Annual Open Tech Conference - ISsoft Insights 2021. June 19. Learn more.
×Закрыть

BlaBlaCar залучив $115 млн інвестицій та придбав українську компанію Octobus. Працюватимуть над автоматизацією автобусних перевезень.

Французька компанія BlaBlaCar придбала українську компанію Octobus — хмарну платформу, що допомагає автобусним перевізникам автоматизовувати свої бізнес-процеси, від продажів і маркетингу до аналітики, бухгалтерії та управління автопарком.

Компанії зазначають, що спільними зусиллями вони надаватимуть автобусним перевізникам ключовий функціонал для забезпечення конкурентоспроможності та збільшення темпів розвитку в поточних ринкових умовах. Наприклад, можливість формувати власний сайт та мобільний додаток для онлайн-продажів, власний кол-центр для телефонних продажів та мобільний додаток для водіїв і персоналу.

Ця угода з Octobus дозволить BlaBlaCar прискорити диджиталізацію ринку автобусних перевезень в Україні й масштабувати її в інші країни, де автобусні оператори продовжують продавати більшість квитків офлайн. Користувачі BlaBlaCar отримають більший вибір для поїздок: поїздки з попутниками на особистих автомобілях або автобусні поїздки. В Україні цей функціонал вже частково доступний, але буде покращуватися та розширятися. Автобусні перевізники-партнери BlaBlaCar матимуть змогу використовувати сервіс безплатно, а інші автобусні перевізники отримають незалежний інструмент для управління інвентарем та бізнес-процесами.

Фото: BlaBlaCar

BlaBlaCar прийняли рішення про покупку в рамках загальної стратегії розвитку. Про неї в інтерв’ю для DOU розповідав Chief of Staff українського офісу.

«Разом з сильною і талановитою командою Octobus, ми запропонуємо перевізникам технологію, за допомогою якої вони зможуть забезпечити оптимальну онлайн присутність, оптимізувати свої бізнес-процеси, зосередившись на ключових завданнях свого бізнесу, якості послуг для пасажирів і, як наслідок, підвищенню продажів» — зазначив Олексій Лазоренко, Генеральний директор BlaBlaCar в Україні.

Щоб підтримати та прискорити темпи розвитку, BlaBlaCar залучили $115 млн інвестицій. Вони допоможуть зберегти темпи зростання компанії та розвивати автобусний бізнес BlaBlaCar в Україні та іншиї країнах. Розширити мережі автобусних партнерів та вдосконалити платформи — одне з ключових завдань компанії, щоб запропонувати пасажирам зручний і надійний спосіб купувати квитки онлайн.

Побачили важливу tech-новину? Поділіться зі спільнотою

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Похожие топики

Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Для того, щоб автобусні перевезення стали прибутковими і сюди заходили міжнародні компанії, потрібно будувати об’їзні дороги навколо міст/великих селищ і автобани/магістралі з розв’язками.

Дия.Сити уже ввели чтоли?

Это только от слухов о том, что хотят ввести, Google и Apple уже в низком старте.

Google може скупити всі міністерства в Україні і скасувати Дію.

Укро-коррупция разрушит Гугол изнутри, как Нео — агента Смита

Агент Сміт був поганий, а Google ні.

Сервис завален огромным количеством поездок от маршруток вместо авто, дальше можно не продолжать.

БлаБлаАвтобус — звучить так по-українськи. Ідеально підходить до балбладоріг, яким не перепало і навряд чи коли перепаде залишків великого баблакрадівництва.

Что там автоматизировать в автобусных перевозках? Открытие дверей приближающемуся пассажиру?

Листи щастя тим хто зайшов без маски. Незалежно від того, чи скінчилася істерія по короні.

Расписание хотя бы. Для авиа есть куча и многие полезные. Для локального жд есть помешьне, в основе лежит рукожопое отягощенное наследием решение потому работает только если знаешь что искать. Для автобусов есть несколько частичных поисковиков уровня от «так себе, но мало» до «руки оторвать».

Согласен, но разве такое можно назвать автоматизацией. От водил же никакой обратной связи нет (и не требутеся)

Да ты еретик! Как ты можешь так говорить на 115 миллионов шуршащей зелени.

Дело даже не в водилах, а в собственниках маршрутов: это ж надо вбелую платежи принимать, через банковский счёт. Это ж надо продавать билеты на количество мест, а не набивать салон.

А водилам как скажут — так они и будут работать. Скажут по расписанию ездить — будут ездить по рассписанию.

Басфор еще есть\был, но его тоже кажется кто-то купил. Но там автоматизация капец, давно правда, но покупал билет, так вот купить до моей станции нельзя, надо покупать весь маршрут, разница в 70 грнбыла :-)

Осталось найти автобусы, чтобы было что автоматизировать.

А вообще перестал пользоваться сервисом. Так же как и Booking.com вообще никак не защищают личную клиентскую информацию, проходной двор.

Водителей слабо фильтруют, отзывы пишутся от фонаря, а поэтому доверия к ним нет.

Осталось найти автобусы, чтобы было что автоматизировать.

Это кстати тоже реально проблема на многих региональных маршрутах, тарнспорт часто ездит забит нахглухо, стать нет где.

Можна шукати на букінгу, але замовляти готелі напряму через їх сайти.
В Польщі колись користувався мережею Accor, це наче французи all.accor.com

Букінг.ком — класний та зручний сервіс, але з конфіденційністю даних в них великі дірки, на мою думку.

Ніколи не стикався з порушенням конфіденційності

Але такий варіант не дуже зручний, коли ти плануєш тривалу подорож, де буде багато міст і багато готелів.

Их апликушку давно заколхозили бомбилы с маршрутками и говнобусиками. Надеюсь уберут их в отдельный апп.

Но их «не замечают» модераторы. Зато находят кучу нарушений в банальной переписке попутчиков и в описаниях поездок.

Ничё, ботов нагонят, статистики накрутят, надо же показати инвесторам какие они нелохи что в этого дохлого осла единорога вложились.

Подписаться на комментарии