/djinni_official
За кілька тисяч USD там можна зробити як достатньо матеріалів і SMM-у щомісяця, так і достукатись до великої кількості людей.

До речі, на DOU майже 3 роки проіснувала рубрика, де компанії безкоштовно могли розказати про якісь свої цікаві штуки:
dou.ua/lenta/tags/DOU Labs
але в середньому статті з цієї рубрики були не супер-популярні.

Ось вам простий приклад: наша компанія кілька років мала свій блог на Хабрі. Наші автори (включаючи мене) написали туди сотні статей, в сумі вони зібрали кілька мільйонів переглядів.

Знайшов таке, на перший погляд, там в основному переклади
habr.com/ru/users/tangro/posts

Ага, це мій аккаунт. Були переклади, були оригінальні статті, були квести, був піар свої продуктів. В різні періоди було по-різному. Під кінець існування блогу, коли вже було очевидно, що йому гаплик, якість трохи впала. В кращі часи був оригінальний контент, статті на 200к+ переглядів.

На ДОУ у деяких статей теж багато переглядів, наприклад, у
dou.ua/...​s/testing-newbie-guide-0 більше 500 тис.

Скріншот з головної з топ-статтями:
i.imgur.com/2HVxQoL.png

Часто стаття може бути популярна в першу чергу за рахунок того, що вона опублікована давно і високо в Google, в результаті за багато місяців збирається багато переглядів.

500к переглядів — гарний показник, а 9-10 технічних статей на місяць — не дуже.

Ми найближчим часом будемо намагатись якось це покращити, наприклад уже завели новий телеграм-канал t.me/dou_tech, у якого зараз 58 підписників, але буде більше, також на головній зробили блок i.imgur.com/wTsxkdF.png, на якому виводяться матеріали не тільки з розділу Лента, а й з Форуму.

В розділі Лента як і раніше публікуватиметься по 2 статті на місяць день (і як завжди мало технічних на місяць), але на Форумі їх може бути суттєво більше, таким чином теоретично може замість 9-10 вийти 20-50 технічних матеріалів, які (в тому числі завдяки телеграм-каналу і блоку на головній) отримають не дуже мало переглядів.

Полностью поддерживаю! Принципиально не пользуюсь хабром.

В короткому опитуванні, на 1 хвилину, вже проголосувало 35 спеціалістів, ось результати опитування

А щоб проголосувати треба відкрити форму для опитування

Можна попросити редакцію включити цей топік в розсилку, щоб більше людей поголосувало

5 червня в 11:30 був лист де згадувалась тема «Український сервіс для написання технічних статей» в розділі «Нові теми на форумі» і опитування було вже при створенні теми, але зараз додав в заголовок теми «[Опитування на 1 хвилину]».

Інформативно, додав графік в опис теми

Дякую, можливо тоді ще було рано

Можете той розкручувати, а не свій писати

Тому варто робити свіжий ІТ українською, статті українською можна написати швидше, і за бажанням перекладати і публікувати додатково англійською на інших сайтах

Вже ж маємо свіжий.іт

Там зовсім відсутні технічні статті, хоча розповідають про проекти і компанії, окрім Codemotion

То може, варто там розвивати технічний напрямок? Принаймні, ресурс вже розкручений, на відміну від ще не існуючого сайту.

Як я чув там була раніше можливість публікувати контент, а потім відбулась узурпація, тому подібне можливо і в майбутньому

Увы но нет. Малая аудитория как читателей так и писателей. Язык айти — английский. Очень мало профита писать тех статью на укр.

У статьи
dou.ua/...​ction-machine-learning-1
38 тыс. просмотров.

Судя по, например
www.similarweb.com/website/dev.to
английский язык сам по себе не делает сайт очень популярным.

Так?

От написав ти статтю англійською мовою, скільки українських ІТ спеціалістів її прочитає? Припустимо 1-2 тисячі українських спеціалістів і ще 20 тисяч ІТ спеціалістів у світі.

А написавши статтю українською її прочитає припустимо 3-4 тисячі, а може й 10 тисяч.

З ким тобі завтра працювати в одній команді?

Чи запропонують тобі роботу в Україні, Англії чи США чи іншій країні після написання хорошої статті англійською мовою?
Чи запропонують тобі роботу в Україні після написання хорошої статті українською мовою?

