Технічна професія/спеціалізація в IT без кодування

Шановна DOU спільното, поділіться будь-ласка своєю думкою, яку технічну професію/спеціалізацію в IT, яка не вимагає кодування, можна/варто освоїти?

Що ще може бути окрім тестування, маркетингу, дизайну, SEO?

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мне очень нравится бизнес-анализ, это в моем рейтинге то, чем я бы занималась #2 если не кодить. Для тех кто любит логические задачки и заморочки, а также структурировать информацию — самое то.

Генератор идей «стартапер местного разлива» :-)
Нет денег на стартовый капитал.
Нет знаний в доменной области.
Он не умеет реализовывать свои идеи.
Он не умеет менеджить людей.
Он не умеет продавать.
Он не умеет вообще ничего, но у него есть мега крутые идеи и он хочет чтобы остальные реализовывали за цену ниже рынка, а еще лучше — за обещания заплатить когда стартап взлетит.
:-)

Ну, на таких всегда найдутся варильщики каши из топора. Они тоже обещать будут, что взлетить — надо только ещё немного денег. А там — найдут баззворды, на которые их якобы потратить. Например, на SMM (с ботами). На рост посещаемости (ботами). На выведение в том Гугла (по запросам, которые никто не задаст). На ребрендинги с рефакторингами. На питчи — то вообще святое дело!

Що ще може бути окрім тестування, маркетингу, дизайну, SEO?

CEO, CTO

Хіба девопс може абсолютно без кодування? Там треба якісь скрипти накидувати, хоча б yml конфігурації для тулзів.

Yml это не язык программирования, а конфиг типа того же JSON.
Так что это не считается написание кода.
Если не считать написание yml и JSON программированием, то вполне может.

Є процедури в ямл — значить програмування, чи то скриптування.

По такой логике и CSS язык программирования, там процедуры и даже циклы есть.

Там в буквальному сенсі написано «вбивця DOU». Але хто насправді потрібен — не скажу, бо ж реально наймете, прочитавши між рядків та «покращивши» вимоги. Краще хай допоки залишиться яким є.

А з тими вимогами, що заявлені, є ризик перетворитися у dev.by.

Краще б пнули спонсорів на івент якийсь, хакатон наприклад. Не все ж ринок перегрівати за рахунок того, що люди не знають один одного. Щоб дізналися, івент і потрібен. Але івент — це ж власне шоу. І чим краще DOU використає свою перевагу (контакт з аудиторією), що частіше це робитиме — то краще компаніям буде зрозуміло, як саме треба на аудиторію виходити, проти того що роблять зараз (тупий спам, який лише відлякує).

Що до хакатону — проста ідея. Обговорити на DOU, а чи потрібен, чи ні. Це вже контакт із потрібною аудиторією. Затягнеш туди спонсорів (бодай одного), відмодеруєш від тролів, тільки будь ласка, не з ДіїСіті — ти ж знаєш, що з ними зв′язуватися не варто, це отруйний компонент. Дія має вбити сама себе, ставку ж треба робити на правові відносини (проти яких і створили дію, там суцільне самодурство — компаній проти працівників, мінцифри проти компаній, і власника «проекту» проти всіх). Якщо не зрозуміло це — можна й його обговорити, але окремим топіком, але це все одно буде отрута. Краще хай вони самі щось влаштують (і вийде в них нічого).

Чи станеться подія чи ні — ніхто не пропонує обіцяти. Лише обговорити. Особисто я вважаю, що ситуація вже вибухова, є спільні інтереси, які треба з′єднати у коротке замкнення та дати вибухнути. Особливо в ситуації, коли люди групуються за чи проти чогось — не ставити на конфлікт, але на сам факт групування, виграти ставку на бажанні об′єднуватися, не важливо чому. Об′єднання дає економічні вигоди. А ті, хто отримує найбільше, можуть і поділитися, тим більше що то все добровільно та прозоро, і що краще поділяться, то більший ефект на рівному місці.

Чому так: бо реклама не працює, бо на рекламу посадили людей, які не вміють контактувати з аудиторією, а лише спамлять корпоративний булшит (від якого самих верне). Якщо не вміють вони, а попит є — треба пітчити пропозицією. І власне ця людина вам потрібна — яка зможе робити рекламу так, як хоче аудиторія, водночас жорстко розмовляючи з компаніями, дізнаючись що вони пропонують на справді, і лише з тими людьми, хто знає (а не тими, хто факапить зараз, роблячи булшит). А для цього треба шукати людей всередині компаній для контактів. Як знайти? А в них личка PM. Прямий контакт із ними дасть більше інфи, ніж будь хто. Але напряму їх заманювати на DOU не варто (бо ж гешефт втратите), краще збирати контент, а пропонувати як послугу.

А як всунути в DOU ще більше реклами, і щоб читали? Безкоштовна порада: використати поведінкові ланцюги замість отруєння контенту. Окрім прямої реклами компаній треба банерами заманювати на рекламні статті, а вже там потрібна аудиторія знайде що треба, не потрібна — не зайде, або зайде та швидко вийде (без роздратування). Тобто замість великого шматка реклами давати маленьку приманку — і так вийде та сама користь, а побічні ефекти знизяться в 10 і більше разів (читай люди читатимуть в 10 разів більше приманок). Як робити клікбейти на такий контент — то вже питання до кваліфікації того, кого знайдете. Власне, це можна зробити тестовим завданням (оплачуваним у разі якщо пропустите пробну публікацію).

Подписаться на комментарии