Допоможіть зробити дослідження custdev для стартапу про mental&physical health. Заповніть, будь ласка, анкету
Всім, привіт.
Мене звуть Галина Приходько і я до вас з проханням про допомогу: буду вам дуже вдячна, якщо ви приймете участь в моєму customer development дослідженні.
Знаю, що можу наштовхнутися на різкуваті коментарі чи уколки, але тим не менш наважилась спробувати з надією на вашу допомогу.
Суть прохання:
Буду вельми вдячна, якщо ви зможете виділити певний час за чашкою чаю та відповісти на деякі питання, цим самим допомігши дослідити ситуацію в темі ментального та фізичного здоров«я.
Хто ЦА анкет: як банально не звучить, але всі, не залежно від того програміст це чи маркетолог, власник бізнесу чи найманий працівник.
Дуже прошу заповнити анкети з
Дві анкети про два напрями:
— одне опитування більше про фізіологічні симптоми порушення в здоров’ї, чи були у вас такі чи ні, як ви вирішували ситуації з ними, про вашу комунікацію з лікарями, про харчування, вітаміни та сон.
Предметних 14 питань. forms.gle/YLN7aTWrcvMrWJiy8
— друге опитування про синдром емоційного вигорання, який в 2020 в людей ще більш частіше зустрічається. Про симптоми вигорання, про умови в яких доводилося працювати, як впоралися з вигоранням, про work-life balance.
Предметних 12 питань. forms.gle/wDvRSP4wSaYKjLUj8
Custdev це коли ми дізнаємося інсайти, вивчаючи ЦА, потреби. Ми не називаємо в ньому ніяких рішень, не запитуємо про якісь гіпотетичні фічі і тд. Ми слухаємо, потім аналізуємо почуте. Тому це не статистичні анкети, до яких звикли на доу, де потрібно просто проставити галочки, це дослідження, де людина ділиться своєю ситуацією. Це відкриті питання.
Якщо ви за цілий день наклацалися на клаві так, що втомилися чи вам ліньки друкувати, це зрозуміло, ви можете надиктувати ваші відповіді на питання в голосовому повідомленні і відправити мені в телеграм telegram.me/gpryhodko або можемо назначити дзвінок і проговорити голосом)
Буду вдячна в будь-якому форматі, головне аби їх отримати).
Пояснення:
Спочатку хотіла трішки розповісти про себе, якийсь маломальский досвід в цьому, передісторію чому це роблю, звісно без опису самої ідеї, щоб не впливати на відповіді. Адже мені здається так чесно, коли ви розумієте кому ви допомагаєте і приділяєте свій час. Але більше порозмірковувавши, провівши певні ланцюжки, подумала, що і це все може мати вплив на чистоту відповідей.
Тому єдине, що мабуть можу сказати, що багато з того, про що запитую в анкетах пережито мною. Я сильно заглибилася в вивчення теми взаємозв’язку між mental та physical health і копаю в ній вже десь 1,5 роки.
Власне завдяки моїм ситуаціям зі здоров’ям, які я пережила, в мене і виникла ідея одного продукту в сфері health. І це стало навіть мрією)
Але! Ідея та роздумування над мрією це одне, а от дорога до кінцевого продукту довга, на ній багато кроків серед яких і варіанти mvp, і тести ринку і проблеми, перевірка гіпотез і ще купа всього. На даному етапі хочеться провести customer development, тому що в моїй голові думки, а факти та реалії ринку отримуються, вивчаючи ситуації інших людей та їх потреби.
Тож я прошу допомогти мені вивчити ці ситуації та потреби. Ваші. І якщо ви знайдете час, щоб поділитися ними, я буду дуже вам вдячна!
І якщо бути чесною — мені страшно. Страшно осмілитися та озвучити на загал, а не лише друзям, адже авось не вийде, в нас же потім прийнято обзивати таких невдахами), страшно отак взяти і написати відкрито тему на форумі з проханням, авось отримаю зараз купу негативу в коментарях, всі зафукають, авось ніхто не захоче відповідати, бо там багато питань і вони не на прості теми, а на поділитися частинкою життя. Страшно все.
Але «вовка боятися в ліс не ходити», а я хочу в «ліс» і дійти до цілі. Коли йти на «страшно», там завжди очікує щось цікаве! Тому осмілюся таки і піду).
П.С. Якщо вам стане цікаво, що буде далі з ідеєю, як я далі буду рухатися, як тестити її, які робитиму mvp і взагалі чи вийде в мене), цікаві результати цього custdev дослідження, заповнюйте анкету та залишайте пошту. Як тільки отримаю та проаналізую результати, обов’язково поділюся інсайтами дослідження.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів