Kickstarter переходить на 4-денний робочий тиждень з 2022 року
Пілотний проєкт чотириденного робочого тижня у Kickstarter розпочнеться у 2022 році, повідомив СЕО компанії Азіз Хасан.
Замість 40 годин, співробітники працюватимуть всього 32.
«По суті, тестування чотириденного робочого тижня полягає у пошуку творчих способів, як наша команда може якомога потужніше використовувати наш час та енергію», — розповідає він.
Проте наразі компанія ще розмірковує над тим, як будуть проходити зустрічі, як досягти цілей, якщо люди працюють у різний час, як компанія впорається з тим, що деякі команди працюють інакше та ін.
«Я вважаю, що кожен співробітник Kickstarter повинен мати можливість не тільки працювати на благо компанії, а й реалізовувати свої власні творчі проєкти й проводити час з близькими. Я впевнений, що, досягнувши гармонії між роботою та особистим життям, наша команда зможе добитися навіть більшого прогресу», — додав Хасан.
Проте, компанія не має чіткого плану реалізації експерименту. СЕО Kickstarter висловив сподівання, що попри все цей досвід буде безцінним як для Kickstarter, так і для інших компаній.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів