Ищу людей для CusDev интервью — сервис по поиску багов на сайте

Всем привет!

Я основатель сервиса webboosty.com (в активной разработке) и хотел бы поговорить со своей «потенциальной аудиторией». Провести Customer Development Interview по вопросам оценки вебстраниц, автоматизированного репортинга по багам, и в целом объективного наблюдения за страницами в рантайме вебстраницы (в том числе для SPA)

Анкета по которй будет проводится интервью docs.google.com/...​HF8ajsUMUu9ilY/edit#gid=0

Если вам интересно пожалуйста напишите мне
в скайп : asterai.com
Или на почту [email protected]

Буду рад пообщаться с менедежерами и QA

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ще є, наприклад, сайти де потрібен login/logout ... чи працюєте з такою ситуацією?
Чи можна Ваш продукт використовувати в build pipeline?
Хоча, можливо, Ви не планували таку аудиторію...

Добрый день! Напишите мне в скайп, немного не понял вопроса:( скорее всего вам нужны автотесты. А не система дектинга «общих» дефектов

В чому мета системи

дектинга «общих» дефектов

, яка цільова аудиторія? Це — просто загальне питання, не обов’язково відповідати.

Не до кінця зрозуміла мета та функціонал даного продукту. На головній сторінці дуже мало інформації — просто загальні слогани, ну принаймні так це виглядає для мене як для технічного спеціаліста, який міг би (припустимо) запропонувати якийсь подібний сервіс своєму знайомому або замовнику. Мало хто буде писати Вам персонально і розпитувати ... це «не цікаво». Реєструватись і кліканням шукати що можна а що ні — теж не цікаво, на таке немає часу і нема бажання. Зазвичай про деталі можна прочитати одразу; звичайно, щось потрібно і проклікати, але все ж таки має бути і певна інформація.

Зовсім недавно писав листа на один комерційний(!) сайт бо не міг скачати звідти open source версію — не працювали download кнопки (скачування ж комерційної версії, як виявилось, теж не працювало під Хромом, хоча під Mozilla працювало); Хром просто не скачує javascript з CDN по HTTP (видає помилку в консолі). Я думав що їх бізнес вже на етапі закриття, бо ще минулого разу, може з місяць назад, я не подивився в консоль, а то був просто такий от сучасний Хром... виявилось що техпідтримка у них ще існує і вони полагодили сайт дуже швидко.

До речі, як Ви розрізняете ці ситуації — різні браузери? Чи Ви використовуєте якусь одну росповсюджену конфігурацію?
Я так здогадуюсь javascript engine у Вас працює під Java, якщо ні то що використовуєте, якщо не секрет.

І таке буває... одного разу глючив ain — відкривав рекламу під час скролінгу, виправили.
І зовсім нема бажання писати olx що це не дуже гарно відкривати рекламну частину зверху вже після відкриття сторінки, саме тоді коли я хочу клікнути на search а замість того клікаю на рекламу ... вже навчився не клікати а чекати (теоретично, Google має за такі речі зменшувати рейтинг). Тільки от такі ситуації вже зловити автоматом дещо важче... для рекламних шапок Google мабуть використовує таймер.

А ще іноді буває така річ як віруси, коли сайт на своїй застарілій CMS починає робити редіректи після звертання на сторінку з пошуку Google, а при повторному відкритті вже приховує свою присутність, — неодноразово таке бачив, писав... не всі реагують, бо у когось просто вже немає адміна, або ж не розуміє що сайт вже зкомпроментовано, а сайт ще якось крутиться.

Добрый день! кончно, дефекты диагностируются вне зависимости от браузера. И учитывается особенности в браузерах и их версиях. Технология для определения разных проблем — разные. Есть большой движок на java на нем просчитываются скоростные характеристики. Есть скрипты которые грузятся вместе с сайтом на подобие гугл аналитики.

Підписатись на коментарі