Check Levi9 best QA positions to Backbase team!
×Закрыть

Payoneer refund, возврат средств?

Допустим, заказчик переводил деньги разрабу по 2 раза в месяц на пионер. Заказчику что-то не понравилось, он хочет вернуть деньги.

Работали без всяких апворков и др. фриланс бирж.

Payoneer пошлет куда подальше заказчика или все-таки переведет обратно деньги после диспута?
Кто-то с таким сталкивался? Интересует опыт большинства.

Единственное, что я находил — community.payoneer.com/...​eelancer-fails-to-deliver
blog.payoneer.com/...​/credit-card-chargebacks

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Похожие топики

Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Справка для плательщика через Request a Payment:

https://screenshots.gennady.pp.ua/20200612_26e648688.png

Terms and conditions (section 8): pubs.payoneer.com/...​eb2020 .htm#_Toc532218207

If you are unhappy with deliverables provided by the Payee in consideration for your payment through our Billing Service, you should contact the Payee directly to resolve your differences. Payoneer (and its agents and employees) will not be responsible or liable for any claims, demands, and damages (actual and consequential) resulting from or in any way connected with the commercial transaction between you and Payee and any dispute between you arising therefrom in respect to which payment was made via our Billing Service (including but not limited to with respect to the proper and timely delivery of goods or services).

Так что нет. Разве что если заказчик заявит что его картой кто-то воспользовался и умудрится это доказать

Так клієнт просто не заплатить в домовлений період і все. Не треба навіть диспутити нічого.

Приклад, чому з замовником треба працювати через Upwork.

Ги, ліл!

Можна подумать, що апворк — то про захист прав, домовленостей та great justice, а не про розкорячування рабів у зручну для «бєлих хоспод» позу.

Перший же кінчений жлоб-кастомер, який почне диспутувати, із вірогідністю дохрінадцять відсотків зажене профайл фрілансера якщо не в пожиттєвий бан, то в таку карму, що потім хіба тільки солену залупу залишиться хрумтіти.
Це все вже де тільки не жовано-пережовано, але дивує тотальна зомбіфікація апворківських виконавців, більшість з яких кейс «мене це (поки що) не зачіпило» продовжують вперто ототожнювати із «цього не існує».

UPD:
І ще момент. В їх довбаних правилах чорним по білому написано, що всі ризики у випадку розрахунків замовником «паленою кредиткою» лягають на плечі виконавця, там же дають зрозуміти, що якщо не згоден із таким станом речей, або диспутуватимеш, то йдеш в бан. Ну тобто прикольно так виходить. Поки з Піонєра можна встигнуть 100500 разів все під нуль зняти від гріха подалі, апворк спочатку дооооовго мотузитиме своїми дебільними ретеншен циклами, аж поки кошти не стануть доступні для виводу, а потім ще й залишає за собою право х.з. як довго вимагати виведене назад (та хоча б за рахунок наступних надходжень, а інакше — бан), у випадку, якщо замовник почне під час чергового весняно-осіннього загострення качати права та строчити диспюти, мовляв, — в мене біполярка, «ось справка», я не усвідомлював кому та на що злив стільки грошей, або взагалі був в комі, а то медсестри кредиткою гралися. І ваш дорогоцінний головою вдовбаний апворк дуже навряд чи вимагатиме якихось серйозних пруфів, результатів експертиз, копій офіційних звернень до правоохоронних органів, коли можна з легкістю вкотре поставити рачки виконавця та спробувати його язиком вилизати гузно черговому неадекватному у**бку-аферисту, бо ТО Ж ЗАМОВНИК, а не якась абізянка-фрілансер.

Перший же кінчений жлоб-кастомер, який почне диспутувати, із вірогідністю дохрінадцять відсотків зажене профайл фрілансера якщо не в пожиттєвий бан, то в таку карму, що потім хіба тільки солену з*лупу залишиться хрумтіти.

Що за фантазії? На Апворку клієнт має 1 тиждень щоб провірити роботу. Як тиждень проходить — до побачення претензії. Я навіть читав тему як дев не дав в кінці кінців сурс код клієнту, але йому було відмовлено в підтримці зі сторони модерації Апворку, аргументуючи що клієнт сам відповідає за зберігання робіт виконавців у себе, і так як він не взяв доступ до репозиторію заздалегіть, то сам винен.

А з пайонер ти сам маєш доказувати що не верблюд.

Та заради б-га, «блажен, хто вірує» ©

Мого клієнта індус на більше 1к дол кинув херовою роботою, яка не працювала. І наскільки я пам’ятаю, нічого клієнту не повернули.

А у випадку прямої роботи на клієнта, той міг просто не заплатити в зазначений період, і ти залишаєшся з голим задом. З Апворком таке неможливе, і гроші списуються з клієнта одразу, через що ті часто переживають, бо фрілансер накаунтив, а потім треба диспутити. Зрівняй шанси отримати гроші.

Деньги списываются сразу, но зачисляются исполнителю только после апрува заказчиком. Если заказчик заапрувил, то сам себе буратино, что не проверил.

Я про хаурлі. В хаурлі апрувити не треба.

З Апворком таке неможливе, і гроші списуються з клієнта одразу

А знаешь что делает апворк если у клиента на карте не хватило денег? Это между прочим в правилах записано. И именно поэтому там есть 5 дней между снятием средств с клиента и возможностью их вывести

А знаешь что делает апворк если у клиента на карте не хватило денег?

Суспендить ак клієнта.

Не только

Ну приведи пункти де вказано, що при бані клієнта, з фрілансера в 100% випадках здирають зароблене.

Тебе лень читать ToS, а мне типа больше нечем заняться? Если апворк не может снять деньги с клиента и клиент это разруливать не собирается, они применяют ту же самую процедуру арбитража что и при диспуте. А по ней далеко не факт что будет принято решение заплатить тебе все 100%.

Блажен кто верует

А по ней далеко не факт что будет принято решение заплатить тебе все 100%.

А тепер зрівняй з 0% шансом отримати гроші через пайонер, якщо клієнт вирішить тебе кинути. Хтось засумував за снгшним фрілансом.

Я работаю через апворк, но всегда морально готовлюсь потерять неделю заработка. Если мне решат возместить 50 долларов за неделю работы, для меня это будет эквивалент бесплатной работы

Подобається жити в постійному очікуванні якоїсь херні — будь-ласка. А я спокійно працюю і не парюсь. Окрім як відгук, там є ризик отримати негативний.

Сейчас многие пишут «я без маски хожу весь карантин и не заболел, значит коронавируса нет». За сим откланиваюсь.

Маска не захищає. А у респіраторі незручно ходити, і його потрібно змінювати щодекілька годин, або щодня, якщо дорожчий. Тому окрім ефекту плацебо це нічого не дає.

За сим откланиваюсь.

Бувай.

Тут на доу даже писал кто-то, как пришлось отдавать деньги через несколько месяцев, потому что клиент из Австралии и по их законам он право имеет. Нихрена нас апворк не защищает, к сожалению. Это тупо платежный аггрегатор + рекламная площадка.

В то время как пайонир рефандит по тем же правилам, что и банк, то есть только неавторизованые/ошибочные платежи.

UPD. Если быть более точным, то защищает нас апворк только в том случае, когда заказчик честный (увидел часы по трекеру, заплатил) или не в курсе что можно вытрепать деньги назад (то есть сам верит что апворк защищает фрилансера)

А не чесний замовник кине з пайонером швидше, ніж з апворком.

Кинет одинаково быстро с чем угодно. Просто если берешь через пайонир, нужно минимизировать риски либо работая с авансом, либо ставя условие что оплата в понедельник за прошлую неделю и без оплаты работа не продолжается.

Кинет одинаково быстро с чем угодно

Це суперечить здоровому глузду.

Просто если берешь через пайонир, нужно минимизировать риски либо работая с авансом

От Апврк мінімізує ризики зтягуючи авансом суму. І тобі не треба клієнта переконувати оплатити наперед.

либо ставя условие что оплата в понедельник за прошлую неделю и без оплаты работа не продолжается.

І залишитися без оплати за 1 тиждень.

Здесь не один раз писали и про необоснованые баны (у пайонира правда тоже), и про споры с клиентами, в результате которых апворк возвращал копейки. Фриланс — это полноценный бизнес с точки зрения рисков

Я здається зверху був привів приклад як клієнта послали лісом, коли той хотів повернути навіть частину грошей заплачену фрілансеру, який не надав доступ до сурс коду. Ти чомусь приводиш лише випадки коли фрілансера обдирає платформа, тим самим намагаючись показати що

Кинет одинаково быстро с чем угодно.

І це не відповідає дійсності.

Ну вот, соседняя тема: https://dou.ua/forums/topic/30773/#1872122

Апврк, на жаль, захищає прцівників ще менше. Мої знайомі потрапили на шахрайську схему, яка коштувала піврічного заробітку. І це дуже проста схема — клієнт відкликав всі платежі, які здійснив за весь час співпраці. Просто через банк. Апворк пішов у мінус і перекрив їхній прокачаний акаунт за борг. Врешті люди не мали ні грошей, ні акаунту, який роками прокачували.

Поки з Піонєра можна встигнуть 100500 разів все під нуль зняти від гріха подалі, апворк спочатку дооооовго мотузитиме своїми дебільними ретеншен циклами

Пайонир скорее всего точно так же загонит фрилансера в минус и забанит, если клиент расплатится поддельной кредиткой

те, що «чув»...
1. Допомагають інвойси, якщо Ви їх використовували
2. Допомагають детальні описи/скріни того, що Ви домовлялися робити, про що спілкувалися, що будо зроблено і т.д.
Але ніхто не відміняв «кому як пощастить»)
Ніхто не знає, як був сформований запит до сервісу самим замовником. Але, кажуть, що диспут може тривати до місяця

Подписаться на комментарии