Чи потрібні українським ІТ-компаніям свої нішеві ком’юніті?
Привіт, ДОУ
У вільний від основної роботи час фріланшу на Upwork, займаюсь ком’юніті менеджментом для американських ІТ-компаній. Задача — створти «ореол» експертів навколо компанії, концентруючи їх у Слак-чатах або інших джерелах. Відносно популярна штука в США, де компанії прагнуть в першу чергу нарощувати експертне середовище навколо себе.
У нас майже всі великі компанії проводять свої вебінари/конференції, але ще не бачив жодної спроби утримати учасників або об’єднати їх по інтересам. Крім холодної розсилки з вакансіями, звісно ж. Задумався, з чим пов’язано, наприклад особливості нашого ІТ ринку.
Цікаво, чи потрібні українським компаніям свої нішеві спільноти взагалі і чи тусили б ви в таких ком’юніті (враховуючи, що в інтернетах і так купа тематичних тусовок)?
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів