Чи потрібні українським ІТ-компаніям свої нішеві ком’юніті?

Привіт, ДОУ

У вільний від основної роботи час фріланшу на Upwork, займаюсь ком’юніті менеджментом для американських ІТ-компаній. Задача — створти «ореол» експертів навколо компанії, концентруючи їх у Слак-чатах або інших джерелах. Відносно популярна штука в США, де компанії прагнуть в першу чергу нарощувати експертне середовище навколо себе.

У нас майже всі великі компанії проводять свої вебінари/конференції, але ще не бачив жодної спроби утримати учасників або об’єднати їх по інтересам. Крім холодної розсилки з вакансіями, звісно ж. Задумався, з чим пов’язано, наприклад особливості нашого ІТ ринку.

Цікаво, чи потрібні українським компаніям свої нішеві спільноти взагалі і чи тусили б ви в таких ком’юніті (враховуючи, що в інтернетах і так купа тематичних тусовок)?

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не создают, потому что на голом энтузиазме долго такое комьбюнити не протянет.
Попробуйте сами организовать любой тематический ресурс и постить на регулярной основе оригинальный контент, именно ваш оригинальный, а не перепосченный тысячный раз, таким вы никого не удержите и не завлечете.
Нужно выделять ресурсы — людей и деньги.
А фидбек непонятен.
Понятнее проведение конкретных ивентов, семинаров, олимпиад, точечного спонсорство.

Обычно делают сразу глобальное коммюнити. На реддите в слаках.

Звучить недурно, проте в ралізації складніше ніж здається, менталітету нуль, авторитету ще менше. Основне запитання: для чого?

В Україні досить мало людей, які мають в комлексі харизму, досвід та успіх, щоб навколо формувати потужні спільноти, в компаніях люди працюють за гроші, а не для того щоб ставати світилами. В даному випадку виключаємо С-level, які цього МОЖЛИВО і прагнуть.

Не буду переходити на особистості, бо ще полетить купа повідомлень зі скриншотами в групу адмінів IT KPI :3

В чому профіт для спеціаліста бути в такому ком’юніті? Отримувати додатковий спам?

Для кожного ком’юніті по різному. У чаті Хурми, описаному в повідомленні нижче, 100+ повідомлень на день. Рекрутери спілкуються і діляться досвідом. Зазвичай у ІТ-компаній і їх працівників є унікальна експертиза, якою вони можуть поділитись. Тому це може бути чим завгодно, але не спамом :)

Задача — створти «ореол» експертів навколо компанії, концентруючи їх у Слак-чатах або інших джерелах.

Практичним кроком було б створити хештеги відповідних продуктів і оголосити, що питання на стаковерфлоу щодо цих продуктів потрібно маркувати згаданими хештегами. А зібраних експертів — підписати на розсилку яка тригериться на ці хештеги. Це було б корисніше, бо стаковерфлоу все ж поки що більш популярний і на слуху, порівнюючи зі слак-чатами.

Якщо я Вас вірно зрозумів, то GlobalLogic це робить.

А є посилання? Слідкую за їх подіями, але не пам’ятаю, щоб вони пробували створити тематичні онлайн-ком’юніті

займаюсь ком’юніті менеджментом для американських ІТ-компаній

Не зрозумів, чим займаєся конкретно ти

Є компанія. Її менеджмент подумав «о, а було б прикольно зробити свою тусовку спеціалістів». Цілі можуть бути різні: ретаргетинг своїх маркетингових кампаній для утримання потенційних клієнтів, зібрання експертизи, підйом впізнаваності продукту, вирощування безкоштовних євангелістів зі спільноти.

Хороший приклад в наших реаліях — софт https://hurma.work і їх чат в телеграмі для рекрутерів на 4000 людей.

Моя задача — створити спільноту під ключ навколо напряму/продукту. Маю 8+ років досвіду ком’юніті менеджменту на різних рівнях, тому є можливість швидко пояснити як це зробити правильно і втілити.

Підписатись на коментарі