Розкажіть про курси англійської від ІТ-компаній

Привіт!

Про важливість вміти комунікувати англійською сказано вже багато, адже це впливає на зарплати ІТ-спеціалістів.

Редакція DOU готує для вас черговий цікавий матеріал (який саме — поки що секрет 🤫), і щоб зробити його якомога релевантнішим — потребуємо вашої допомоги.

Розкажіть, будь ласка, чи відвідуєте курси англійської мови, що проводить ваша ІТ-компанія? Якщо так, то які переваги і недоліки навчального процесу? Що подобається, а що хотіли б змінити? Чи бачите результат?

Також будемо вдячні за відгуки, якщо відвідували курси від компанії в недалекому минулому (а зараз — ні), і хочете поділитись враженнями. Не забудьте вказати назву компанії :)

Якщо хочете розповісти анонімно — пишіть на maria@dou.ua, ваші таємниці будуть збережені :)

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якщо говрити про вивчення англійської мови, то на мій погляд, не важливо де ти її вивчаєш, а важливо для чого ти це робиш, власна мотивація. Кожен викладач дає напрямок руху. Якщо пощастило мати гарного викладача — то в якості бонуса можна отримати ще й корисну інформацію, яку будеш використовувати в житті, а не лише в офісі. Я працюю в SkySoft.tech і мені пощастило потрапити в групу із гарним викладачем. Заняття 2 раза в тиждень по годині. Є домашні завдання. Певні тести по завершеню теми, щоб розуміти, що засвоїли, а над чим ще варто попрацювати. Та головне, що матеріал подається щоразу у різних формах. Може бути настільна гра, може бути перегляд уривку фільма та обговорення його, розгляд теми із робочої книги завжди перетікає в певне обговорення. І навіть, якщо розмовляти ще важко, все одно хочеться висловити свою думку. Завжди поправляється вимова, що допомагає швидше запам’ятати правильне звучання. Саме в офісі прийшло розуміння, для чого англійський, і як не дивно — він не просто, щоб замовникам розповісти — що було зроблено і що планується робити (до цього завжди можна підготуватися заздалегідь). Мова в основному підвищує свою власну самооцінку, тренує пам’ять, увагу. Цікаво з кожним роком сприймати по новому пісні, фільми, цікаво кожен рік, коли їдеш на відпочинок — більше розуміти інших людей, не боятися щось запитати. Мова дозволяє запитати і розповісти клієнту щось ще, крім робочих моментів. Це сприяє більшому розумінню. Так що результат буде лише той, який ви самі забажаєте. А якщо компанія дає можливість розвиватися, не використовувати цю можливісь — «it will be stupid». Тому шукати недоліки навіть не намагалася.

Тільки можна без тошнотворного корпоративного булшиту від HR — тобто, не від людей, які є зацікавленими відкатами чи кар′єрними ніштяками (якщо це власні курси). Вони по суті вихваляють самі себе.

Ви краще відео принесіть с кількох таких курсів, але не показового уроку. Виключно прихованою. камерою. Не думаю, що воно заборонене буде. Бо якщо заборонять — це вірна ознака, що все погано. А тому треба два відео зняти, в різний час різними людьми. Тоді одне з них запостити анонімно, навіть якщо заборонять.

Тем може бути навіть кілька.

А якщо деякі компанії взвиють щось типу «Удолітє єто нємєдлєнно», це буде вже привід самим компаніям почистити авгієві стайні HR керівництва, які керують ситуцією не в той бік та помиляються за відкат.

Подписаться на комментарии