Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Стало відомо, хто очолить інжиніринговий хаб BlaBlaCar в Україні

Першим VP Engineering CEE компанії BlaBlaCar став Ігор Іващенко. Він працює в IT більше 20 років. До приходу в BlaBlaCar, Іващенко був топ-менеджером компаній EGYM, Luxoft і Ciklum.

З 2016 по 2021 рік він обіймав посаду директора з розробці в американській компанії Netpulse. Після покупки Netpulse компанією EGYM, Іващенко брав участь у процесах інтеграції по частині організації та процесів. У 2015-2016 роках він обіймав позицію дивізійного директора в Luxoft, а до цього, з 2012 по 2015 керував командою з 70-ти чоловік у Ciklum.

Він буде керувати інжиніринговим хабом в Києві, розвивати автобусний маркетплейс в Україні, займатися його масштабуванням й запуском у Латинській Америці. Під керівництвом Іващенка інженери компанії будуть працювати над поліпшенням платформи, створенням та підключенням нових функцій.

Прямим керівником Іващенка стане паризький CTO BlaBlaCar Олів’є Бонне.

Нагадаємо, що навесні 2021 BlaBlaCar оголосила про створення в Україні масштабного інжинірингового хаба. Його завдання — розвиток і масштабування автобусного маркетплейса, який повинен стати ще одним глобальним продуктом для 90 млн користувачів BlaBlaCar в світі. Щоб підсилити напрямок розробки та технологічних інновацій, компанія відкрила позицію VP Engineering, яку зайняв Ігор Іващенко.

Більше про те, навіщо BlaBlaCar будує інжиніринговий хаб в Україні, читайте у інтерв’ю DOU з Chief of Staff у BlaBlaCar в Україні Василем Кривоносом.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

сколько платят,
сколько остается
какая машина
какая квартира

Чет доу в последнее время перебарщивает со спам темами на форуме. ИМХО.

І що це змінить? Бла-бла-кар купе ящик редбула, який свиням надає крила?
Цей проект вже здох. В нього тупо нема маркетингового концепту, нема долі ринку. IT тут допоможе як ковток свіжої води дохлій кобилі. Тут менеджер-маркетолог треба, а не айтішник. В тому числі маркетолог-песиміст (хірург), який прийме рішення відтяти зайве танцору.

Підписатись на коментарі