Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Revamp Your LinkedIn Profile

Зроби свій профіль у LinkedIn професійним

Коли ви налаштовуєте свій профіль LinkedIn і публікуєте його онлайн, ви звісно сподіваєтесь, що його побачать потрібні люди і він допоможе скласти правильне враження про вас.

Тож як цього досягти?

По-перше, давайте подумаємо, хто, можливо, захоче переглянути ваш профіль LinkedIn:

— Рекрутери, які шукають кандидатів у LinkedIn;
— Рекрутери, які перевіряють ваш профіль після перегляду резюме та / або портфоліо;
— Ваші колеги, які хочуть мати повне уявлення про ваш досвід та навички (майте на увазі: якщо їм сподобається ваш профіль, вони, швидше за все, рекомендуватимуть вас на роботу або налаштуватимуть з вами ділові зв’язки).

Саме через це важливо переконатись, що ваш профіль LinkedIn відповідає сучасним вимогам.

У цій статті я розгляну всі етапи створення приголомшливого профілю за розділами та поділюсь деякими практичними порадами щодо того, як покращити його та виділити серед інших.

Part 1. Зображення профілю та банер
Ось як виглядає не дуже хороша картинка профілю LinkedIn:

— Низька роздільна здатність і зернистість;
— Немає банера;
— Автор виглядає трохи напружено.

А ось як виглядає правильна картинка профілю LinkedIn:

— Фото справляє професійне та доброзичливе враження;
— Обличчя людини добре видно;
— На банер приємно дивитись та він не відволікає.

Ось деякі вимоги до зображення профілю LinkedIn:
1. Фото має бути в анфас, але не селфі;
2. Ваше обличчя повинно займати принаймні 60% кадру;
3. Вам варто бути одягненими у діловий або повсякденний одяг (найбезпечніше — одягнути те, що зазвичай носите на роботу);
4. Переконайтесь, що вираз обличчя у вас доброзичливий (посміхнутись, дивлячись у камеру — це гарна ідея);
5. Уникайте яскравого, відволікаючого фону;
6. Ідеальний розмір фото — 400X400 px.

Коли мова заходить про зображення профілю та банера, у вас є в основному 2 варіанти:
1. Щоб фотографія була зроблена професійним фотографом.
2. Зробити самому (без зайвих витрат).

Якщо ви вирішили обрати другий варіант, але не знаєте, з чого почати, ось що варто зробити:
1. Виберіть фотографію, яка відповідає першим 4 із вищезазначених вимог.
2. Використайте сайт для видалення фону, щоб прибрати усе непотрібне із зображення.
3. Перейдіть на сайт Canva. Створіть безкоштовний профіль і натисніть «створити дизайн». Оберіть бажану роздільну здатність (400X400, 800X800, 1600X1600 — також чудово підійде). Перейдіть до вкладки «елементи» та оберіть у полі пошуку «фони».
4. Оберіть фон і розмістіть своє зображення зверху.
5. Усе готово! Завантажте своє зображення та використовуйте для свого профілю LinkedIn.

Створити банер LinkedIn за допомогою Canva чи не найпростіше. Оберіть у меню «Банер LinkedIn» та шукайте будь-який варіант, який вам подобається.

Part 2. Заголовок
Ваш заголовок LinkedIn — це короткий опис того, чим ви займаєтесь, розміром до 120 символів. Він повинен бути чітким і стислим. Можете скористатись будь-яким із наведених нижче шаблонів:

Приклад 1: [Job title] at [company name] — Senior Software Engineer at Google

Приклад 2: [Job title] at [company name]. Helping [someone] do [something] — Brand Identity Designer at Better Solutions. Helping brands across the globe find their voice and drive growth

Приклад 3:Якщо ви хтось, хто виконує багато різних ролей, ви можете перерахувати їх за допомогою символу " | " - Entrepreneur | Business strategy specialist | Keynote speaker

Приклад 4: Aspiring [profession] looking for new opportunities — Aspiring JavaScript developer looking for new opportunities

Part 3. Короткий зміст
Ваша «додаткова інформація» summary LinkedIn буде схожа на «додаткову інформацію» у вашому резюме, але вона також повинна відрізнятися кількома основними пунктами:
1. Summary LinkedIn — це загальний огляд ваших навичок та досвіду, на відміну від резюме, який має бути адаптований до конкретної роботи, на яку ви претендуєте.
2. Він повинен доповнювати ваше резюме, а не копіювати його слово за словом.

Ваш LinkedIn summary — це маркетинговий інструмент, який ви можете використати і для свого особистого бренду. Опишіть свої навички та досвід, професійний шлях, історію свого становлення, надайте посилання на соцмережі (ваш веб-сайт, портфоліо тощо). Пам’ятайте: лише від вас залежить, як ви вирішите висвітлювати свою історію.

Ось кілька хороших прикладів резюме LinkedIn, які можуть вас надихнути.

Приклад 1. Дуже детальний і в доволі офіційному стилі (це не був би мій топ-вибір, оскільки я обрала би щось менш формальне та з елементами розповіді)

Приклад 2. Зосередження уваги на сильних сторонах та професійному досвіді

Приклад 3. Зосередження уваги на історії становлення та звернення безпосередньо до емоцій читача (Це оформлення мені подобається найбільше! Сторітелінг точно зробить ваш профіль незабутнім)

Приклад 4. Коротко і влучно, говоримо по-суті.
Summury для LinkedIn не повинен бути довгим. Це нормально, якщо ви зменшите його до 3-5 речень, які добре написані і складають цілісну картину про вас як про професіонала.
Наприклад:
«Бізнес-аналітик із досвідом 4+ років. Я допомагаю зменшити розрив між тим, що є технічно життєздатним і стратегічно необхідним».

Важливе зауваження: Який би підхід ви не обрали, не копіюйте та не вставляйте чужий опис чи зразок опису, який ви знайшли в Інтернеті. Це потенційно може зіпсувати ваш авторитет у довгостроковій перспективі.

Part 4. Зразки ваших робіт
Ви можете використовувати розділ «featured», щоб «продемонструвати зразки робіт, якими ви найбільше пишаєтесь», які ви створили раніше (включаючи статті, дослідження, публікації у ЗМІ та відео). Ви можете прочитати більше про цей розділ на офіційній веб-сторінці LinkedIn.

Part 5. Досвід
Як і у summury, краще не копіювати резюме у свій профіль LinkedIn. Натомість ви можете вказати деякі з ваших ключових досягнень та додати більше інформації про них.

Наприклад:
«Pitched improvement ideas to the UX design team» is not going to blow anyone away.

Аби додати більше інформації, можете сформулювати таким чином:

«Pitched 10 improvement ideas to the UX design team that helped increase user engagement by 30%».

Такий опис точно приверне увагу!

У цьому розділі ви можете додати відповідні ключові слова для своєї спеціалізації. Це буде особливо корисно, якщо ви шукаєте роботу і хочете, щоб вас помітили рекрутери.

Існує лайфхак, який буде корисний для вас. Додайте опис вакансії, на яку ви хочете подати заявку, у Word Cloud generator і подивіться, які конкретні ключові слова ви можете використовувати.

Наприклад, це ключові слова для вакансії розробника JavaScript:

До речі, якщо ви хочете виділятися серед конкурентів, ваш профіль не повинен бути перевантажений «buzzwords» словами, якими частенько зловживають інші кандидати.

Нещодавно LinkedIn оприлюднив список слів, які користуються популярністю в США

Топ-10 склали такі слова:
1. Specialized — Спеціалізований
2. Experienced — Досвідчений
3. Leadership — Лідерство
4. Skilled — Кваліфікований
5. Passionate — Пристрасний
6. Expert — Експерт
7. Motivated — Мотивований
8. Creative — Творчий
9. Strategic — Стратегічний
10. Responsible — Відповідальний

Одним зі способів «оживити» ваше резюме є заміна таких слів менш банальними синонімами:

Ще один спосіб, який буде вам корисним, — це описувати свої досягнення та наводити приклади з вашого професійного досвіду.

Part 6. Рекомендації
Мати рекомендації у вашому профілі LinkedIn дуже важливо з точки зору зміцнення довіри та становлення вашого особистого бренду в Інтернет-просторі. Добре мати рекомендацію як від начальника, менеджерів, колег, оскільки це допоможе скласти повне та достовірне уявлення про вас та ваші навички.
Запитуючи у людей рекомендацію та даючи її комусь, ви зможете розширити своє професійне коло спілкування.

Як слід писати рекомендацію (особливо якщо ви ніколи раніше цього не робили)?

Крок 1: Розпочніть зі вступу, який допоможе розкрити особу одним реченням (англійською його називають «a Knockout Line»)
1. It’s rare that you come across a standout talent like Mike.
2. Few people have the opportunity to report to a manager who is also a coach and mentor—but I did when I worked for Susan.

Крок 2:Опишіть ваші стосунки
1. I had the pleasure of working with Jim for two years at the Smith Company, collaborating on several project teams.
2. I hired Carrie as a freelance designer in 2011 after seeing her online portfolio, and she’s completed six flawless projects for me since then.
3. Mark expertly filled the role of social media coordinator for my company’s marketing team for just over a year.

Крок 3: Перерахуйте особливі риси людини
1. I was particularly impressed by Kelly’s ability to handle even the toughest clients—and effortlessly.
2. I was always in awe of Fred’s ability to command a room and get people on board with ideas — even people who were initially on completely different pages.
3. Matt’s ability to juggle multiple projects was unlike any I’ve seen before and made a dramatic difference in the productivity level of our team.

Крок 4: Додайте нотку особливої інформації про людини
1. Oh, and she made sure our Monday morning staff meetings were never without bagels and coffee.
2. No matter how tense a meeting, Annie made sure everyone left with a smile.

Крок 5: Завершіть твердою рекомендацією
1. Allison would be an asset to any team.
2. As a team member or a leader, Steve earns my highest recommendation.
3. Any employee would be lucky to have Michelle as a manager.
3. [Descriptive phrase] is the phrase that comes to mind when I think about [name].
4. I’ve had the pleasure of knowing [name] for [length of time], during which [description of your working relationship].
5. Above all, I was impressed with [name]’s ability to [description of what makes the person really stand out].
7. And, of course, his/her [personality trait]. [Name] would be a true asset for any positions requiring [1-2 skills needed for position] and comes with my heartfelt recommendation.

Ось вдалий приклад:

Чи були вам корисні ці поради? Напишіть будь-ласка в коментарях, буду рада поспілкуватися. Можливо вам буде цікавим і подальше вдосконалення ваших знань англійської мови, аби побудувати кар’єру до якої ви прагнете. Моя місія — допомогти людям робити саме це.

Якщо ви дочитали уже так далеко, знайдіть трохи часу, щоб переглянути підсумок порад з цієї статті і застосовуйте їх на практиці.

Ваш профіль LinkedIn повинен містити:
1. Професійну фотографію та банер;
2. Сильний заголовок;
3. Влучний опис/ основну інформацію;
4. Опис вашого професійного досвіду, що містить переконливі дієслова та відповідні ключові слова;
5. Розділ з вашими доробками (якщо у вас є будь який створений вами контент);
6. Рекомендації від ваших начальників та колег;
7. Бонусна підказка: налаштуйте URL-адресу свого профілю LinkedIn, щоб легше було вас знайти.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному4
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
2. Ваше обличчя повинно займати принаймні 60% кадру;

А якщо тільки 55% ?

Это всё звучит круто до тех пор, пока не нужно закрыть вакансию какого-нибудь Senior Java developer с 10+ годами опыта.
Тогда напишут и профилю с черным кружком на аватарке, и без аватарки вообще, и на почту, и в скайпе, и в Тиндере, и даже домашний адрес узнают и под окнами напишут:
Сеньор джава девелопер, наша компания тебя хочет!

Помню, трудился я в одном стартапе, так они просто молились на LinkedIn. Заставили всех пройти двухчасовой семинар, на котором сотрудники этой самой LinkedIn рассказывали примерно то же самое. Где-то раз в месяц для новых сотрудников устраивали фотосессию чтобы у всех были примерно одинаковые авочки в этой сети. Целый культ какой-то был.
У меня как была фотка с пляжа, так и осталась. На количество предложения вакансий не повлияло )

Погано ви знаєте які бувають селфі))

Підписатись на коментарі