Чи потрібно/варто переносити ФОП переселенцям при отриманні довідки?
Доброго дня. Потребую поради... Я переселенець. Кілька років тому відкрив ФОП (3 група), спочатку хотів отримати довідку ВПО (переселенця) та зареєструватися за місцем проживання, але у податковій сказали що це буде важко зробити, та краще б я просто отримав ключі фізичної особи та зареєструвався віддалено за місцем реєстрації (Донецьк), що я і зробив. Кілька місяців тому довелося отримати довідку ВПО — у банку дуже хотіли її бачити, що я (мабуть не подумавши) зробив.
І тут наче є проблема...
1. Формально тепер в мене змінилась реєстрація? Тобто наче я маю перереєструвати ФОП щоб у ЄДРПОУ була така сама адреса як у довідці.
2. Якщо цього не зробити схоже що можуть скинути зі спрощеної системи? Читав тут: «Проте ДФС попереджає, посилаючись на п. 299.11 ПК, що в цьому випадку підприємцеві загрожує анулювання реєстрації платником ЄП.» — тобто як, за законом наче на мають, але в податкової своя версія. Може хтось знає, чи це стосується довідки переселенця? (прописку я не міняв). Або знає як часто податкова це реально застосовує?
3. Чи можливо взагалі змінити адресу ФОП маючи тільки довідку ВПО, або потрібна саме прописка? (отримати яку буде важко)
4. Чим загрожує зміна адреси ФОП? Найманих працівників не маю, тобто начебто схоже що треба просто подати кілька заяв (внесення даних, застосування ЄП, 5ДР для фізичної особи), але чи буде потім якась перевірка або додаткова увага до щойно переміщеного ФОП-а?
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів