Співбесіда в Amazon
Свіженьке. Подався на позицію в Amazon (AWS).
Спочатку мені сипало у почту листи «ви зареєстровані», «заповніть dashboard », «ознайомтесь з тим чи іншим», але все з прив’язкою до моєї аплікації. Спам йшов якись час, аж раптом у одному з листів було просто написано «пропонуємо запланувати дзвінок». У кожному листі багато лінків та посилань, тому деякі повідомлення попадали у Junk.
Амазон наполягає на використанні Amazon Chime. З цим виникли проблеми, бо онлайн версія одразу видала , що камера не буде працювати, а коли встановив на комп Chime, відео працювало нестабільно. Такий ганебний сервіс я не отримував навіть від WebEx, а із Zoom та Microsoft Teems проблем ще ніколи не було. Доречі Амазон вказав у запрошенні адресу техпідтримки. По факту це певно бот, бо підтримку я не отримав, лише стандартний текст у відповідь.
Мені запропонували заповнити онлайн графік мого вільного часу на наступні 3 тижні. Але я так розумію, що на цьому дигіталізація закінчилася, бо дзвінки всеодно назначали вручну , ХР не врахував часову різницю. Вийшло якось тупо. Я заходжу до кабінету у Chime, бачу , що ХР відкрив сессію та відключився, а менеджер так і не подзвонив.
Amazon використовує модель співбесіди: STAR (Situation, task, action, result).
ХР надасть вам посилання на Leadership Principles та interview portal. Дуже корисно для підготовки перед дзвінком.
У мене було 8 співбесід + кол з XP! Досі загадка навіщо так багато. Формально, перевірити мене мали всі з ким доведеться працювати, але в тому й фішка біхевіорал інтерв’ю , що достатньо 1, максимум 2 зустрічей щоб зрозуміти людину та як вона поводиться у реальному житті.
На кожному колі мене спитали навести мінімум три приклади, максимум 6. Тобто один приклад на кожний із принципів компанії. До зустрічі я виписав більше 30 кейсів, що відповідають цим принципам.
Обов’язковим є проходження онлайн оцінювання. У мене було письмове завдання де я мав стисло описати у форматі STAR складку проблему та як я її вирішив.
Мова співбесід англійська.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів