Онлайн маркетинг: Як повернути гроші?

Усім доброго дня! Є таке питання: Як власник інтернет магазину, може зробити повернення платежу клієнту без втрат? Наприклад склалась така ситуація: Клієнт заплатив банківською картою або зробив банківський перевід, але товара немає (на сйті не поновились данні про його наявність). Як вернути гроші клієнту без втрат на транзакціях?

Наприклад власник краудфандингового проекту kickstarter, приймає кошти та зберігаї їх вздовж деякого часу (місяць, два...). Якщо проект не зібрав потрібну суму, то гроші повертаються інвесторам. Як у цьому разі працює податкова система? Чи це залежить від юридичної адреси власника інтернет платформи/магазину?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Без втрат на транзакціях — ніяк. Просто в Штатах транзакціні витрати значно нижчі, тому на цьому моменті не акцентують увагу. Що до повернення платежів, то це окрема тема в податковій, окреме призначення платежу, і як дохід це не зарахують. Але відмінусують від витратної частини, якщо ти таку списав з оподаткування податками на дохід.

Детальніше нехай бухгалтер розкаже, якщо ти це через ФОП плануєш протягти. Якщо через рахунок фіз.особи, то взагалі не парся, воно є доходом лише якщо ти сам таке задекларуєш, а до тих пір — повернення платежу. Бувають навіть випадки, коли формально повертаєш більше, ніж пересилав — наприклад, через різницю курсів валют.

Підписатись на коментарі