Нішеві ІТ-спільноти помирають?
Привіт, ДОУ
Помітив, що в українській ІТ-екосистемі генерується набагато більше контенту, ніж потрібно аудиторії. Ледь не кожна компанія запускає власну серію мітапів або ком’юніті розробників. Кожен рік з’являються нові конференції, їх теми стають більш гранулярними. Свого айті подкасту або ТГ-каналу не має тільки лінивий.
Мені здається, що така кількість контенту набридла аудиторії. Відносно малі незалежні тусовки по інтересам ще до карантину ледь нашкрібали 10 відвідувачів, зараз ситуація погіршилась. Цінність великих конференцій упала. Якщо раніше умовна XPdays сприймалась як справжнє свято, то зараз «meh, хтось інший за місяць привезе того ж спікера, сходжу потім». Ютуб розривається від записів подій, які ніхто не дивиться.
Мені здалось, чи дійсно йде інфляція цінності ІТ контенту? Якщо так — яку цінність повинна запропонувати ІТ-спільнота, щоб бути унікальною на фоні десятка таких же?
80 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів