Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

под андроид не собирал, но вопросы спрашуй

банальна річ із налаштуваннями проекту ... якщо є можливіcть тг discord вайбер, було би краще я би скріншоти скинув. беру пустий проект, роблю базову настройку типу сдк і так далі щоб можна було скинути на телефон і спробувати... на пустому проекті де є лише по факту landscape без матеріалу і статичне освітлення, вже 50 фпс...при 12к полігонів в кадрі.тобто які налаштування в project settings вплинуть на продуктивність на телефоні? такі налаштування як «android material quality — ES31» «android material quality — Vulkan» «android SM5 material quality Vulkan» в яких випадках їх налаштовувати? просто якщо дивитись на налаштування для андроїду ue4 на ютубі туди ніхто ніколи не лізеть... питання щодо матеріалу, як робити нормальний матеріал без дикої просадки фпс? ну типу зробив матеріал гарно виглядає і так далі, застосував на об’єкті скинув на телефон і фпс із 60 до 34... причому я використав лише текстуру в base color і карту нормалій ...

+ я використовую камеру з відображенням orthographic якщо взяти −90 по Y то вигдядає як 2д якщо поставити −80 то це те що мені потрібно, збереження розміру + character який ходить видно його сторони ... але на телефоні я чітко бачу верх а вигляд збоку розмивається, причому я не уявляю що його розмиває .. на пк запускаю Mobile perview ES3.1 PIE все ок

Підписатись на коментарі