Стати Middle-спеціалістом в університеті. SoftServe та ЛНУ ім. І.Франка запускають дуальні бакалаврські програми

Компанія SoftServe спільно з Львівським національним університетом ім. І.Франка запускають бакалаврські програми з дуальною формою навчання з вересня 2021 року.

«Дуальна освіта — це формат, який допоможе студентам здобувати не просто знання, а знання, які будуть їм найбільш потрібні. Це програми, які готуватимуть студентів нового формату — мотивованих та висококваліфікованих спеціалістів, які не бояться професійних викликів чи пошуків майбутнього місця праці. Я дуже хочу бачити таких студентів і дуже хочу, щоб наші програми дуальної освіти стали великим поштовхом до якісних змін в освіті», — розповів співзасновник та член Ради директорів SoftServe Тарас Кицмей.

Набір на програми стартує 14 липня і триватиме до 23 липня 2021 року. Навчання розпочнеться на двох факультетах — Факультеті електроніки та комп’ютерних технологій (програма Computer Science) та Факультеті прикладної математики (програма Computer Science).

Протягом першого та другого курсів студенти зможуть вивчати найактуальніші технології, широкий спектр мов програмування, розвивати soft skills, навчатись працювати в командах та презентувати власні ідеї. Також для них проведуть мотиваційні лекції, воркшопи та презентації технологій та ІТ-професій. Лекторами стануть досвідчені експерти SoftServe.

На третьому та четвертому курсі теорію вивчатимуть в університеті, а практику — у компанії. Усі лабораторні роботи та семінари трансформуються у роботу над реальними проєктами в SoftServe. Оцінки результативності роботи студентів передаватимуться в університет.

Якщо на 1-2 курсах студенти обирають свою майбутню професію, то протягом 3-4 поглиблюють свою експертизу та професійність. Випускник бакалаврської дуальної програми буде IT-спеціалістом рівня Middle, за умови успішного навчання.

Раніше повідомлялось, що SoftServe планує збудувати офісний кампус у Львові.

👍НравитсяПонравилось3
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Лучшие комментарии пропустить

І ось ми бачимо наступну фазу мильної бульбашки. Middle одразу по закінченні універу. Коротше кажучи інфляція тайтлів розкручена маховиком. Ринок потребує багато спеціалістів бо саме зараз є попит на закази? Давайте малювати тайтли мідлів — одразу студентам (трейні). Панове ми відкриваємо скриню Пандори, коли ми вже будемо від Індії відрізнятись у гірший бік, клієнти перестануть йти до нас і бульбашка лопне. Не існує способу підготовити в університеті одразу досвідченого спеціаліста, є такі знання які можна здобути лише з досвідом який разом із знаннями складає навик. Шалена жадібність призводить до тяжких наслідків. P.S. Те що вчать студентів — це якраз дуже добре.

и тут синьоры с 3 годами опыта, внезапно почувствовали себя солюшн архитекторами.

Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Насправді, якщо там просто вчитись, необов’язково по ʼсупер-класній програмі від СофтСервʼ, а просто вчитись — так і вийдеш мідлом=)))

Страшно і сумно за таких мідлів і за людей, які дійсно вірять, що провчившись в якомусь з Україніських ВНЗ можна вийти звідти зразу мідлом =))

необов’язково по ʼсупер-класній програмі від СофтСервʼ, а просто вчитись — так і вийдеш мідлом=)))

і будеш думати, що вийшов мідлом :)

Під час навчання (за 4 роки) можна готувати вже мідлів і без дуальної освіти, але тут питання, що студні почнуть волати, що:
— занадто велике навантаження (переробляти лаби по 100500 раз)
— занадто багатьох відраховують (не здав курсач/залік — ніяких переносів на наступні семестри)
:)

Звучить як «стати капітаном в офіцерському училищі».

и тут синьоры с 3 годами опыта, внезапно почувствовали себя солюшн архитекторами.

а в каких-нибудь киевских ВУЗах есть подобные программы?

Не смотря на некоторые комментарии, с которыми я согласен (меньший акцент на фундаментальных знаниях, больший — на проектно-специфических), такой подход может дать хороший толчок стартап-культуре в Украине.

Молодым студентам без семьи, детей, автокредитов и ипотеки, с горящими глазами — очень удобно рисковать и экспериментировать, пытаясь создать что-то новое. Особенно в условиях, когда у них уже есть какие-то практические навыки и десятки/сотни близких по духу людей вокруг.

Конечно, все не станут Стивами Джобсами, но даже если 1% проектов взлетит — это будет очень круто.

Молодым студентам без семьи, детей, автокредитов и ипотеки, с горящими глазами — очень удобно рисковать и экспериментировать, пытаясь создать что-то новое

І саме тому ми їм запропонуємо тепле місце на галері?

никогда не узнают что такое искать работу за еду, а то и вообще бесплатно. несмотря на комменты тут им в итоге все разжуют и разложат инфу по полочкам вместо каши из инфы в интернете, где нужно самому думать, что учить и т д. поэтому и будет быстрее чем у вас

Та вони можуть хоч сіньйорами називатися. ДО першої нормальної співбесіди.

Випускник бакалаврської дуальної програми буде IT-спеціалістом рівня Middle, за умови успішного навчання.

«дуальної програми». В принципі якщо вийде зробити цю дуальну освіту, то це буде круто. Фактично студні які починають працювати на 3 курсі і зараз це роблять, але без втручання вишу.

Усі лабораторні роботи та семінари трансформуються у роботу над реальними проєктами в SoftServe.

Ось тут трохи не зрозуміло. Як лабораторні «реалізація повнотекстового пошуку», «робота з геоданими» або «аналіз функціональних/нефункціональних вимог» може бути маштабована на потік 20-80 чоловік? Є люди, які за 2-3 роки роботи не стикаються з меседжингом, як будуть такі роботи проводитись в умовах реальних проектів?

Ще є важливий момент:
Виш відрізняється від курсів там, що дає фундаментальні знання і хоч якось спонукає людей до науки. Як інтерес до науки буде підтримуватись в умовах такого навчання (націленого на проектну роботу)?

Як інтерес до науки буде підтримуватись в умовах такого навчання (націленого на проектну роботу)?

а як його підтримували до того?

а як його підтримували до того?

Несистемно, за рахунок авторитету того чи іншого викладача.
Тут питання не в тому «як було?», а в тому «як буде?» і «як має бути?». Бо в нас часто роблять аби було без стратегічної мети.

«як має бути?»

тут не буде ніколи, забудьте. а от

«як буде?»

а буде так як і було

Несистемно, за рахунок авторитету того чи іншого викладача.
тут не буде ніколи, забудьте

Тому що ...?

Тому що ...?

Потому что то о чем вы пишите это высокие материи, а все решают свои насущные проблеммы. Компаниям надо кадры, студентам надо понимать как именно им «войти войти», вузам нужно тоже показывать студенту четкую перспективу — для чего они учатся.

тому що наука чи освіта не живуть окремо і не вийде їх прокачати просто вольовим рішенням. проблема комплексна, на рівні цілої держави, і жодних передумов для розв’язку взагалі хоч колись я не бачу.

проблема комплексна, на рівні цілої держави, і жодних передумов для розв’язку взагалі хоч колись я не бачу.

Вирішувати можна і на рівні універу, але для цього треба бажання, а не позиція

тут не буде ніколи, забудьте
Вирішувати можна і на рівні універу

так і що Ви можете вирішити на рівні універу? Ви хочете вчених? ок. зарплата наукового співробітника (це універ + аспірантура + попрацювати) 6000 грн. касиром на касі можна отримати в два рази більше і одразу після школи, а не через 10-15 років. бачите проблему? якщо ні, то нема про що говорити, а якщо так, то скажіть, що робити на рівні універу щоб її поправити?

ок. зарплата наукового співробітника (це універ + аспірантура + попрацювати) 6000 грн.

У асистента в 2 рази більша (я перевіряв). 4-6 — це мнс, у нс вища. При цьому треба розуміти також, що аспірантура — це навчання, а не робота.

бачите проблему?

Сюрприз:
В більшості країн зарплата у науковців не велика. Живуть вони з грантів, патентів і тд.

якщо ні, то нема про що говорити,

То всі ваші аргументи зводяться до того, що ви не маєте аргументів для людей, що мають інші цінності ніж ви?

а якщо так, то скажіть, що робити на рівні універу щоб її поправити?

1) Займатися саме освітою, у сенсі формування моральних цінностей у студентів, а не просто викладанням «хард скілів» (це те що відрізняє універ від курсів)
2) Знаходити додаткове фінансування, окрім грошей за бюджетні місця. Зараз цим займаються кафедри, універ може і має їх підтримувати.

Я чудово розумію, що це дуже складно.
На рівні кафедри/факультету — це дуже складно. Але на рівні університету вже є місце для маневру. Програми подібні до описаної в цьому топіку є одним з варіантів вирішення задачі 2, але при цьому універ (викладачі) якраз відповідальні за реалізацію задачі 1.

4-6 — це мнс, у нс вища.

ну ок, не 6К а 10К (www.nas.gov.ua/...​дж. № 37 від 21.01.21.pdf), трохи промахнувся. хоча якщо врахувати, що всі наукові інститути зараз працюють неповний тиждень, так що від тих 10К світить в кращому разі 75%, ну і ще мінус податки, це ж Вам не аутсорс з фопами, то приблизно таке і вийде.

При цьому треба розуміти також, що аспірантура — це навчання, а не робота.

я там якби був і можу відповідально заявити, що таки робота. аспірант так само виконує наукову роботу як інші наукові співробітники, єдина різниця, що за ним приглядає науковий керівник: ставить задачу, допомагає коли все застрягло.

Сюрприз:
В більшості країн зарплата у науковців не велика. Живуть вони з грантів, патентів і тд.

сюрприз: Ви не знаєте як працюють гранти.

То всі ваші аргументи зводяться до того, що ви не маєте аргументів для людей, що мають інші цінності ніж ви?

просто я бачив надто багато людей, які чекають, що у нас будуть робити науку нобелівського рівня, але при цьому абсолютно безкоштовно: тобто вчені житимуть святим духом, ночуватимуть в люках з бомжами, прилади собі зберуть з мусору на помийці, але друкуватимуться в nature. от і нагадую, що про яку мотивацію може йти річ, якщо людина не зможе себе елементарно забезпечити? це я ще не кажу про обладнання і розхідні матеріали для роботи. з мого курсу в науці залишились тільки ті, хто встиг виїхати. ну я ще пробую сидіти на двох стільцях, але вже бачу, що нічого хорошого з цього не вийде.

1) Займатися саме освітою, у сенсі формування моральних цінностей у студентів, а не просто викладанням «хард скілів» (це те що відрізняє універ від курсів)

це мені більше нагадує різницю між дит’яслами і універом. формувати моральні цінності можна років в 5 і це більше питання до батьків. а в універі вчити треба нормально хард скілам за відповідним напрямком, а не розводити соплі про «моральні цінності», «широту погляду», «вчитися вчитися» і тому подібний маразм щоб прикрити фейл у навчанні професії. а то добра частина після 6 років не може сраний фіз-баз зробити, зате у всіх офігєть яка тонка душевна організація.

2) Знаходити додаткове фінансування, окрім грошей за бюджетні місця. Зараз цим займаються кафедри, універ може і має їх підтримувати.

згоден, тут на рівні універу щось трошки зробити можна. але це все тільки одна проблема, є ж іще.

згоден, тут на рівні універу щось трошки зробити можна. але це все тільки одна проблема, є ж іще.

Які і чому вони не можуть бути вирішені або нівельовані на рівні універу?

хоча якщо врахувати, що всі наукові інститути зараз працюють неповний тиждень, так що від тих 10К світить в кращому разі 75%

І що? Якщо мета сидіти за зп, то це проблема. У нас є універи, на 25% робочого часу можна викладати — це ще 5-10К залежно від того яка посада і як домовився.
Суть проста, якщо йти в науку як вован кожаєв «щоб платили за те що я роблю що хочу», то буде мало грошей. При тому я знаю людей (один з них 30-35 років), які отримують ~4К багзів з наукової діяльності, але це треба в..увати і крутитись.

а не розводити соплі про «моральні цінності», «широту погляду», «вчитися вчитися» і тому подібний маразм щоб прикрити фейл у навчанні професії

Так «красивими фразами» часто закривають застарілу програму і тд.

а в універі вчити треба нормально хард скілам за відповідним напрямком

Ок, давайте поговоримо про хард скіли для програмістів:
Чого має навчити універ?

ЦПП/Джава/Пайтон? Го самому вивчати? Ой, ми ж без «навчити вчитись», сорян, го-програмістів в Україні не буде.
Алгоритми? Сорян, але без знання спрінга на галерку не візьмуть.

Які і чому вони не можуть бути вирішені або нівельовані на рівні універу?

а як, наприклад, нівелювати на рівні універу знецінювання дипломів? у мене такий самий диплом кандидата наук державного зразка як у киви, кириленко і тому подібних реліктів 90-х. я знаю що таке 6 років пахати на дисертацію, а потім мон плює мені в лице. як я після цього можу мотивувати студентів вгробити роки життя на наукову роботу? як Ви це виправите на рівні універу?

При тому я знаю людей (один з них 30-35 років), які отримують ~4К багзів з наукової діяльності, але це треба в..увати і крутитись.

не можу нічого прокоментувати: не знаю ні як вони крутяться, ні що там за наука.

Ок, давайте поговоримо про хард скіли для програмістів:
Чого має навчити універ?

ЦПП/Джава/Пайтон? Го самому вивчати? Ой, ми ж без «навчити вчитись», сорян, го-програмістів в Україні не буде.

людина, яка попрограмувала на кількох різних мовах програмування, розбереться з новою без особливих проблем і якихось сакральних знань «як вчитися вчитися». щоб навчитися програмувати треба програмувати. крапка. що саме? це вже залежить від того, кого ми хочемо випустити. якщо промислового програміста без конкретної спеціалізації, то значить за 6 років вузу такий студент повинен попробувати все по трошки: зліпити хоч один сайтик на модному фреймворку, захачити хоч одну нейроночку, розв’язати хоч одну дифуру чисельним методом, написати хоч одну програму під мобільний... при тім програма спеціальності не відлита з бетону. викладачі-то для чого? їх задача переглядати та оновлювати курси в міру необхідності. якщо якась мова програмування вийшла з ужитку, натомість розвивається інша — чому б не перевести відповідний курс на нові рейки?

у мене такий самий диплом кандидата наук державного зразка як у киви,

І що? Як це впливає на викладання? Після отримання кивою диплома ви втратили всі свої навички?

викладачі-то для чого? їх задача переглядати та оновлювати курси в міру необхідності.

Офігеть. ось тут різниця між курсами і універом:
— курси надають актульну інформацію
— універ формує перспективні знання

якщо якась мова програмування вийшла з ужитку, натомість розвивається інша — чому б не перевести відповідний курс на нові рейки?

А на початку абзацу ви писали:

людина, яка попрограмувала на кількох різних мовах програмування, розбереться з новою без особливих проблем

Якщо універ дасть, наприклад, глибоке розуміння алгоритмів, то яка різниця буде це Джава, чи Пайтон, чи Сі, чи ... Паскаль?
Якщо дасть розуміння того як працюють веб-додатки, то яка різниця на якій мові Джава/Пайтон/ПХП/Елексир?

Оцінками й отримуватимуть зарплату

для замовника вони джуни як мінімум
або під ’чужим’ загальним сидітимуть

І ось ми бачимо наступну фазу мильної бульбашки. Middle одразу по закінченні універу. Коротше кажучи інфляція тайтлів розкручена маховиком. Ринок потребує багато спеціалістів бо саме зараз є попит на закази? Давайте малювати тайтли мідлів — одразу студентам (трейні). Панове ми відкриваємо скриню Пандори, коли ми вже будемо від Індії відрізнятись у гірший бік, клієнти перестануть йти до нас і бульбашка лопне. Не існує способу підготовити в університеті одразу досвідченого спеціаліста, є такі знання які можна здобути лише з досвідом який разом із знаннями складає навик. Шалена жадібність призводить до тяжких наслідків. P.S. Те що вчать студентів — це якраз дуже добре.

Middle одразу по закінченні універу.

ну а как еще иначе к 23м годам успеть синьором стать ? :-)

Только получается интересные синиоры, нашли баг в коде — «это не я это все джун Вася» (синиор найдет Васю и по тихому покажет ему где он ошибся).
Сонар показывает низкое покрытие и кучу ищьюсов — «это неправильные рулы и фалс-позитив» (синиор даст Васе почитать рефакторинг или клин код) и в том же духе. Зато задачи в джире закрывают как лабы в универе. Впрочем я все ещё считаю что не надо на собеседованиях и комитетах на присвоение квалификации показательно «ставить на место», через три-четыре года в общем то должен получится синиор — а так будет «синиор» а то и архитект, но «за углом в + 500». P.S. На постебаться можно дать «синиору» элементарную задачку на булеву алгебру, любой: AND, OR, XOR, NOT. Внутренне по ржете.

Мне кажется, проблема бы не была такой сильной, если бы не была такой значительной разница в зп между джунами/мидлами/сеньорами — условно 800, 2800 и 4800.

Начинающие ИТ-специалисты хотят как в Европе — сразу получать хорошие суммы, а в Украине этого нет. В итоге и стремятся все как можно быстрее стать мидлами (а в идеале — сеньорами), чтобы жить на широкую ногу.

С другой стороны, в той же Европе есть много других профессий и сфер, где можно нормально зарабатывать, поэтому там в ИТ нет такого наплыва людей, которые в душе не тру-инженеры, а просто хотят денег. Так что у нас для многих джунов сумма в ~800 — вполне оправдана.
А люди, которые пришли в ИТ по любви, довольно быстро вырастают в настоящих мидлов и сеньоров.

Да тут маркетинг чистой воды. Зарплатно-вилочная первопричина имеет место. Только это ведет к плохим последствиям. Тут или тайтлы надо как-то отменять, или как то формализовать подходы к их присвоению. Скажем мил 1-2 года опыта минимум и перечень каких либо: курсов, книг которые обязательно нужчно прочесть и это кем-то проверено, курсовой квалификационный проект, рекомендации с проекта и т.п. — формально выполнил — квалификация присваивается. Если квалификация присваивается просто так, просто потому что бизнесу срочно нужно 1000 мидлов и 500 синиоров, или менеджер/владелец желает себя показать круче конкурентов за счет того что у него синьеристая команда и т.п. — тогда эта самый тайтл ничего не стоит, потому как не отражает квалификацию.

23 річні сіньйори завжди були, від того що вони була самоучки свічери з бух обліків і істориків краще не було. Не варто панікувати. Буде якісний сегмент, буде неякісний.

В Індії такі сіньйори сидять, і такі проекти тащать що нам ще років 20 треба іт розвивати щоб на їх рівень вийти.

Надто стереотипно вважати цю країну іт-шниками з поганим рівним, чи тех саппорт скемерами, камон..

Випускник бакалаврської дуальної програми буде IT-спеціалістом рівня Middle, за умови успішного навчання.

Вже зустрічав на просторах рекламу курсів де за півроку «буде» Middle.

Чи буде компанія такому випускнику платити як мідлу? Чи буде оплата $2000 згідно результатів опитування?

Питання про «Дія Сіті» досі без відповіді.

Дуже цікаве речення «Усі лабораторні роботи та семінари трансформуються у роботу над реальними проєктами в SoftServe.» Не хватає мідлів? Давайте візьмемо інтернів і джунів в університеті, погано працюють? Зате безкоштовно! ))) І щось я сумніваюся що вони з університету вийдуть мідлами.

Подозреваю, если первые 2 курса будущего ИТ-спеца спеца будут учить галерным стандартам «soft skills», умению работать в команде и прочему умению готовить презентации, вместо обычных на этих курсах матана, линейки и дискретки — 1) такой диплом будет полностью непригоден для «трактора».

Зато, 2) будет вырощен хороший галерный гребец, для «дия-гребли». И 3) всё это, за госсчёт.

Тройной профит!

типу хтось ту лінейку чи дискретку вчить )))

Учили, разумеется. Ну ок, люди кого я знаю — и кто сейчас от Украины далече, во всяких фаангах-мелкософтах.

А потом, учишь или не учишь — маловажно. Для аттестации диплома при «тракторизме» — нужны соответствующие предметы/часы в выписке.

так отож, норм студік не піде в шараги при універі :)

Коли на п’ятому курсі студентів беруть на роботу практикантами і стажорами — це якраз добре, і взагалі так має бути. Погано коли їм одразу приписують кваліфікацію не стажора, і навіть не молодшого спеціаліста — а одразу спеціаліста. Уявіть що військові універи почнуть випускати одразу старлеїв.

Стопе, але ж військова кафедра при універі десь так і робить...

но все же с присвоением воинского звания — лейтенант, а не старший лейтенант

Лейтенант это явно выше чем мидл, скорее аналог ПМ-а.
Учитывая что командир отделения в США так и называется Team Lead.
А у лейтенанта во взводе 35 человек, это 3-4 отделения.
А во время войны и во время нашего АТО лейтенанты очень часто получали роты сразу после выпуска, а это 120 человек, целый стрим считай, и считай это позиция синьор/акаунт менеджера сразу после 4-х лет универа.

Лейтенант это явно выше чем мидл, скорее аналог ПМ-а.

Лейтенант — це аналог джуніор ПМа, за яким закріплюють досвідченого ліда (сержанта), який фактично і менеджить всіх отих людей, а лейтенант просто «матеріально відповідальний».

А во время войны и во время нашего АТО лейтенанты очень часто получали роты сразу после выпуска, а это 120 человек,

Під час п.деця назначають тих хто є в наявності, а не тих хто має кваліфікацію.

По Болонській системі бакалавр — 3 роки. Якщо б повикидали непотрібні предмети(1-2 курс) то якраз був би рік щоб доростити собі джуна. І оформити це як практику.

По Болонській системі бакалавр — 3 роки.

О меньше 4-х лет в западных уни — не слыхал.

На бакалавра нужно проcлушать порядка 6к часов вполне определённых предметов. А не каких-то «софт скиллс на нашей галере».

Система 3(бакалавр)+2(магістр). Може на окремі спеціальності більше, але загалне правило таке.
Ось курс по біохімії наприклад
corsi.unibo.it/...​no/2021/8887/000/000/2021

Так, у нас роздуті лекційні часи, ми навіщось вчили на ФІОТ філософію, педагогіку, загальну фізику і ще купу мури з 7 корпусу. В той час як профільні предмети були 1-2 рази в тижні, і то чисто лекції якісь.

З таким підходом шановний, ви не людина з вищою освітою, а випускник ПТУ. Оскільки пізннаня світу ви вважаєте мурою. Педагогіка вам не потрібна? А як ви збираєтесь пояснювати іншим свою думку, навчати чогось? Ну хіба якщо рівень мідла то ваша стеля. Інше питання, що нажаль в наших ВНЗ навіть на профільних факультетах (не кажучи про не профільні де просто пекло) ці предмети часто викладають через задницю. Але як мінімум філософія мала б бути основним предметом для будь-якого ВНЗ

рівень мідла то ваша стеля

Написал свитчер-мидл фронтенд🤣🤦‍♀️
Сам политологию 5 лет слушал, и хочешь что бы другие тоже мучались?
А то где справедливость? Идут сразу после школы в ИТ, и через 3 года по 5к$ зашибают.
ПТУ-шники хреновы! Не то что я в свое время, столько конспектов исписал, а потом на 500 грн на работу не брали! Все это должны пройти!

ору. згадав політологію. А ще Релігієзнавство. ФІОТ КПІ — РЕЛІГІЄЗНАВСТВО. Слава богу, хочу ХРИСТИЯНСЬКУ ЕТИКУ в 7 корпусі тоді ще не викладали. А знаєте хто викладав Релігієзнавство? Викладач Історії Ком Партії (чи як там та фігня називалась)!!! Я зацінив його дошку на кафедрі гага! Вони всі були комуняки в свій час, а потім стали релігієведами! Давайте тут інженерам, які мають будувати заводи для двигунів, які доставлять ракету на Венеру, розкажемо про релігію! На якому континенті які магічні ритуали пропагують і у кого які тотеми на шиях висять! ору

до речі, не дарма компьютерний клуб був на 1 поверсі 7 корпусу. Ідеш такий на лекції про філологію, зайшов вниз, З КОРИСТЮ ПРОВІВ час, поїхав додому.

Я вважаю що для загального розвитку про якісь базові речі у різних релігіях і віруваннях знати варто. Хоч би просто щоб індійським колегам не розповідати що їв вчора стейк з телятини.
Інша річ що цей предмет чомусь викладається здебільшого як основи християнства, чи навіть православ’я

Я вважаю що для загального розвитку про якісь базові речі у різних релігіях і віруваннях знати варто
А знаєте хто викладав Релігієзнавство? Викладач Історії Ком Партії

Ну це мені нічого не говорить. Чувак може бути атеїстом і шарити у релігіях (типу аргумент чому він атеїст). Але мій комент був до факту викладання предмету, а не до персоналії викладача

Ну це мені нічого не говорить.

счастливая молодежь...

Ми якось повели колегу в ресторан і заказали бізнес ланчь. А там був стейк із телятини. Він нам сказав що нічого я жив в Америці тому їжте, але мені можна лише курку чи рибу. Натомість нам усім подарували статуетку бога Гнеши який як виявилось покровитель злодіїв і шахраїв :) . Робота повністю провалилась, і всі нібито знали що в індуїстів коров не їдять :)

Когда я на ФИОТе был, то у меня не было Релігієзнавства, значит не стать мне синьором и всесторонне развитой личностью.
Зато нач кафедры про страпоны рассказывала на парах по программированию, и про то, что мужики козлы, может это можно засчитать за всестороннее развитие.

Да, то есть я так понял тебе тоже про страпоны рассказывали?
Кстати АСОИУ якобы самая крутая кафедра, самого крутого факультета КПИ который сам по себе самый крутой универ в Украине.

Кстати АСОИУ якобы самая крутая кафедра, самого крутого факультета КПИ который сам по себе самый крутой универ в Украине.

В 90-х появился Факультет Прикладной Математики (ФПМ или ПМА) и кафедра Прикладной Математики там — на этом, самая крутость ФИВТа в КПИ закончилась.

Хотя, с 2000-х вроде, ещё что-то напоявлялось (биоинформатика, авиа-космический, итп) — возможно, они ещё круче.

Что касается Украины, самый крутой технический факультет Украины — был и есть МехМат КГУ.
Но да, Жабу и c# там, вероятно — не преподают. Зато, релегиоведение вполне может быть.

До нас тікали з примата, бо там вішались від математики. Кожен курс 1-2 рефюжі тікало до нас

До нас тікали з примата, бо там вішались від математики.

Отож. Но из программирования — первые 2 курса был лишь Паскаль и «алгоритмитизация». :)

Так, а на приматі було щось? Мені здається там матриці множили в клітинку роки 3 і інтеграли виводили

Так, а на приматі було щось? Мені здається там матриці множили в клітинку роки 3 і інтеграли виводили

Если к вам на ФИВТ с ПМ бежали — значит, было.
У нас на кафедре были матан (2 курса), линейка (1 курс, вроде), аналит-геометрия (вроде, семестр), дискретка (вроде, курс), теория графов (вроде, семестр), теорвер (вроде, семестр), мат.статистика (вроде, семестр) + ещё несколько всяких спецразделов, по мелочам.
Но я на более комповой кафедре учился — а на кафедре «ПМ» разные мат-дисциплины читались, чуть ли не до конца 4-го курса.

П.С. Собственно, эти мат-дисциплины — было единственно-полезное, что там читали. Т.к. предметы по специальности с 3-го курса, типа компьютерная графика, си, ассемблер, надёжность/контроль, базы данных, итп — это обнять и плакать....
Впрочем, на них уже никто и не ходил, т.к. с 3-го курса все работали.

У нас на фіот це теж все було

Я на ТК був. Про асоіу просто всі казали атас повний 🙃🙂

ору. згадав політологію.

бл@ть... у нас оно философией называлось, но по факту — отличие только в названии курса было...

Вони всі були комуняки в свій час, а потім стали релігієведами!

І що в цьому такого? Як мінімум показує різносторонність людини і вміння підлаштовуватись під зовнішню коньюктуру. Викладати непотрібну фігню протягом всього свого життя і мати на ту свою роботу сталий попит? Ну людина вміє влаштовуватись в житті.

так я світчер. І що? я того не соромлюся. Свій вибір в свій час зробив свідомо. Як і світч. Щодо мідла — сорян не згоден бо собі личок не вішаю, ібо немає загально утверджених критеріїв. А ваші діагнози по профілю в лінкедині то ваші. Тим більше що ви сцикливо ховаєтесь за псевдо

Как-то странно кому-то ставить диагнозы, что кто-то не вырастит выше мидла, из-за того, что он не проходил в универе философию, если ты сам в Линкидине пишешь что ты мидл.
И еще интересно что про нужность философии и педагогики пишешь тут только ты, свитчер с гуманитарным образованием, типа что бы убедить себя что ты учил это все не зря.
Это как те, кто служил в армии, говорят что отслужить надо всем, а кто сидел, что отсидеть надо всем, кто рожал что родить надо всем.

Людство пару тисяч років розвивали ці науки, на їх плечах стоїть усе сучасне знання, і це все тому щоб в 21 столітті які девелоперки чесали що їм то нафіг не треба. O tempora, o mores!

Ну так якщо ти світчер, то розмовляй з повагою до людей, які в 100 раз тебе розумніші, а не недорозвинуті гуми політологи (ще і якась бурса на франка)...

Людина яка вважає себе розумнішою за когось, як правило повний довбень

коли маршрутка мимо церкви їде — хрестишся?

яким бісом це питання відноситься до мого коментаря?

Педагогіка дуже ок, але для магістрів (вони, здається, ве ще отримують право викладання) і не у форматі «5 лекцій і залік».
Філософія? Ну університетський курс то радше якась «історія філософії» з досить сумнівною цінністю.
Політологія і тому подібні дисципліни корисні за умови _належного_ викладання.
Про загальну фізику цілком згоден, як і про технічні\природничі дисципліни загалом — вони потрібні

Власне я написав що з викладанням для непрофільних біда. Історія звісно теж потрібна, але не в такій кількості. Бо самого предмету не читають або читають слабо.

99% всього ІТ — це саме рівень ПТУ. Для галер більшого не треба.

Бідкатися про долю вищої освіти вже трошки запізно, вона остаточно виродилася у «верхню освіту» десь наприкінці 1970-х. А оскільки профтехосвіта в Україні зникла (самі лише академії, ліцеї, коледжі), то не дивно, що потребу в профтехосвіті намагаються задовільнити через більш-менш престижні установи, типу львівської політехніки.

Хоча, як мені здається, більш продуктивним був би шлях відродження ФЗУ — фабрично-заводських училищ сталінських часів, де дітлахи 10-14 років отримували шкільну освіту, профтехосвіту, і водночас виконували виробничі норми. А за запізнення чи прогули, чи невиконання плану могли відправитись на зону.

Галерам слід заснувати власні спеціалізовані середні школи для 8-12 класів, з поглибленим вивченням ІТ, набирати туди за конкурсом, і всіляко розкручувати хайп.

Браво хоч один тверезий коментар в треді

Педагогіка вам не потрібна? А як ви збираєтесь пояснювати іншим свою думку, навчати чогось?

нормально формулювати свою думку вчить математика: якщо нею хоч трохи займатися, то ніякі додаткові предмети для цього не потрібні. а всяке непрофільне барахло тільки забирає час і не дає нормально розібратися в потрібних предметах.

О та не вже. Риторика математикам значить не потрібна так?

як окремий предмет? ні, не потрібна.

тут згоден. а як частина курсу з філософії?

я думаю, природничо-математичним спеціальностям і окремий курс філософії — перебір. ну дивіться, та ж сама риторика: у природничо-математичних спеціальностей завжди є спецкурс «науковий семінар». там студенти роблять доклади по своїх наукових роботах і власне відточують потрібний їм навик виступу. там же отримають поради як намалювати слайди, критику і т.д. для професійної діяльності цього вистачає з головою і вивчати роботи десятка філософів, які внесли якийсь вклад в риторику, їм жодної потреби нема. так само і решта філософії: якщо щось звідти має стосунок до діла, то це згадають у відповідному фіз-мат курсі, а якщо ні, то воно і не треба.

Педагогіка вам не потрібна? А як ви збираєтесь пояснювати іншим свою думку, навчати чогось?

А ви точно розумієте що взагалі таке педогогіка.

я то розумію, тут я дико спростив аж до скривлення щоб пояснити коментаторам нафіга це

я дико спростив

Як на мене ви просто привели абсолютно невалідний аргумент, от і все.

Але як мінімум філософія мала б бути основним предметом для будь-якого ВНЗ

А що взагалі таке філософія? То взагалі наука? А можете привести приклад хоч одного наукового відкриття зробленого в цій галузі?

А ви самі почитайте що це таке. А також почитайте історію науки загалом. І що вивчали ті люди, на плечах якої стоїть вся сучасна наука до прикладу Декарт, Ньютон і тому подібні персоналії.

— Можете навести приклад?
— А ви самі почитайте.

І що вивчали ті люди

Дайте вгадаю — вивчали то невелике і в тій якості що їм було доступно для вивчення, так?

Відповіді на поставленні питання я так розумію можна і не чекати?

Ты не понимаешь, это другое, тебе 6 лет учили учиться.

так, мене вчили вчиться, але не викладачі з 7 корпусу з тих шарлатанських кафедр. Тих, хто мене навчив вчиться я досі памятаю як звати (з трудом уже)

те що вас вчили хренові викладачі не означає що науки ті хренові чи шарлатанські. Але якшо ви так вважаєте, то думку про ваш рівень я вже висловив. ПС чисто ради спортивного інтересу — ви мабуть за зе голосували?

После 5-ти лет изучения политологии, ты наверно должен понимать, что кандидат который внезапно появился за 3 месяца до выборов, и резко стал популярным — это провластный спойлер.
И за последние 7 лет, таких было как минимум 3.

Господи, я думав він філолог якийсь, чи хоча б маркетинг. А політологія це взагалі атас, мабуть всі 90ті просидів по підїздах, а потім куди батя влаштував там і відучився 😄😄😄

Я б не хотів якщо чесно переходити на особистості. Але я думаю ви прекрасно здогадаєтесь куди ви маєте піти, після вашого коментаря.

Лол, бандерлога, перечитай свої пости до мене і переоціни хто тут хам.

Глянув твою спеціальність, не дивно, шо тепер працюєш в скотобазі ще і вью девом лол. Як там розвиток, волося ще є? 🙂😃😃

Подписаться на комментарии