Чи хочеш ти працювати в Росії пишучи статті російською мовою?

Багато питань, частина риторичних, буду радий якщо відповіси для себе на всі, а в коментарях хоч на одне

Сколько прочтут — Зависит от раскрутки а не от языка) Но общее количество будет больше в случае англ.
Или от популярности писателя.

Предложат ли работу — зависит от того как ты свою статью раскрутил. В Украине — предложат на любом языке. В мире — не думаю.

«Чи хочеш працювати в России» — армия, мова, вира — Орево)

Дякую за відповіді.

Мова в даному випадку значить що стаття для української аудиторії і що актуальна саме в Україні.

Но общее количество будет больше в случае англ.

Загальне число у випадку англійського тексту звісно буде більше, з цим згоден, бо частіше шукають відповіді на технічні питання англійською мовою.

Але пишучи статті українською мовою ти розвиваєш саме українську спільноту з якою тобі завтра працювати і серед якої будеш шукати роботу чи кандидатів собі на проект.

І от якщо англійську версію статті прочитає 1-2 тисячі українських спеціалістів то українську версію статті 3-4 тисячі, це вже писав раніше.

При чем тут язык к развитию сообщества?
Почему статья на русском развивает русское сообщество? Почему не белорусское?
Мова в данном ключе только ограничивающий фактор.
Мне все ещё не понятно почему вы считаете что статьи на украинском развивают украинское сообщество.
Зачем делать ресурс для укр статей, ведь можно начать развивать сообщество уже сегодня. На медиуме нету преград для укр. статей.

Твоя думка важлива для тебе, моя для мене, давай подивимось загалом по результатам опитування, проголосував?

А то, но 9 ответов это не результат)

Росте view analytics

9 теж результат, мало щоб робити висновки про потрібність такого сервісу, але достатньо щоб розуміти наскільки активна спільнота ~ 1 голос на годину

Мова в даному випадку значить що стаття для української аудиторії і що актуальна саме в Україні.

Що актуальна — геть не значить. Думаю, в ленті ДОУ можна знайти купу прикладів.

Для мене очікувано, що схожий сервіс з написання технічних статей буде створений в Україні цього або наступного року.

В чем преимущество над medium, dev.to?

Якщо брати самі сервіси без контенту то жодної переваги, сервіси добре виконують свою роботу для іноземної аудиторії.

Перевага саме в орієнтуванні на українську аудиторію, де є попит, тому що автор статті підвищує свій рейтинг в країні де працює і отримає коментарі від читачів яких може особисто знати.

В українских статтях автор зможе знайти собі спеціалістів в проект.

Ідея в тому що написавши гарну статтю ти підвищуєш рівень спеціалістів в країні.

А конкретно зараз матеріалів які можуть бути опубліковані в стрічці DOU більше ніж 2 статті на день.

Чим тебе не задовольняє ДОУ чи хабр?

DOU подобається, але відсутня можливість додати в закладки і запропонувати статтю автору та і мало технічних статей, деякі дайджести мають квоту «раз в місяць» на публікацію.

Другий сервіс орієнтований на іноземну аудиторію + наявнісь пропаганди а також навмисних помилок

але відсутня можливість додати в закладки

Можна поставити статті зірочку.

Напишіть краулер, що буде кожен день перевіряти ДОУ на наявність нових статей автора.
Те, що мало технічних статей, вказує на нерозкрученість ДОУ як технічного ресурсу. Публікуйте на ДОУ більше технічних статей, примушуйте знайомих публікувати на ДОУ більше технічних статей, і на ДОУ стане більше технічних статей.

Напишіть краулер, що буде кожен день перевіряти ДОУ на наявність нових статей автора.

Для чого краулер, якщо є RSS статей автора, e.g.
dou.ua/...​ys-poltorak/articles/feed

Ось ще новий телеграм-канал DOU з технічними статтями:
t.me/dou_tech

Доброго дня. Моє питання може здатися дивним, та все ж-таки. Мені знадобилися листи з випусками DOU Daily за 7 і 8 жовтня 2019-го (sic). А я їх видалив свого часу. Можете надіслати ще раз, будь ласка?

Підписатись на коментарі