Intellias та Київстар оголосили про початок стратегічної співпраці

Найбільший в Україні оператор телекомунікацій Київстар та український провайдер комплексного програмного забезпечення Intellias оголосили про початок довгострокової співпраці.

Команда з більш ніж 30-ти інженерів Intellias розпочала роботу над проєктом для Київстар. Розробники займатимуться підтримкою і розвитком систем, що обслуговують важливі бізнес-функції замовника. Завдяки глибокій експертизі Intellias в таких галузях, як ERM, CRM та Big Data, спеціалісти компанії допоможуть Київстар зробити значущий стрибок у розбудові і розвитку інноваційного технологічного стеку. Проєкт дозволить оптимізувати витрати та підвищити ефективність бізнес-процесів мобільного оператора. Передбачається збільшення команди щонайменше вдвічі у найближчі кілька років.

«Ми раді розпочати стратегічну співпрацю з лідером українського телеком-ринку і прискорити цифрову трансформацію нашого клієнта, — зазначив Віталій Седлер, CEО та співзасновник Intellias. — Телекомунікаційні технології є одним із стратегічних напрямів нашого бізнесу, де ми маємо велику міжнародну експертизу. Завдяки співпраці з Київстар, у нас є особливо цінна можливість використовувати наші знання і досвід на українському ринку, нарощуючи його конкуренту перевагу».

Окрім підписання договору про комплексне обслуговування компанія Intellias набула статусу преферентного сервіс-провайдера для Київстар і буде долучатися до співпраці над наступними розробками та введенням в експлуатацію нових систем та сервісів.

«Тема технологічного авторитету в телеком-галузі України активно обговорюється в Київстар, тому питання цифрової трансформації компанії не може лишатися поза увагою, — додає Андрій Жуковський, директор з інформаційних технологій Київстар. Основна мета такої трансформації — забезпечити можливості виводу на ринок інноваційних продуктів, що відповідають найсучаснішим вимогам клієнтів. Безперечно, розвиток системи обслуговування клієнтів та систем обробки великих даних є одними з базових вимог для Київстар. Тісна співпраця із такими досвідченими гравцями IT ринку, як Intellias, дозволить нам вийти на якісно новий рівень забезпечення потреб нашого клієнта».

Intellias має досвід системної роботи з телекомунікаційними компаніями: міжнародними операторами зв’язку, B/OSS постачальниками та іншими представниками індустрії. Компанія реалізувала низку проєктів, пов’язаних з оцифруванням бізнес-процесів, створенням операційних мережевих систем, міграції на хмарні технології. Intellias також має напрацювання в напрямі білінгових і монетизаційних систем, когнітивних систем для телеком-операторів (аналітика даних, Data Science, AI), послуг з побудови мереж хмарного дата-центру, програмних комутаторів та VoIP рішень для бізнесу.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Радий за Інтеліас, це хороша компанія, можливо, проект принесе їм нові контракти та нових клієнтів.
Скоріше за все, Інтеліас зараз хоче обкатати співпрацю в галузі комунікацій на Київстарі, отримата експертизу, а потім отримувати проекти в набагато цікавіших контор з цієї галузі в ЄС, США і т.д.

Накину ще раз на вентилятор проти Київстару.
Такого клієнт-ненависницького сервісу ще треба пошукати, дуже багато проблем, які вони в принципі не збираються вирішувати.
Коли компанія, незалежно від її розміру, починає так відверто забивати на клієнтів і залишати негативні емоції кожен раз, як клієнт стикається з сервісом, то це лише питання часу, коли цей колос на глиняних ногах рухне.

Круто, сделайте мне интеграцию антиспама бесплатно
Чтоб когда звонок — система анализировала номер абонента и выдавала сообщение о вероятности нежелательно звонка.
Двух недель вам хватит?

В темі хоч є «зробити клієнта щасливішим»?

Я могу выступить менеджером этого проекта если что

Тепер при влаштуванні на будь-який проект intellias ви автоматично будете підписані на пакет «Кава+», що дає змогу безкоштовно в необмеженому обсягу пити каву в офісі, всього за 99$/міс.*
Також в кожному офісі при вході буде телевізор з інформацією про погоду, курс валют та ін. Всього за 49$/міс.**
За кожним контрактором буде прив’язаний персональний hr-manager який в разі незрозумілих*** обставин надасть вам інформаційну підтримку****

*акція діє тільки на період віддаленої роботи, після карантинних заходів кількість кави буде обмежена однією чашкою кави на день, вартість кожної наступної чашки кави запитуйте в свого персонального hr-manager’a.
**опція не може бути відключена персонально
***незрозумілими ситуаціями або обставинами можуть бути кидки на останню зарплату, звільнення вчорашнім днем та постійні овертайми
****Послуга надається в непарні місяці парних днів високосного року окрім вихідних та св’яткових днів з 6:00 до 6:30

Чи все ж таки intellias не буде переймати досвід від київстар? Здається аутсорсингові компанії забули чому не варто мати справу з замовниками в постсовку.

Є компанії, про яке пише італійський сайт. Чому б туди не потрапити й МоскваСтару та його партнерам по дупі?

А на що вони розраховували, що їх тут вихвалятимуть «вау, який гарний маркетинговий план»?

При оформлении контрактного номера, сотрудник оформил в тихую доп симку и пользовался моим безлимитным интернетом, попалился на том что у него включился роуминг и мне пришел счет. Естественно деньги за роуминг содрали, доказать ничего нельзя было, этого сотрудника так и не нашли.
Такого ублюдочного «сервиса» не встречал даже в госконторах. Пусть горят в аду.
Сотрудникам, кто попадет на этот проект, сильно сочувствую. Лично я б не работал чисто из принципа.

