BlaBlaCar залучив $115 млн інвестицій та придбав українську компанію Octobus. Працюватимуть над автоматизацією автобусних перевезень
Французька компанія BlaBlaCar придбала українську компанію Octobus — хмарну платформу, що допомагає автобусним перевізникам автоматизовувати свої бізнес-процеси, від продажів і маркетингу до аналітики, бухгалтерії та управління автопарком.
Компанії зазначають, що спільними зусиллями вони надаватимуть автобусним перевізникам ключовий функціонал для забезпечення конкурентоспроможності та збільшення темпів розвитку в поточних ринкових умовах. Наприклад, можливість формувати власний сайт та мобільний додаток для онлайн-продажів, власний кол-центр для телефонних продажів та мобільний додаток для водіїв і персоналу.
Ця угода з Octobus дозволить BlaBlaCar прискорити диджиталізацію ринку автобусних перевезень в Україні й масштабувати її в інші країни, де автобусні оператори продовжують продавати більшість квитків офлайн. Користувачі BlaBlaCar отримають більший вибір для поїздок: поїздки з попутниками на особистих автомобілях або автобусні поїздки. В Україні цей функціонал вже частково доступний, але буде покращуватися та розширятися. Автобусні перевізники-партнери BlaBlaCar матимуть змогу використовувати сервіс безплатно, а інші автобусні перевізники отримають незалежний інструмент для управління інвентарем та бізнес-процесами.
Фото: BlaBlaCar
BlaBlaCar прийняли рішення про покупку в рамках загальної стратегії розвитку. Про неї в інтерв’ю для DOU розповідав Chief of Staff українського офісу.
«Разом з сильною і талановитою командою Octobus, ми запропонуємо перевізникам технологію, за допомогою якої вони зможуть забезпечити оптимальну онлайн присутність, оптимізувати свої бізнес-процеси, зосередившись на ключових завданнях свого бізнесу, якості послуг для пасажирів і, як наслідок, підвищенню продажів» — зазначив Олексій Лазоренко, Генеральний директор BlaBlaCar в Україні.
Щоб підтримати та прискорити темпи розвитку, BlaBlaCar залучили $115 млн інвестицій. Вони допоможуть зберегти темпи зростання компанії та розвивати автобусний бізнес BlaBlaCar в Україні та іншиї країнах. Розширити мережі автобусних партнерів та вдосконалити платформи — одне з ключових завдань компанії, щоб запропонувати пасажирам зручний і надійний спосіб купувати квитки онлайн.
30 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів