Заходи щодо «Плану BEPS» у світі та в Україні (оновлюється)

Вітаю! В даний час багато питань викликає тема автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки, відкриті в іноземних юрисдикціях.
Трохи передісторії:
Нині високоподаткові країни у своїй війні з офшорами почали активно просувати «План BEPS».

Абревіатура BEPS розшифровується як Base Erosion and Profit Shifting — «Розмивання податкової бази та виведення доходів з-під оподаткування». Вона згадується при описі агресивних схем податкового планування, застосовуючи які міжнародні групи компаній штучно виводять свої доходи з високоподаткових країн (де вони генеруються) до країн з низьким чи нульовим оподаткуванням.

Так званий «План BEPS» розроблявся в рамках OECD www.oecd.org за активної підтримки країн G20. Суть проекту зводиться до міжнародного співробітництва у боротьбі з вищезазначеними схемами транскордонного податкового планування та до розробки комплексу рекомендацій для національних властей та подальшої їх імплементації до законодавства країн. Таким чином, ідея тут полягає не в покаранні платників податків, а в кардинальній зміні правил гри.

В рамках боротьби з проблемою BEPS було розроблено стандарт автоматичного обміну податковою інформацією між більшістю держав світу. Особливу увагу було приділено включенню до подібних обмінів країн із податковими пільгами та нульовим оподаткуванням.

У результаті до травня 2020 року до виробленого загального стандарту обміну податкової інформації, який отримав назву CRS (Common Reporting Standard), приєдналося більш ніж 100 країн, які активізували близько 4000 двосторонніх обмінних угод між собою.
CRS розроблено «Організацією економічного співробітництва та розвитку» (англ. Organisation for Economic Co-operation and Development, скор. (OECD)

Застосовувати CRS зобов’язані всі країни, які підписали угоду про автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки, яка багатьом відома під абревіатурою MCAA (від англ. Multilateral Competent Authority Agreement).

Список країн, які приєдналися та планують у найближчому майбутньому приєднатися до MCAA:
www.oecd.org/...​/crs-mcaa-signatories.pdf
Слід зазначити, що ці угоди постійно оновлюються та поповнюються!

Що конкретно передається в рамках автоматичного міжнародного обміну податковою інформацією за стандартом CRS?
Згідно, Multilateral competent authority agreement — www.oecd.org/...​t-authority-agreement.pdf, яка складається з 8 розділів:
Розділ 1 містить визначення термінів, які у угоді.
Розділ 2 встановлює інформацію, яка автоматично обмінюватиметься.
Розділ 3 встановлює терміни та метод автоматичного обміну інформацією.
У розділі 4 описується, як сторони угоди працюватимуть разом для забезпечення дотримання угоди.
Розділ 5 встановлює положення, що забезпечують конфіденційність та захист даних.
У розділі 6 викладено процес проведення консультацій щодо забезпечення безперебійної роботи угоди та внесення поправок до угоди.
Розділ 7 встановлює наступні повідомлення, які вимагаються відповідно до угоди, і те, як згодом набуває чинності.
Розділ 8 визначає роль Секретаріату.,

передаються відомості, отримані від банків та небанківськіх фінансових установ які пов’язані із зберіганням, страхуванням та використанням коштів юридичних та фізичних осіб, а саме:

— назва (ПІБ), юридична адреса, ІПН (або інший ідентифікаційний податковий номер) та місце народження (для фізичних осіб);
— номер рахунку або його аналог;
— найменування фінансової організації та її реквізити, в якій знаходиться даний рахунок;
— дохід, який надходив на рахунок;
— залишок коштів на кінець звітного року (31 грудня) або на дату закриття рахунку.

Дані по яким рахункам передаються в рамках автоматичного міжнародного обміну податковою інформацією?

Передаються дані по рахункам всіх фізичних та юридичних осіб — нерезидентів країни, з якою здійснюється взаємний автоматичний обмін податкової информацією.
Тобто, якщо ваша компанія або ви особисто, будучи громадянином України, відкрили рахунок у Швейцарії чи Сінгапурі, то дані про ці рахунки та залишки, наприклад, на 31 грудня 2019 року потраплять, в рамках автоматичного обміну податковою інформацією, до податкових органів України до кінця Жовтень 2020 року.
Більше того, всі відомості збираються до податкових органів країн терміном до 31 травня року, наступного за звітним, а автоматичний обмін податковою інформацією починається з 01 серпня. Таким чином, у вашого банку чи іншої фінансової організації буде 2 місяці на те, щоб перевірити та внести зміни за вашим рахунком, якщо такі є.

Варіанти запобігання передачі інформації:
Однією з варіантів є зберігання грошей у країні, яка не приєдналася до обміну інформацією в рамках CRS. Важливо відзначити, що США серед небагатьох юрисдикцій, які не приєдналися до Стандартів, тобто країна не готова надавати інформацію про власників рахунків, відкритих в Американських банках. Цим пояснюється популярність відкриття рахунків США останнім часом.

Другий варіант — набуття статусу податкового резидента в тій країні, в якій знаходяться заощадження.

Також,
Не підлягає автоматичному обміну інформація про рахунки юридичних осіб, відкритих до початку звітного року, на яких станом на 31 грудня звітного року перебуватиме менше 250 000 доларів США, що зазначено у
Пункті А розділу 5 CRS.

І, насамкінець, хочемо зупинитися на заходах щодо впровадження Плану BEPS, які проводяться в Україні:
До кінця поточного року Міністерство фінансів затвердить усі необхідні для впровадження кроків Плану BEPS нормативно-правові акти. Зокрема, виконання заходів щодо реалізації положень Закону № 466 передбачає розробку понад 10 підзаконних нормативно-правових актів, над якими, доки триває робота разом із Державною податковою службою.
Для цього Мінфін проводить вивчення міжнародного досвіду практичного застосування правил BEPS та отримує технічну допомогу від міжнародних експертів МВФ, ОЕСР та GIZ шляхом проведення онлайн семінарів та консультацій.

З ключовими докладними аспектами для України Плану BEPS та термінами їх впровадження можна ознайомитись на сайті офіційного видання державної фіскальної служби України:
www.visnuk.com.ua/...​yi-polozhen-zakonu-no-466

P.S. В Україні плануються провести перші обміни податковою інформацією у вересні 2023 року за звітний 2022

mof.gov.ua/...​akhunki_u_2023_rotsi-3067
www.oecd.org/...​_medium=email&utm_content =Press%20release&utm_campaign=Tax%20News%20Alert%2002-09-2021&utm_term=ctp

Сподіваємося, в результаті цієї структурованої інформації, багатьом підприємцям буде простіше приймати ті чи інші рішення щодо відкриття бізнесу або просто відкриття рахунків в іноземних юрисдикціях.
Оновлення у розрізі теми КІК — dou.ua/forums/topic/39265

16.08.2022 12 серпня 2022 о 17:35 відбулася презентація проєкту змін до Податкового кодексу України у частині запровадження норм Загального стандарту звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки (CRS).
tax.gov.ua/...​tsentr/novini/606248.html
tax.gov.ua/...​_MoF_presentation_fin.pdf

31.08.2022 Мінфін: Україна стала на крок ближче до запровадження міжнародного автоматичного обміну інформацією для податкових цілей -www.mof.gov.ua/...​a_podatkovikh_tsilei-3576

10.10.2022
Друзі! Досить часто встає питання, які саме небанківські фінансові установи будуть брати участь у автоматичному обміні інформацією по рахункам, відкритим в іноземній юрисдикції. Ми докладно дослідили це питання, та пропонуємо до вашої уваги емітентів електронних грошей та інших постачальників інноваційних платіжних послуг, які будуть брати участь у обміні податковою інформацією:

AAVE LIMITED
Account Technologies
Airbnb Inc
Airwallex (UK) Limited
Allegro Group
American Express
ArcaPay Ltd
Azimo Limited
Bitpanda Payments GmbH
Bitstamp
BlaBla Connect UK Ltd
Blackhawk Network Ltd
Boku Inc
CashFlows
Circle
Citadel Commerce UK Ltd
Contis
Corner Banca SA
Crypto.com
Curve
eBay Sarl
ECOMMPAY Limited
[email protected] Plc
emerchantpay Group Ltd
ePayments Systems Limited
Etsy Ireland UC
Euronet Worldwide Inc
Facebook Payments International Ltd
Financial House Limited
First Rate Exchange Services
FIS
Flex-e-card
Flywire
Gemini
Global Currency Exchange Network
Limited
Globepay Limited
GoCardless Ltd
Google Payment Ltd
HUBUC
IDT Financial Services Limited
Imagor SA
Ixaris Systems Ltd
Modulr FS Europe Limited
MONAVATE
Moneyhub Financial Technology Ltd
Moorwand
MuchBetter
myPOS Europe Limited
NoFrixion Ltd
OFX
OKTO
One Money Mail Ltd
OpenPayd
Own.Solutions
Oxygen
Park Card Services Limited
Paydoo Payments UAB
Paymentsense Limited
Payoneer Europe Limited
PayPal Europe Ltd
Paysafe Group
Plaid
PPRO Financial Ltd
PPS
Remitly
Revolut
SafeCharge UK Limited
Securiclick Limited
Skrill Limited
Soldo Financial Services Ireland DAC
Square
Stripe
SumUp Limited
Syspay Ltd
Transact Payments Limited
TransferMate Global Payments
TrueLayer Limited
Trustly Group AB
Uber BV
Vitesse PSP Ltd
Viva Payments SA
Vivid Money Limited
Weavr Limited
WEX Europe UK Limited
Wirex Limited
Wise
WorldFirst
WorldRemit LTD
Yapily Ltd

e-ma.org/...​o-OECD-CP-on-CRS-CARF.pdf

16.11.22 ухвалено законопроект № 8131 — itd.rada.gov.ua/...​billInfo/Bills/Card/40674 про зміни до Податкового кодексу, який покликаний запровадити в нашій країні міжнародні стандарти обміну інформацією про банківські рахунки.
Проектом Закону вносяться зміни до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів, якими пропонується:

щодо імплементації CRS:

уточнити визначення термінів «фінансовий рахунок», «підзвітний рахунок», «фінансовий агент», «контролююча особа», «власник рахунка» для приведення їх у відповідність до вимог Загального стандарту звітності CRS;

встановити пряму вимогу для фінансових агентів застосовувати правила Загального стандарту звітності CRS, включаючи коментарі до нього, під час здійснення належної комплексної перевірки (due diligence) фінансових рахунків;

розподілити та уточнити обов’язки фінансових агентів під час здійснення ними належної комплексної перевірки фінансових рахунків та встановлення підзвітних рахунків для цілей Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків (FATCA)», та для цілей Багатосторонньої угоди CRS;

встановити вимоги щодо мінімального строку зберігання документів, що підтверджують виконання фінансовими агентами вимог Загального стандарту звітності CRS (щонайменше п’ять років);

включити правила запобігання практикам, спрямованим на ухилення від виконання фінансовими агентами та власниками фінансових рахунків вимог щодо виявлення підзвітних рахунків для цілей CRS відповідно до вимог розділу ІХ Загального стандарту звітності CRS;

у зв’язку з доповненням Податкового кодексу України статтею 393, присвяченою питанням автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки, пункт 69.8 статті 69 Податкового кодексу України виключити;

врегулювати перехідні правила для застосування Загального стандарту звітності CRS: визначити 01.01.2023 як дату, з якої фінансові установи зобов’язані застосовувати Загальний стандарт звітності CRS для цілей виконання вимог Багатосторонньої угоди CRS; визначити 31.12.2023 як граничну дату, до якої має бути завершено перевірку існуючих рахунків фізичних осіб з високою вартістю, та 31.12.2024 — для рахунків з низькою вартістю;

упровадити диференційовану систему фінансових (штрафних) санкцій для фінансових агентів, що передбачає відповідальність за різні види правопорушень, враховуючи істотність правопорушення;

передбачити порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій для власників фінансових рахунків за подання недостовірної інформації фінансовим агентам, у тому числі якщо власники рахунків є резидентами інших країн та не зареєстровані у контролюючих органах України;

ввести правила реєстрації для фінансових агентів, які відповідають критеріям підзвітної фінансової установи, для цілей Загального стандарту звітності CRS;

уточнити правила здійснення камеральних та документальних перевірок щодо фінансових агентів для контролю за своєчасністю, повнотою та достовірністю подання ними звітності, а також контролю за виконанням фінансовими агентами інших обов’язків, передбачених Загальним стандартом звітності CRS;

внести зміни до Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» для приведення їх у відповідність до нових вимог до фінансових агентів (банків та інших суб’єктів первинного фінансового моніторингу) щодо розкриття інформації для цілей виконання вимог Загального стандарту звітності CRS.

Під час визначення системи відповідальності за порушення вимог Загального стандарту звітності CRS, а саме під час встановлення видів правопорушень та розмірів фінансових (штрафних) санкцій, враховувались рекомендації Глобального форуму (інформацію щодо вищезгаданих рекомендацій викладено у розділі 6.2 та Додатку С документа: www.oecd.org/...​ementation-toolkit_en.pdf), а також досвід Австралії, Великої Британії, Малайзії, Сінгапуру, Канади та Норвегії;

20.03.2023 ПРИЙНЯТО законопроект № 8131 itd.rada.gov.ua/...​billInfo/Bills/Card/40674.

Презентація запровадження АВТОМАТИЧНОГО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ про фінансові рахунки за стандартом CRS — mof.gov.ua/...​нформаційний_бюлетень.pdf

Бухгалтерський, юридичний супровід бізнесу в сфері IT, консультації — запис:

+38 097 0 900 300 (Telegram, Viber)
t.me/NataliiaLozko
itaccounting.com.ua/ua

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному14
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Посилання

Презентація запровадження АВТОМАТИЧНОГО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ про фінансові рахунки за стандартом CRS

веде на неіснуючу сторінку.

Посилання

Презентація запровадження АВТОМАТИЧНОГО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ про фінансові рахунки за стандартом CRS
веде на неіснуючу сторінку.

Дякую, зараз перевіремо.

Оновили у темі дане посилання, перевіряйте, будь ласка.

Супер, я ніяк не міг розібратися в деталях щодо CRS, спасибі Наталі за за цю статтю, все чітко докладно розписано і розкладено по поличках, відразу зміг вирішити свою проблему

все чітко докладно розписано і розкладено по поличках, відразу зміг вирішити свою проблему

Дякую! Рада, що стаття Вам була корисна.

Всім привіт! Сьогодні, 01.05.2023 року, НІНА ЮЖАНІНА у своєму телеграм каналі зазначила, що отримала відповідь ДПС на своє звернення щодо декларування українцями, які виїхали з України у зв’язку з війною, іноземних доходів, у тому числі допомоги, та щодо статусу їх податкового резидентства.

Ось таку позицію займає податкова.

Питання 1:
Чи є фізичні особи — громадяни України, які отримали тимчасовий захист в інших країнах світу, резидентами/податковими резидентами України❓

ДПС:
В українському податковому законодавстві поняття «резидент» та умови набуття платником податку статусу податкового резидента визначено пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України.

При цьому нерезиденти — це фізичні особи, які не є резидентами України (пп. 14.1.122 п. 14.1 ст. 122 ПКУ).

Разом з тим відповідно до п. 3.2 ст. 3 ПКУ, якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана ВРУ, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені ПКУ, застосовуються правила міжнародного договору.

Отже, перебування за межами території України та отримання тимчасового захисту в цих країнах НЕ є єдиною підставою для визначення такої особи нерезидентом або резидентом України.

Питання 2:
Чи є фізичні особи — громадяни України, які перебувають в інших країнах світу понад 183 дні, резидентами/податковими резидентами України❓

ДПС:
Відповідно до пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 ПКУ перебування в інших країнах світу понад 183 дні НЕ є достатньою підставою для визначення резидентського статусу, оскільки, якщо особа має місце постійного проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом України, якщо має більш тісні особисті чи економічні зв’язки (центр життєвих інтересів) в Україні (абзац п’ятий пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Крім того, достатньою підставою для визначення особи резидентом є самостійне визначення нею основного місця проживання на території України в порядку, встановленому ПКУ, або її реєстрація як самозайнятої особи.

НІНА ЮЖАНІНА, [01.05.2023 16:25]
Громадяни України, які знаходяться в інших країнах понад 183 дні, можуть одночасно мати статус податкового резидента України та країни перебування, що підтвердила ДПС.

Отже.

Питання 3:
Чи можуть українці, які отримали тимчасовий захист в інших країнах світу та перебувають в цих країнах понад 183 дні, бути одночасно податковими резидентами України та податковими резидентами країни перебування❓

ДПС:
Українці, які отримали тимчасовий захист в інших країнах світу та перебувають в цих країнах понад 183 дні, при дотриманні умов, визначених пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, залишаються резидентами України.

Разом з тим локальне податкове законодавство іншої країни може визнати українців резидентами країни перебування.

Міжнародні двосторонні договори про уникнення подвійного оподаткування передбачають правила розподілу прав оподаткування певних видів доходів між країною — резиденцією платника податків та країною перебування.

Якщо обидві країни вважають особу своїм податковим резидентом згідно з локальним законодавством, а сама особа вважає, що це не відповідає положенням міжнародного договору про уникнення подвійного оподаткування, вона може подати заяву про розгляд своєї справи до компетентного органу України або іншої країни, яка буде вирішуватись за процедурою взаємного узгодження.

Відповідно до міжнародного договору буде проведено відповідний тест (на визначення центру життєвих інтересів), за підсумками якого компетентні органи двох країн повинні прийняти рішення, податковим резидентом якої з двох країн буде вважатися зазначена особа.

При цьому кожен окремий випадок буде розглядатися компетентними органами на основі наданих документів та підтверджень з урахуванням усіх обставин та підстав.

Чим далі тим веселіше.

Як би це наші переселенки й переселенці, яким їсти не дай, а дай підмухлювати й не вказати, та не попали раптом масово на приховування закордонних доходів та безпідставне отримання соцдопомоги ;)

На дощ

В даних відповідях я б відмітила головне —

Разом з тим відповідно до п. 3.2 ст. 3 ПКУ, якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана ВРУ, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені ПКУ, застосовуються правила міжнародного договору.

То, про що я зазначала в статті по визначенню податкового резидентства -dou.ua/forums/topic/40256, та на чому я наголошую постійно — міжнародне законодавство вище будь якого національного законодавства. Орієнтуватись у підсумках необхідно саме на нього.
Тому, коли людина консультується закордоном, обов’язково рекомендую перевіряти Конвенцію про уникнення подвійного оподаткування. І якщо є протиріччя — задавати відповідні питання податковому консультанту.

Як мені відповіли в консульстві України в Іспанії, все ще може трохи змінитися. Хтось різницю цих документів вивчав?

У вересні 2020 року підписано Конвенцію між Україною та Королівством Іспанія про уникнення подвійного оподаткування стосовно податків на доходи та запобігання податковим ухиленням і уникненням та Протокол до неї. Очікується її ратифікація українською стороною. Попередній документ, укладений у цій сфері: Конвенція між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік та Урядом Іспанії про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна від 7 серпня 1986 р.
Як мені відповіли в консульстві України в Іспанії, все ще може трохи змінитися. Хтось різницю цих документів вивчав?

Так, звісно вивчали.)
По Іспанії попередня версія Конвенції та нова — дуже відрізняються по багатьом пунктам.
Це питання більше в нашу тему — «Визначення податкового резидентства» dou.ua/forums/topic/40256.
Якщо буде необхідне аналізування даних змін, пишіть в ТГ — t.me/NataliiaLozko.

Всім привіт! Сьогодні, 28 квітня, набрав чинності Закон України від 20.03.2023 № 2970-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки» (далі — Закон 2970-ІХ).
З 1 липня 2023 року Закон 2970-ІХ вимагає від підзвітних фінансових установ України застосовувати заходи належної перевірки до фінансових рахунків для встановлення того, чи є рахунки підзвітними. Якщо рахунок є підзвітним (підлягає обміну), фінансова установа зобов’язана включити відомості про рахунок до звіту про підзвітні рахунки та подати цей звіт до Державної податкової служби України. — www.mof.gov.ua/...​ndartu_zvitnosti_crs-3978

А вони визначили, в якому форматі буде проходити належне опитування? Моя здогадка в тому, що банки всім клієнтам розішлють онлайн форму, типу опитувальник, де треба буде зазначати дані про номери тлф, адреси, податкові резидентства, громадянства і тд.

А вони визначили, в якому форматі буде проходити належне опитування? Моя здогадка в тому, що банки всім клієнтам розішлють онлайн форму, типу опитувальник, де треба буде зазначати дані про номери тлф, адреси, податкові резидентства, громадянства і тд.

Поки що не зустрічали методологічних роз’яснень по деталізації даного опитування.
Очікуємо. Слідкуйте за новинами у наших статтях.

Чи є якась доступна коротка інфографіка чи саммарі — що, відколи, кому і від яких порогів рапортується? Із тих таблиць що я бачив (там де до 250 тис / більше..), якось не дуже зрозуміло чи це про інозамних податкових резидентів у нас, чи про наших податкових резидентів за кордоном.

Чи є якась доступна коротка інфографіка чи саммарі — що, відколи, кому і від яких порогів рапортується? Із тих таблиць що я бачив (там де до 250 тис / більше..), якось не дуже зрозуміло чи це про інозамних податкових резидентів у нас, чи про наших податкових резидентів за кордоном

У даній презентації (раніше анонсовану у коментарях до даного топіку), все максимально коротко в одному місці зібрано — tax.gov.ua/...​formats_yniy_byuleten.pdf

Гарна pdf’ка, красива. Але з тої схеми виходить що для більшості випадків ніхто нічого відсилати не буде.

Бо коли вже людина в іншій країні є податковим резидентом, орендує житло та банк знає його адресу, то в Україну данні не будуть передаватись (пункт 1 для фіз.осіб до $1M). Ось це самий цікавий момент.

А український банк також звідкіля знає де вона знаходиться, які закордонні телефони, податкові статуси. Звісно що може узнати, але чи потрібно то їй, надсилати інфу про своїх громадян коли не має такої очевидної необхідності.

в тій же пдфці сказано про те, що банки зобовязані проводити процедуру " належного опитування ". Англійською — due dilligence
Особисто я колись працював на один європейский банк і своїми руками цей дью ділідженс робив. Це по суті опитувальник, який вилізає, коли клієнт заходить в банк через сайт або додаток і поки не заповниш цю форму, де випитають усе і про все, то до функціоналу не пустить.
Ну а брехати в цій формі, як я розумію, краще не треба... В іншому топіку Наталія вже описувала, які наслідки це матиме

dou.ua/...​rums/topic/41280/#2534755

(Цитую: Після прийняття даного законопроекту, у банки та інші фінансові установи України, в яких відкриті рахунки громадян України, які стали резидентами Другої країни, необхідно подати інформацію про зміну свого резидентства.
У випадку, якщо дана інформація не буде подана, банки мають право ЗАКРИТИ банківські рахунки цих громадян. )

Я ж не кажу що треба ухилятися і спеціально ховати інформацію. Цікаво чи це будуть робити українські банки для громадян.
Вони і так розуміють з яких країн клієнти заходять до онлайн-банкінгу, та де транзакції по картках проходять.

Дякую за відповідь, немає що додати до неї.)

А український банк також звідкіля знає де вона знаходиться, які закордонні телефони, податкові статуси

Я здогадуюся, що це спливе, коли в Україну прийдуть дані з умовної країни А. Якщо Україна отримала дані про свого громадянина з країни А, то з боку України логічним буде здогадатися, що цей громадянин знаходиться (або просто має податкове резиденство) країни А

Бо коли вже людина в іншій країні є податковим резидентом, орендує житло та банк знає його адресу, то в Україну данні не будуть передаватись (пункт 1 для фіз.осіб до $1M). Ось це самий цікавий момент.

Хіба? Я не можу побачити цей пункт, дайте будь-ласка більш детальну наводку, як його знайти в тому пдфі.

Я здогадуюся, що це спливе, коли в Україну прийдуть дані з умовної країни А

А почему они придут? В той самой ПДФке

Надається інформація
про фінансові рахунки,
які ведуть банки,
страховики, інвестиційні
компанії та ін., та які
належать нерезидентам

Если человек уже стал резидентом в какой-то условной Польше, то она и не будет о нём передавать

но если он остался фопом в Украине, то у него двойное налоговое резидентство. В таком случае Польша должна знать, что человек так же остался налоговым резидентом Украины. Возможно, при заполнении доков в Польше нужно это указывать. Хз даже, я ж не эксперт, просто как-то по логике думаю

Если человек уже стал резидентом в какой-то условной Польше, то она и не будет о нём передавать

Це було б супер але хз чи воно так працює.
Бо звідки банк має знати що ти тільки польський податковий резидент? Може ти маєш платити всі польські податки + ще податки з своєї країни.

Я питав польський PKO, відповідь дуже розмита
====
Країна податкового резидентства

Крім того, відповідно до закону від 26 липня 1991 року про прибутковий податок з фізичних осіб, оподаткування загального доходу в Польщі поширюється на фізичних осіб, які мають місце проживання в Польщі, тобто:

мати центр життєвих чи економічних інтересів (центр життєвих інтересів) у Польщі або
перебувати в Польщі більше 183 днів.

З іншого боку, умови встановлення податкового резидентства в інших країнах визначаються національним законодавством цих країн. Крім того, розглядаючи податкове резидентство, також слід брати до уваги положення відповідних угод про уникнення подвійного оподаткування.

В особливих випадках можна мати більше ніж одну податкову резидентність.

Ви можете перевірити подробиці на нашому веб-сайті: www.pkobp.pl/crs

У разі сумнівів звертайтеся до податкової служби.

====

ну по факту вони вам сказали так «з нашого боку, якщо 183 дні в Польші — то ви резидент. а чи є ви резидентов ще десь — це визначає кожна окрема країна по своїм законам. Якщо виявиться що у вас 2 податкові резидентства, то вступає в дію конвенція „про уникнення подвійного оподаткування“»
але повірте, в ній нічого вигідного нема)

але повірте, в ній нічого вигідного нема)

Зовсім не згодна. Поділіться, чому Ви так вважаєте?

Бо звідки банк має знати що ти тільки польський податковий резидент? Може ти маєш платити всі польські податки + ще податки з своєї країни.

Так банку в целом всё равно. Налоговая решит и скажет что куда отправлять, если надо.

Nakłada ona od dnia 1 maja 2017 r. na polskie instytucje finansowe, w tym PKO Bank Polski obowiązek identyfikacji i przekazywania za pośrednictwem Szefa Krajowej Administracji Skarbowej informacji na temat klientów będących rezydentami podatkowymi innych krajów, które w dalszej kolejności są przekazywane do odpowiednich zagranicznych organów podatkowych.

Необхідно розуміти багато нюансів кейсу (умови відкриття рахунків у польських банках, тощо).

А как условия открытия счёта в банке относятся к налоговому резиденству?

А как условия открытия счёта в банке относятся к налоговому резиденству?

У цьому випадку відношення має у розрізі — на яку адресу ви відкриєте рахунок — на польську чи українську, також бажано проаналізувати які питання ставлять в анкеті при відкритті рахунку, чи індетифікує банк Вас резидентом Польщі чи України.
Також, щодо визначення податкового резидентства — при визначенні центру життєвих інтересів, відкриті активні рахунки у конкретній країні також мають значення.

не можу побачити цей пункт, дайте будь-ласка більш детальну наводку, як його знайти в тому пдфі.

Сторінка 7, крок 1 на схемі.
Хоча я помилився, якщо адреса в межах країни де і банк, то там перевірка не зупиняється, а йде на крок 2. А там наскільки я розуміє, буде прийняте рішення передати данні в країну громадянства власника рахунку.

Хотелось бы верить в эти пороги 250к, но это спорный момент. Ведь на самом деле в договорах CRS не указаны минимальные суммы для обмена для физ.лиц. 250к,насколько помню применяется к юр.лицам

Судя по сути договора, данные из Украины будут отправляться в страну налоговой резиденции человека. То есть, если он уже год в Германии, есть прописка, есть даже налоговый номер (он тут приходит письмом сразу после получения прописки), то такой человек считается налоговым резидентом Германии. И тогда Германия получает данные про его доходы и остатки на счетах в Украине (какие бы они не были, хоть даже 1 гривна).

Чисто моё мнение, что данные хоть и попадут к той же, к примеру, Германии, но принимать во внимание они станут *по моей догадке основаной на чуйке* только крупную рыбу.

Но конкретно в Германии есть ещё прикол с соц.выплатами. Тут все указывают, что они бедные без денег, без доходов. А вот из Украины будет получена инфа об обратном, тогда могут быть проблемы.

Другий варіант — набуття статусу податкового резидента в тій країні, в якій знаходяться заощадження

Візьмемо українців в Польщі які вже тут майже рік.
Якщо людина в еміграції більше ніж пів року то вона податковий резидент тої країни куди вона виїхала.
Тобто всі ці українці є польськими податковими резидентами, сплачують податки в Польщі.

Що тоді потрібно зробити щоб польський банк не відправляв інформацію в Україну? Взяти довідку в польській податковій що ти польський податковий резидент і віднести її в банк?

Якщо людина в еміграції більше ніж пів року то вона податковий резидент тої країни куди вона виїхала.

Вітаю! Ні, трошки не так, у цієї людини в такому випадку виникає подвійне резидентство, при якому необхідно звертатися до ст. 4 «Резиденція» Міжнародного договору (Конвенції) України з відповідною іноземною юрисдикцією про уникнення подвійного оподаткування, наприклад з Польщею — zakon.rada.gov.ua/laws/show/616_168#Text , та у даній статті по пунктам розбирати, в якій саме з двох юрисдикцій ця людина є резидентом. Тут я розбирала даний алгоритм докладно — dou.ua/forums/topic/40256.

Що тоді потрібно зробити щоб польський банк не відправляв інформацію в Україну? Взяти довідку в польській податковій що ти польський податковий резидент і віднести її в банк?

Якщо цілі даної людини залишитись тільки податковим резидентом Польщі, то все вірно, коли технічно запрацює така можливість, згідно прийнятому Законопроекту 8131. Щоб не повторюватись двічі, ось тут я розбирала саме це питання — dou.ua/...​rums/topic/41280/#2534755.

Міжнародні партнери наголошують на важливості найшвидшого запровадження в Україні автоматичного обміну інформацією (CRS) — 21 лютого, з метою обговорення подальших кроків, необхідних для виконання Україною міжнародних зобов’язань щодо запровадження автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки, відбулася зустріч у широкому форматі, учасниками якої були Данило Гетманцев, голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, Світлана Воробей, заступник Міністра фінансів України, Єкатерина Яковлева, завідуюча сектором Представництва Європейського Союзу в Україні, Хакім Хамаді, керівник відділу розбудови потенціалу та інформаційно-роз’яснювальної роботи Глобального форуму OECР з прозорості та обміну інформацією для податкових цілей, Паулюс Маяускас, міжнародний експерт з питань податків Програми ЄС з підтримки України з управління державними фінансами (EU4PFM). www.kmu.gov.ua/...​obminu-informatsiieiu-crs

Дуже дякую за вашу статтю, нарешті я зрозумів суть CRS. Оскільки до цього я знаходив лише субєективні відповіді людей на кшлат «Так, всіх знайдуть» або «Не партеся, це все фігня». А ви тут надали юридично достовірну відповідь, яка все прояснила.
Особисто мене хвилювало питання, чи дізнається умовна країна А (член ЄС) про доходи українців в Україні, при умові, що вони тут навіть отримали статус податкового резидентства та ІНН, деякі навіть отримують якісь грошові надходження у виді допомоги від держави, що приймає біженців.
Тепер бачу, що все залежить від ips.ligazakon.net/document/JI08243A?an=2 . Якщо приймуть — то ЄС отримає всі данні, якщо ні — то спимо спокійно (*майже).

Дуже дякую за вашу статтю, нарешті я зрозумів суть CRS.

Рада, що стаття корисна.)

Якщо приймуть — то ЄС отримає всі данні

Так, але за умови, що резидент України надасть про це відповідну інформацію у банки, де в нього відкриті рахунки. Тобто це не буде проводитись автоматично, а тільки після повідомлення громадян.

Перепрошую, я не до кінця зрозумів, що ви маєте на увазі, коли кажете

резидент України надасть про це відповідну інформацію

.
Про що саме інформація?
Я зрозумів це як умова того, що особа сама повідомить німецький банк про свій рахунок у банку України, а банку в Україні вона скаже про рахунок банку в Німеччині. Думаю, я щось явно не так зрозумів. Бо таке робити наші люди навряд чи будуть

Перепрошую, я не до кінця зрозумів, що ви маєте на увазі, коли кажете

резидент України надасть про це відповідну інформацію
.
Про що саме інформація?
Я зрозумів це як умова того, що особа сама повідомить німецький банк про свій рахунок у банку України, а банку в Україні вона скаже про рахунок банку в Німеччині. Думаю, я щось явно не так зрозумів. Бо таке робити наші люди навряд чи будуть

Щоб не повторюватись — вот в цьому коментарі вже розбирала це —
dou.ua/...​rums/topic/41280/#2534755

Якщо будуть необхідні уточнення — пишіть )

Знайшов матеріал, в якому описано як це буде відбуватись. mof.gov.ua/uk/crs-578
Тут сказано, що спочатку буде проведено Due dilligence опитування клієнта, я так розумію банк запитає в клієнта про всі його TIN, адреси реєстрації, проживання і тд. Таким чином, банк буде розуміти, в яку країну йому посилати дані про особу (та з якої їх власне отримувати).
Але тут не розкрито про те, як людей будуть спонукати чесно про свої податкові резиденції і тд.

Знайшов матеріал, в якому описано як це буде відбуватись. mof.gov.ua/uk/crs-578
Тут сказано, що спочатку буде проведено Due dilligence опитування клієнта, я так розумію банк запитає в клієнта про всі його TIN, адреси реєстрації, проживання і тд. Таким чином, банк буде розуміти, в яку країну йому посилати дані про особу (та з якої їх власне отримувати).

Презентацію я вже відправляла раніше — dou.ua/...​rums/topic/31853/#2570111

Але тут не розкрито про те, як людей будуть спонукати чесно про свої податкові резиденції і тд.

Додаткові роз’яснення будемо по можливості висвітлювати у даному топіку також.

ДО УВАГИ! Презентація ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЧНОГО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ про фінансові рахунки за стандартом CRS — tax.gov.ua/...​formats_yniy_byuleten.pdf

Правильно я розумію, що дати обмінів в презинтації будуть зсунуті так як законопроект ще пройшов тільки перше читання і невідомо коли його приймуть повністю?

Правильно я розумію, що дати обмінів в презинтації будуть зсунуті так як законопроект ще пройшов тільки перше читання і невідомо коли його приймуть повністю?

Приймається законопроект при бажанні досить швидко. Не думаю, що будуть терміни перенесені.

Прочитав документ, ось цей пункт: Термін для включення у звіт про підзвітні рахунки 1 липня 2024: Існуючі рахунки (ведуться підзвітною фінансовою установою) станом на 30 червня 2023

Це означає, що данні будуть передаватися починаючи з 30 червня 2023? А данні до 30 червня не будуть входити?

Далі в схемі:
КРОК 2: визначіть, чи перевищує вартість рахунку еквівалент 250 тис. дол. США станом на 30 червня 2023? -> Рахунок не підлягає перевірці допоки його вартість не перевищить поріг у 250тис. дол. США.
Тож якщо рахунок на 30 червня не буде мати оборот в 250 тисяч, то його не включать в обмін?

Це означає, що данні будуть передаватися починаючи з 30 червня 2023? А данні до 30 червня не будуть входити?

З цього часу почнуть збирати дані по рахункам.

КРОК 2: визначіть, чи перевищує вартість рахунку еквівалент 250 тис. дол. США станом на 30 червня 2023? -> Рахунок не підлягає перевірці допоки його вартість не перевищить поріг у 250тис. дол. США.
Тож якщо рахунок на 30 червня не буде мати оборот в 250 тисяч, то його не включать в обмін?

Це гранична сума для юр. особ, для рахунків фіз. особ ще підняли граничну суму — до 1 млн. дол. США. Але ця гранична сума тільки стосується першочерговості передачі даних. Тобто заявляють, що в перший рік передачі даних будуть передаватися дані по рахункам до цієї суми, а зі слідуючого року — вже по всім рахункам.
Але, я б не радила розраховувати на це. На мій погляд — ризики передачі по всім рахункам без розділу на суми, з першого року передачі даних, досить великий.

З цього часу почнуть збирати дані по рахункам.

А якщо рахунок буде закрито на 30 червня і суммарний прихід за весь час там і близько не 250 тисяч, то його по ідеї не буде включено в обмін взагалі? Данні ж збираються з 30 червня, те що до цієї дати не йтиме в обмін?

16.12.22 прийнято за основу законопроєкт № 8131 -itd.rada.gov.ua/...​billInfo/Bills/Card/40674 про зміни до Податкового кодексу, який покликаний запровадити в нашій країні міжнародні стандарти обміну інформацією про банківські рахунки.
Проектом Закону вносяться зміни до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів, якими пропонується:

щодо імплементації CRS:

уточнити визначення термінів «фінансовий рахунок», «підзвітний рахунок», «фінансовий агент», «контролююча особа», «власник рахунка» для приведення їх у відповідність до вимог Загального стандарту звітності CRS;

встановити пряму вимогу для фінансових агентів застосовувати правила Загального стандарту звітності CRS, включаючи коментарі до нього, під час здійснення належної комплексної перевірки (due diligence) фінансових рахунків;

розподілити та уточнити обов’язки фінансових агентів під час здійснення ними належної комплексної перевірки фінансових рахунків та встановлення підзвітних рахунків для цілей Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків (FATCA)», та для цілей Багатосторонньої угоди CRS;

встановити вимоги щодо мінімального строку зберігання документів, що підтверджують виконання фінансовими агентами вимог Загального стандарту звітності CRS (щонайменше п’ять років);

включити правила запобігання практикам, спрямованим на ухилення від виконання фінансовими агентами та власниками фінансових рахунків вимог щодо виявлення підзвітних рахунків для цілей CRS відповідно до вимог розділу ІХ Загального стандарту звітності CRS;

у зв’язку з доповненням Податкового кодексу України статтею 393, присвяченою питанням автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки, пункт 69.8 статті 69 Податкового кодексу України виключити;

врегулювати перехідні правила для застосування Загального стандарту звітності CRS: визначити 01.01.2023 як дату, з якої фінансові установи зобов’язані застосовувати Загальний стандарт звітності CRS для цілей виконання вимог Багатосторонньої угоди CRS; визначити 31.12.2023 як граничну дату, до якої має бути завершено перевірку існуючих рахунків фізичних осіб з високою вартістю, та 31.12.2024 — для рахунків з низькою вартістю;

упровадити диференційовану систему фінансових (штрафних) санкцій для фінансових агентів, що передбачає відповідальність за різні види правопорушень, враховуючи істотність правопорушення;

передбачити порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій для власників фінансових рахунків за подання недостовірної інформації фінансовим агентам, у тому числі якщо власники рахунків є резидентами інших країн та не зареєстровані у контролюючих органах України;

ввести правила реєстрації для фінансових агентів, які відповідають критеріям підзвітної фінансової установи, для цілей Загального стандарту звітності CRS;

уточнити правила здійснення камеральних та документальних перевірок щодо фінансових агентів для контролю за своєчасністю, повнотою та достовірністю подання ними звітності, а також контролю за виконанням фінансовими агентами інших обов’язків, передбачених Загальним стандартом звітності CRS;

внести зміни до Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» для приведення їх у відповідність до нових вимог до фінансових агентів (банків та інших суб’єктів первинного фінансового моніторингу) щодо розкриття інформації для цілей виконання вимог Загального стандарту звітності CRS.

Під час визначення системи відповідальності за порушення вимог Загального стандарту звітності CRS, а саме під час встановлення видів правопорушень та розмірів фінансових (штрафних) санкцій, враховувались рекомендації Глобального форуму (інформацію щодо вищезгаданих рекомендацій викладено у розділі 6.2 та Додатку С документа: www.oecd.org/...​ementation-toolkit_en.pdf), а також досвід Австралії, Великої Британії, Малайзії, Сінгапуру, Канади та Норвегії;

Я правильно зрозумів що обмін почнеться з 23 року, для данних за 22 рік?

Я правильно зрозумів що обмін почнеться з 23 року, для данних за 22 рік?

Так, правильно зрозуміли.

Перепрошую, але в презентації за посиланням: tax.gov.ua/...​_MoF_presentation_fin.pdf — мова йде про обмін у 2024-му році даними, зібраними за 2023-й; крім того, законопроєкт 8131 було прийнято за основу 16 листопада, а не 16 грудня, друге читання він ще не пройшов — тому про який обмін у 2023 році даними за 2022 рік може йти мова?

Доброго дня!
У дописі приведена цитата з офіційної ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки» — ips.ligazakon.net/document/gi08243a.
Щодо прийняття даного законопроекту, його розробником був — Данило Гетьманцев, голова комітету Верховної Ради з питань податкової політики, тому є висока вірогідність його подальшого прийняття.
За основу даний законопроект прийнято 16.11.22, але вважаю, що дана опечатка у даному контексті кардинально нічого не змінює.)

Перепрошую, чи могли б Ви детальніше пояснити, як із тексту пояснювальної записки випливає, що обмін почнеться у 2023 році даними за 2022 рік?

Аналізування підготовки України по приєднанню до CRS наша компанія почала з 2020 року, як тільки це було анонсовано на міжнародному рівні. Дані висновки зроблені спочатку даного анонсування, та упродовж анонсування законодавцями України.
На міжнародному рівні було анонсовано приєднання України до CRS в 2023 році. Тут про це докладно — Ukraine commits to start automatic exchange of financial account information by 2023 — www.oecd.org/...​t-information-by-2023.htm.
Також в статті все докладно покроково розписано.
Звісно війна вносить свої коригування та цей термін може бути переглянутий по цієй причині, та у будь якому разі необхідно ретельно готуватися та приводити всі свої рахунки у закордонних банках та фінансових установах в порядок, сподіваюсь по цьому питанню немає у вас сумнівів?

Процитую Вас:

Доброго дня! Згідно з данними уточненнями від 16.08.2022 — перший обмін даними за 2023 рік! з компетентними органами юрисдикцій партнерів проведеться у вересні 2024 року.
Але, я дуже раджу не чекати 2023 року, а вже наводити повний порядок у своїх іноземних рахунках.

Так за який період і коли буде здійснюватися обмін? І з чого випливає, що обмін буде здійснено вже у 2023 році даними за 2022 рік?

У статті та коментарях все докладно розписано, за індивідуальними консультаціями пишіть, будь ласка, по контактам у профілі.

Вітаю! Я правильно розумію, що якщо я — податковий резидент України, то мої дані про стан рахунків в українських банках нікуди автоматично не передаються? Навіть, якщо я зараз одночасно резидент країни ЄС, де отримала тимчасовий захист?

Вітаю! В кожній країні, яка є учасником автоматичного обміну, банки та небанківські фін.установи автоматично передають дані виключно по рахункам нерезидентів країни — в країну їх резидентства.
Але, я не виключаю можливість додаткових запитів, які будуть ініціювати країни другого резидентства.
Тобто, гарантії того, що в країну другого резидентства не потраплять дані з рахунків в Україні гарантії не можливо дати.

Також, слід зауважити, що 17.10.22 року внесено для розгляду ВРУ Проект Закону України від 17.10.2022 № 8131 — ips.ligazakon.net/document/JI08243A?an=2, у якому пропонується внести зміни у підпункті 14.1.122 ПКУ, а саме: «Для цілей Багатосторонньої угоди CRS та Загального стандарту звітності CRS особа, яка одночасно є резидентом України та щонайменше однієї іншої юрисдикції, вважається резидентом відповідної іншої юрисдикції;»; що говорить про те, що якшо ті поправки до ПКУ приймуть, то дані з рахунків резидентів України будуть передаватись другій країні резидетства автоматично.

А в разі якщо це законопроект таки ухвалять, ви про це тут напишете?

А в разі якщо це законопроект таки ухвалять, ви про це тут напишете?

Так, якщо не буде якихось форс мажорних обставин.)

По Вашому проханню та багатьом проханням у особисті повідомлення, повідомляю, що 20.03.23 — Парламент підтримав євроінтеграційний законопроєкт N8131 про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки у другому читанні.

Пум-пум-пум, що ж це тепер ми маємо. ЄС все ж таки змусить усіх українських біженців, які мають дохід в Україні, заплатити податки (та штрафи) за весь цей час...

А є уже точні дати, за які періоди Україна накопичує дані на обмін та коли, власне, обмін відбудеться?
Я читав раніше, що дані за період з січня по грудень 2023го будуть накопичені в ході «належної перевірки», а потім вже аж в липні 24го буде обмін цими данними. Але пізніше я читав, що поки діє воєнний стан, це буде відкладатися, таким чином, що CRS по-справжньому запрацює лише після кінця воєнного стану. Скажіть будь-ласка, яка ваша думка про це?

Бо як я розумію, для наших людей ще є можливість якось обійти це нещастя шляхом легалізації або виїзду с ЄС перед датою першого обміну. Чи навіть краще, до початку «належної перевірки», коли власне наші фін.установи почнуть цікавитися іноземними податкоми резидентствами своїх клієнтів. Бо як це розумію, це і буде той момент, коли всі попадуться на гачок.

А є уже точні дати, за які періоди Україна накопичує дані на обмін та коли, власне, обмін відбудеться?

Дані передаються автоматично тільки за один попередній рік.

Я читав раніше, що дані за період з січня по грудень 2023го будуть накопичені в ході «належної перевірки», а потім вже аж в липні 24го буде обмін цими данними. Але пізніше я читав, що поки діє воєнний стан, це буде відкладатися, таким чином, що CRS по-справжньому запрацює лише після кінця воєнного стану. Скажіть будь-ласка, яка ваша думка про це?

Було багато дискусій, що навіть у 2023 році пройде перший обмін даних — за 2022 рік (ось тут є сумніви). Я думаю, що в 2024 році обмін вже точно буде проводитись.

Бо як я розумію, для наших людей ще є можливість якось обійти це нещастя шляхом легалізації або виїзду с ЄС перед датою першого обміну. Чи навіть краще, до початку «належної перевірки», коли власне наші фін.установи почнуть цікавитися іноземними податкоми резидентствами своїх клієнтів. Бо як це розумію, це і буде той момент, коли всі попадуться на гачок.

Нажаль, в даному випадку неможливо дати одні стандартні рекомендації для всіх. Необхідно підходити комплексно до даного питання. Є багато нюансів. Після цього вже можна робити висновки та вибудовувати стратегію подальших дій.

Пум-пум-пум, що ж це тепер ми маємо. ЄС все ж таки змусить усіх українських біженців, які мають дохід в Україні, заплатити податки (та штрафи) за весь цей час...

Тут ще важливо розуміти що не будь які гроші що прийшли на банківський рахунок є доходом. Автоматично саме про дохід банки можуть прозвутувати хіба що про проценти по депозитах і про кешбек. Звісно якщо це взагалі якось окремо прописано в форматах обміну даними. Все інше буде лише інформацією про рух коштів і вимагає вивчення майже в ручному режимі.

Інші країни в рамках CRS отримують дані про відкриті рахунки резидентів та тільки залишки по даним рахункам. Подивимось, як буде в Україні.

Дякую, що тримаєте в курсі подій!

Дякую, що тримаєте в курсі подій!

Рада, якщо інформація корисна.

Доброго дня! А куди теретично може бути поданий запит в Україну? Чи є якийсь централізований орган, що має всю інфу по наявних у конкретної людини рахункам?

Доброго дня! А куди теретично може бути поданий запит в Україну? Чи є якийсь централізований орган, що має всю інфу по наявних у конкретної людини рахункам?

Доброго дня! Якщо ви про обмін податковою інформацією (CRS), то він проходить не по запиту, а в автоматичному режимі, раз на рік між податковими інспекціями країн обміну.

інформацією (CRS), то він проходить не по запиту, а в автоматичному режимі, раз на рік між податковими

Я мала на увазі, чи може інша країна направити запит про наявність рахунків до України. Чи є якесь відомство, що має дані про наявність всіх рахунків і може відповісти на запит?

Я мала на увазі, чи може інша країна направити запит про наявність рахунків до України.

Так, може, це окрема процедура.

Чи є якесь відомство, що має дані про наявність всіх рахунків і може відповісти на запит?

Якщо мова про Україну, то у податковій є дані по всім відкритим рахункам резидентів України БЕЗ доступу до руху коштів на них. Якщо буде відповідний запит від другої країни, будуть законні підстави, податкова інспекція може надати запит до відповідних банків для надання виписок зі всіма рухами коштів по цим рахункам.
Але, зауважу, що це все вже непроста процедура, та повинні бути вагомі підстави, щоб надавався такий запит.

Дякую. Думала, що податкова веде облік рахунків тільки ФОПів.

17.10.2022 року КМУ зареєстровано законопроєкт про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки (реєстр. № 8131).

Законопроект має на меті забезпечення впровадження Україною двох міжнародних стандартів у сфері прозорості та обміну інформацією для податкових цілей:

Загального стандарту звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки (Common Standard on Reporting and Due Diligence for Financial Account Information (CRS));

Стандарту щодо обміну інформацією за запитом (EOIR).

Проектом Закону пропонується:

— встановити пряму вимогу для фінансових агентів застосовувати правила Загального стандарту звітності CRS, включаючи коментарі до нього, під час здійснення належної комплексної перевірки (due diligence) фінансових рахунків;
— встановити вимоги щодо мінімального строку зберігання документів, що підтверджують виконання фінансовими агентами вимог Загального стандарту звітності CRS (щонайменше 5 років);
— врегулювати перехідні правила для застосування Загального стандарту звітності CRS;
упровадити диференційовану систему фінансових (штрафних) санкцій для фінансових агентів, що передбачає відповідальність за різні види правопорушень, враховуючи істотність правопорушення;
— ввести до Податкового кодексу України визначення терміна «партнерство»;
уточнити правила надання інформації на запит контролюючих органів банками та іншими суб’єктами інформаційних відносин для виконання зобов’язань ДПС як компетентного органу України відповідно до міжнародних конвенцій, які містять положення про обмін інформацією для податкових цілей (для збору інформації за запитами компетентних органів інших держав);
передбачити для резидентів України, які на договірних умовах надають послуги щодо управління або адміністрування іноземними трастами, зобов’язання інформувати органи ДПС про укладення відповідних договорів, зберігати на території України та надавати на запит контролюючого органу документи про структуру власності, кінцевих бенефіціарних власників, первинні документи та окрему фінансову звітність щодо діяльності іноземних трастів;
— ввести для іноземних компаній з місцем ефективного управління в Україні та для нерезидентів, які ведуть в Україні діяльність, що утворює постійне представництво, зобов’язання розкривати контролюючим органам інформацію про структуру власності та кінцевих бенефіціарних власників відповідно до вимог, аналогічних тим, що застосовуються до юридичних осіб, які зареєстровані в Україні тощо.

Друзі! Досить часто встає питання, які саме небанківські фінансові установи будуть брати участь у автоматичному обміні інформацією по рахункам, відкритим в іноземній юрисдикції. Ми докладно дослідили це питання, та пропонуємо до вашої уваги емітентів електронних грошей та інших постачальників інноваційних платіжних послуг, які будуть брати участь у обміні податковою інформацією:

AAVE LIMITED
Account Technologies
Airbnb Inc
Airwallex (UK) Limited
Allegro Group
American Express
ArcaPay Ltd
Azimo Limited
Bitpanda Payments GmbH
Bitstamp
BlaBla Connect UK Ltd
Blackhawk Network Ltd
Boku Inc
CashFlows
Circle
Citadel Commerce UK Ltd
Contis
Corner Banca SA
Crypto.com
Curve
eBay Sarl
ECOMMPAY Limited
[email protected] Plc
emerchantpay Group Ltd
ePayments Systems Limited
Etsy Ireland UC
Euronet Worldwide Inc
Facebook Payments International Ltd
Financial House Limited
First Rate Exchange Services
FIS
Flex-e-card
Flywire
Gemini
Global Currency Exchange Network
Limited
Globepay Limited
GoCardless Ltd
Google Payment Ltd
HUBUC
IDT Financial Services Limited
Imagor SA
Ixaris Systems Ltd
Modulr FS Europe Limited
MONAVATE
Moneyhub Financial Technology Ltd
Moorwand
MuchBetter
myPOS Europe Limited
NoFrixion Ltd
OFX
OKTO
One Money Mail Ltd
OpenPayd
Own.Solutions
Oxygen
Park Card Services Limited
Paydoo Payments UAB
Paymentsense Limited
Payoneer Europe Limited
PayPal Europe Ltd
Paysafe Group
Plaid
PPRO Financial Ltd
PPS
Remitly
Revolut
SafeCharge UK Limited
Securiclick Limited
Skrill Limited
Soldo Financial Services Ireland DAC
Square
Stripe
SumUp Limited
Syspay Ltd
Transact Payments Limited
TransferMate Global Payments
TrueLayer Limited
Trustly Group AB
Uber BV
Vitesse PSP Ltd
Viva Payments SA
Vivid Money Limited
Weavr Limited
WEX Europe UK Limited
Wirex Limited
Wise
WorldFirst
WorldRemit LTD
Yapily Ltd

Чи стосується обмін податковою інформацією акаунтів PayPal?

Чи стосується обмін податковою інформацією акаунтів PayPal?

Що стосується Закону FATCA, вони дані передають -www.paypal.com/...​иями-закона-fatca-faq3545 , то велика ймовірніть, що до CRS вони також приєднаються.

Доброго дня! Знайшов — так, PayPal приєдналися до CRS: www.paypal.com/...​webapps/mpp/ua/facta-full

If you qualify as a specified U.S. person under FATCA Law and/or as a reportable person under CRS Law and assuming the FATCA Law and CRS Law impose obligations on PayPal (in either case, as a “Reportable Account Holder”), this information will be automatically exchanged by PayPal, as a reporting financial institution under these laws, with the Luxembourg tax authorities. The latter will exchange this information with the U.S. Internal Revenue Service if FATCA Law applies and/or, if CRS Law applies, with the competent authority or authorities of your respective country or countries of tax residence that are participating jurisdictions under CRS Law.

Мінфін: Україна стала на крок ближче до запровадження міжнародного автоматичного обміну інформацією для податкових цілей -www.mof.gov.ua/...​a_podatkovikh_tsilei-3576

Вітаю!
12 серпня 2022 о 17:35 відбулася презентація проєкту змін до Податкового кодексу України у частині запровадження норм Загального стандарту звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки (CRS).
Всі посилання на оновлення та роз’яснення щодо них ДПС прикріплюю у статті.
Питання по темі пишіть у коментарях або по контактах у профілі.

можете ли вы объяснить несколько моментов
если все пойдет по плану данной презентации, то в Украине агенты по CRS должны начать собирать данные начиная 1 января 2023
т.е. Украина начнет передавать собранные данные другим странам в 2024 (или в 2025, не совсем понял), значит и другие страны передадут данные в 2024 году, т.к. тут наверное действует правило взаимности.
т.е. будут переданы данные за 2023?
но где-то в презентации увидел, что собирать данные о счетах будут по состоянию на 31.12.2022
если коротко, то вопрос такой — операции за 2022 год попадут ли в отчет CRS, который получит Украина (в 2024ом?)

если коротко, то вопрос такой — операции за 2022 год попадут ли в отчет CRS, который получит Украина (в 2024ом?)

Доброго дня! Згідно з данними уточненнями від 16.08.2022 — перший обмін даними за 2023 рік! з компетентними органами юрисдикцій партнерів проведеться у вересні 2024 року.
Але, я дуже раджу не чекати 2023 року, а вже наводити повний порядок у своїх іноземних рахунках.

Всім привіт! Продовження на тему КІК — dou.ua/forums/topic/39265

Наталя, дякую за статтю!

Наталя, дякую за статтю!

Доброго дня! Рада, що стаття допомогає.
Слідкуйте за новинами на цю тему, які ми публікуватимемо у гілці коментарів та додаватимемо наприкінці цієї статті.

Здравствуйте. Подскажите. Написано, что не подлежит автоматическому обмену информация о счетах юрлиц на сумму менее 250 000 долларов США. А для счетов физлиц нет ограничений? Если у меня на счету в России (ЮМани) например, 100 рублей, то эта информация пойдет в нашу налоговую?

Добрый день! По физическим лицам не указаны лимиты.

P.S. Украина планирует провести первые обмены налоговой информацией в сентябре 2023 года за отчетный 2022 год-

mof.gov.ua/...​akhunki_u_2023_rotsi-3067
www.oecd.org/...​t 02-09-2021&utm_term=ctp

Здравствуйте. Есть какие-то новости по этой теме?

Добрый день! Вас интересует начало передачи информации в Украине?

С 2022 года начинает работать в Украине передача налоговой информации. Но, обратите внимание, что данные передаются за прошедший год, то есть в 2022 году передадутся данные движений по счетам нерезидентов и иностранных компаний за 2021 год.

Есть какие-то новости по этой теме?

Информация по обмену обновилась — читайте новости в начале статьи.

Варианты избежания передачи информации:
Второй вариант — получение статуса налогового резидента в той стране, в которой находятся сбережения.

А как это работает?

Иметь открытые счета для получения дохода только в тех странах, где являетесь налоговым резидентом. То есть, в таком случае, Вас обмен информацией между странами вообще никак не касается)

Т.е. большинство украинских айтишников может спокойно обойти автоматический обмен при переезде? Открытый ФОП делает человека налоговым резидентом Украины, в новой стране налоговое резиденство получается по заявлению/длительности проживания.

Нет, во всех странах условия налогового резидентства разные. Необходимо смотреть ситуацию в каждом конкретном случае индивидуально.

не надо ни куда смотреть надо смотреть только на то кем тебя считает Родина всё

Чтобы работал обмен данными надо чтобы налоговая того государства в котором есть какие-то доходы не считало человека своим резидентом. Потому что если оно считает его своим налоговым резидентом то никаких данных в третьи страны оно высылать не будет. И совершенно пофиг что по этому поводу думает налоговая Украины.

ни как это не работает в теории надо терять статус налогового резидента Родины только тогда это будет работать

Обещала выставлять новости на форуме по этой теме. — Украина планирует осуществить первые обмены информацией в сентябре 2023 за отчетный 2022 год. www.kmu.gov.ua/...​ovadzhennya-crs-standartu
То есть, уважаемые предприниматели, будьте бдительны, начиная со следующего — 2022 года все данные по счетам в иностранных юрисдикциях будут доступны украинским государственным органам.

Не совсем понимаю откуда эта формулировка. Если Вам необходимы срочно данные, напишите по контактам нашей компании, вопросы ОБЩЕГО характера предоставляются в течении получаса и без оплаты.

Счета в Payoneer приравниваются к счетам в иностранном банке.

Доброго дня! Невеличке уточнення щодо Payoneer, а саме їх Privacy Policy:

This Policy shall be exclusively governed by and interpreted in accordance with the laws of the State of Delaware, and any dispute hereunder shall be brought exclusively in the courts of the State of Delaware except where prohibited by US law.

Штат Делавер знаходиться у США, США не долучилися до CRS. Що стосується FATCA, то насвіжіша інформація, яку я знайшов з цього приводу, наступна:

«Обмін інформацією поки що буде здійснюватися в односторонньому порядку — від України до США, але Українська сторона в подальшому зможе провести консультації із Сполученими Штатами про внесення змін до угоди в частині запровадження двостороннього обміну.»

Чи є у Вас інформація, що обмін став двостороннім? Дякую!

Доброго дня! Так, на даний момент США тільки приймають інформацію, тому з ними поки що обмін буде односторонній.

Отже, виходячи з юрисдикції Payoneer та одностороннього обміну інформацією в рамках FATCA, можна стверджувати, що найближчим часом автоматичний обмін податковою інформацією все ж таки не стосуватиметься Payoneer?

Ні. Юридично Payoneer розділено на декілька компаній, і деякі з них НЕ зареєстровані в США.
Так, наприклад, Payoneer Europe Limited, яка є установою електронних грошей, що спеціалізується на транскордонних онлайн-платежах для підприємців.
Компанія Payoneer Europe Limited, зареєстрована в Ірландії, уповноважена та регулюється Центральним банком Ірландії.
Це стосується рахунків карток Payoneer.

Тобто, Payoneer Europe Limited може підпадати під CRS? У мене таке враження (чи в кабінеті зустрічала, чи при отриманні листа), що картки і рахунки в Україні відносяться саме до цього підрозділу...

Payoneer може підпадати під CRS?

Так, звісно підпадає. Якщо PayPal підпадає, то Payoneer Europe Limited тим більше.

Изменения вносятся, думаю, к концу этого года будем знать точно.

www.kmu.gov.ua/...​likiv-cifrovoyi-ekonomiki

нові правила можуть запрацювати не раніше 2023 року.

В тему BEPS и обмена информацией:
forbes.ua/...​iei-planeti-15062021-1839

5 июня страны Большой семерки выпустили коммюнике «О преодолении исторических проблем»
Намерение — «достичь справедливого решения по распределению налоговых прав» в мире.
«...Если мысленно провести линию налогового тренда в будущее, можно предположить, что в течение ближайших 10 лет произойдет выравнивание налоговых условий для всех видов международного бизнеса. А вслед за этим ожидается и существенное выравнивание налоговых условий на уровне стран, поскольку страны с низким налоговым давлением будут оказываться в тисках норм по доначислению налогов...»

UPD: Новости по обмену налоговой информацией — 07.06.2021 года запускают тестирование обмена информацией с США: cabinet.tax.gov.ua/...​138C700A4E0530A50280769D7

P.S. Официальные ответы на доп. вопросы, касаемо BEPS:
www.oecd.org/tax/beps/bitesize-beps
bepsinua.bank.gov.ua/beps/#faq

Как по мне, Payoneer в последние годы собирает информации о владельцах акканутов больше, чем наши банки. Если там постоянно фигуриурют 4-значные суммы входящих денег — ИМХО, лучше всё же заменить на SWIFT или совместить с ФОПом.

За много лет пользования Пайонир кроме скана паспорта ничего не требовали для долларовых аккаунтов с выводом на карту. Какую у вас информацию запрашивали?

С тем что с Пайониром лучше заканчивать это и так понятно. Это вопрос нескольких лет пока Пайонир не начнет полность обмениваться всей информацией. Поэтому я уже закрыл Пайонир аккаунт во время скандала с вайркардем.

Несколько раз отправлял скан паспорта. В этом году отправлял актуальный адрес проживания. Буквально недавно сделал заявку на 2-ю карту — попросили выслать селфи с раскрытым паспортом и свежей датой. ИНН, естественно, тоже мой есть у них, хотя 100% уже не помню, вроде, в самом начале открытия аккаунта отсылал.

Я не заказывал карту после того как они разорвали работу с вайркардом и стали работать из новой юрисдикции. Насколько я понял то это сейчас Ирландия и их закон про EMI не обязывает автоматический обмен CRS. Но скорее всего ужесточились правила идентификации ввиду работы с новой юрисдикции. Ну а ИНН не просили ни меня и никого из моих знакомых, насколько я знаю. Только паспорт и адрес проживания. Но с моей точки зрения, они еще не долго смогут сохранять приватность счетов и до них руки тоже дойдут. Это лишь вопрос времени.

Я на всякий случай напомню, что если высылаешь страничку загранпаспорта, то там ИНН напечатан.

Я высылал украинский паспорт насколько я помню. По поводу ИНН в заграничном я кстати не знал.

Конечно, собирают, так как хотят обезопасить себя от клиентов, которые занимаются отмыванием денег.
Не хотят повторить историю PayPal.
www.thehindubusinessline.com/...​esses/article33377834.ece

Как я уже писал ранее в моем случае это был только скан паспорта. Этого явно недостаточно для индентификации личности.

Думаю, это временно, техподдержка в первую очередь обрабатывает новые аккаунты. А поток новых клиентов сейчас очень большой.

Смотря какой паспорт. На украинском национальном паспорте есть его серия, на заграничном — ИНН прямо прописан. Я уже просто за давностью времени не помню, что именно по паспортным данным высылал.

А есть актуальный список стран не участвующих в этой дурне?

Вроде на текущий момент Грузия из ближних. Но вроде бы она собирается присоединится к афёре в 2023.

ты ж вроде из продвинутых, неприлично такие вопросы задавать

выбирай на вкус:
www.oecd.org/...​xchange-relationships.htm

Сколько страниц той таблицы мне надо перелопатить чтобы найти страны которые не участвуют в этой дурне?

Гугль называет около двух десятков стран (Украину в том числе), но по данным на 18-19 год. Украине и некоторые страны, к примеру любимая Кожаевым Грузия, там потому что они просто ещё не присоединились к обмену.

П.С.
Задавать вопросы прилично, неприлично упрекать в незнании при этом так и не дав ответа.

Подскажите, есть ли информация когда будет первый обмен и за какое время?

Нашел некоторую информацию тут sk.ua/...​trannaya-kompaniya-togda

Ожидается, что обмен по CRS для Украины начнет работать с 1 января 2022 года, и первый массив информации, который получит налоговая, будет касаться данных за 2021 год.

обещали в прошлом , 2020м с данными за 2019й, затягивают

тут смотри
www1.compareyourcountry.org/tax-cooperation

в целом смотри по ДИЕ например — как объединят реестры, значит — ВОТ ОНО
а рада проголосует по-быстрячку

Подскажите где именно писали про обмен за 2019 год? Я не нашел ни такой информции. Также Украина насколько я понял не подписала необходимые документы для осуществления обмена sk.ua/...​trannaya-kompaniya-togda

Я также посмотрел www1.compareyourcountry.org/tax-cooperation по Украине.

Exchange of information on request (EOIR)
Global Forum membership yes
EOIR rating round 1 not reviewed
EOIR rating round 2 -
Mutual Administrative Assistance Convention in force

Automatic exchange of information (AEOI)
Commitment to AEOI (CRS) not committed to a specific date
CRS MCAA signed not applicable
Legal frameworks’ assessment not applicable
Mutual Administrative Assistance Convention in force

По сути информация только на запрос Exchange of information on request Yes.

Тут у Украины www.oecd.org/...​xchange-relationships.htm 0 юрисдикций с которыми она обмениватся.

послушай, ну зачем тебе это?
в таких вещах ГДЕ пишут уже в повестке из налоговой
как и куда смотреть — другой уровень научения, на DOU он совсем неуместен, не та публика
ждите, все будет ©

Просто та ситуация которую вы описали, с моей точки зрения, не совсем верна. Я согласен, что рано или поздно, будет полный обмен всех со всеми, но на данный момент Payoneer как EMI не обязан делать автоматический CRS по большинсту юрисдикций и Украина одна из них. По прямому запросу с Украины понятно что они все раскажут, но автоматического обмена пока нет. Поэтому и интересует информация по поводу обмена за 2019 год. Юридических оснований для обмена на данный момент нет.

Если вобще говорить про обмен данными с Украиной, то она еще не вступили и ее даже нет в списке www.oecd.org/...​s/exchange-relationships. После же вступления Украине прийдется подписывать двухсторонние договора об обмене с каждой страной.

видимо, не так написал
смотри — за 2019 уже все, я же написал — отстаем, так что можно не беспокоиться...

более того, если поищещь как внедряли в том же Израиле, там первый год будет более-менее лояльно, в том числе из-за обяхательности двустороннего обмена, а вторая сторона (а это обычно Швецария и прочие евро-офшоры) не очень спешит делиться и не очень интересуется данными своих граждан

но то что это надо было сделать на вчера — поверь, факт, ну или можно не верить )
рано ли поздно сделают, см совет выше — наблюдай за Дией, наблюдай за отменой банковской тайны (официальным) и т.д., там есть еще проблема несовместимости с двойным налогообложением и т.д и т.п.

теперь за Пионеры — подобные системы пока уклончиво говорят что «мы не банк», я больше про одну известную литовскую. контору, но полагаться на это — самообман

хотя бы потому что не просто так Пионер запретил карты в РФ, не просто так Виза Мастер не дают прокси -системам выпускать карты НЕ в ЕС (сейчас идут через китайские ЮнионПеи), и давно ведь запретил — третий год уже идет

вывод на локальные карты — пожалуйста, карту офшора — нельзя

это все грани одной медали, и вопрос их учета упирается только в производственные мощности — у нас пока НЕТ смысла ковыряться в рядовым налогоплательщиком

а вот когда в смарте рядового появится обязательная ДИЯ — вот робот через нее с каждым и пообщается

Я соглашусь что банковская тайна умерла в 2017 когда приняли все эти законы и нужно давно уже было начать подчищать хвосты. Кто не начал это делать в 2019-2020, то сейчас самое время легализоваться. Конечно BEPS создавался как оружие против крупных неплательщиков, но к сожалению, под него попадают все, и даже обычные айтишники с 1-2К доходов в месяц. Поэтому 3 група единого налога это разумная цена чтобы спать спокойно.

По поводу Пайонира, то он проходит как EMI и их пока CRS не обязывает подключаться делать автоматический обмен. Конечно они будут сопротивляться до последнего меняя юрисдикции, но это лиш вопрос пары лет пока дойдут руки и до них.

Поэтому вероятность того, что Пайонир обменяеться с Украиной информацией за 2019-2020 года крайне мала. Украина не подключилась еще к CRS обмену и не подписала договоров с теми юрисдикциями из которых работает Пайонир.
Исходя из информации на англоязычных сайтах по работе CRS — выходит, что даже если Украина подпишет документы в 2021, то в лучше случае обмен произойдет в 2022 за 2021. И скорее всего он не коснется EMI таких как Пайонир.

Все написаное выше это лишь мнение дилетанта на основе публичной информации.

Точной информации о начале обмена информацией нет.
И в этом вопросе, я считаю, не важна точная дата, КОГДА у нас запустится обмен, а знания о том, что в этом направлении ведутся работы. Для того, чтобы успеть подготовиться к этому обмену с наименьшими для себя потерями.

Все же хотелось бы услышать хоть приблизительные сроки начала работы обмена информацией. Многим людям интересно знать сколько у них есть времени что-бы навести порядок.

Дату начала обмена информацией официальные источники пока не объявляют.) Как будет известна новая информация, обязательно поделюсь.

Если вам действительно нужно подготовиться и «навести порядок» перед началом обмена информацией, то у вас есть и тот (скорее те) кто за это отвечает непосредственно. Хвосты «головастиков» никому не интересны.

Судя из того что понапринимали, то до хвостов головастиков тоже скоро дойдет.

Сумма

250 000 долларов США

касается как счетов физиков так и юриков?

Спасибо, тоесть по сути большинство фрилансеров это ни коснется. Законопроект именно направлен на людей которые прячут деньги на иностранных счетах.

вы сейчас о чем?
юлица , у которых менее 250к на момент ПЕРВОГО года к присоединению в отчет не попадают,
физлица попадают ВСЕ,
второй и последующий год — юрлица попадают ВСЕ

что кого не коснется-то?

Подскажите где подробно можно почитать про то что будет обмен информацией про все физиков и про то что не будет ограничения на сумму счета у физиков. Наличие лимита у юриков и отсутсвие у физиков странное.

Наталья,
спасибо!

теж цікаво чи стосуватиметься це власників акаунтів пайонір, трансфервайз і т.д.

Добрый день! Да, эта информация также относится к владельцам счетов международной платёжной системы Payoneer, так как платёжные системы являются небанковскими финансовыми учреждениями. Также это относится и к Transfer Wise.

Тут скорее не все так однозначно. Из того что я нашел, то Пайонир пока говорит, что он не обязан делать автоматический обмен так как он расматривается как Electronic Money Institution (EMI). Если будет прямой запрос, то конечно он все раскажут.

Тут скорее не все так однозначно. Из того что я нашел, то Пайонир пока говорит, что он не обязан делать автоматический обмен так как он расматривается как Electronic Money Institution (EMI). Если будет прямой запрос, то конечно он все раскажут.

Всі учасники Electronic Money Association будуть передавати ці дані.
Цю інформацію у розрізі компаній додано до статті.
Детальніше можна ознайомитись за офіційним посиланням — e-ma.org/...​o-OECD-CP-on-CRS-CARF.pdf

Пайонир, как американская компания возможно и может себе рассматривать обязан он передавать или нет что-то — как владелец счетов от вашего аккаунта Пайонир, который зарегистрирован в Америке.
А вот Пайонир Европ обязана передавать всю информацию, как эмитент вашей карты Пайонир, как компания зарегистрированная в Ирландии.

Пайонир, как американская компания возможно и может себе рассматривать обязан он передавать или нет что-то — как владелец счетов от вашего аккаунта Пайонир, который зарегистрирован в Америке.
А вот Пайонир Европ обязана передавать всю информацию, как эмитент вашей карты Пайонир, как компания зарегистрированная в Ирландии.

Абсолютно правильно.

какое отношение это имеет к тусующимся тут нищебродам

Добрый день! Выше ответила. Эта информация касается не только юридических лиц, но также и физических лиц, физических лиц — предпринимателей.

В случае, если вы оказались в качестве владельца иностранного счета, как физическое лицо, то может быть запрошена выписка с вашего зарубежного счета для проверки на предмет соответствия всех операций валютному контролю.

Как минимум, с точки зрения свободного распоряжения своими деньгами: НБУ не отменит ограничения на вывод денег до имплементации BEPS

Підписатись на коментарі