Я б в Интеллиасе не работал без принципа — таких закомплексованных провинциалов ещё поискать.

А Киевстар пусть забирают Ани Лорак и Повалий и валят к себе на родину изнасилований в задницу — в Москву.

Киевстар, когда перестанете мне слать смски(сначала раз в неделю, теперь через день) попеременно о том, что меня навсегда отключили и о том, что надо бы заплатить(при положительном балансе)? По поводу адреса, по которому я уже 3года не живу?
Сроки исковой давности по гражданским договорам для кого придумали?

оголосили про початок

про те що відомо вже давно, наприклад
jobs.dou.ua/...​tellias/vacancies/142049

Відключав послуги Київстар, які списують гроші у родичів-пенсіонерів, на кнопковому телефоні який коштує ~$8!
Звісно оператори виправдовувались що це родич-пенсіонер сам якось підписався.

А так як в Україна 11 мільйонів пенсіонерів Пенсійний фонд України то КС ще процвітає, хоча звісно хочеться щоб поцвів.

Треба влаштувати благодійну акцію «Відпишу пенсіонера від Київстар»

Звісно оператори виправдовувались що це родич-пенсіонер сам якось підписався.

так вообще оно и есть, меня никогда оператор связи за 15 лет не подписывал на доп услуги

А який йолоп свідомо буде підписуватись на платні гороскопи за 5 гривень на день?
Сама наявність таких послуг ставить під сумнів доброчесність провайдера

А який йолоп свідомо буде підписуватись на платні гороскопи за 5 гривень на день?

обычно предлагают бесплатно, чтобы подключиться смс на сервисный номер, а потом приходит смс что услуга станет платной, но отключение надо сделать самому в личном кабинете, а не через смс.

Сама наявність таких послуг ставить під сумнів доброчесність провайдера

Ну да, как и в любом другом укр бизнесе

Тепер слід очікувати списання коштів на неіснуючі послуги, нібито активовані якимось кліком. Та звісно ж збиранням бігдати персональної інформації, включаючи транскрібацію та індексацію, з подальшим продажем необмеженому колу «партнерів», не обтяжених жодними зобов′язаннями (читай, шахраям).

Найгірший оператор з усіх що в мене були. В лайфі досить часто були проблеми з голосом та якістю зв’язку. Але такого наглого лохотрону, як КС, з підписками на онлайн сервіси, гудок, гороскоп та інші розводи, не було. Кілька разів древній сименс, який навіть gprs не вміє, підписувався на онлайн сервіси. Враження від спілкування з підтримкою: ти лох, плати або йди геть. Вже більше року не користуюсь КС. І радий, що сьогодніє альтернативи.

Якщо подивитись хто є головними акціонерами цієї шараги: ВімпелТелеком та Альфа груп, все стає зрозуміло. Час змінювати назву на МоскваСтар

І? Коли я почну співпрацю з новим клієнтом, теж тему запилити?

Адміни Доу заробляють як можуть?

Може це попередження, щоб ми встигнули змінити провайдера і перенести номер

Я давно вже до турків перейшов. Не те щоб краще стало, як почали піднімати ціну на тариф, але київстар з його зализуванням очей конкретно бісить.

Є ще гірші ситуації: фінансові санкції за несвоєчасну оплату заборгованості померлої особи:

...
P.S: можете пожертвувати одним співробітником і відправити на той світ, якщо лінь викопувати.

В 2020 році такі ситуації також є

Кредитні бюро беруть з відкритого реєстру ФОП, банки щоб залучити нових клієнтів також цим зловживають: УкрСибБанк відправляє спам

Недооцінюєш: зливатимуть колекторам всі контакти нібито боржника, щоб вже їм де-факто знищувати номери необмеженим спамом дзвінками.

У турків, якщо мова про лайвселл, чудові умови по корпоративним тарифам.

А як виглядає Водафон на тлі Київстара та турків?

Без поняття. Я карточку ватафон використав один раз — щоб активувати 4 місяці ютуб преміум. Запхали на розетці зі смартфоном.

Сидимо на LifeCell Smart Family L. Дуже зручно — підключаєш до 5-и людей й вони всі користуються спільними ресурсами. Ми навіть і маму ще додали в сім’ю. Ресурсів стільки, шо поки жодного разу не змогли їх використати повністю: 30Гб трафіка, 1200 хвилин на інші номери, 1500 смс.
Хтось в сім’ї зазвичай більше дзвонить на інших операторів, хтось більше використовує інтернет, а хтось майже не користується ані тим, ані іншим. І спільні ресурси дозволяють перерозподіляти їх як саме зараз треба. Адмінка для цього у них є.

Може це попередження, щоб ми встигнули змінити провайдера і перенести номер

Это надо понимать как камень в огород Intellias? На чём основано предположение что после старта сотрудничества КС с этой довольно неплохой компанией станет только хуже?

От бачиш тобі самому складно назвати компанію хорошою.

Питання в тому: «Що саме збирається закрутити КС (в поганому значенні цього слова) що треба додаткові руки?»

З тексту:

підвищити ефективність бізнес-процесів

якщо вже бізнес процеси списували гроші безповоротньо з різних надуманих приводів, і «це» вдасться підвищити, то звісно час змінювати провайдера.

Подписаться на комментарии