Англійська компанія Hopin придбала український стартап Attendify

Платформа віртуальних подій Hopin придбала український стартап Attendify, що створює застосунки для конференцій, виставок, зустрічей та інших заходів. Про це вони повідомили у своєму блозі. Це вже п’ята купівля Hopin за останній рік.

Головна мета Hopin — надати організаторам подій можливість охоплювати максимально широку аудиторію для своїх заходів, а також ефективно підтримувати стосунки між брендом та аудиторією у перервах між івентами. Продукти Attendify допоможуть цього досягти.

Мобільну платформу Attendify заснували у 2011 році CEO Михайло Балясний та COO Артем Яремчук. Її перша назва — KitApps. Attendify дозволяє організаторам конференцій створювати онлайн-події за допомогою простих інструментів взаємодії, реєстрації та управління даними. Серед їхніх клієнтів — Google, AstraZeneca, Chrysler, Tableau, AOL та інші. У2016 році стартап залучив $1 млн інвестицій від венчурного фонду TMT Investments та інвестиційної компанії Digital Future. Це вже четвертий екзит фонду.

«Ми дуже пишаємося тим, що приєдналися до команди Hopin зі спільною метою створити найкращий користувацький досвід в організації заходів. У Attendify ми завжди вірили не лише в силу подій, що здатні об’єднати людей для встановлення зв’язків, але й у величезний потенціал, що полягає в розблокуванні даних про події для подальшого підвищення якості обслуговування відвідувачів. Об’єднання наших продуктів і об’єднання розумів наших талановитих команд буде безцінним для наших клієнтів», — зазначив CEO компанії Михайло Балясний.
👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі