×

Design дайджест #5: психологія в UX, вимірювання цінності бренду та повернення Clippy 📎 👀

Підписуйтеся на Telegram-канал «DOU #tech», щоб не пропустити нові технічні статті

Цей дайджест склали Мирона Зулгаріна та Олег Ідолов з Awesomic.

Друга половина дня п’ятниці традиційно проходить за двома сценаріями: або ви потроху готуєтесь до вихідних, або по вуха завалені роботою, яку треба закінчити. Пропонуємо взяти паузу та ознайомитись с дизайн-дайджестом від колег, де ми зібрали найяскравіше за липень.

Якщо вас ще немає в нашому телеграм каналі — натисніть тут. Отримуйте ще більше інсайтів та корисної інформації від Awesomic ✨🚀

🦄 Product Design

Articles

Змістовна стаття про евристичну психологію в UX-дизайні. Адже дизайнер хоче створити унікальний та зручний для користувача дизайн, і єдиний спосіб зробити це — зрозуміти «людську психологію».

Проблеми проти дилем: складні компроміси, створені соціальними налаштуваннями. Віце-президент Facebook з дизайну продуктів та відповідальних інновацій щодо того, як ми розробляємо соціальні налаштування, які ставлять дилеми зі складними компромісами, а не проблемами з охайними рішеннями.

Дизайн продукту в темпі новин: скорочена розмова з дизайнерами NYT. Минулого року The New York Times сформувала міжфункціональну групу редакторів, менеджерів продукту, дизайнерів новин, дизайнерів продуктів, інженерів та аналітиків даних для інновацій та розширення форматів журналістики в прямому ефірі. Прямий ефір складається з блогів, брифінгів та чатів, які забезпечують глибоке висвітлення різноманітних новинних подій. Міжфункціональна команда очолюється Джорданом Вітою і працює у партнерстві з командою редакції Live під керівництвом Марка Лейсі.

Тож Теа Лоренцен, Чен Ву, Пітер Ренц та Ребекка Ліберман, поспілкувалися з дизайнерами з NYT. Обговорили те, як вони підходять до процесу проектування продукту в динамічному середовищі, орієнтованому на новини.

Коротка стаття про те, якими якостями повинен володіти гарний продакт-дизайнер, та що цікавого знає (або не знає) поганий 🥴.

Asynchronous Design Critique: Getting Feedback. Велика стаття про те, як отримати зворотній зв’язок. Виявляться, що хороший відгук починається раніше, ніж ми могли б очікувати — а саме з запиту.

Віртуальна реальність стає ще ближче: NN Group написали статтю про 10 евристик юзабіліті для інтерфейсів VR додатків.

Цікава стаття-роздум про те, що кар’єра UX дизайнера підходить далеко не кожному.

Ще одна стаття від NN Group про Principle of Closure у візуальному дизайні. Люди схильні заповнювати порожні місця, щоб сприймати цілісний об’єкт.

Вода з каменю: як отримати аналітичні дані про юзерів, коли немає доступу до юзерів? Стаття на Medium від Sidra Mahmood розповість вам про це.

У цій статті пояснюється, як впорядковувати та передавати проект у Figma для кращої співпраці з розробниками.

Works

Zoox: класний проєкт, перспективний вид транспорту та сайт, який хочется роздивлятись.

Застосунок Mindfully обіцяє допомогти користувачам змінити свої звички, налагодити сон і знизити стрес за допомогою спеціально музики.

Wanda+ — відео, динаміка та відсутність сітки. На цьому сайті є це все.

Playdate — яскравий жовтий сайт з гарною масивною типографікою та деталізованими 3D-моделями продукту.

Corellium — гарний приклад того, як ефектно може виглядати сайт для SaaS продукту в 2021 році.

Безмежно красивий сайт, присвячений Венері. Просто приділіть цьому сайту 15 хвилин вашого часу.

TransactionLink — приклад сайту для fintech-сфери, в якому все прекрасно.

fussy — це найяскравіший сайт, присвячений дезодаранту, який ви коли-небудь бачили.

Сайт-портфоліо Ben Longden — дизайн-директора The Guardian, яке хочется роздивлятись та скролити нескінченно (а сайт саме такий).

Яскравий та цікавий проєкт — сайт консультанта Kim Encel. Автору вдалося передати оптимістичний настрій та чудово поєднати кольори.

👁️ Graphic design & Brand Identity

Articles and case studies

Створити айдентику для олімпіади — задача не з легких. James I. Bowie спробував дослідити, чому.

Команда стартапу житлового кредитування Better розповіла деталі процесу створення бренд-комунікації.

Каньє Вест вчергове доводить, наскільки прибутковою може бути квазірелігійна віра у його проєкти. Herbert Lui про те, чому колекція Yeezy Gap — це набагато більше, ніж просто маркетинг-трюк.

Що саме робить одну торгову марку більш привабливою за іншу, і головне чому? Стаття Martina Cavalieri для UX Collective про те, як виміряти цінність бренду.

Між користувачами та Google, Google вибирає Google? Чому Google надмірно брендує свої проєкти: дослідження Allen для блогу Bootcamp. Чи готовий ваш digital-бренд до візуального редизайну? Angela Yurchenko в блозі UX Planet досліджує, коли саме це краще зрозуміти.

Можливості інноваціної каліграфії та леттерінгу: інтерв’ю з дизайнеркою Anna Czuż.

Давно мріяли краще зрозуміти, скільки коштують креативні послуги у різних індустріях? П’ять креаторів діляться порадами щодо ціноутворення, а також розповідають яку оплату вони б запитали за проєкти на основі гіпотетичних брифів — дослідження It’s Nice That.

Стиль ілюстрацій що працює для Indeed: дизайн-команда сервісу для пошуку роботи про формування сенсів та зв’язок з аудиторією за допомогою виразного віжуалу.

М’яка сила: культурна дипломатія в проєктах українських дизайнерів. Дизайнерки Ольга Северіна, Марія Норазян і Наталія Надьон розповідають про культурну дипломатію, розмірковують про вплив дизайну на імідж країни у світі та показують свої міжнародні проєкти у сфері графічного дизайну.

Works

Яскрава та футуристична айдентика-колаба нового спільного проєкту Uber та SK Telecom — UT.

Перший редизайн супу Campbell’s за 50 років! Зрозуміти чи щось змінилось, можна в огляді PRINT Mag.

Оновлення лого BBC викликало закономірні питання британських платників податків. Але насправді є всього лише використанням власного шрифту BBC Reith для кращої консистентності.

Динамічна та інклюзивна айдентика Національної Галереї Канади.

Анімоване лого Facebook.

31 зразок взірцевого пакування морозива від Dieline.

Visa оновила бренд-айдентику. Що тут можна сказати: Слава Україні!

Якщо Олімпійські ігри чимось і є, це — динаміка та захоплення. Кінетичні піктограми Олімпійських ігор зроблені, щоб довести це і підкреслити.

Лаконічне, але дуже виразне пакування «корисних» ласощів без цукру NICE4U.

Грайливий мінімалістичний брендинг для Twig Learning Center в Сингапурі, який має на меті покращити знання студентів у хімії та а також створити сприятливе середовище для навчання.

Стильна та контрасна айдентика Glaze — продукту на щодень, покликаного дестигматизувати канабіс.

«Нова глава у славетній історії Helvetica»: Monotype представляє варіативний шрифт Helvetica Now.

Surf Locos: атмосферні та стильні ілюстрації Magdalena Kaczanowska.

Натхнення з editorial design: проєкт THINGSIDID STUDIO з Гонконгу.

🚀 Management and Leadership

5 гірких уроків дизайн-менеджера, які я вивчив пізніше, ніж хотілося: Слава Шестопалов, дизайн-менеджер в ELEKS розповів, як не розриватися між проєктами, командою та офісною політикою, вправлятися із «зірковими» співробітниками та боротися з руйнівним «у мене все добре».

Прокачка організації в дизайні: досвід Matthew Godfrey, Head of Product Design at Redgate.

Mehek Kapoor написала цікаву статтю про 9 важливих речей, яким вона навчилась за 3 роки роботи дизайнером. Серед них є рекомендації пробовати різне, памятати, що і сіньори помиляються, знати, коли застосовувати правила а коли ні, та ще багато іншого.

Стаття з порадами про те, як зробити своє портфоліо більш привабливим. Адже воно не тільки демонструє, хто ви і що робите, але також пояснює як саме ви це робите.

5 практик, які допоможуть вам швидше стати справжнім сініор-дизайнером. Але перед тим треба зробити найважливіше — переорієнтувати своє мислення на зростання (growth mindset).

🚀 Products and Tools

Microsoft

Кейсстаді про те, як створювалась нова Windows 11 для мільярда користувачів.

Cтаття-розбір у блозі Microsoft, про величезне оновлення емоджі, покликане краще відобразити сучасні процеси роботи і не тільки. І, звісно, головне: скріпка-Clippy повертається вже як емоджі!

Figma

30 оновлень, нових функцій та фіксів Figma .Нова фіча — тепер є можливість створювати різні Flow у Figma та коментувати їх.

Плагін, який збирає усі зображення з Figma-файлу та зберігає оригінальні файли у заархівований папці.

Hand 3D Illustration — 62Poly: просто об’ємні ручки для ваших проектів.

Готові темплейти обкладинок для ваших проектів у Figma.

Adobe

Нові фічі в Adobe Fresco 2.7. Тепер експерементувати стало ще легше.

Тепер для тестування доступний швидший After Effects: нові функції багатокадрового рендерингу в публічній бета-версії.

Sketch

Framework Design: використання Sketch для роботи над проєктом, починаючи з брифу — до передачі девелоперам. Sketch має на меті розробити платформу для всього вашого спільного дизайну

Behind the scenes: як створювалось відео про нові можливості Sketch у 2021 році.

А тут можна переглянути відео.

Інше

Icons8 представив більше 100 крутих анімованих ілюстрацій у форматах JSON для Lottie, GIF, and After Effects. Якщо потрібні іконки для healthy/medical сфери — вам сюди: Health Icons 🩺

Генеративні дизайн-інструменти для вебу. Налаштовуйте та публікуйте дизайн швидше, ніж будь-коли.

🤔 Різне

Читати

Стаття Lucas Modolo Szewczyk з UX Collective про те, чому дизайнерам потрібно більше грати у відеоігри, та що криється у цьому досвіді.

Лист дизайнеру-початківцю від Tobias van Schneider.

«Nonce Greater Good in ActionFinance» та інші історії справді невдалого брендингу.

Посібник із залучення клієнтів до вашої агенції від Paul Boag на Smashing Magazine.

Цікаве кейс-стаді про те, як створювався дизайн першого друкованого журналу Telegraf та чому він саме такий.

Дивитись

Серія відео від агенції Dixon Baxi, що працює на межі класичного та діджитал-брендингу. Проєкти британців: Audible, фінтех Capital One, а також відео-сервіси Hulu та Pluto.

Трейлер фільму House of Gucci.

Brand Promotion — KODAK.

🤪 Memes

Mayoreo — саркастична пародія над маркетинг-колабораціями, реакції на яку здивували всіх.

via Дезігнероньки, порадьте.

Приєднуйся до нашої дизайн-спільноти, обговорюй найгарячіші кейси та надсилай свої меми ;)

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі