Preply залучили $35 млн інвестицій від бізнес-ангелів

Українська освітня онлайн-платформа Preply залучила $35 млн Round B інвестицій.
Залучені інвестиції допоможуть розв’язати пріоритетні задачі. У компанії планують покращити всі навчальні програми, подвоїти штат співробітників в усіх регіонах, а також покращити систему підтримки.

«8 років тому, у нас був тільки підприємницький романтизм і шалена жага побудувати great компанію. У перші місяці ми заробляли „аж“ 1000$ на трьох і з цих грошей ще робили „маркетинг“. Це не був overnight success, ми над-наполегливо працювали і мріяли створити найкращий продукт для наших користувачів. Для нас самих.

Побудова world-class продукту залишається нашим #1 пріоритетом (ми наймаємо майже на всі ролі — розробники, продукт, HR, marketing).
Що буде цікавого? Blitzscaling, новий офіс в Штатах, перехід на новий рівень по менеджменту, бренду, культурі» — прокоментував новину Дмитро Волошин, Co-founder Preply.

Тож, не забувайте перевіряти вакансії Preply на DOU.

У Round B брали участь такі бізнес-ангели, як Ніклас Остберг, співзасновник та CEO Delivery Hero, Артур Костен, співзасновник Booking.com, Девід Хелгасон, співзасновник Unity Technologies, Пшемислав Гацек, співзасновник Grupa Pracuj.

Пандемія Covid-19 сприяла підвищенню популярності навчальних онлайн-платформ і потужному ривку вгору для Preply, що існує з 2013 року. За час пандемії кількість уроків на одного учня на платформі зросла на 16%. Таке зростання також відбулося завдяки технологіям ШІ, які застосовуються під час навчання.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Woo! Пацаны ваще ребята. Hyper congrats!

Ключове слово — покращити. Хоча освіта в Україні і так покращена до стану «не бий лежачого».
Если серьёзно, там есть делать, инвестиция может быть и оправдана. Но в этом случае люди бы говорили о планах на будущее, а не хвастались «привлечением» «инвестиций».

PS. Странно что не ищут UX специалиста. Интерфейсы должны быть переписаны с нуля, воронка продаж дырявая и вообще слабое вовлечение новичков. Дали денег — нужно выстрелить, а выстрелить это в первую очередь UX, грубо говоря, не просто взять новую высоту, а вцепиться в рынок когтями.

А ещё — человеческий фактор. Проекту сильно не хватает не-айтишных механизмов, человеческих. Грубо говоря, нужно пробовать живых агентов, которые смогут развивать рынок.

Если хочу знать — да, знаю. Я не из тех, кто черпает инфу из чужих дайджестов [дословно, пищеварение, по сути оно и есть]. В большинстве случаев можно получить собственный опыт и увидеть как что на самом деле. Я увидел.

И так уж получилось, что айтишники в теме обучения. Нам постоянно приходится учиться, непрерывно. Потому да, нам известно как этот процесс происходит. Инвесторы, как заметили, тоже не с Луны свалились, а очень даже в теме. Потому им инвестиция куда выгоднее, чем собственно компании, вероятно основатели продешевили.

Но готова ли компания к росту? А вот не факт:

У компанії планують покращити всі навчальні програми, подвоїти штат співробітників в усіх регіонах, а також покращити систему підтримки.

= бюрократия, бюрократия, бюрократия.
Это значит, что компания преодолела пик роста и тупо стремится разжиреть. Это лечится. Я бы смотрел в сторону смены менеджмента — бюрократы не должны быть главными в растущей компании. Продаваны должны.

Продаваны должны.

ну., вы знаете, что такое капслок.
я точно знаю (и я прочтал весь тред)

НИКТО. НИКОМУ. НЕ ДОЛЖЕН.

Підписатись на коментарі