Luxoft Java Hiring Week - $2000 бонусу, круті проекти та подарунки! Реєструйся!
×Закрыть

Платформа Guidewire, як потужний IT інструмент ринку страхування

Ідея підготувати цей матеріал виникла в результаті того, що попри значну популярність платформи Guidewire у всьому світі, в Україні про це програмне забезпечення знають досить мало. А тим часом понад 400 компаній, від молодих до лідерів ринку, що працюють у сфері майнового страхування та страхування від нещасних випадків, обрали саме Guidewire. Тож, розберемося чим ця платформа приваблива для галузі та чому є перспективною для IT.

Згідно з даними Gartner, Inc., дослідницької компанії, що спеціалізується на ринках інформаційних технологій, Guidewire — це провідна у світі платформа автоматизації бізнес-процесів для страховиків. Вона здійснює повну підтримку страхової діяльності: від адміністрування полісів, процесів виставлення рахунків до управління претензіями та андеррайтингу. Продукти Guidewire дають змогу страховикам надавати своїм клієнтам зручні сервіси, збільшувати частку на ринку та знижувати операційні витрати.

У порівнянні з більш застарілими платформами, що використовуються страховими компаніями, Guidewire набагато складніша та більш функціональна. До того ж це сучасне програмне забезпечення допомагає страховикам бути гнучкими, розвиватися та змінюватися відповідно до ситуації в галузі: виводити на ринок нові страхові продукти, наприклад, або створювати унікальні сервіси. А в такі турбулентні часи, як зараз, коли технології й ринки швидко змінюються, вміння компанії адаптуватися до реалій — просто незамінне.

Guidewire — сучасна платформа без спадщини застарілих технологій

Задовольнити запит ринку, який сьогодні вже складно уявити без IT технологій, можуть тільки сучасні системи. Guidewire відповідає цьому критерію. Порівнюючи з більшістю платформ ніші, що були дописаними, Guidewire розроблена з нуля з використанням вебтехнологій на кшталт «тонкий вебклієнт». Тож у ній гарантовано відсутня спадщина старих технологій, навколо яких постійно виникають питання перероблення. Натомість, як вебтехнологія, Guidewire значно спрощує процес інтеграції системи з мобільними додатками, особистими кабінетами клієнтів і іншими благами, якими забезпечує IT сучасні страхові компанії. Ця платформа поєднує технології у такий спосіб, що робить можливим процес автоматизації фронт-офісу, бек-офісу й так званих «self-service» процесів.

Як платформа Guidewire цілком самодостатня. Guidewire InsuranceSuite, що включає компоненти ClaimCenter, PolicyCenter і BillingCenter, пропонує систему, в якій усі модулі інтегровані між собою, і водночас можуть впроваджуватися незалежно один від одного. Всі процеси вирішуються в рамках вказаних трьох модулів, які за своєю будовою, до речі, абсолютно ідентичні, що значно полегшує роботу розробникам. Також модулі гармонійно інтегруються з іншими системами страхової компанії. Так, у системі легко налаштовуються перехресні продажі, швидше здійснюється оцінювання ризиків та пролонгація договорів. Все це спрощує взаємодію клієнта зі страховиком, а, отже, позитивно впливає на лояльність клієнтів і знижує відсоток їхнього відтоку.

Гнучкість системи

Вище я зазначав, що Guidewire дає змогу компаніям бути більш адаптивними та швидко реагувати на зміни ринку. Завдяки чому це можливо? У цьому контексті насамперед йдеться про систему Guidewire PolicyCenter, яка дає можливість співробітникам страхової компанії, клієнтам і агентам упорядкувати й оптимізувати різні операційні процеси, створювати та вносити зміни в нові поліси та продукти без залучення ІТ-фахівців. Отже, система проста й доступна в користуванні на такому рівні для нефахівців.

Guidewire PolicyCenter також допомагає компаніям, легко маневруючи, виходити на нові ринки і працювати на них. Полегшує процес визначення продуктів, андеррайтингу, пролонгації та ін. Модуль Guidewire PolicyCenter може бути адаптований до конкретних потреб організації, серед яких такі функції як розподіл роботи, управління та прийняття рішень з андеррайтингу. Він також помічник у питаннях планування бізнес-процесів і нормативних змін. Загалом Guidewire PolicyCenter поєднує стільки функцій і можливостей, що бере участь у забезпеченні життєдіяльності та розвитку компанії на різних її рівнях.

Інший модуль системи, Guidewire BillingCenter, здійснює оброблення платежів. А врегулювання збитків автоматизоване у Guidewire ClaimCenter, яка забезпечує підтримку всього циклу обробки інформації, починаючи від моменту надходження повідомлення про страховий випадок, до моменту організації виплати, включаючи суброгаційну роботу.

Від А до Я про платформу

Сама платформа написана на мові Java, а її кастомізація відбувається на мові Gosu, яку розробили фахівці Guidewire. Мова Gosu використовується в усіх додатках Guidewire, що дає змогу застосовувати єдиний підхід у розробленні різних специфічних для платформи складових і на цьому етапі не витрачати багато часу на вивчення необхідних технологій, а замість того — зосередитися на реалізації власне проєкту.

Сховища даних Guidewire та BI-інструменти платформи можна використовувати як із рішеннями материнської системи, так і з будь-якими іншими страховими системами. Розробляючи модель даних сховища, Guidewire-фахівці використали кращі практики страхової індустрії й багаторічний досвід Guidewire, чим значно поліпшили процес впровадження системи: учасникам процесу залишається лише підготувати необхідні для бізнесу звіти та контрольні панелі.

Щодо методології впровадження проєкту, то вона може здатися дещо незвичною для багатьох гравців ринку. Методологія побудована на принципах Agile та відрізняється тісною взаємодією бізнес-користувачів та ІТ-фахівців. Однак, ефективність її вже перевірена часом.

Для побудови всіх своїх систем, що складають програмний пакет Guidewire InsuranceSuite, Guidewire використовує 3-ланкову архітектуру, в якій обов’язково наявні сервер додатків, сервер баз даних і клієнт. Тож, докладніше про кожного з них.

Сервери додатків частково або повністю відповідають специфікації JEE. Офіційно Guidewire підтримує більшість відомих таких серверів: WebSphere, WebLogic, Apache Tomcat, JBoss EAP, Jetty. Для зберігання баз даних обрано реляційні сервери. Офіційно Guidewire підтримує такі з них: Oracle Enterprise, Microsoft SQL Server, H2.

Останній у цій трійці — клієнт — підключається до додатка через web-браузери. Додатки Guidewire використовують такий підхід, коли на стороні клієнта залишається мінімальний набір функцій. Це фантастично знижує час розроблення, яке відбувається в єдиному середовищі з використанням єдиних технологій і єдиної мови. І я вас зараз здивую, коли зазначу, що програмісту в цьому випадку навіть не потрібно знати HTML для успішних розроблень, не кажучи вже про JavaScript і CSS.

З тим, що таке, власне, Guidewire, ми розібралися. І те, що це — перспективна платформа, не виникає жодних сумнівів. Поки інші компанії використовують системи, що здатні автоматизувати лише поодинокі продукти, Guidewire пропонує страховикам комплексний сучасний інструмент для реалізації їхніх бізнес-стратегій під запити світових ринків споживачів страхових послуг.

ВАЛЕНТИН ОПАНАСЮК, Guidewire team lead компанії Virtuace Inc.

👍НравитсяПонравилось2
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
З тим, що таке, власне, Guidewire, ми розібралися.

Добре, що ви розібралися. А ми ні, бо тут ані слова по темі, лише «ми за всьо хорошеє — інші ґавно».

І те, що це — перспективна платформа, не виникає жодних сумнівів.

Но это не точно

Сама платформа написана на мові Java, а її кастомізація відбувається на мові Gosu, яку розробили фахівці Guidewire.

Тобто ще й своя «отсебятіна», яка несумісна ні з чим, і є паралельним світом бо реальний чимось не влаштовував. Вау, яка цінність!

Gosu використовується в усіх додатках Guidewire, що дає змогу застосовувати єдиний підхід

Слово «єдиний» вже настільки є синонімом найзухвалішого бюрократизму, що в поєднані з примусом використовувати виключно розробки самої компанії аж до мови програмування, виглядає як спосіб загнати клієнта у рабство через незворотні інвестиції у перехід на продукт та витрати на навчання співробітників. Тобто клієнту буде важко визнати помилку, коли вже вклався, і буде змушений вкластися «ще трохи», і стане ще трохи важче.

Guidewire пропонує комплексний інструмент

не сумісний ні з чим, та з примусом платити за «комплексне рішення»... проблем від вами ж створених бар′єрів.

Щось це мені нагадує... Гітлер і SAP

PS. «на кшталт „тонкий вебклієнт“» змусило реготати вголос. Стопудово ж адекватно працюватиме лише в Хромі, який настільки «тонкий», що на мобільних пристроях, яким більше 3 років навіть запуститися не здатен не витративши при цьому кілька хвилин, не прогнавши туєву хучу даних через флеш-пам′ять (знищуючи її ресурс та швидкодію), а по ітогу відіжравши всю оперативу та відправивши увесь пристрій в нокдаун [із пожиранням заряду батареї та розігрівом] чи перезавантаження. На додачу воно може ще й не запуститися доки не перевстановиш із вичисткою всіх даних, бо «нєкорєктно завєршилі роботу».

Тонкі клієнти — вони такі «тонкі». Особливо весело, якщо додаток, який працює як тонкий клієнт, лізе в автозавантаження при старті системи, віджираючи оперативу та інші ресурси навіть нічого по суті не роблячи, в кращому випадку приймаючи PUSH-повідомлення (іноді навіть без багів, але завжди вийде покращена версія).

Подписаться на комментарии